IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Websites maken Vorige pagina | Volgende pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 23-06-2002 23:18 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 23 juni 2002 23:14 schreef NecRomantica het volgende:
weet iemand wat de html code is van: als je over een plaatje scrollt en er dan een balkje komt te staan?????

of dat je aaleen je text scrollt en niet de hele pagina?

vraag een snap ik niet maar vraag twee:
ja kan de achtergrond fixeren door in ja body tag dit attribuut te zetten: bgproperties="fixed" , wel enkel IE


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-06-2002 23:20 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Voor sharteel en andere mensen die naar beveiligingen zoeken om hun foto's te beschermen..

Uiteraard helpen oplossingen zoals al eerder gepost hier wel een beetje, maar als mensen echt je foto willen jatten kan dit altijd nog steeds.. Er is simpelweg GEEN manier om dit te voorkomen. Immers ALLES WAT JE ZIET op internet kan je JATTEN.

(meest belabberde maar effectieve methode is nog altijd gewoon 'print screen' knop, (screenshot dus) ,, daar werkt helemaal niets tegen.. ..

Dus, als je 100 zeker wilt zijn dat je foto's nergens anders terecht komen dan moet je ze niet op internet zetten.. Maar je kunt natuurlijk kiezen voor de tussenoplossing door heel veel werk te steken in 'beveiliging' wat zoals ik al zei wel een beetje zal helpen... Verder kun je nog je foto verneukt op internet zetten, bijv door er heel groot valorian666.com doorheen te plaatsen, al dan niet in neon kleuren, of gewoon zo klein dat niemand hem nog wilt jatten...



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 24-06-2002 0:22 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 23 juni 2002 23:18 schreef IronGlory het volgende:
vraag een snap ik niet maar vraag twee:
ja kan de achtergrond fixeren door in ja body tag dit attribuut te zetten: bgproperties="fixed" , wel enkel IE


ik bedoel dus dat als je over een plaatje scrollt dat je dan een balkje met tekst krijgt: bijvoorbeeld als je over een heel onduidelijk logo van een band scrollt/eventjes blijven hangen dat je dan een blackje met de bandnaam te zien krijgt.

wel enkel IE????


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-06-2002 0:31 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 24 juni 2002 0:22 schreef NecRomantica het volgende:
ik bedoel dus dat als je over een plaatje scrollt dat je dan een balkje met tekst krijgt: bijvoorbeeld als je over een heel onduidelijk logo van een band scrollt/eventjes blijven hangen dat je dan een blackje met de bandnaam te zien krijgt.

wel enkel IE????

Dan moet je gewoon in de image tag toevoegen:

alt="naam"

..als ik je goed begrepen heb..

(edit: en dat werkt voor alle browsers)

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 24-06-2002 0:31]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-06-2002 8:58 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juni 2002 23:20 schreef Valorian666 het volgende:
Voor sharteel en andere mensen die naar beveiligingen zoeken om hun foto's te beschermen..

Uiteraard helpen oplossingen zoals al eerder gepost hier wel een beetje, maar als mensen echt je foto willen jatten kan dit altijd nog steeds.. Er is simpelweg GEEN manier om dit te voorkomen. Immers ALLES WAT JE ZIET op internet kan je JATTEN.

(meest belabberde maar effectieve methode is nog altijd gewoon 'print screen' knop, (screenshot dus) ,, daar werkt helemaal niets tegen.. ..

Dus, als je 100 zeker wilt zijn dat je foto's nergens anders terecht komen dan moet je ze niet op internet zetten.. Maar je kunt natuurlijk kiezen voor de tussenoplossing door heel veel werk te steken in 'beveiliging' wat zoals ik al zei wel een beetje zal helpen... Verder kun je nog je foto verneukt op internet zetten, bijv door er heel groot valorian666.com doorheen te plaatsen, al dan niet in neon kleuren, of gewoon zo klein dat niemand hem nog wilt jatten...




Lijkt me veel slimmer om er een code in te zetten dat je alleen een tekst ziet als je op het plaatje op de rechtermuisknop drukt ipv het menu'tje.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-06-2002 12:48 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 24 juni 2002 8:58 schreef Mutilator het volgende:
Lijkt me veel slimmer om er een code in te zetten dat je alleen een tekst ziet als je op het plaatje op de rechtermuisknop drukt ipv het menu'tje.

Hehe.. Mijn Galeon browser negeert die code gewoon.
Of je kan gewoon je Java script afzetten..

Dingen die niet gejat mogen worden, horen niet thuis op het internet.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-06-2002 13:51 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 24 juni 2002 12:48 schreef mislyd het volgende:
Hehe.. Mijn Galeon browser negeert die code gewoon.
Of je kan gewoon je Java script afzetten..
.


inderdaad, zoals ik al zei, alles wat je ziet kun je jatten. ZO'n code helpt uiteraard wel voor een aantal mensen, maar is nog steeds makkelijk te omzeilen, en als mensen echt iets willen dan zijn ze er ook zo achter hoe.

Jammer maar waar.. internet en beveiligde plaatjes gaan NIET samen.

Het kost je alleen maar veel tijd en moeite om iets omslachtigs in elkaar te zetten wat vervolgens in 10 seconden omzeilt is.



UberWiegel
Resistance is futile
Usericon van UberWiegel
Posted 24-06-2002 15:38 by UberWiegel Profiel van UberWiegel

Al dat soort beveiligingen zijn altijd uiterst makkelijk te omzeilen door gewoon naar de source code van de website te kijken, dan kan je meteen zien waar het plaatje op de server staat, en dan kan je hem gewoon downloaden.
Als het nou echt heel belangrijk is om zo'n plaatje te beveiligen is er wel een manier: Integreer het geheel in een Java Applet (dus niet een javascriptje). Er zullen nog wel wat mensen zijn die een applet weten te de-compilen, maar als je echt serieus aan het werk wilt kan je een plaatje zelfs coderen, en dus via de applet ontcijferen...
Maar misschien is dit wel een beetje veel werk voor een plaatje.....


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-06-2002 15:41 by bazzio Profiel van bazzio

Zoals Valorian666 al zei, Print screen is al snel gedaan, oftewel watermerken die zooi.


Bazzio Attacks!!!


UberWiegel
Resistance is futile
Usericon van UberWiegel
Posted 24-06-2002 15:47 by UberWiegel Profiel van UberWiegel

Tegen de macht van een printscreen kan idd niemand op


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 24-06-2002 15:48 by XdeckX Profiel van XdeckX

quote:
Op 23 juni 2002 23:14 schreef NecRomantica het volgende:
...

of dat je aaleen je text scrollt en niet de hele pagina?

bedoel je toevallig iframe of wil je gewoon je achtergrondplaatje fixed hebben?


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


UberWiegel
Resistance is futile
Usericon van UberWiegel
Posted 24-06-2002 15:55 by UberWiegel Profiel van UberWiegel

Ik heb nog even in de Java API zitten te snuffelen, je kan de printscreen toets binden aan je applet, en daar dus een totaal andere functie aan verbinden. Dit is nog steeds niet feilloos want als het window niet gefocused is maar wel zichtbaar zou je nog wel kunnen printscreenen omdat de binding dan verloren gaat.
Maar dit valt weer op te lossen door het plaatje onzichtbaar te maken vanuit Java zodra het scherm z'n focus verliest
Wat een gedoe allemaal


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-06-2002 16:16 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Zelfs dan kan je nog met een willekeurig tekenprogamma (Paint Shop Pro bv) een screengrab maken die met een andere sneltoets werkt dan printscreen.
Conclusie: Plaatjes zijn niet te beveiligen, en dat HOORT OOK NIET! Internet is GRATIS GODVERDOMME!!!
Kijk eens op mijn homepage, meer dan 3000 plaatjes, allemaal gratis voor wie ze wil hebben...


Zenial


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-06-2002 16:23 by linknl Profiel van linknl

als een site zijn plaatjes heet beveiligt druk f10 en saven maar.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-06-2002 16:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maak de plaatjes gewoon niet te groot en gooi er een logo van jezelf op, klaaaarr, plaatje is onbruikbaar.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 24-06-2002 19:28 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 24 juni 2002 16:23 schreef linknl het volgende:
als een site zijn plaatjes heet beveiligt druk f10 en saven maar.


Dat kan dus niet bij het door UberWiegel beschreven voorbeeld omdat het daar over Java gaat en niet over JavaScript. En als je zorgt dat er geen applets kunnen draaien op de pagina die je bezoekt krijg je dus ook geen plaatje te zien omdat die in een applet zit.
Uiteraard ben ik niet van plan om plaatjes te beveiligen, maar we waren even aan het overleggen over hoe je dat nou toch het beste zou kunnen doen en toen kwamen we inderdaad op deze oplossing mbv Java. Andere knoppen dan PrintScreen gebruiken is inderdaad iets dat we nog niet ondervangen hebben...
Anders kan je natuurlijk ook een applet draaien die bij elke input van je keyboard snel je plaatje vervangt voor een heel ander plaatje... (use your imagionation here)



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 24-06-2002 20:40 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Vraag is of dat snel genoeg werkt.. Trouwens, bedankt voor de vele tips voor het stelen van content.

Dit brengt me op een andere vraag. Streaming video. Kan dat gecaptured worden. Der is ne site me een paar video's die ik wel zou willen voor persoonlijk gebruik...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-06-2002 20:45 by linknl Profiel van linknl

ja streaming video kan ook geript worden real,wmp.qt en meer.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-06-2002 21:13 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Zozo.. En hoe dan?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Blancaflor
Usericon van Blancaflor
Posted 25-06-2002 19:30 by Blancaflor Profiel van Blancaflorhttp://www.evershadow.cjb.net

Ja, streaming video's kunnen geript worden. Ik heb 'ns op internet gekeken. De software die je ervoor moet gebruiken moet je echter wel KOPEN


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 25-06-2002 21:38 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 25 juni 2002 19:30 schreef Blancaflor het volgende:
Ja, streaming video's kunnen geript worden. Ik heb 'ns op internet gekeken. De software die je ervoor moet gebruiken moet je echter wel KOPEN


Ja, want anders is het illegaal he?



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 25-06-2002 21:42 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Als je er software moet voor kopen, kan je het moeilijk 'rippen' noemen..
Hmm.. Moet dringend eens voor Linux geprogrammeerd worden..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 25-06-2002 21:45 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

kan je video's niet rippen door naar de rechtstreekse url van het filmpje te gaan en dan te 'opslaan als' ik dacht het wel


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 25-06-2002 22:03 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 25 juni 2002 21:45 schreef IronGlory het volgende:
kan je video's niet rippen door naar de rechtstreekse url van het filmpje te gaan en dan te 'opslaan als' ik dacht het wel

Ja, maar dan sla je enkel de url op. Check maar eens hoe klein zulke bestanden zijn tgo. volledig gedownloade bestanden.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


UberWiegel
Resistance is futile
Usericon van UberWiegel
Posted 25-06-2002 22:25 by UberWiegel Profiel van UberWiegel

quote:
Op 25 juni 2002 21:45 schreef IronGlory het volgende:
kan je video's niet rippen door naar de rechtstreekse url van het filmpje te gaan en dan te 'opslaan als' ik dacht het wel

Je hebt duidelijk geen idee wat STREAMING video is, als je een gewoon filmfragment hebt kan je dat inderdaad opslaan door gewoon het bestand waar de link naar wijst op te slaan. Bij streamen (zoals real media bestanden vaak zijn) is dit niet mogelijk aangezien het bestandje wat je opent alleen de informatie bevat die je real player nodig heeft om de stream te starten. Om dit te kunnen opslaan is dus software van derden nodig.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen