IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nightwish Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2002 1:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik zag net Blessed be child -- Nightwish op The Box.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-08-2002 1:18 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

aaarggh.... optreden op summer-breeze lichtelijk verneukt doordat de linker bassdrum alleen op de monitor stond aagesloten, dus miste je in het publiek de helft van de bassdrums


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 27-08-2002 8:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Okay Nightwish morgen dus in Paradio... Wie gaat er allemaal naar toe?


- Lady Rose
- Bintmeister
- Melanchon
- Lord Morgoth



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-08-2002 10:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 augustus 2002 8:54 schreef Lord Morgoth het volgende:
Okay Nightwish morgen dus in Paradio... Wie gaat er allemaal naar toe?

- Lady Rose
- Bintmeister
- Melanchon
- Lord Morgoth
- Tarja
- Tuomas
- Marco
- Erno
- Jukka



I'm not being rude. You're just insignificant.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-08-2002 10:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Om effe serieus de 'bubbel te blowen' van de Nightwish fans.. Raad eens wie naast Sharon van WT niet echt zingt, maar met een DAT-tapeje meezingt? Idd uw geliefde Tarja... Ik krijg echt het schijt van dergelijke praktijken he. Zo kan ik het ook.. De enige waarvan ik weet dat ze geen stemcorrector nog een DAT-tape gebruikt is Floor Van AF.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-08-2002 10:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 augustus 2002 10:45 schreef Sharteel het volgende:
Raad eens wie naast Sharon van WT niet echt zingt, maar met een DAT-tapeje meezingt? Idd uw geliefde Tarja... Ik krijg echt het schijt van dergelijke praktijken he.
Hmmz.. de laatste keer dat ik iemand zo iets heb zien doen op het podium werd die helemaal ondergegooid met bier en moest het podium verlaten...

...Maar ja, dat was dan ook Guus Meeuwis


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 27-08-2002 10:48 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 10:40 schreef helmet het volgende:
- Lady Rose
- Bintmeister
- Melanchon
- Lord Morgoth
- Tarja
- Tuomas
- Marco
- Erno
- Jukka




LOL, als het lijstje zo blijft dan word het morgen een gezellig onderonsje

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 27-08-2002 10:48]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-08-2002 10:50 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 27 augustus 2002 10:47 schreef helmet het volgende:
Hmmz.. de laatste keer dat ik iemand zo iets heb zien doen op het podium werd die helemaal ondergegooid met bier en moest het podium verlaten...

...Maar ja, dat was dan ook Guus Meeuwis


Het is dan ook gewoon niet te merken / zien... Dat Sharon zo zingt heb ik met eigen ogen gezien, toen ze een hoestbui kreeg en zich van de micro wegdraaide terwijl de zang toch mooi voortging. Van iemand als die Tarja verwacht ik zoiets helemaal niet, maar het is dus wel echt zo. Voor degenen die het podium moeten in orde brengen en de geluidsmannen kan je zoiets niet verborgen houden...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 27-08-2002 10:51 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm dit valt me wel verschrikkelijk van Tarja tegen zeg.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 27-08-2002 10:52 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mja..volgende week maar ff goed opletten..er ligt hier nog een zak pruimen van 3 weken oud...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-08-2002 10:54 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Als publiek zie je zoiets niet denk ik (behalve bij zo'n slip up als bij WT). Ik was zondag met iemand van de organisatie in Hof Ter Loo aan het praten over Nightwish (dat ik toch niet zo onder de indruk as van Tarja) toen hij me vertelde dat ze met een DAT-tape werkt. Ze zingt wel degelijk, maar haar live stem wordt onder die van de DAT-tape gemixed. Tijdens het optreden zelf had ik dat totaal niet door...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-08-2002 10:55 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 augustus 2002 10:50 schreef Sharteel het volgende:
Het is dan ook gewoon niet te merken / zien... Dat Sharon zo zingt heb ik met eigen ogen gezien, toen ze een hoestbui kreeg en zich van de micro wegdraaide terwijl de zang toch mooi voortging.
Perfect gaat zoiets toch nooit. Bij mijn voorbeeld van Guus was het ook zo dat ie moest niezen.. tja, dan valt het op. Maar zo is er altijd wel wat wat je uit het ritme van de tape haalt natuurlijk. Het is dan ook belachelijk dat artiesten zoiets blijven proberen en nog veel belachelijker dat mensen er in trappen.
quote:
Van iemand als die Tarja verwacht ik zoiets helemaal niet, maar het is dus wel echt zo. Voor degenen die het podium moeten in orde brengen en de geluidsmannen kan je zoiets niet verborgen houden...
Een bekende van mij is vrijwillige stage technician bij 013 dus ik zal 'm eens vragen of ze het daar ook gedaan zal gaan hebben.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-08-2002 11:01 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 27 augustus 2002 10:55 schreef helmet het volgende:
Een bekende van mij is vrijwillige stage technician bij 013 dus ik zal 'm eens vragen of ze het daar ook gedaan zal gaan hebben.


Ben ik wel benieuwd naar.. Of het gewoon een slechte dag was - wat natuurlijk altijd kan - of ze altijd zo werkt. Ze zal het goed doen op haar klassieke opleiding dan als ze nog niet eens live kan neerzetten wat ze op plaat kan..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 27-08-2002 11:04 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ja misschien ben ik wel weer vrij naief maar waarom gaan we er niet vanuit dat ze tijdens het optreden slecht bij stem was en dat ze daarom met een DAT tape meezong?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-08-2002 11:29 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik heb een kaart te koop voor het concert van Nightwish op 28 augustus in Paradiso Amsterdam, woensdag dus al!

Prijs: €20,-
Ik zelf ga er wel heen dus de kaart kan ik afleveren voor de paradiso.

De eerste die wil krijgt em, ik maak ook buiten dit forum reclame.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-08-2002 11:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 11:04 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ja misschien ben ik wel weer vrij naief maar waarom gaan we er niet vanuit dat ze tijdens het optreden slecht bij stem was en dat ze daarom met een DAT tape meezong?


Ja, ze kan het vanwege haar opleiding in ieder geval niet gebruiken om haar stem naar de klote te helpen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-08-2002 12:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik ga woensdag extra goed opletten.

Opzich vind het niet heel erg dat ze meezingt met een tape. Als je zoveel je stem belast als haar kan ik het me ergens wel voorstellen.
Maar ik ga naar Paradiso om Nightwish te zien en niet alleen de zangeres dus ik ga me hoe dan ook prima vermaken.


bla...bla...bla...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 27-08-2002 16:08 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Als er iemand foto's neemt, kan die dan opsturen, voor mijn website?


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 27-08-2002 16:20 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 10:45 schreef Sharteel het volgende:
Raad eens wie naast Sharon van WT niet echt zingt, maar met een DAT-tapeje meezingt? Idd uw geliefde Tarja...


Word er ook gebruik gemaakt van een DAT-tape op From Wishes To Eternity? Zo niet dan maakt het eigenlijk nog niet zo veel uit, bedenk ik me net. Het hele live optreden zal toch wel eerst opnieuw gemixt zijn voordat ze het uitbrachten (met de nodige stem correcties voor Tarja).


Hakkuh


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-08-2002 19:48 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Hmmm, wie gaat er eigenlijk op 4 september in tilburg???? Ik heb alleen lijsten gezien van mensen die naar paradiso gingen/gaan [?]


Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 27-08-2002 20:11 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

Paradiso:

- Lady Rose
- Bintmeister
- Melanchon
- Lord Morgoth
- Tarja
- Tuomas
- Marco
- Erno
- Jukka
- Angel



To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 28-08-2002 17:19 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

En dit optreden is live te zien en te horen op de nederlandse site van Nightwish: http://www.nightwish.nl

Hmmmm, nog een week en dan is het tijd voor NW in de 013!!!!


Bring The People Together


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 28-08-2002 17:20 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 1:09 schreef Slechtheid het volgende:
Ik zag net Blessed be child -- Nightwish op The Box.


Bless The Child ter correctie :p


Bring The People Together


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-08-2002 18:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nou idd ja! wie zijn er 4 september in 013?

- Paul
- Susan
- Vampie
- Helmet
- RdP
- Morgil



[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 28-08-2002 18:49]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 28-08-2002 19:26 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

wie zijn er 4 september in 013?

- Paul
- Susan
- Vampie
- Helmet
- RdP
- Morgil
- Darkzone (+ aanhang)


Bring The People Together


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen