IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nightwish Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 16:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 15:57 schreef Jenje het volgende:
Vond Wishmaster al een fikse herhaling van eerder werk ...

Maar ach .. hopelijk gaat de band nu wat meer divers werk maken ...


Ja, aan de ene kant wel maar aan de andere kant staan er op een Wishmaster toch nog een aantal heel goede nummers IMHO.

Maar eigenlijk kan de verandering inderdaad *bijna* alleen maar positief uitpakken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 16:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. als ze tenminste niet zo'n huppelkuttende valse kraai in de band zetten ..

Zou oveirgens best Tarja's reactie op die open brief willen zien ... zal wel snel cursus "vloeken op zijn Fins" worden ..


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 16:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 16:02 schreef Jenje het volgende:
Tja .. als ze tenminste niet zo'n huppelkuttende valse kraai in de band zetten ..

Zou oveirgens best Tarja's reactie op die open brief willen zien ... zal wel snel cursus "vloeken op zijn Fins" worden ..


Nee inderdaad. Want er zijn jammer genoeg niet zo heel veel goede zangeressen te vinden. Misschien dat ze maar grunts gaan doen in het vervolg... (en toen werd ik weer wakker... )

Ik ben overigens ook wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 16:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ze nou eens funeral doom gaan spelen ...


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 23-10-2005 16:20 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Ik denk het



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-10-2005 16:28 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

@ jay: al lang


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-10-2005 16:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-10-2005 16:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Jammer dit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 23-10-2005 16:35 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 23 oktober 2005 16:28 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
@ jay: al lang


okidoki



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-10-2005 16:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 16:28 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
@ jay: al lang


On topic, mafkees.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 23-10-2005 16:40 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Dat is het ook pannenkoek!



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-10-2005 16:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Inside jokes kunnen ook over msn worden besproken, daar hoeft het Nightwish topic niet mee bevuilt te worden. Als jullie het daar niet mee eens zijn, gaan jullie maar naar het klachtentopic.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-10-2005 20:15 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 23 oktober 2005 16:02 schreef Jenje het volgende:
Tja .. als ze tenminste niet zo'n huppelkuttende valse kraai in de band zetten ..

Zou oveirgens best Tarja's reactie op die open brief willen zien ... zal wel snel cursus "vloeken op zijn Fins" worden ..


kijk hier Jenje..kan je zelf ook wat oefenen.. http://www.insultmonger.com/swearing/finnish.htm


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-10-2005 9:16 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Tja, als het niet gaat, is het beter dat je een punt zet achter de samenwerking


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2005 11:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kunnen ze die van After Forever niet nemen?



Mits bewustere kledingkeuze

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-10-2005 11:21]


signature


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 24-10-2005 12:12 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik vond de kledingkeuze eergisteren live nogal meevallen. Blijkbaar wouden ze er alleen op cd zo belachelijk uitzien.


On topic: Toch een verassende beslissing van Tuomas, maar ja, Nightwish is zo wat zijn kindje, en als hij het niet meer kan om voor Tarja nummers te schrijven (hij is een gevoelig zieltje ), dan is het beter zo. Ik denk wel dat dingen nu in een stroomversnelling moeten gaan komen. De volgende Nightwish cd was verwacht voor midden 2007, maar als ze zo lang op zich laten wachten, onder deze omstandigheden, zouden ze wel eens fans kunnen verliezen.

Ze zullen natuurlijk zowiezo al fans verliezen want op zich is de muziek die Nightwish maakt niet zo heel speciaal. Tarja haar stem gaf er, voor mij dan toch, een extra dimensie aan. Maar niemand is onvervangbaar, en Finland zal wel meer dan één goeie opera-zangeres hebben, zeker.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2005 13:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik hoop dat er wat meer subsidies komen nu om de ontroostbare Goth-pubers en Skatewishers op te vangen...


signature


Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 24-10-2005 13:56 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Ja fans verliezen doet Nightwish zeker, maar welk soort is de vraag. Waarschijnlijk(hopelijk) wel al die meisjes die Tarja aanbieden alsof ze mevrouwtje Britney Spears is en niet naar de band kijken.

Ik ben zeer benieuwd naar wat voor een weg Nightwish hierna inslaat. Een vrouwelijke zang hoeft niet echt, die zal toch maar vergeleken worden met die van haar voorganger.

[Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 24-10-2005 13:57]


How can I know so many never really knowing anyone?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2005 13:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ze zouden nu beter een rock chick pakken à la zangeres van Lullacry!


signature


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 24-10-2005 14:18 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2005 12:12 schreef DarknessThere het volgende:
Ik vond de kledingkeuze eergisteren live nogal meevallen. Blijkbaar wouden ze er alleen op cd zo belachelijk uitzien.


On topic: Toch een verassende beslissing van Tuomas, maar ja, Nightwish is zo wat zijn kindje, en als hij het niet meer kan om voor Tarja nummers te schrijven (hij is een gevoelig zieltje ), dan is het beter zo. Ik denk wel dat dingen nu in een stroomversnelling moeten gaan komen. De volgende Nightwish cd was verwacht voor midden 2007, maar als ze zo lang op zich laten wachten, onder deze omstandigheden, zouden ze wel eens fans kunnen verliezen.

Ze zullen natuurlijk zowiezo al fans verliezen want op zich is de muziek die Nightwish maakt niet zo heel speciaal. Tarja haar stem gaf er, voor mij dan toch, een extra dimensie aan. Maar niemand is onvervangbaar, en Finland zal wel meer dan één goeie opera-zangeres hebben, zeker.


de wereld zit ramvol met sopranen die net zo goed, of misschien nog wel beter zijn dan die Tarja. alleen willen er zo verdomde weinig van die wijven in een metalband spelen.... anyway, een nieuwe zangeres vinden lijkt me niet een erg groot probleem. de band is alleen met het verlies van Tarja z'n gezicht en image voor een groot deel kwijt; dat terugwinnen zal wel lastig worden.

maar wat maakt het eigenlijk uit? de laatste drie platen van deze band bezorgde me alleen braakneigingen. over muzikale vervlakking gesproken.....


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 24-10-2005 17:10 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Geweldig nieuws! Nu de rest van de band nog opdoeken!!


We don't take it, we just fake it...


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 24-10-2005 18:45 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

hebben jullie het al gehoord?


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-10-2005 19:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2005 18:45 schreef Undertaker het volgende:
hebben jullie het al gehoord?


Wat?










Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-10-2005 19:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vertel...


spelfout weggehaald...


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-10-2005 19:20 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Jenje gaat Tarja vervangen in Nightwish??


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen