IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
Dwyer
beautiful red blood dripping down
Usericon van Dwyer
Posted 10-02-2003 21:36 by Dwyer Wijzig reactieProfiel van DwyerQuote dit berichthttp://net.clubs.nl/WayofaGoth

quote:
Op 10 februari 2003 10:15 schreef Mordon het volgende:
mijn momenten van absolute gelukzaligheid zijn denk ik voor de komende 100 jaar voorbij...


Hee, zow erg is het nou ook weer niet!!! Je kan ook overdrijven hoor!!


Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld...


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 11-02-2003 18:42 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

heeft niks met jou te maken...

althans, een ietsie klein beetje... (we zijn toch gewoon vrienden, da's al een hele opluchting

maar als een bom die ontplofde kwamen de emoties die ik de afgelopen 18 jaar heb weggestopt boven (of die van de afgelopen 4jaar, als alle emoties van 18jaar boven komen ... )

ik heb een puinleven... een leven wat opgebouwd is in chaos...
en nu realiseer ik me 't pas goed

ik wil d'r even tussenuit... liefst een jaartje in australie oid, gewoon: weg!


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-02-2003 18:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 18:42 schreef Mordon het volgende:
heeft niks met jou te maken...

althans, een ietsie klein beetje... (we zijn toch gewoon vrienden, da's al een hele opluchting

maar als een bom die ontplofde kwamen de emoties die ik de afgelopen 18 jaar heb weggestopt boven (of die van de afgelopen 4jaar, als alle emoties van 18jaar boven komen ... )

ik heb een puinleven... een leven wat opgebouwd is in chaos...
en nu realiseer ik me 't pas goed

ik wil d'r even tussenuit... liefst een jaartje in australie oid, gewoon: weg!
AANRADER: SCANDINAVIE.
Natuur geweldig en rustgevend


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 11-02-2003 18:59 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

een woord: BRRR

maareuh, als ik voor mooie (bijna) ongerepte natuur ga denk ik aan west canada... aan de kust enzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Mordon op 11-02-2003 19:02]


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-02-2003 19:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Helemaal uitfreaken op de dansvloer als je favo plaat opligt


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-02-2003 19:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 18:59 schreef Mordon het volgende:
een woord: BRRR

maareuh, als ik voor mooie (bijna) ongerepte natuur ga denk ik aan west canada... aan de kust enzo...
het is helemaal niet koud. Dat land heeft ook een zeeklimaat.


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 11-02-2003 20:11 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 19:58 schreef wladimir het volgende:
het is helemaal niet koud. Dat land heeft ook een zeeklimaat.

beeter... thanks anyway! ik zal d'r over nadenken...


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 11-02-2003 20:21 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

je rustig op 1 ding kunnen richten


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-02-2003 21:47 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Langeraar is ook wel een mooi plaatsje om er een poosje tussenuit te gaan Mordon


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-02-2003 21:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 20:11 schreef Mordon het volgende:
beeter... thanks anyway! ik zal d'r over nadenken...
Ach als het teveel geld kost, kan je natuurlijk ook gewoon in Nederland naar de bosjes gaan hehe.

Voor mij gewoon geluk.
Drummen nergens aan denken.
Muziek nergens aan denken.
Fitness nergens aan denken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-02-2003 18:52 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

"Ach als het teveel geld kost, kan je natuurlijk ook gewoon in Nederland naar de bosjes gaan hehe."

What he said

Nederlandse bosjes zijn zo slecht nog nie


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dwyer
beautiful red blood dripping down
Usericon van Dwyer
Posted 12-02-2003 21:33 by Dwyer Wijzig reactieProfiel van DwyerQuote dit berichthttp://net.clubs.nl/WayofaGoth

quote:
Op 11 februari 2003 19:53 schreef madeline usher het volgende:
Helemaal uitfreaken op de dansvloer als je favo plaat opligt


Zoiets deed k vorige vrijdag nou ook, op een concert van Autumn, was wel vet. Volgens mij zag je als, je naar mij keek, alleen maar een sooi blonde haren

(K voelde me zow dronken, maar k had maar 1 biertje op )

[Edit] Daarna voel je je echt goed!! Behalve dan de nekpijn, heb ik nog steeds last van ) [Edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Dwyer op 12-02-2003 21:34]


Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-02-2003 21:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

the freezing moon


Je moeder.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 12-02-2003 23:12 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Net de film "Bridges of Madisson County" gezien met o.a. Meryl Streep en Clint Eastwood... dat was wel zo'n moment vonnik... errug mooie fillum


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-02-2003 9:25 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

In alle pc's van een lokaal wat ik beheer, geheugen bijprikken , dan mensen van all over the world ontvangen voor een cursus, en dan er achterkomen dat alle pc's constante vastlopers hebben en blauwe schermen krijgen


[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 13-02-2003 9:26]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-02-2003 9:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 23:12 schreef Sarjenka het volgende:
Net de film "Bridges of Madisson County" gezien met o.a. Meryl Streep en Clint Eastwood... dat was wel zo'n moment vonnik... errug mooie fillum


Meen je dat nu ? Die film was niet gewoon saai.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 13-02-2003 10:01 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 13 februari 2003 9:34 schreef campske666 het volgende:
Meen je dat nu ? Die film was niet gewoon saai.


Ik vond het goed geacteerd... Maar het ging om hoe die 2 elkaar ontmoette en dat er dus wat tussen hen opbloeit en dat zij dan toch besluit haar "saaie" leventje in Ohio niet achter te laten, voor een leven met haar geliefde... Ik kan het niet precies omschrijven, maar zoiets is toch wel erg mooi...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 17-02-2003 20:09 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Als het zonnetje weer schijnt...
Wauw, begin lente kom ik er ook altijd
weer achter hoe goed dat voelt.
En dan ook in 't gras liggen, picknicken
en door 't bos lopen...



stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 17-02-2003 23:03 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

owkeej nou niet zegge dat ik geweldadig ben ofzo maar serieus!

zoon kutgast hellemaal de kanker in ramme wat die trouwes wel verdiende omda die allemaal dinge over mij en me vriendin loop te lullen. serieus dat was echt een goed gevoel. Al die agressie van de afgelope paar weken deruit!!

Dat was mijn recenteste moment van absolute gelukzaligheid.

" am i evil?" - geldwolven uuh metallica bedoel ik (jullie slimme mense wete hoe et verder gaat hoop ik)


I am the 1%.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 18-02-2003 0:18 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 15 oktober 2002 17:01 schreef Schaffelaer het volgende:
Absolute gelukzaligheid?

Er is niet meer dan korte momenten van illusie dat het goed lijkt, die gestoeld zijn op zuiver egoïsme.

Uiteindelijk is er slechts één ding dat overblijft: wachten op de dood... Dit wachten kan een fractie van een seconde zijn of jaren, maar het is het enige wat overblijft.


Ik HOOR het je gewoon zeggen!

Maar goed:

- het festivalgevoel (complete vrijheid, een paar dagen in luilekkerland)
- In dikke winterjas naar de supermarkt toelopen, voelen dat het vriest en je adem zien
- een grap/opmerking die beter valt dan verwacht
- mooi landschap (kan vanalles zijn, weiland in de dauw en ochtendzon, geweldig uitzicht, wat dan ook)
- interrailen (een enorm vrijheidsgevoel)
- Aan de kust van een eilandje voor Frankrijk genieten van een moment van rust terwijl je vrienden liggen te slapen, in de zon, met een lauw Kronenburgje, een stuk worst(jawohl! ), en wat metal op de discman (m'n vrienden luisterden geen metal dus ik had een flinke deprivatie opgebouwd)
- momenten met een geliefde
- eerste zoen
- en dit topic dat mij een vreemd melancholisch gevoel van verleden gelukzaligheid geeft

*zucht*

NP: Mortiis - Crypt Of The Wizard


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-02-2003 16:15 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dit topic is een lichtpuntje van sprankelende hoop in een zee van ellende topics

Op dit moment voel ik me best wel heel errug gelukkig, , lente komt eraan...dat zal ut wel zijn


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-02-2003 10:51 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Gewoon, nu. Lekker zonnetje, niet te koud en niet te warm. Het nummer Crown of Sympathy van MDB opzetten(wel snoeihard) En dan gewwon erachter komen dta wat er ook allemaal fout gegaan is en gaat, het allemaal wel weer zal goedkomen....


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-02-2003 10:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 16:15 schreef Phriar het volgende:
Dit topic is een lichtpuntje van sprankelende hoop in een zee van ellende topics

Op dit moment voel ik me best wel heel errug gelukkig, , lente komt eraan...dat zal ut wel zijn


ja, ik voel de lente-geiligheid ook alweer opkomen.( kan ook an de volle maan liggen natuurlijk)


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 19-02-2003 13:16 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

In Arrecife (hoofdstad van Lanzarote) met mijn vriendin naast me op een verlaten boulevard naar de mooiste zonsondergang gegeken die ik ooit heb gezien.
..ik geloof dat we er bijna 3 uur hebben gezeten
*zucht*


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-02-2003 14:49 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Wanneer ik buiten ben, het zonnetje schijnt lekker, lekker zitten ergens in een bos.. aan het water en met mijn geliefde knuffelen.. Of als ik hem een tijd niet gezien heb mezelf weer in zijn armen storten en vertellen hoe gelukkig ik me voel samen met hem..


Kankerlul


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen