IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
Egregius
Usericon van Egregius
Posted 24-01-2003 19:28 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Ik heb eens een quote gezien van de Sultan van Moors Spanje, kan de naam niet terugvinden, kwam neer op:
"Ook al heb ik welvaart en civilizatie verspreidt in dit land, ook al is het volk dolgellukig en ben ik begunstigd met prachtige dochters en zonen, en ook al heb ik meerdee vrouwen en z'n m'n legers machtig, als ik de dagen tel waarop ik intens gelukkig ben geweest, kom ik op tien..."

Mijn meest gelukkige momenten?
Het doel in m'n leven vinden.


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 24-01-2003 19:56 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 17:43 schreef McDoom het volgende:
Op mijn motor zitten en het gas vol open trekken(en dan nog niet eens op het achterwiel)



hmmmm... ik heb dat met mijn (quasi opgevoerde 4TAKT brommer (ss70), dus net een motor)

lekker de bocht uit komen met 't gas vol open, twee keer zo veel als het orginele toerental :D (orgineel 6000)

en soms ook lekker rustig
toeren door het bos, in noorwijk, tulpengebied enzo, door de weilanden, lekker de zon laten schijnen, de wind langs je heen, je vriendin op de brommer naast je, een deuntje in je hoofd (iets van sirenia werkt top!), en het idee dat je nog jaaaren door mag blijven rijden.....

heerlijk!!!

of picknicken op het strand, of in het bos...

oh, ik houd van de zomer!!!
alleen nou dus nog die vriendin (iemand die zich aanbied? )


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


metalfreaky
Usericon van metalfreaky
Posted 27-01-2003 20:08 by metalfreaky Wijzig reactieProfiel van metalfreakyQuote dit bericht

Momenten van geluk..ze zijn zo vaak terug te vinden zolang je maar kunt relativeren. Als mij eens iets niet meezit denk ik altijd aan dat er mensen zijn die het veel erger hebben , dus waarom zou ik me druk maken om een kleinigheidje.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 27-01-2003 20:27 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Vakantie!! Zon! Zee ! Strand! And my sweet loverboy! Meer moet dat niet zijn!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 02-02-2003 12:58 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 20:08 schreef metalfreaky het volgende:
Momenten van geluk..ze zijn zo vaak terug te vinden zolang je maar kunt relativeren. Als mij eens iets niet meezit denk ik altijd aan dat er mensen zijn die het veel erger hebben , dus waarom zou ik me druk maken om een kleinigheidje.


ja, of relativiteit in deze zin:

het gaat kut... wat moooi! nu ken ik geluk!!
snapje? als je geen geluk kent, ken je geen geluk... als er geen zwart is is er ook geen wit.

daarom voel ik me ook goed als ik me kut voel... want dan weet ik weer wat goed voelen is :D en hoe goed ik het eigenlijk KAN hebben, en als ik dan gelukkig ben, dan respecteer ik dat ook, en geniet er met volle teugen van!
ik voel me ook in mijn donkerste en somberste uren het best (lijkt 't wel)

zo is het ook andersom: als ik me gelukkig voel, voel ik ook dat 't elk moment kan wegvallen... maar intussen geniet ik wel van alles :D

Groeten! Mordon

[Dit bericht is gewijzigd door Mordon op 02-02-2003 12:59]


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 02-02-2003 13:13 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

tja... absolute gelukzaligheid... ik denk gisteravond maar ik kan het me niet meer herrineren...

voor de rest tja... honduitlaten met manowar in e discman en lowlands vorig jaar midden in de nacht op een leeg biervaatje trommelen.



I am the 1%.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-02-2003 13:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Toen ik er net achterkwam dat m'n hoofdtelefoon niet keduuk was, maar de balans 100% rechts stond.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-02-2003 13:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Oja, en toen ik gisteren na 4 gram en honderden keren proberen eindelijk DOA3 op Normal afsloot.


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 02-02-2003 16:44 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

iedere keer als ik since i've been loving you van led zep hoor, man man wat een Nummer !!


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Dwyer
beautiful red blood dripping down
Usericon van Dwyer
Posted 02-02-2003 19:15 by Dwyer Wijzig reactieProfiel van DwyerQuote dit berichthttp://net.clubs.nl/WayofaGoth

quote:
Op 24 januari 2003 19:56 schreef Mordon het volgende:
alleen nou dus nog die vriendin (iemand die zich aanbied? )



Wat nou?? Je hebt nu mij toch??

Dwyer Fae Ceallach



[Dit bericht is gewijzigd door Dwyer op 08-02-2003 19:59]


Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld...


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 02-02-2003 20:27 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 19:15 schreef Dwyer het volgende:
Wat nou?? Je hebt nu mij toch?? :D:D:D:D

Vi khess dos

Dwyer Fae Ceallach

*Edit* Botervliegjes zijn goed voor momenten van absolute gelukzaligheid!! K heb nu veeeeel botervliegjes!! *Edit*


check de datum, ja, het was aan jou gericht

botervliegjes zijn inderdaad gezond voor de geest :D laten we ze zo houden!

*heeft ZOOOOO veel zin in de zomer* ik wil rijden in m'n shirt, Iris achterop , lekker cruisen, of 's nachts in het bos lopen... heerlijk!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mordon op 02-02-2003 20:59]


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 02-02-2003 23:48 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Net op plee........... spetteren tot de tranen over je wangen rollen.......... wat kan schijten toch lekker zijn........


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-02-2003 10:40 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Nile in de Beroeg --> 5 vrienden in een Corse, heel veel groente, paar snoepjes


ZALIGHEID ALL THE WAY


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dwyer
beautiful red blood dripping down
Usericon van Dwyer
Posted 03-02-2003 21:49 by Dwyer Wijzig reactieProfiel van DwyerQuote dit berichthttp://net.clubs.nl/WayofaGoth

quote:
Op 2 februari 2003 20:27 schreef Mordon het volgende:
check de datum, ja, het was aan jou gericht

botervliegjes zijn inderdaad gezond voor de geest :D laten we ze zo houden!

*heeft ZOOOOO veel zin in de zomer* ik wil rijden in m'n shirt, Iris achterop , lekker cruisen, of 's nachts in het bos lopen... heerlijk!!!


Snachts door t bos lopen!!! Moeten we eens doen


Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld...


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 03-02-2003 22:25 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 21:49 schreef Dwyer het volgende:
Snachts door t bos lopen!!! Moeten we eens doen


weet ik

tot morgen! (tegen de tijd dat je dit leest ben ik al langs geweest )

maar niet het amsterdamse "park" (a-damse "bos" dus) in soest heb je mooie zandduinen met bos!


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-02-2003 22:26 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik stel voor dit vervolgens via msn te regelen


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 03-02-2003 22:28 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 22:26 schreef Asherah het volgende:
Ik stel voor dit vervolgens via msn te regelen

ik stel voor dat je gelijk hebt!


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 04-02-2003 1:20 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

bieren, tsjappen en borrelen mit mein bruder


Trieste gast


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 04-02-2003 14:02 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

denken dat je de trein hebt gemist en dat ie dan 5 minuten vertraging heeft


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 07-02-2003 20:13 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

quote:
Op 4 februari 2003 14:02 schreef she_devil het volgende:
denken dat je de trein hebt gemist en dat ie dan 5 minuten vertraging heeft


Ja, dat had ik laatst nog



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-02-2003 20:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 oktober 2002 10:04 schreef Iskariot het volgende:
Ligt dat in Ierland?

jazeker, zo in het midden van het bovenste deel, in county Sligo, heerlijke uitgangssfeer daar, McGarrigels is een aan te raden club om te gaan, zijn vaak hele goeie optredens heb ik uit betrouwbare bron vernomen en heb ik ook gemerkt

Sligo is ook de stad van William Butler Yeats, de beroemde Ierse schrijver, je ziet op die foto trouwens een klein ding die in het water staat, dat is een stambeeld van hem. Langs die kustlijn is er ook een dubbele ringheuvel,...gggggrrrrrrrrrrrrr, wat een zalige mythische streek


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-02-2003 20:21 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 1:20 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
bieren, tsjappen en borrelen mit mein bruder


Das altijd goed.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


marcelverweel
Usericon van marcelverweel
Posted 08-02-2003 0:07 by marcelverweel Wijzig reactieProfiel van marcelverweelQuote dit bericht

Mijn moment van absolute gelukzaligheid is als ik bij mijn vriendin ben


Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 10-02-2003 10:15 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

mijn momenten van absolute gelukzaligheid zijn denk ik voor de komende 100 jaar voorbij...


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 10-02-2003 10:18 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Klinkt niet erg hoopvol..

Absolute gelukzaligheid, bestaat dat eigenlijk wel..?
Ik ben wel erg gelukkig nu, maar absoluut?


MuayThaigerrr!!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen