IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Internet: het spanningsveld tussen echt en nep Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, ja vrienden scheld ik ook altijd keihard uit, maar dat is natuurlijk in een hele andere context.

"Ik moet echt huilen van jouw skills noob!"
Als mensen je in rug schieten
"Raus achterverkrachter"

Gaat ook nog weleens via voicechat (ventrilo), ja gamen is best een sociale bezigheid .

EDIT: was @ Zelthor. Jullie posten te snel.


als dat schelden is...............

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-04-2007 21:07]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-04-2007 21:09 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 april 2007 21:07 schreef Judge M. het volgende:
Yup, de Muur is mooi

Weliswaar flink minder geworden door de jaren heen maar nog steeds mooi en nog steeds geweldig dat iedereen zich er dood aan ergert.


Ach, ergeren. Ik zie het punt gewoon niet in van de muur, maar dat zal wel aan mij liggen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:07 schreef Judge M. het volgende:
Yup, de Muur is mooi

Weliswaar flink minder geworden door de jaren heen maar nog steeds mooi en nog steeds geweldig dat iedereen zich er dood aan ergert.
Gaaf dan dat als jij eens op een ander forum aangepakt wordt door een stel mensen je een janktopic aanmaakt, maar goed, dat zal ik dan weer niet snappen.

@Attila; IMHO, als je een extreem denkbeeld aanhangt, zul je je er ook bewust van moeten zijn dat je daarop fiks afgezeken gaat worden. Wilders wordt ook bespot, moet ie maar tegen kunnen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:07 schreef Judge M. het volgende:
Yup, de Muur is mooi

Weliswaar flink minder geworden door de jaren heen maar nog steeds mooi en nog steeds geweldig dat iedereen zich er dood aan ergert.


ergeren is wel eesn sterk word. ik gluur er zo nu en dan eens omdat een paar oude maten van mij er wel eens hangen. maar ik vond de reacties daar tegen heiden verder onder de maat, (mogelijk heb ik een zwak voor heiden mdat ik hem van hier "ken")


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:04 schreef attila_de_hun het volgende:
als dit over heiden gaat met zijn avonturen op de muur. daar zou zelfs gandhi van zijn opgefokt omdat daar een staaltje kuddegedrag ten toon werd gesteld dat meestal met kleuter- en lagere scholen wordt geassocieerd. Er komt er een nieuweling met een afwijkende mening/gedrag/uiterlijk die dan eens "flink" collectief word aangepakt.gediscusieerd werd er in ieder geval nooit en heiden kreeg daar de kans ook niet toe.


Dat is een voorbeeld, al had ik het meer over het algemeen. En ook dan blijven mijn opmerkingen gelden ten aanzien van dingen naast je neerleggen.

Dat van Heiden/Muur was nadat het hier uit de hand liep, toch? Dan weet je hoe het gaat, om je dan nog een keer zo uit de tent te laten lokken is echt niet meer nodig.

quote:
Op 29 april 2007 21:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, ja vrienden scheld ik ook altijd keihard uit, maar dat is natuurlijk in een hele andere context.

"Ik moet echt huilen van jouw skills noob!"
Als mensen je in rug schieten
"Raus achterverkrachter"

Gaat ook nog weleens via voicechat (ventrilo), ja gamen is best een sociale bezigheid .

EDIT: was @ Zelthor. Jullie posten te snel.

Het is allemaal relatief, maar evengoed betreedt je het spanningsveld tussen echt en nep!

[/zweef}


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-04-2007 21:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 29 april 2007 20:58 schreef Gemene Lepel het volgende:
de andere persoon dood te verwensen.


Sinds internet is me dat zeker vaker overkomen

Mja, "wat wou je doen dan" is niet genoeg.


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:11 schreef ZelThoR het volgende:
Dan weet je hoe het gaat, om je dan nog een keer zo uit de tent te laten lokken is echt niet meer nodig.

[/zweef}


ik vermoed eerlijk gezegd dat er geen sluitend antwoord op te geven. de een is wat emotioneler dan de ander. (en ik kan in heidens geval natuurlijk niet voor hem spreken)






Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2007 21:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 april 2007 21:11 schreef Jenje het volgende:
Gaaf dan dat als jij eens op een ander forum aangepakt wordt door een stel mensen je een janktopic aanmaakt, maar goed, dat zal ik dan weer niet snappen.
Jij snapt inderdaad wel meer niet nee. Zowel online als IRL

quote:
@Attila; IMHO, als je een extreem denkbeeld aanhangt, zul je je er ook bewust van moeten zijn dat je daarop fiks afgezeken gaat worden. Wilders wordt ook bespot, moet ie maar tegen kunnen.
We zijn het eens. Hoe bestaat het...



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:11 schreef attila_de_hun het volgende:
ergeren is wel eesn sterk word. ik gluur er zo nu en dan eens omdat een paar oude maten van mij er wel eens hangen. maar ik vond de reacties daar tegen heiden verder onder de maat, (mogelijk heb ik een zwak voor heiden mdat ik hem van hier "ken")

De muur is ook wel een verhaal apart. Daar wordt de nieuweling zeer zeker getest op de dikte van zijn of haar huid. En als je je dan laat kennen, blijven ze door gaan.

Voor de een na laatste downtime kregen wij (de band) de wind ook ongelooflijk van voren van bepaalde mensen. Sec gezien was dat ook helemaal niet leuk (en ook echt laag), maar toen wisten we al dat het er op de Muur bijhoort. Dus in zo'n geval: gewoon terug zieken, hoofd koel houden. En dan is het best lachen.

Het kan natuurlijk erg ver gaan, maar meestal is het vrij functioneel (naar mijn idee). Mensen mogen best eens geconfronteerd worden met de (schijnbare) stompzinnigheid van wat ze doen of denken. Als je er niet echt achter staat, hou je wel op. Als je er alleen achter staat om stoer te zijn, flip je de pan uit. Als je er gewoon niet tegen kan omdat je er achter staat, flip je twee keer de pan uit


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:18 schreef Judge M. het volgende:
Jij snapt inderdaad wel meer niet nee. Zowel online als IRL
Leg dat eens uit dan, je loopt mij regelmatig zwart te maken mbt mijn weerk bij/voor ZM, maar de enkele keren dat ik je gezien heb doe je poeslief.

quote:
We zijn het eens. Hoe bestaat het...
Kennelijk heb je ergens wel gezond verstand!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:14 schreef skullfuck het volgende:
Sinds internet is me dat zeker vaker overkomen

Mja, "wat wou je doen dan" is niet genoeg.

Haha, de dood op internet is ook maar relatief. Als je gedelete wordt, ben je dan ook dood?
quote:
Op 29 april 2007 21:18 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vermoed eerlijk gezegd dat er geen sluitend antwoord op te geven. de een is wat emotioneler dan de ander. (en ik kan in heidens geval natuurlijk niet voor hem spreken)

Het is ook moeilijk, maar het blijft slechts internet. Als je zo emotioneel bent en je weet dat internet irritant is, dan heb je des te meer reden om je van te voren te stalen voor onzinnig gezeik


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:19 schreef ZelThoR het volgende:
De muur is ook wel een verhaal apart. Daar wordt de nieuweling zeer zeker getest op de dikte van zijn of haar huid. En als je je dan laat kennen, blijven ze door gaan.

Voor de een na laatste downtime kregen wij (de band) de wind ook ongelooflijk van voren van bepaalde mensen. Sec gezien was dat ook helemaal niet leuk (en ook echt laag), maar toen wisten we al dat het er op de Muur bijhoort. Dus in zo'n geval: gewoon terug zieken, hoofd koel houden. En dan is het best lachen.

Het kan natuurlijk erg ver gaan, maar meestal is het vrij functioneel (naar mijn idee). Mensen mogen best eens geconfronteerd worden met de (schijnbare) stompzinnigheid van wat ze doen of denken. Als je er niet echt achter staat, hou je wel op. Als je er alleen achter staat om stoer te zijn, flip je de pan uit. Als je er gewoon niet tegen kan omdat je er achter staat, flip je twee keer de pan uit


ja, als je dat weet en zoiest niet erg vind is dta natuurlijk ok. ik hou er persoonlijk verder niet van en wil graag "normaal" discusiëren of met iemand omgaan.
de muur is dan ook niet aan mij besteed.(dan is ZM of metalfan echt een stuk prettiger)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2007 21:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 april 2007 21:21 schreef Jenje het volgende:
Leg dat eens uit dan, je loopt mij regelmatig zwart te maken mbt mijn weerk bij/voor ZM, maar de enkele keren dat ik je gezien heb doe je poeslief.
Toen had jij nog geen 100 steken onder water richting zowel mijn persoon als LoM gedaan schattebout. En dat laatste is meerdere malen gebeurd. O wat was je blij dat je Pim "had weggekaapt" bij je concurrent. De DOA pre-party van 2005 kreeg nul komma nul aandacht op ZM omdat jullie concurrent zich ermee bemoeide, etc, etc.

En ja, dan lach ik nu inderdaad heel erg hard in mijn vuistje dat ik zelf de keuze gemaakt heb me volledig op LoM te storten en dat jij nu donaties bij elkaar zit te bedelen ja.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 21:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:21 schreef Jenje het volgende:
Leg dat eens uit dan, je loopt mij regelmatig zwart te maken mbt mijn weerk bij/voor ZM, maar de enkele keren dat ik je gezien heb doe je poeslief.

Kennelijk heb je ergens wel gezond verstand!
Dat komt me bekend voor.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, als je dat weet en zoiest niet erg vind is dta natuurlijk ok. ik hou er persoonlijk verder niet van en wil graag "normaal" discusiëren of met iemand omgaan.
de muur is dan ook niet aan mij besteed.(dan is ZM of metalfan echt een stuk prettiger)

Nee, als je het niet leuk vindt moet je er niet komen. Ik meng me (sinds we daar met de band afgefakkeld werden ) daar maar zeer sporadisch in gesprekken. Aan de ene kant omdat er best interessant gediscussieerd wordt soms en aan de andere kan omdat een beetje rellen leuk is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:25 schreef mental het volgende:
Dat komt me bekend voor.


wat dan??? "poeslief"???


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 21:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:27 schreef attila_de_hun het volgende:
wat dan??? "poeslief"???
ook, haha. Maar meer wat jenje zei, mensen die op het forum een grote bek hebben, maar geen fuck doen als je ze tegen komt bij een concert ofzo...


Fuck the world and fuck you


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2007 21:28 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik vind fora-activiteit wel wat raakvlakken hebben met theater. Dat bedoel ik alles behalve negatief, trouwens.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:26 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, als je het niet leuk vindt moet je er niet komen. Ik meng me (sinds we daar met de band afgefakkeld werden ) daar maar zeer sporadisch in gesprekken. Aan de ene kant omdat er best interessant gediscussieerd wordt soms en aan de andere kan omdat een beetje rellen leuk is.


ik vind rellen zonde van mijn tijd. een geod gesprek daarentegen is nooit verspilde tijd. maar allen maat trachten te scoren"of iemand "te ownen", flikker dna maar op wat mij betreft. wat niet wil zeggen dat je geen grapjes uit kunt halen natuurlijk.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:28 schreef mental het volgende:
ook, haha. Maar meer wat jenje zei, mensen die op het forum een grote bek hebben, maar geen fuck doen als je ze tegen komt bij een concert ofzo...


de term "internetwarrior" is niet voor niets uitgevonden


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vind rellen zonde van mijn tijd. een geod gesprek daarentegen is nooit verspilde tijd. maar allen maat trachten te scoren"of iemand "te ownen", flikker dna maar op wat mij betreft. wat niet wil zeggen dat je geen grapjes uit kunt halen natuurlijk.

To each his own

Rellen bedoelde ik overigens ook niet zo serieus, klieren is beter


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 21:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:30 schreef attila_de_hun het volgende:
de term "internetwarrior" is niet voor niets uitgevonden
Aha. ik blijf leren hier...


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:28 schreef mental het volgende:
ook, haha. Maar meer wat jenje zei, mensen die op het forum een grote bek hebben, maar geen fuck doen als je ze tegen komt bij een concert ofzo...

Moet dat dan? Je kunt toch ook tegen iemand aanschreeuwen en dan niet gaan vechten?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:31 schreef mental het volgende:
Aha. ik blijf leren hier...
zo zie je maar


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-04-2007 21:33 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 april 2007 21:30 schreef attila_de_hun het volgende:
de term "internetwarrior" is niet voor niets uitgevonden


Ja, je verschuilen in anonimiteit is wel het meest sneue aan internet. Jammer is dat.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen