IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nightwish Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-10-2012 12:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat ze lekker wegblijft bij die bende geldwolven en creativiteitsdoodvermoorders


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-10-2012 12:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind Floor erg goed en dan vooral in Ayreon en Star One, eigenlijk zou ze zoiets heel goed kunnen doen. Ik weet ook wel dat je dan niet je boterham kan beleggen dus een overstap van het noodlijdende ReVamp naar Nightwish lijkt me een in dat opzicht een verstandige keuze.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-10-2012 12:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2012 12:42 schreef Mottighaerd het volgende:
Zeg dat wel XXL! Enorm veel respect. En het klinkt nog goed ook.

Het is wel duidelijk dat Nightwish met haar erbij nu zowel het oude als hun nieuwe werk ten gehoren kan brengen. Het zal mij benieuwen of ze wil blijven.


En toch blijft Tarja wat mij betreft ongeëvenaard als zangeres bij NW.

2005 met Tarja:



2008 met Anette:



2012 met Floor:




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-10-2012 12:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zo'n vergelijk met Floor is (nu nog) oneerlijk. Niet haar zanglijnen, net erbij.

Ik denk dat ze het prima kan, maar creatief gezien moet ze hier niet zien en het lijkt me ook een akelige te professionele band tegenwoordig. Nou ja, misschien valt het mee. In ieder geval leuk verdienen.


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-10-2012 13:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2012 12:51 schreef spectre het volgende:
Ik vind Floor erg goed en dan vooral in Ayreon en Star One, eigenlijk zou ze zoiets heel goed kunnen doen. Ik weet ook wel dat je dan niet je boterham kan beleggen dus een overstap van het noodlijdende ReVamp naar Nightwish lijkt me een in dat opzicht een verstandige keuze.
Moest Tarja niet mede weg omdat die teveel aandacht opeiste? Zie ik met Floor dan ook wel gebeuren.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-10-2012 13:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Kutmuziek blijft kut.


Boeiender


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-10-2012 13:08 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2012 12:57 schreef XXL het volgende:

En toch blijft Tarja wat mij betreft ongeëvenaard als zangeres bij NW.

2012 met Floor:




Goed vergelijkingsmateriaal ook, zo'n filmpje waarop de (live) zang totaal ondergesneeuwd raakt in het overige muzikale geweld.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-10-2012 13:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2012 12:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zo'n vergelijk met Floor is (nu nog) oneerlijk. Niet haar zanglijnen, net erbij.

Ik denk dat ze het prima kan, maar creatief gezien moet ze hier niet zien en het lijkt me ook een akelige te professionele band tegenwoordig. Nou ja, misschien valt het mee. In ieder geval leuk verdienen.


Behalve de zanglijnen heeft tarja sowieso al een heel andere stijl.

Tarja zie ik toch meer als echt klassiek zangeres, waar Floor een beetje in het midden zit van klassiek en rock / metal.

Ik denk ook zeker dat ze het kan en het voor haar carriere een enorme boost kan zijn als zij en NW de stap nemen.


quote:
Op 4 oktober 2012 13:08 schreef Hexegot het volgende:
Goed vergelijkingsmateriaal ook, zo'n filmpje waarop de (live) zang totaal ondergesneeuwd raakt in het overige muzikale geweld.


Het is even behelpen met het materiaal wat momenteel op het web opduikt, he?
Als jij al betere opnames hebt verneem ik dat graag.

Gelukkig kan kan ik tot die tijd, in tegenstelling tot jou blijkbaar, ondanks het mindere geluid voor mijzelf toch een aardig beeld vormen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-10-2012 13:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2012 13:06 schreef MR. N het volgende:
Kutmuziek blijft kut.


Zo is het... en Nightwish is echt enorme kutmuziek!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-10-2012 13:57 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 oktober 2012 13:24 schreef XXL het volgende:
Gelukkig kan kan ik tot die tijd, in tegenstelling tot jou blijkbaar, ondanks het mindere geluid voor mijzelf toch een aardig beeld vormen.



+1

Ineens lijkt Nightwish live weer ergens op, in tegenstelling tot de shows die ik gezien en gehoord heb met Annette. Dark Passion Play en Imaginaerum reken ik op plaat tot het betere werk van de band, maar live was het de afgelopen jaren janken geblazen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-10-2012 14:46 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2012 13:06 schreef MR. N het volgende:
Kutmuziek blijft kut.


En jij kan het weten.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-10-2012 16:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 oktober 2012 14:46 schreef Forever After het volgende:
En jij kan het weten.


Zeker, als ik het hoor weet ik het.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-10-2012 16:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Moeilijk te beoordelen of Floor er bij past. Ik vond zowel Tarja als Annette erg goed. Wat ik tot nu toe heb gezien van Floor is natuurlijk compleet kut, maar dat kan aan de omstandigheden liggen. Op de oudere platen van After Forever vond ik haar iig goed te pruimen maar goed, andere stijl want geen power metal en een stuk langzamer. Het wordt afwachten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-10-2012 17:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik verwacht niet dat Floor het slecht zal doen.
Dat het anders zal klinken lijkt me duidelijk.
Da's met ieder ander zanger(es) die men er neer zal zetten.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2012 1:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2012 16:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Moeilijk te beoordelen of Floor er bij past. Ik vond zowel Tarja als Annette erg goed.


Hier wil ik me nog even bij aansluiten / op inhaken.

Ik vind Anette ook zeker geen slechte zangeres. Goeie stem en qua uitstraling wint ze wat mij betreft zelfs keihard van ijskonijn Tarja.

Ik ben echter wel van mening dat ze in een ander genre beter tot haar recht zou komen dan bij NW.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-10-2012 1:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Die Anette kwam toch ook uit de musicalscene?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2012 1:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

uit de AOR.

Zat daarvoor in Alyson Avenue waarvan ik de muziek gewoon beter bij haar stem vind passen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 05-10-2012 18:04 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 4 oktober 2012 12:57 schreef XXL het volgende:
En toch blijft Tarja wat mij betreft ongeëvenaard als zangeres bij NW.

2005 met Tarja:



2008 met Anette:



2012 met Floor:





Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Maar me dunkt dat de kans dat Tarja ooit nog eens met NW op het podium staat vrijwel nihil is.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 05-10-2012 19:18 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

geil rokje en mooie benen.
kutmuziek blijft kut.
grindcore = grindcore.



I am mine own redeemer...!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2012 19:27 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2012 19:18 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
kutmuziek blijft kut.
grindcore = grindcore.



Daar zeg je wat. Grindcore is natuurlijk zelfs al te dramatisch om zelfs maar muziek te worden genoemd.


 


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 05-10-2012 19:29 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 5 oktober 2012 19:27 schreef Forever After het volgende:
Daar zeg je wat. Grindcore is natuurlijk zelfs al te dramatisch om zelfs maar muziek te worden genoemd.


geil rokje en mooie benen.
wat woar is, is woar.


I am mine own redeemer...!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2012 20:06 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2012 19:29 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
geil rokje en mooie benen.
wat woar is, is woar.


Dat betwijfel ik in jouw geval.



 


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 05-10-2012 20:48 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com



heb wel mooie benen trouwens...

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 05-10-2012 20:48]


I am mine own redeemer...!


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-10-2012 22:49 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik vind Floor nu al beter klinken dan die Annette. Maar goed, ik heb de band nooit echt gevolgd en er zijn slechts een paar nummers die ik mooi vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-10-2012 22:50]


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 06-10-2012 16:22 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Ik vind dat Anette zich de afgelopen jaren zich goed heeft ontwikkeld als zangeres zijnde. Ze is echt vooruit gegaan, op dat filmpje van "Dark Chest of Wonders" hierboven klinkt het helemaal niet verkeerd.


euu?


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen