IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-07-2007 17:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 juli 2007 22:20 schreef Burzum het volgende:
1. Utreg
2. Sparta
3. Heracles
4. Graafschap




Vanaf de laatste plaats gezien, of wat?


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-07-2007 16:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 juli 2007 17:32 schreef Lainedil het volgende:
Vanaf de laatste plaats gezien, of wat?
Daar gaan VVV, de stillems en Excelsior om strijden



herrie
Usericon van herrie
Posted 16-07-2007 9:52 by herrie Profiel van herrie

als superboer hoop ik op een 15e plek. toch vrees ik

18) vvv venlo
17) excelsior
16) de graafschap


en dan schat ik de 16e plek nog hoog in.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-07-2007 9:54 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

PSV had met 10-0 gewonnen, haha.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-07-2007 17:05 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

De hoofdsponsor van FC Utrecht, Phanos, wil de club uit de Domstad overnemen. De vastgoedontwikkelaar uit Nieuwegein wil de begroting van Utrecht stapsgewijs verdubbelen en een nieuw stadion bouwen wat plaats zal bieden aan 36.000 tot 50.000 toeschouwers.

Phanos, dat Utrecht voor één euro wil overnemen, eist dan wel dat het de grond bij het nieuwe onderkomen langs de A2 mag ontwikkelen tot een zakelijke en toeristische trekpleister. Daarnaast wil het bedrijf zeggenschap over de Galgenwaard, het huidige stadion.

Jan-Willem Dop, voorzitter van Utrecht, heeft nog niet gereageerd op het ambitieuze plan. Morgen zal het door het Utrechtse college van B en W worden besproken.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-07-2007 17:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Weet niet wat ik hiervan moet denken eigenlijk.
Waar heb je dit nieuws vandaan trouwens?

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-07-2007 17:09]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-07-2007 18:36 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 12 juli 2007 13:21 schreef Jebes het volgende:
Perez heeft geen 7 miljoen euro gekost, Guardado is voor dit bedrag naar Deportivo verkast (en dit was finanacieel niet haalbaar voor PSV). Wel jammer, ik had liever Guardado dan Perez gehad, hoewel Perez ook zeker geen slechte aankoop is.


Als PSV sneller had gehandeld dan was DLC er niet tussen gekomen met een hoger bod.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-07-2007 19:04 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 16 juli 2007 17:07 schreef Burzum het volgende:


Weet niet wat ik hiervan moet denken eigenlijk.
Waar heb je dit nieuws vandaan trouwens?


Van Teletekst en sport.fok.nl



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-07-2007 16:14 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
'Chelsea akkoord met Feyenoord over Drenthe’

18/7/2007 11:43

Niet Madrid maar Londen wordt de nieuwe standplaats van Royston Drenthe. Althans, Chelsea zou Feyenoord voldoende hebben geboden voor de jeugdinternational.

Volgens The Independent hebben Chelsea en Feyenoord elkaar gevonden in een afkoopsom van tien miljoen euro. Toch is een overgang van de jeugdinternational allerminst in kannen en kruiken.

De Londense club zou nog onderhandelen onder welke voorwaarden Drenthe als huurling nog een jaar in De Kuip actief kan blijven. Feyenoord heeft dat als harde eis neergelegd bij geïnteresseerde clubs. Chelsea zou daarmee geen moeite hebben.

Feyenoord, dat ontkent overeenstemming te hebben bereikt met Chelsea, voelt er weinig voor om Drenthe nu al te verliezen. 'We bouwen nu net aan een mooi elftal en dan zouden we ineens een van onze gezichtsbepalende spelers verkopen', legt interim-commissaris Peter Vogelzang in Voetbal international uit.

'Voor Feyenoord is de sky zeker niet the limit, maar als een club bereid is echt een enorm hoog bod te doen, dan gaan we praten', aldus Vogelzang. 'Kom dat bod er niet, dan zeggen we: Royston gaat door bij ons.'

Met het (vermeende) akkoord van Chelsea haakt Real Madrid als kandidaat-koper af. De twee clubs hebben een gentlemen's agreement elkaar niet dwars te zitten in het geval een van beide tot een (principe)akkoord is gekomen over dezelfde speler.



Zodra je één keer een bal goed raakt word je meteen weggekocht. Dooddoeners voor het Nederlandse voetbal.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2007 17:19 by Mark Profiel van Mark

Ach, we roepen al jaren dat we leeggekocht worden en dat onze competitie daardoor in een micky mouse competitie verandert, en ondertussen worden we wel 2x op rij kampioen met jong oranje en doen we het europees gezien ook best leuk. En gebrek aan jong talent op de nederlandse velden heb ik nog niet geconstateerd tot dusverre.

Overigens valt het wel op dat engelse clubs zo aan nederlandse jonkies lopen trekken. Maar ik heb begrepen dat in engeland de regel geldt dat ze alleen jeugd mogen scouten in een straal van 150km rond de club zodat engelse clubs onderling elkaar niet al te veel in de weg zitten. En laat die 150km nou net voor sommige clubs ook nederland en belgie bevatten...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 17:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 juli 2007 17:05 schreef Tenderstrike het volgende:
Morgen zal het door het Utrechtse college van B en W worden besproken.
En afgewezen



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2007 17:31 by Mark Profiel van Mark

Is inderdaad al afgewezen. B&W zag er geen heil in om zo kort na al werkzaamheden aan het stadion de hele boel al te verkassen en bovendien waren de geplande vervangende woningen/flats/whatever te hoog en niet in lijn met het bestemmingsplan voor de locatie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2007 17:33 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Was die kwestie al langer aan de orde, of zijn ze uitzonderlijk snel met beslissen geweest?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2007 17:36 by Mark Profiel van Mark

Uit het AD:


UTRECHT - De Phanosdroom ligt aan diggelen. De voorwaarden die Phanos verbindt aan de koop van FC Utrecht, zijn onacceptabel voor de gemeente. En sloop van stadion Galgenwaard voor nieuwbouw in Leidsche Rijn is maatschappelijk onaanvaardbaar.

Dat zeiden wethouders Janssen (Sport) en Bosch (Ruimtelijke Ordening) gisteren op een persconferentie. ,,Het is niet te verkopen om een stadion dat er net staat, te gaan slopen,’’ zei Bosch.

Het stadion (24.500 zitplaatsen) met sporthal is in 2004 opgeleverd. De parkeergarage en de twee flats (woningen en kantoren) zijn nog in aanbouw. De gemeente Utrecht heeft 25 miljoen euro gestoken in het stadion, een bedrag dat in maandelijkse termijnen wordt afgelost.

De Houtense projectontwikkelaar Phanos, hoofdsponsor van de FC Utrecht, was in mei met plannen naar het college van burgemeester en wethouders gekomen.

De club moet hoger in de competitie spelen en daarvoor is geld nodig. Om dat geld te verdienen wil Phanos een groter (36.000 zitplaatsen) stadion bouwen langs de snelweg A2 in Leidsche Rijn. In ruil daarvoor wil het bedrijf rondom dat stadion 20 hectare (40 voetbalvelden) de ruimte voor lucratieve kantoren, hotels en winkels. Vergelijkbaar met de ontwikkeling rond de Amsterdam Arena.

Utrecht laat weten dat ze niet beschikt over zo’n lap grond ln Leidsche Rijn. Daarnaast mag de gemeente zo’n groot project niet even onder de tafel gunnen aan een projectontwikkelaar. Dat is in strijd met de Europese regels over aanbesteding.

Ten slotte ziet het stadsbestuur niets in het voorstel van Phanos om op de plek van het huidige Galgenwaard een aantal wolkenkrabbers neer te zetten met in totaal 2100 appartementen.

Ter vergelijking, de woontoren die nu in aanbouw is 16 hoog en telt 74 ruime appartementen. Afgezien van de horizonvervuiling, de kruispunten in Utrecht-West kunnen de te verwachten dagelijkse verkeersstroom naar zo’n woonwijk niet aan.

Niet alleen het nieuwe stadion is van de baan, ook de verkoop van de club gaat niet door, zei wethouder Janssen. In laatste instantie heeft het plan de goedkeuring van de gemeente Utrecht nodig, aldus de contracten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-07-2007 18:16 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 18 juli 2007 17:19 schreef Mark het volgende:
Ach, we roepen al jaren dat we leeggekocht worden en dat onze competitie daardoor in een micky mouse competitie verandert, en ondertussen worden we wel 2x op rij kampioen met jong oranje en doen we het europees gezien ook best leuk. En gebrek aan jong talent op de nederlandse velden heb ik nog niet geconstateerd tot dusverre.

Overigens valt het wel op dat engelse clubs zo aan nederlandse jonkies lopen trekken. Maar ik heb begrepen dat in engeland de regel geldt dat ze alleen jeugd mogen scouten in een straal van 150km rond de club zodat engelse clubs onderling elkaar niet al te veel in de weg zitten. En laat die 150km nou net voor sommige clubs ook nederland en belgie bevatten...


Ik ben een groot voorstander van de 6+5 regel, 6 spelers van de eigen nationaliteit en 5 'buitenlanders'.

Op zo'n manier wordt de eigen nationale competitie gewaarborgd. Neem nou de Engelse competitie, je spreekt daar nu van Engelse teams ipv Engelse ploegen. Die vlieger gaat welliswaar ook op voor de Nederlandse competitie, maar die is vergeleken met de Engelse competitie niet toonaangevend.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2007 18:21 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Wat is het verschil tussen team en ploeg?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-07-2007 18:23 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 juli 2007 18:21 schreef WhiteRider het volgende:
Wat is het verschil tussen team en ploeg?


Een ploeg is zo ding wat ze gebruiken om het land te ploegen.

Een ploeg zijn 11 spelers en een team zijn 11 spelers die voor elkaar willen strijden.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2007 18:42 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ah, op die fiets, oké!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-07-2007 18:47 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 18 juli 2007 18:21 schreef WhiteRider het volgende:
Wat is het verschil tussen team en ploeg?


Met team refereerde ik naar de herkomst van de club en met ploeg de herkomst van de spelers die in een team spelen.

Ja, ik kan soms raar redeneren, sorry.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-07-2007 14:33 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

- Arveladze naar Levante.

- Ajax heeft geen belangstelling voor Kanu, Nilsson.

- Mitea drie tot vier weken buitenspel.

- AZ-speler Gijs Luirink komt in 2007 niet meer in actie. De verdediger van de Alkmaarders heeft gisteren op de training de kruisbanden in zijn linkerknie gescheurd.

- Feyenoord niet meer onder curatele KNVB.

- Vitesse heeft vandaag overeenstemming bereikt met doelman Balázs Rabóczki.

- 'Castelen dichtbij overgang naar Monaco'



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-07-2007 18:59 by M. Profiel van M.

quote:
Op 19 juli 2007 14:33 schreef Tenderstrike het volgende:
- Ajax heeft geen belangstelling voor Kanu, Nilsson.

Ik vraag me af hoeveel spelers Ajax eigenlijk kan opstellen straks bij de openingswedstrijd. Schijnt dat er ook al interesse is voor Maduro en Davids.

Je moet minimaal 7 man op het veld hebben staan toch?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-07-2007 19:03 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ze willen Suarez toch nog van FC Groningen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-07-2007 19:06 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Die ging toch niet weg?


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-07-2007 19:07 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 19 juli 2007 18:59 schreef M. het volgende:
Ik vraag me af hoeveel spelers Ajax eigenlijk kan opstellen straks bij de openingswedstrijd. Schijnt dat er ook al interesse is voor Maduro en Davids.

Je moet minimaal 7 man op het veld hebben staan toch?
We hoeven ons geen zorgen te maken zegt Martin van Geel. Komt allemaal goed.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-07-2007 19:07 by Smoochy Profiel van Smoochy

Die zaakwaarnemer heeft een arbitragezaak gestart. Dus als ze kunnen aantonen dat Suarez, finacieel en op sportiefvlak vooruit gaat, heeft de FC niks in te brengen. Ja een belachelijke transfersom op tafel leggen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen