IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Websites maken Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-03-2002 1:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 maart 2002 1:15 schreef linknl het volgende:
FRontpage zit in het office pakket.



en dat is een aparte Windows versie neem ik aan? Windows office ofzo?

Ik heb Windows 98 se...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-03-2002 1:19 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-03-2002 1:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 maart 2002 1:19 schreef Azagthoth het volgende:



please explain....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-03-2002 1:20 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 maart 2002 1:17 schreef linknl het volgende:
ach je moet weten waar je af moet blijven maar het werkt er goed als je het doorhebt.
meeste bedrijven werken er ook nog mee


Het ligt er natuurlijk ook aan wat het doel is.



Fire
Usericon van Fire
Posted 12-03-2002 1:20 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 12 maart 2002 1:17 schreef linknl het volgende:

meeste bedrijven werken er ook nog mee
Ja en DAT is nog het ergste. Ps. office is geen soort windows maar dat is een microsoft pakket met Word enzo erin..



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 12-03-2002 1:20 by linknl Profiel van linknl

nee office is een aparte cdrom en extra for windows de cdrom bevat WORD< EXEL< FRONTPAGE< POWERPOINT EN ACCESS

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 12-03-2002 1:21]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-03-2002 1:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 maart 2002 1:19 schreef Mutilator het volgende:
please explain....


Office is een speciaal Microsoft pakket voor het bedrijfsleven, het word ook prive gebruikt. Hierin zit bv een tekstverwerker(word), Database (access), presentatie prog (Powerpoint) etc.

Windows 98/NT/2000/XP whatever zijn operating systems. Het zijn twee hele versvhillende dingen en ik dacht dat iedereen dat wist.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-03-2002 1:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 maart 2002 1:20 schreef linknl het volgende:
nee office is een aparte cdrom en extra for windows de cdrom bevat WORD< EXEL< FRONTPAGE< POWERPOINT EN ACCESS


al die andere heb ik dan wel...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 12-03-2002 1:24 by linknl Profiel van linknl

quote:
Op 12 maart 2002 1:23 schreef Mutilator het volgende:
al die andere heb ik dan wel...


dat kan dan heb je de andere versie van office.
frontpage kan je ook los krijgen net zoals ik frontpage 2002 nu ook los heb

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 12-03-2002 1:25]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-03-2002 1:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

"...Het zijn twee hele versvhillende dingen en ik dacht dat iedereen dat wist."

Tsja ik ken office bijv. van school alleen als een onderdeel van Windows en die andere programma's heb ik wel altijd al gehad, dus ik dacht dat het als 'een onderdeel van' in Windows zat.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-03-2002 1:27]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-03-2002 1:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 maart 2002 1:24 schreef linknl het volgende:
frontpage kan je ook los krijgen net zoals ik frontpage 2002 nu ook los heb


Interessant...en waar kan ik die vandaan downloaden?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 13-03-2002 9:23 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

heel ff een vraagje hierin...ehm...waar ken je foto's in uploaden ofsu ?
Ja ik snap er nooit iets van nl....maar hoe krijg ik dat spul nou op internet ??


zo, dat was mijn beurt dan weer


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-03-2002 9:52 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 13 maart 2002 9:23 schreef sickheaddread het volgende:
heel ff een vraagje hierin...ehm...waar ken je foto's in uploaden ofsu ?
Ja ik snap er nooit iets van nl....maar hoe krijg ik dat spul nou op internet ??


foto's kan heel makkelijk en simpel met msn uploaden www.msn.com en dan fotoalbum


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-03-2002 9:55 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 13 maart 2002 9:23 schreef sickheaddread het volgende:
heel ff een vraagje hierin...ehm...waar ken je foto's in uploaden ofsu ?
Ja ik snap er nooit iets van nl....maar hoe krijg ik dat spul nou op internet ??



Foto's kan je u ploaden naar een server met bv een ftp programma. Deze programma's zijn speciaal voor dit soort doeleinden gemaakt. Je hebt daarvoor wel een server nodig met ftp toegang. Ald je een goede ISP hebt, dan heb je dat wel.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-03-2002 10:03 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 13 maart 2002 9:55 schreef Azagthoth het volgende:
Foto's kan je u ploaden naar een server met bv een ftp programma. Deze programma's zijn speciaal voor dit soort doeleinden gemaakt. Je hebt daarvoor wel een server nodig met ftp toegang. Ald je een goede ISP hebt, dan heb je dat wel.

maar om het simpel te houden kun je denk ik t best naar die msn service gaan, daar staat het dus stap voor stap erbij, erg "simpel" dus


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-03-2002 10:07 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

heey hoe doe je dat dan bij communities, die link snap ik niet. Dit is de link van het plaatje:
http://communities.msn.com/_Secure/0LQAlBRsQFGsFW1y!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-03-2002 10:48 by FireFox Profiel van FireFox

je had de verkeerde link


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 13-03-2002 11:39 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

heel erg dank u allemaal, tis namelijk gelukt !!

[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 13-03-2002 11:40]


zo, dat was mijn beurt dan weer


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 14-03-2002 17:41 by The mighty reaper Profiel van The mighty reaper

een vraagje ?? ik heb nou net coffee cup onder de knie en weet zowat alles wat je er mee kan doen en mijn site is dus bijna klaar (Coffee Cup Rulezzzz) maar als ik mijn site die ik dus gemaakt heb op dat coffee cup op metalprovider.com ga zetten moet ik hem dan ook nog ergens in omzetten ofzo???? . Trouwens ik probeer nou zo'n menu te maken op die site je weet wel van forum, home, questbook, links enzo. Maar hoe moet je dat precies doen ik weet hoe je ergens een link opzet dus ik dacht ik zet er een link op naar een nieuwe map (bijv. contact) maar nou weet ik niet of hij hem daar dan naar toestuurd. En nadat ik dat dus wou doen wou ik het hele zooitje op metalprovider.com en dat wou ik dus bij al die menu keuzes doen overal een link opzetten naar het bestand waar hij naartoe moet gaan, kan dat of zit ik nou allemaal onzin te schrijven.


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 14-03-2002 17:45 by Davy Profiel van Davy

ja


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 15-03-2002 13:15 by The mighty reaper Profiel van The mighty reaper



Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 15-03-2002 13:25 by Davy Profiel van Davy

sorry

Ok: je site kan je gewoon via ftp uploaden naar je provider.
En voor de rest: gewoon kijken of het werkt
post anders de link hier zodat we eens kunnen kijken


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 16-03-2002 20:20 by Master Of Disharmony Profiel van Master Of Disharmony

Websites bouw je in NOTEPAD!!!
Ik wil de naam "Frontpage" niet meer horen, dat is gewoon een wysiwyg writer. Ja, ik weet dat je ook de bron kan bewerken, maar het is dan alsnog een lekenpakket.
FRONTPAGE SUCKED!

Aanraders zijn NotePad en html cursi.
Verder gewoon geen sites bouwen als je het niet kan, Flash mag overigens wel, maar dan moet het er ook daadwerkelijk goed uit zien.

Amen.


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 18-03-2002 22:57 by The mighty reaper Profiel van The mighty reaper

Kan iemand mij helpen: dit is het probleem ik wil mijn ftp bestand uploaden naar metalprovider.com maar elke keer als ik het probeer komt naar connecting dit te staan 500 Host not found (Winsock error #11001) Weet iemand wat het inhoud en hoe ik het kan voorkomen want binnen een week moet dat ding ge-upload zijn anders is mijn username en alles verwijderd. Alvast Bedankt!!


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-03-2002 0:12 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 18 maart 2002 22:57 schreef The mighty reaper het volgende:
Kan iemand mij helpen: dit is het probleem ik wil mijn ftp bestand uploaden naar metalprovider.com maar elke keer als ik het probeer komt naar connecting dit te staan 500 Host not found (Winsock error #11001) Weet iemand wat het inhoud en hoe ik het kan voorkomen want binnen een week moet dat ding ge-upload zijn anders is mijn username en alles verwijderd. Alvast Bedankt!!


Hmm... ik ben niet zo thuis in ftp'en... maar als het goed is heb je van metalprovider.com een username en password gehad, met een ftp address.

Als dit niet werkt weet ik het ook niet.. Heb je metalprovider.com al gemaild??

Als je wilt kan je me alle userinfo wel mailen, dan kan ik proberen of ik er wel in komen..

Ik heb net even gecheckt bij mijn ftpprog (coffeecup) en die error die jij beschrijft komt als je een nietbestaand address invoerd volgens mij.. Weet je zeker dat je het goede address hebt? (als het goed is een stuk of 11 cijfers , en een port nr. (meestal 21) ? En weet je zeker dat het nummer nog bestaat , dat je niet al te laat bent en metalprovider de boel al heeft weggehaalt??

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-03-2002 0:16]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen