IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Websites maken Vorige pagina | Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-05-2002 21:20 by linknl Profiel van linknl

idd alles wat ik kan zien kan ik ook rippen.
zelfs video in een venster van een site.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 20-05-2002 21:22 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 20 mei 2002 21:19 schreef NecRomantica het volgende:
haha das waar...maar dat moet je dan wel weten!
hehe zo moeilijk is dat nu toch niet?

en juist, what you see is what you (can) get!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-05-2002 14:17 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Bij sommige van die sites waar je 'niet rechts kan clicken' , om een plaatje te rippen of de sourcecode te lezen, kun je gewoon op F10 drukken, vervolgens kun je alles weer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, er zijn gelukkig niet al te veel mensen die dat weten.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2002 14:41 by altx Profiel van altx

Of je zet gewoon ff JavaScript uit in je browser (Active Scripting in IE) en je kan de rechtermuisknop weer gewoon gebruiken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar hoeveel % van het internet gebruikend publiek weet dat?
10% ??


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-05-2002 14:46 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

12% of 30%... ik vind iig dat het er te veel zijn...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 14:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, ik heb het nodig voor een multimedia presentatie die toch niet onliune komt, maar bedoelt is voor oude mensne en kleine kinderen., die weten dat toch niet.

En het is echt niet meer als 10%, aangezien 9 van 10 internet gebruikers een absoluut nitwit is.


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-05-2002 14:49 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Weet iemand veel van dat soort stats.. met hoeveel mensen JavaScript aan hebben staan enzo.

Ik kan zelf wel resolutie enzo tracken (volgens mij niet bij die stumpers)



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 14:52 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Heb je iets dat je niet geript wil zien, zet het dan niet op het net. Alles wat op het internet staat moet voor iedereen vrij verkrijgbaar zijn, vind ik.
Netiquette


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 14:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ben ik in principe ook voor, maar wat ik voor mijn stage aan het bouwen ben is dus niet voor op internet.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2002 14:55 by altx Profiel van altx

Het punt is dat mensen die erop uit zijn om de broncode en/of plaatjes van een website te jatten, meestal wel met hun browser overweg kunnen, met andere woorden het zijn misschien niet zo veel mensen die weten hoe ze die JavaScript-controles kunnen omzeilen, maar het zijn wel precies degenen die daar op uit zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 14:55 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 mei 2002 14:53 schreef Jenje het volgende:
Ben ik in principe ook voor, maar wat ik voor mijn stage aan het bouwen ben is dus niet voor op internet.

Ow ja sorry.. Ik kom hier weer tussengevlogen zonder te lezen


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-05-2002 14:59 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 mei 2002 14:55 schreef altx het volgende:
Het punt is dat mensen die erop uit zijn om de broncode en/of plaatjes van een website te jatten, meestal wel met hun browser overweg kunnen, met andere woorden het zijn misschien niet zo veel mensen die weten hoe ze die JavaScript-controles kunnen omzeilen, maar het zijn wel precies degenen die daar op uit zijn...
Ach het is niet zo erg als iemand een gedeelte uit je code leent... maar ze moeten er wel meer vanaf weten dan "ik kan kopieren" En de echte dombo's kan je er erg makkelijk uithalen. door simpel een klein tekstje boven aan je code te dumpen.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2002 15:15 by altx Profiel van altx

Wat ik bedoel te zeggen is dat iemand die weet hoe die ondanks al die JavaScript-controles de broncode kan jatten, deskundig genoeg is om er iets mee te kunnen.
En mensen die niet eens weten hoe je JavaScript in de browser uitzet, die kunnen niks met gejatte broncode.
Dus, waarom zou je al die moeite doen voor een totaal nutteloze beveiliging???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 21-05-2002 15:16 by XdeckX Profiel van XdeckX

tja toch zie ik het probleem nog niet zo ....
html kan je (bijna) niet beveiligen.
gewoon met een programmeertaal gaan werken. dan kan je heel veel dichttimmerren.
ergens inwillen via een andere weg dan de toegestane is op een gegeven moment niet meet mogelijk (als je de bugs uit je scripts hebt gevist)
en alles gewoon in je db opslaan.


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2002 15:41 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 mei 2002 15:16 schreef XdeckX het volgende:
(...) gewoon met een programmeertaal gaan werken. dan kan je heel veel dichttimmerren.
(...)


Dat doe ik ook. Ik ontwikkel een ISAPI-DLL in Delphi en gebruik ADO voor de toegang tot de database.
Ik heb er zelf ook helemaal geen problemen mee dat mensen de gegenereerde HTML-code bekijken... ze kunnen er toch weinig mee.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 21-05-2002 16:00 by XdeckX Profiel van XdeckX

dat bedoel ik...
net als dit forum (of de mijne ofzo)
aan de html bron heb je geen reet... alleen de programmeercode en de DB gegevens zijn interessant. maar daar kan niemand zomaar bijkomen..,


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-05-2002 16:51 by linknl Profiel van linknl

Hoe krijg je en goede listing bij search engines?

En hoe kan een meta tag het beste eruit zien?

titel
description
content


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 21-05-2002 18:21 by XdeckX Profiel van XdeckX

http://www.home.zonnet.nl/robschluter/htmltaglist/TAG_META.html

staan allemaal meta tag dingen op... sux6


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-05-2002 18:40 by linknl Profiel van linknl

nee dat schiet ook niet echt op.

ik neem dat iemand hiet wel goede resultaten heeft met search engines, en een goede listing heeft.
how do you do that?


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 22-05-2002 12:03 by linknl Profiel van linknl

Als je een file op je website hebt staan (video,zipenz) en dat wordt gedwonload met de rechter muisknop en doel opslaan als.

Dat is het normaal zo dat tijdens het downloaden de voortgang zichtbaar is zoveel mb gehad zoveel moet nog en de resterende tijd.

mij lukt dat niet ik krijg groote onbekend resterende tijd onbekent, tot nu toe zoveel mb gedownload.

Hoe krijg ik het voor elkaar zoals ik het eerste beschreven heb?


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 22-05-2002 13:07 by XdeckX Profiel van XdeckX

ligt dat niet aan de server waarvan je het bestand download? ik zou het namelijk niet weten... en anders gewoon grootte vij je bestandje vermelden met ev een d/l tijd met een 56k modem ofzo


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2002 14:59 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Als je een site maakt en het nodig vind om dingen te jatten als plaatjes, biographies, etc.. , dan is dit vrij normaal.. echter is het wel zo aardig om even een mailtje te sturen naar de webmaster..

Stuur er eentje waarin je iets zegt van 'ik ga ervanuit dat je geen problemen hebt met..... ... anders even laten weten'

In de helft van de gevallen zal je een positieve reply krijgen, hooguit met de vraag om een eventuele link.. de andere helft reageert niet eens en je mag er dus vanuit gaan dat die er accoord mee gaan...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 22-05-2002 15:25 by linknl Profiel van linknl

hmm nee het gaat om me eigen websites,
Ik gebruik anti leah scripten voor de files, maar nu heb ik geen voledige data meer tijdens het downloaden(van me eigen site).

Ach ik zoet het wel uit en anders hebben de gebruikers gewoon pech gehad, ze kunnen al downloaden.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen