IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank VI Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-08-2007 22:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 augustus 2007 22:35 schreef erick het volgende:
Ik zoek een band van regio Liedekerke-Denderleeuw-Aalst

Liefst leeftijd boven puberniveau
En iets wat men ervaring noemt

Ik grunt en scream
Zing vaak in stijl van Amon Amarth, Naglfar ed


Voeg me toe : Dance_of_death_b666@hotmail.com
of sms me : 0476/45.30.36

Erick


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


erick
Usericon van erick
Posted 25-08-2007 23:14 by erick Profiel van erickhttp://www.blackmetalradio.com

K

[Dit bericht is gewijzigd door erick op 25-08-2007 23:16]


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-08-2007 0:30 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

Gitarist (tevens eventueel zanger) zoekt een black of black/death band/muzikanten!
Speel nu in een oldschool death metalband! Heel erg leuk en ik blijf dit ook zeker doen! Maar ik mis wel wat. Heb eerder in een death/blackmetal band gezeten (referentie is hier te vinden), en wil wel meer de obscure kant op.
Dit kan (post-) black ( <Code>, Watain, Mortuus en aanverwante bands) zijn, of meer de death kant op (Belphegor, oude Zyklon, Dissection).
Ergo: ik zoek een extreme band, die qua riffing en dergelijke weer een uitdaging voor mij bieden! Sfeer is voor mij wel belangrijk, alsmede een enorme dosis humor. Qua instrumentarium zit het zeker goed bij mij en heb redelijk wat opname en live ervaring.
Mijn mail staat in mijn profiel!

[edit]
Ik woon in Zwolle. Ben nu nog in bezit van OV, maar mijn gear kan ik niet zomaar verhuizen. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 26-08-2007 0:32]



Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 26-08-2007 0:46 by Jeunis Profiel van Jeunishttp://www.iconsofbrutality.com

quote:
Op 26 augustus 2007 0:30 schreef Carnagath het volgende:
Gitarist (tevens eventueel zanger) zoekt een black of black/death band/muzikanten!
Speel nu in een oldschool death metalband! Heel erg leuk en ik blijf dit ook zeker doen! Maar ik mis wel wat. Heb eerder in een death/blackmetal band gezeten (referentie is hier te vinden), en wil wel meer de obscure kant op.
Dit kan (post-) black ( <Code>, Watain, Mortuus en aanverwante bands) zijn, of meer de death kant op (Belphegor, oude Zyklon, Dissection).
Ergo: ik zoek een extreme band, die qua riffing en dergelijke weer een uitdaging voor mij bieden! Sfeer is voor mij wel belangrijk, alsmede een enorme dosis humor. Qua instrumentarium zit het zeker goed bij mij en heb redelijk wat opname en live ervaring.
Mijn mail staat in mijn profiel!

[edit]
Ik woon in Zwolle. Ben nu nog in bezit van OV, maar mijn gear kan ik niet zomaar verhuizen. [/edit]

Misschien wil Alfr wel weer wat doen
Maarre, muziek allah Morte Aeterna zou best wel gaaf zijn!!! Dus, suc666!



Noisemaker
Usericon van Noisemaker
Posted 28-08-2007 1:47 by Noisemaker Profiel van Noisemaker

Cambrian is op zoek naar een zanger/frontman met een strot als een klopboormachine! Ervaren persoon heeft de voorkeur.

We spelen alleen eigen werk. Band bestaat uit ervaren muzikanten met leden van 25/30 jr met, allen met ruime podium-/studio-ervaring. Muziekstijl is niet makkelijk te omschrijven; lekkere pompende en beukende melodieuze metal met een prograndje.

Oefenruimte (met apparatuur) in Helmond.

Check www.cambrian.nl voor meer info.



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 28-08-2007 17:49 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 28 augustus 2007 1:47 schreef Noisemaker het volgende:
Cambrian is op zoek naar een zanger/frontman met een strot als een klopboormachine! Ervaren persoon heeft de voorkeur.

We spelen alleen eigen werk. Band bestaat uit ervaren muzikanten met leden van 25/30 jr met, allen met ruime podium-/studio-ervaring. Muziekstijl is niet makkelijk te omschrijven; lekkere pompende en beukende melodieuze metal met een prograndje.

Oefenruimte (met apparatuur) in Helmond.

Check www.cambrian.nl voor meer info.


Sponsort by Black & decker...


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 28-08-2007 21:36 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 19 augustus 2007 22:16 schreef Fat Bastard het volgende:
"Ouwe lullen" old-school deathmetal band Profane zoekt een gemotiveerde dito zanger!

Qua zangstijl zoeken we iemand die klinkt als een van de volgende bands of een combinatie hiervan: Entombed, Edge of Sanity, Dismember, Grave, Unleashed, Bolt Thrower, Profane (voor samples/MP3's check http://www.profanation.nl of onze myspace-site http://www.myspace.com/profanenl), etc.

We zoeken een ervaren zanger die in staat is zelf teksten te schrijven. Een goede podiumpresentatie is een vereiste.
We nemen onszelf niet al te serieus, maar onze muziek wel. Repetities zijn dus ontspannend met een geintje op zijn tijd, maar altijd bloedserieus.

Ons doel is om 10 tot 15 keer per jaar op te treden.
Repetities zijn elke zondag-avond in onze eigen oefenruimte/studio in Alblasserdam (Zuid-Holland).

Bij interesse kun je ons mailen op: info apestaartje profanation.nl




Cees
Usericon van Cees
Posted 28-08-2007 22:13 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 19 juli 2007 21:24 schreef Cees het volgende:


SCULPTURE ZOEKT ZANGER

We zijn nu met ze 3en : Gitaar - Drums - Bass. We maken een mix van Thrash/Oldskoolmetal. We zoeken een zanger met een krachtige stem, die zelf ook inbreng heeft. We oefenen in Delft, niet echt vaste tijden, waar verandering in moet komen. Invloeden van Slayer tot pantera van Pantera tot Black Label Society.
We hebben een demo, alleen die is voor de helft oude stijl. Je kan hem beluisteren op : www.myspace.com/sculptureband en dan is vooral het 1e nummer de stijl die we nu spelen.
Als je geintreseerd bent hoor ik het graag : laatjemaarlachen@hotmail.com


[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 28-08-2007 22:13]


The trend is dead.


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 29-08-2007 10:26 by Spletvlek Profiel van Spletvlekhttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Ik zoek nog iets a la Skitsystem, Malignant Tumour, Disfear en Obituary, beetje grind/crust'n roll
Omg. Meppel, maar ik heb OV!

Om een idee te krijgen qua zang :

www.myspace.com/grindustry

timo@grindustry.nl

(Ik sta ook nog open voor andere bands die een zanger zoeken!)

[Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 29-08-2007 11:06]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2007 17:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Momenteel zijn wij (SCENARIO II) op zoek naar een strakke en gemotiveerde drummer, die voor de band wil gaan en zich 100% in wil en kan zetten. Er zijn optredens in het vooruitzicht en ook cd opnamen staan in de planning. Omgeving maakt in weze niet uit, zolang de inzet maar optimaal is en 100%.

Ben jij zo iemand of ken jij iemand, neem dan gerust contact op met:
scenario_2@hotmail.com
http://www.myspace.com/scenario2



DC
Usericon van DC
Posted 30-08-2007 18:00 by DC Profiel van DC

Metalband zoekt een gemotiveerde bassist die weet wat hem te doen staat en die voor 100% gemotiveerd is! (omgeving Rotterdam)

Ben je geinteresseerd!? Stuur dan een mail naar p_barendregt@hotmail.com.


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 02-09-2007 12:57 by Doomhead Profiel van Doomhead

Gezocht: Sephiroth zoekt nog een bassist. We bestaan sinds 2003 en spelen death metal in het straatje van Suffocation/Vomitory/Dismember. We hebben onlangs onze EP uitgebracht genaamt Dying For Hatred. We treden zowel in Nederland op als daar buiten. We oefenen op zondag in Sliedrecht. En we zoeken iemand tussen de 18 en 24. Voor meer info kun je mailen naar metalfreak.87@gmail.com

voor meer info over Sephiroth.

www.myspace.com/sephirothnl
www.sephiroth.nl


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-09-2007 15:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 september 2007 15:00 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Okee, de driemansformatie is uit elkaar gevallen, de bassist had een baan die niet te combineren viel met de band en de drummer had er geen zin meer in....
MAAR ik heb in uitermate korte tijd (neem 4 dagen ofzo) een stel waanzinnig getalenteerde muzikanten bij elkaar gezocht (een nieuwe zanger, een gruwelijke gitarist en een superfunky bassist).
Nou nog een gruwelijk goeie drummer.....
vergeet het oude materiaal, als je de nieuwe nummers hoort ga je niet geloven dat het door dezelfde schrijver bedacht is.
Om toch nog een beetje een indruk te geven van wat we doen kan je een kijkje nemen op www.myspace.com/mistymourning
maar goed.... dan moet je er in je hoofd twin leads, twins vocals en funkier basgeluid bij denken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-09-2007 15:34 by Dentz Profiel van Dentz

"Okee, de driemansformatie is uit elkaar gevallen"


:')


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


IbaVai
Usericon van IbaVai
Posted 02-09-2007 18:44 by IbaVai Profiel van IbaVai

Pas gestarte band zoekt nog:
- Bassist
- Zanger
- Toetsenist
Niveau: gevorderd
Leeftijd: 18-40

We spelen een combinatie van symphonische en progressieve metal. (in de trant van Opeth) Repeteren is op donderdag in Helmond.
Voor interesse neem contact op met: nijssenm[at]zonnet[.]nl.



Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 03-09-2007 18:28 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

Beginnende Thrash metal band zoekt nog een zanger. Oude Metallica en Megadeth zal op het programma staan. Enige vorm van zang is dus wel vereist. Leeftijd rond de 18-20. Repeteer hok aanwezig in de buurt van Den Bosch. Band bestaat uit enigsinds noobs(op band gebied), maar wel met mega veel enthousiasme. Niet geschoten is altijd mis dus twijfel niet en laat iets weten!!

[Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 03-09-2007 18:32]


You're running in circles


Until My End
Usericon van Until My End
Posted 09-09-2007 16:06 by Until My End Profiel van Until My End

Voor hardcoreband uit de Zaanstreek/Amsterdam. Invloeden van: Terror, No Turning Back, No Warning, Kids Like Us, Casey Jones, Rise & Fall, Hoods.
We zijn al een tijdje bezig, maar geschikte drummers zijn schaars tegenwoordig. Maar de drang om snel zalen onveilig te maken is erg groot.

Er liggen al nummers liggen al klaar en er is een mogelijkheid om over 2 maanden een demo op te nemen.
Lijkt t je wat, ken je iemand die t wat lijkt of wil je meer weten: jelle_delange@hotmail.com

"Step up, kom dichter..."


'"Never back down, never give in!"


rutgrrr
Usericon van rutgrrr
Posted 09-09-2007 16:32 by rutgrrr Profiel van rutgrrr

Ik heb geen goede hoop maar doe toch een poging: Ik wil een zware trage MINIMALE slepende (pretentieuze) band beginnen, die niet alleen drijft op lage tonen maar ook een melancholisch melodielaag niet schuwt met invloeden uit bijvoorbeeld:

- doom/sludge (khanate, teeth of lions rule the divine, black cobra)

- drone/ambient (sunnO))), xasthur, burial chamber trio)

- post-rock (envy, Godspeed! You Black Emperor)

- minimal music/klassiek (Erik Satie, Philip Glass, Arvo Pärt, Max Richter)

- (avant-garde)jazz (jaga jazzist, bohren und der club of core, dictaphone, dave brubeck)

- donkere (minimalistische) electronica (Murcof, Alvo Noto CDataKill, Susanna And The Magical Orchestra, Akira Rabelais)

- post-punk (joy division, middle class)

Ik speel zelf drums (8 jaar ofzo), heb in verschillende hardcore en indie bandjes gespeeld. En ik componeer electronica (http://www.myspace.com/rutgermullermusic)

Het mag zeker niet (te) metal gaan klinken, geen dubbele basdrums en die onzin. Ik denk eerder aan een zwaardere versie van godspeed you black emperor. Ik zoek: een gitarist, een pianist/toetsenist, een (contra)bassist, en ..... laat maar horen als je denkt iets te spelen dat hierbij past

[Dit bericht is gewijzigd door rutgrrr op 11-09-2007 22:52]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-09-2007 16:42 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

jenje!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-09-2007 7:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 september 2007 23:42 schreef Lucas het volgende:
Liar Liar Cross On Fire (Utrecht) speelt een mix van crusty grindcore, snelle old school hardcore en chaoscore met wat stoner en doom-elementen. Onze drummer heeft onlangs de stokken neergelegd vanwege gebrek aan tijd.

In zes maanden hebben we een aantal coole nummers in elkaar gedraaid, 5 goed ontvangen shows gespeeld, en we zitten er nu eigenlijk net middenin: er staan voor de komende tijd nog 4 shows in de agenda, en dat worden er gegarandeerd nog een stuk meer. Ook willen we natuurlijk zo snel mogelijk wat opnemen.


Voor referenties naar de stijl van LLCOF moet je het ergens zoeken tussen Nasum, Burst, Cursed, Infest, Tragedy, Trash Talk, Extreme Noise Terror, His Hero Is Gone, Converge, Buried Inside en ander spul. We neigen nu wat meer naar het snellere, converge-achtige werk te gaan. We oefenen wekelijks in oefenruimte-complex db&#8217;s.

Een band staat of valt met een goede drummer, en dat geldt voor deze muziekstijl des te meer. Heb je als drummer een urge en de skillz om dit soort geweld een overtreffende trap te geven, snel veel shows te spelen, en binnen korte tijd opnames te maken, stuur dan even een e-mail naar:

liarliarcrossonfire@gmail.com.


Op www.myspace.com/liarliarcrossonfire staan wat oefenruimte opnames, hou er bij in gedachte dat dit opnames zijn van een maand na het oprichten van de band. Reageer ZSM als je interesse hebt, dan kunnen we samen als nog zo veel mogelijk van de geplande shows spelen!




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-09-2007 10:10 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 9 september 2007 16:32 schreef rutgrrr het volgende:
Ik heb geen goede hoop maar doe toch een poging: Ik wil een zware trage MINIMALE slepende (pretentieuze) band beginnen, die niet alleen drijft op lage tonen maar ook een melancholisch melodielaag niet schuwt met invloeden uit bijvoorbeeld:

- doom/sludge (khanate, teeth of lions rule the divine, black cobra)

- drone/ambient (sunnO))), xasthur, burial chamber trio)

- post-rock (envy, Godspeed! You Black Emperor)

- minimal music/klassiek (Erik Satie, Philip Glass, Arvo Pärt, Max Richter)

- (avant-garde)jazz (jaga jazzist, bohren und der club of core, dictaphone, dave brubeck)

- donkere (minimalistische) electronica (Murcof, Alvo Noto CDataKill, Susanna And The Magical Orchestra, Akira Rabelais)

- post-punk (joy division, middle class)

Ik speel zelf drums (8 jaar ofzo), heb in verschillende hardcore en indie bandjes gespeeld. En ik componeer electronica (http://www.myspace.com/rutgermuller)

Het mag zeker niet (te) metal gaan klinken, geen dubbele basdrums en die onzin. Ik denk eerder aan een zwaardere versie van godspeed you black emperor. Ik zoek: een gitarist, een pianist/toetsenist, een (contra)bassist, en ..... laat maar horen als je denkt iets te spelen dat hierbij past


ai, je komt niet uit het noorden dus..


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-09-2007 14:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 september 2007 16:42 schreef FRNK het volgende:
jenje!
Volgens mij zoekt hij mensen die wat meer kunnen dan enkel een gitaar vasthouden



rutgrrr
Usericon van rutgrrr
Posted 10-09-2007 15:33 by rutgrrr Profiel van rutgrrr

quote:
Op 10 september 2007 10:10 schreef scotfan het volgende:
ai, je komt niet uit het noorden dus..


ik zit de komende 3 tot 5 maanden vast in zuid limburg

[Dit bericht is gewijzigd door rutgrrr op 10-09-2007 15:33]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-09-2007 19:57 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 10 september 2007 14:29 schreef Judge M. het volgende:
Volgens mij zoekt hij mensen die wat meer kunnen dan enkel een gitaar vasthouden
ik wist niet dat jenje ook een gitaar kan vasthouden


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2007 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 september 2007 19:57 schreef FRNK het volgende:
ik wist niet dat jenje ook een gitaar kan vasthouden
Ik kan een gitaar vasthouden ... helaas niet zo talentvol als multitalent judge.

Maar idd interessante stijl die gast, maar heb bandjes helemaal afgezworen, te druk met zm en andere dingen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen