IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal [PSV wint de UEFA Cup] Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-05-2008 0:05 by mental Profiel van mental

Pfff, op 1 0f 2 leuke acties van ronaldo heb ik ze amper gezien manchester. Chelsea had geloof ik 24 keer op goal geschoten, Manchester maar 12 keer.dat Manchester meer balbezit had zegt dus niks.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2008 0:06 by Mark Profiel van Mark

Inderdaad, iemand met de vlakke hand vol in het gezicht slaan hoort gewoon niet thuis op een voetbalveld en zeker niet in de finale van de CL. Erg trieste actie van Drogba.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-05-2008 0:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 mei 2008 0:05 schreef mental het volgende:
Pfff, op 1 0f 2 leuke acties van ronaldo heb ik ze amper gezien manchester. Chelsea had geloof ik 24 keer op goal geschoten, Manchester maar 12 keer.dat Manchester meer balbezit had zegt dus niks.


24 keer schieten waarvan de helft van Ballack van een meter of 500.

De echte serieuze kansen waren gelik verdeeld. Eigenlijk best bevredigend dat het op strafschoppen uitdraaide.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-05-2008 0:09 by mental Profiel van mental

tering als er iemand erg was dan was het tevez, die lelijke hondelul heb ik enkel schofterige overtredingen zien maken, niet te geloven dat die gewoon op t veld mocht blijven. ging altijd voor de tegenstander ipv de bal. Als je zegt dat je dat anders zag dan keek je met stront in de ogen naar de wedstrijd.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-05-2008 0:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De cup met de grote oren dankzij de keeper met de grote oren...hopelijk laat hij dit niveau ook tijdens t EK zien!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-05-2008 0:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 mei 2008 0:09 schreef mental het volgende:
tering als er iemand erg was dan was het tevez, die lelijke hondelul heb ik enkel schofterige overtredingen zien maken, niet te geloven dat die gewoon op t veld mocht blijven. ging altijd voor de tegenstander ipv de bal. Als je zegt dat je dat anders zag dan keek je met stront in de ogen naar de wedstrijd.


Ik zeg: Carvalho.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2008 0:13 by Mark Profiel van Mark



Edje kan het nog steeds. Erg belangrijk, bij gebrek aan een defensie


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-05-2008 0:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 mei 2008 0:08 schreef Chelman het volgende:
De echte serieuze kansen waren gelik verdeeld. Eigenlijk best bevredigend dat het op strafschoppen uitdraaide.


Inderdaad ja.

Oja en als je het anders zag dan ben je net in je oog gespoten door een hitsige Japanner.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-05-2008 0:15 by mental Profiel van mental

Krijg het rambam. Ik heb gelijk en jullie niet, stinkpoten.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-05-2008 0:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 mei 2008 0:15 schreef mental het volgende:
Krijg het rambam. Ik heb gelijk en jullie niet, stinkpoten.


Wacht maar volgend weekend, ik neuk je keihard in je reet!!11


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-05-2008 0:25 by M. Profiel van M.

quote:
Op 22 mei 2008 0:13 schreef Chelman het volgende:
Ik zeg: Carvalho.

Haha ja, over teringlijers gesproken.

Leuke pot, leuk slot, leuk voor Ed "ik denk dat ik nu maar stop"


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 22-05-2008 1:06 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Leuke wedstrijd! Wel jammer voor Chelsea, maar ik gun het ManU van harte!


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-05-2008 8:48 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2008 10:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 mei 2008 23:52 schreef Mark het volgende:
Klopt helemaal, ik zat Hypnos gewoon een beetje te stangen Feit blijft wel dat ManU al jarenlang aantrekkelijker voetbal speelt dan Chelsea. Bovendien hebben noordelijke clubs bij mij sowieso een streepje voor op zuidelijke clubs.


STooutert!!

Chelsea was beter jiong, 3x de paal

Manchester was arrogant en had wind mee


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2008 10:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 22 mei 2008 0:09 schreef mental het volgende:
tering als er iemand erg was dan was het tevez, die lelijke hondelul heb ik enkel schofterige overtredingen zien maken, niet te geloven dat die gewoon op t veld mocht blijven. ging altijd voor de tegenstander ipv de bal. Als je zegt dat je dat anders zag dan keek je met stront in de ogen naar de wedstrijd.


inderdaad, die Eikel zonder nek hoort thuis in een sloppenwijk, net een dealende gringo

precies de genetische malmutatie van Rooney


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2008 13:22 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 mei 2008 10:37 schreef Hypnos het volgende:
precies de genetische malmutatie van Rooney


Kan dat?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 22-05-2008 13:58 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

wordt er een ZM pool gemaakt voor het EK?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2008 14:02 by Mark Profiel van Mark

Niet nodig, we hebben er al een: Chelman.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-05-2008 1:51 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Italië - België 3-1

Wow, het valt nog mee deze keer


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2008 12:00 by Mark Profiel van Mark

En wij morgen zeker verliezen van Wales met 1-0, en dan eerste wedstrijd EK Nederland-Italie. Hadden jullie in elk geval niet even Luca Tony een nare blessure van een maand of twee kunnen schoppen? Van je buren moet je het hebben, tjonge jonge


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-06-2008 1:56 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Simons had het gisteren eerder op Cassano gemunt. 3 redelijk zware fouten op 3 minuten

Cassano begreep er niks van


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-06-2008 10:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 22 mei 2008 13:58 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
wordt er een ZM pool gemaakt voor het EK?


waar???


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2008 16:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



gotta lovem


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-07-2008 1:27 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Geniale foto ja.

Mag ik jullie er overigens even op wijzen dat deze slungelige tjap wel het lekkerste Britse wijf naast zich heeft liggen?
http://www.abigailclancy.com/

Bekend fashion model, vooral lingerie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2008 7:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Een cheape Nicole Kidman versie met een verwende rotuitstraling; je wordt bedankt WR.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-07-2008 7:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen