IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank VI Vorige pagina | Volgende pagina
Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 17-06-2008 12:43 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Ik kan mijn instrument ook wel vasthouden..



R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2008 15:49 by R. Profiel van R.

quote:
Op 17 juni 2008 11:18 schreef spectre het volgende:
Ach, R. kan zelf net een instrument vasthouden dus ik zou zijn reactie niet al te serieus nemen.

Dat soort jochies blijven zich bezig houden met randzaken


Slappe lul, ik speel al sinds mijn 17e basgitaar :p.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-06-2008 15:49]


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-06-2008 16:05 by spectre Profiel van spectre

Dat zeg ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2008 18:08 by R. Profiel van R.

Ik ben een mondharpist en ik zoek op dit moment een band waar ik de mondharp hevig in kan misbruiken! Mijn voorkeuren zijn begin jaren 90 black metal en folkmuziek, geen folkmetal!!!

Sample:

http://media.putfile.com/BEHERIT-MONDHARP

Beherit met de hondharp

Ik ben per direct beschikbaar.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-06-2008 18:19 by mental Profiel van mental

ik ben fluitist, op een heel bijzondere wijze.


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2008 18:50 by R. Profiel van R.

Een petomaan?


*thebastard*
Usericon van *thebastard*
Posted 18-06-2008 0:56 by *thebastard* Profiel van *thebastard*http://www.myspace.com/jaerkethebastard

`melodic deathmetalcore´ band zoekt vocalist(e) regio Rotterdam

ons oud werk valt te beluisteren via www.mortukai.com , we zijn in ieder geval het beginners niveau wel voorbij en het nieuwere werk gaat duidelijk meer de melodische `deathmetalcore´ richting op, tevens technisch op een hoger niveau (met name ritme sectie), en bevat hiernaast ook brutere en lompere passages dan voorheen (breakdowns ed.)

kwa vocals zou je oa. aan bands als The Faceless, Veil of Maya tot aan Neaera ed. kunnen denken, we zijn in de 1ste plaats dan ook niet opzoek naar cleane vocalen

bij interesse neem contact op, PM , stuur een email via contact@mortukai.com, stuur n berichtje via myspace of kom ons gewoon eens opzoeken op een repetitie.. ):{



[Dit bericht is gewijzigd door *thebastard* op 08-07-2008 22:30]


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 20-06-2008 23:45 by Reddy Profiel van Reddy

quote:
Op 17 juni 2008 10:12 schreef Svartekunst het volgende:
Na er vanaf het eerste uur bij te zijn geweest, hebben ritmegitarist Myron Janssen en bassist Jordy Oostrom gisteren (16 juni 2008) besloten dat ze geen deel meer uitmaken van de lineup van Vanir.

De resterende lineup wil echter wél doorgaan met het maken van muziek, in hetzelfde straatje. Daarom zoeken wij dus een nieuwe ritmegitarist en een nieuwe bassist. Hieronder de advertentie:



Wij zoeken:

- Iemand die folk/viking/pagan muziek strak vind.
- Iemand die zijn bek open durft te trekken.
- Iemand die zich 120% inzet.
- Iemand die met originele en vernieuwende aspecten kan komen in de band.
- Iemand die relaxt maar ook zeer serieus kan zijn.
- Iemand die bij het karakter van de band past.

Wat mooi zou zijn:

- Band- en podiumervaring.
- In het bezit van een grote kelder/grote ruimte/iets wat er op lijkt waar wij als band kunnen oefenen.

Heb je interesse of vragen? Mailen kan naar vanirband@gmail.com. Beluister ook onze demo op http://www.myspace.com/denwanen


Jammer dat ik nog niet in Utrecht woon, anders had ik het wel even uitgecheckt. Om nou elke zaterdag die hele reis te maken, en dat nog moet betalen ook... (OV niet geldig)


dus


Supreme Pain
Usericon van Supreme Pain
Posted 22-06-2008 17:39 by Supreme Pain Profiel van Supreme Painhttp://www.myspace.com/supremepainofficial

Nederlandse brute death metal band Supreme Pain zoekt een nieuwe drummer !!!
De vorige drummer had het volgens eigen zeggen te druk met zijn sessie drumwerk en daardoor kon hij niet met zekerheid zeggen of ie nog deel kon uitmaken van Supreme Pain, dus door deze situatie was er maar oplossing en dat is op zoek te gaan naar vervanging!!! Omdat Supreme Pain absoluut door wil gaan met maken van brute blasting death metal, nieuwe cd maken en live te spelen !!! Dus iedere drummer die daar zin in heeft kan contact opnemen: supremepain@gmail.com
De debuut cd Cadaver Pleasures is afgelopen april uitgebracht door het Amerkaanse label Comatose Music.
voor muziek en meer info: www.myspace.com/supremepainofficial

Greetings,
- Erwin - SUPREME PAIN -



Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 22-06-2008 17:48 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

Zag net ergens, in 2 andere topics die verdacht veel op elkaar leken, dat Supreme Pain nog een brute death metal drummer zocht. Weet iemand er nog één?


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Supreme Pain
Usericon van Supreme Pain
Posted 22-06-2008 17:53 by Supreme Pain Profiel van Supreme Painhttp://www.myspace.com/supremepainofficial

Is nogal verwarrend in welk topic dit kan worden geplaatst dus vandaar dat je het een paar keer tegen komt
Wel meer kans op het vinden van een drummer hahaha



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-06-2008 17:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 juni 2008 17:53 schreef Supreme Pain het volgende:
Is nogal verwarrend in welk topic dit kan worden geplaatst dus vandaar dat je het een paar keer tegen komt
Wel meer kans op het vinden van een drummer hahaha


Valt tegen, die onzintopics zijn snel weggemod hoor.

Succes met zoeken!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 22-06-2008 17:57 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 22 juni 2008 17:53 schreef Supreme Pain het volgende:

Wel meer kans op het vinden van een drummer hahaha



Daar heb je dan weer gelijk in.
Of niet, lees ik net.

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 22-06-2008 17:58]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Supreme Pain
Usericon van Supreme Pain
Posted 22-06-2008 18:01 by Supreme Pain Profiel van Supreme Painhttp://www.myspace.com/supremepainofficial

quote:
Op 22 juni 2008 17:55 schreef Greycloak het volgende:
Valt tegen, die onzintopics zijn snel weggemod hoor.

Succes met zoeken!




Inderdaad wat ik dus niet begrijp stond gewoon in Heavy Metal en dus ouwehoeren over metal, dus ook over een band die ff zonder drummer zit. Zijn zelf reclame topics en die blijven gewoon bestaan......
We vinden wel een nieuwe drummer en zowieso gaan we gewoon door met het maken van brute death metal en een tweede cd opnemen en uit brengen !!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-06-2008 18:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 juni 2008 18:01 schreef Supreme Pain het volgende:
Inderdaad wat ik dus niet begrijp stond gewoon in Heavy Metal en dus ouwehoeren over metal, dus ook over een band die ff zonder drummer zit. Zijn zelf reclame topics en die blijven gewoon bestaan......
We vinden wel een nieuwe drummer en zowieso gaan we gewoon door met het maken van brute death metal en een tweede cd opnemen en uit brengen !!!!
Ik zeg maak een bandtopic aan. Je mag me aanwijzen welke topics er louter zijn voor het zoeken naar bandleden, dan kiep ik die ook direct even dicht.

Alvast dank!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Supreme Pain
Usericon van Supreme Pain
Posted 22-06-2008 18:07 by Supreme Pain Profiel van Supreme Painhttp://www.myspace.com/supremepainofficial

quote:
Op 22 juni 2008 18:02 schreef Greycloak het volgende:
Ik zeg maak een bandtopic aan. Je mag me aanwijzen welke topics er louter zijn voor het zoeken naar bandleden, dan kiep ik die ook direct even dicht.

Alvast dank!




Dat weet ik niet, ga niet alle topics bekijken, ik zag alleen wel topics die louter gaan over het aanprijzen van een band met een cd en waar je die kan bestellen enzo. Maakt mij verder niet maar vandaar dat ik gewoon een topic had geopend dat we een drummer zoeken. Wist niet dat dit dus niet mag.
Maar ik kan dus wel een band topic maken?

Grtz,


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-06-2008 18:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 juni 2008 18:07 schreef Supreme Pain het volgende:
Dat weet ik niet, ga niet alle topics bekijken, ik zag alleen wel topics die louter gaan over het aanprijzen van een band met een cd en waar je die kan bestellen enzo. Maakt mij verder niet maar vandaar dat ik gewoon een topic had geopend dat we een drummer zoeken. Wist niet dat dit dus niet mag.
Maar ik kan dus wel een band topic maken?

Grtz,
Sure, dat mag elke band. Gewoon de bandnaam intikken als naam voor het topic en dan kan je daar voortaan alle nieuwtjes in kwijt, zoals clips, cd's die uitzijn, als je een bandlid zoekt kan je het in dat nieuwe én in dit topic mikken. En dat topic dat puur over de band gaat is dan natuurlijk ook voor andere users om over jullie te ouwehoeren.



Oh en concerten gewoon in het concerttopic.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Supreme Pain
Usericon van Supreme Pain
Posted 22-06-2008 18:14 by Supreme Pain Profiel van Supreme Painhttp://www.myspace.com/supremepainofficial

quote:
Op 22 juni 2008 18:09 schreef Greycloak het volgende:
Sure, dat mag elke band. Gewoon de bandnaam intikken als naam voor het topic en dan kan je daar voortaan alle nieuwtjes in kwijt, zoals clips, cd's die uitzijn, als je een bandlid zoekt kan je het in dat nieuwe én in dit topic mikken. En dat topic dat puur over de band gaat is dan natuurlijk ook voor andere users om over jullie te ouwehoeren.



Oh en concerten gewoon in het concerttopic.




Ok bedankt dan maak een band topic aan. Voor mij geen probleem als andere over ons ouwehoeren.

Cheers


ReneA
Usericon van ReneA
Posted 23-06-2008 14:53 by ReneA Profiel van ReneA

Hoi, Ik ben Rene (26) en drum sinds 2 jaar. Heb ondertussen wel eens zin om samen te spelen met anderen. Dus ben jij die gitarist/bassist in de omgeving van Nijmegen en heb je zin om een potje old school metal te maken (denk: Celtic Frost, Darkthrone (laatste 2 albums), etc) dan laat wat van je horen en mail!
Ik heb een repetitiehok in staddijk op dinsdagavond!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-06-2008 13:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 20 juni 2008 23:45 schreef Reddy het volgende:
Jammer dat ik nog niet in Utrecht woon, anders had ik het wel even uitgecheckt. Om nou elke zaterdag die hele reis te maken, en dat nog moet betalen ook... (OV niet geldig)


Band = investeren? Ik ga altijd zondag repeteren met m'n band; houdt in dat ik 8 euro voor een treinkaartje betaal. Als je dat er niet voor over hebt, dan ben je een band niet waardig!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-06-2008 13:21]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 24-06-2008 18:43 by Reddy Profiel van Reddy

quote:
Op 24 juni 2008 13:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
Band = investeren? Ik ga altijd zondag repeteren met m'n band; houdt in dat ik 8 euro voor een treinkaartje betaal. Als je dat er niet voor over hebt, dan ben je een band niet waardig!


Goed punt. I am not worthy.

(of misschien heeft het er meer mee te maken dat ik al een band heb die ik eerst maar eens fatsoenlijk van de grond moet zien te krijgen)


dus


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-06-2008 19:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Oh, ik dacht dat je nog steeds wanhopig op zoek was .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 24-06-2008 20:04 by Reddy Profiel van Reddy

Nee, ik ben een rockbandje aan het infiltreren en van binnenuit uithollen en vol te pompen met metal.


dus


miikja
Usericon van miikja
Posted 26-06-2008 1:03 by miikja Profiel van miikjahttp://akelei.org

Akelei zoekt een bassist(e) die:

-van doom houdt
-in Tilburg of Utrecht kan repeteren
-een 5-snarige bas heeft of een 4-snarige in lage B afgesteld
-liefst ook kan zingen
-liefst ook wat ervaring heeft met bands en optreden

Lees de recensie van onze demo hier: http://www.zwaremetalen.com/recensie/10585/Akelei-Promo-08.html

Reacties kunnen naar http://myspace.com/akeleidoom

of

miikja[at]yahoo.com


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 30-06-2008 16:38 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

SEVEN ENDS ZOEKT 2e GITARIST

Stijl: moderne thrash / death metal.
Denk aan Slayer, Chimaira, Lamb of God e.d.

Repetities: 1x in de week in Weert.

Leeftijd is niet zo belangrijk als je maar strak kunt spelen en inzet toont. We zijn zelf rond de 21 - 25 jaar oud.

Interesse? Seven-ends AT live PUNT nl

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 30-06-2008 16:39]


don't mistake lack of talent for genius


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen