IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal [PSV wint de UEFA Cup] Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-08-2008 20:22 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 1 augustus 2008 20:12 schreef WhiteRider het volgende:

Overigens: FC Twente - Arsenal over 2 weken, haha. Dat wordt wat.


Ach, het wordt in ieder geval geen afgang tegen een onbeduidend clubje...


Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-08-2008 20:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Nu op NL3: Feyedinges - Dortmund. Ben benieuwd



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-08-2008 20:53 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

en 0-1 binnen 5 minuten. Lekkere gatenkaas achterin



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2008 22:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

oei, en nu?


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-08-2008 22:42 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

afgelopen en 1-2 voor Dortmund



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-08-2008 1:38 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Standard moet tegen Liverpool in de CL. Dan worden ze eens kampioen ...

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 02-08-2008 1:39]


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2008 8:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

loool

in de voorrondes?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2008 8:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Anderlecht-BATE Borisov: 1-2.



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-08-2008 1:36 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ja, in de derde voorronde.

Anderlecht vond ik ik wel grappig eigenlijk


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-08-2008 3:12 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik had echt nog nooit van die club gehoord, maar:

"FC BATE Borisov is a Belarusian football team, playing in the city of Borisov."

Ja, vlak die Wit-Russen nooit uit hè!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-08-2008 16:50 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Het grappige was dat Anderlecht niet eens helemaal onverdiend verloren heeft


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2008 16:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2008 10:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Anderlecht is Europees uitgeteld. De Brusselaars slaagden er in Wit-Rusland niet in de 1-2 nederlaag uit de heenmatch weg te poetsen en mogen zich opmaken voor een seizoen dat zich uitsluitend op het Belgische front zal afspelen. Paars-wit bleef op het veld van BATE Borisov steken op 2-2 en verlaat Europa langs de vergeetput. Een uitschakeling met zware gevolgen voor Anderlecht én voor het Belgische voetbal, dat een zoveelste Europese uppercut incasseert.

Respect
O tempora o mores! Wat een tijd, wat een zeden! De beroemde zin werd meer dan 2.000 jaar geleden opgetekend uit de mond van Cicero, de befaamde Romeinse redenaar die ermee ondermeer doelde op het tanende respect in die tijd, maar is anno 2008 perfect toepasbaar op Anderlecht. Geen team in Europa dat vandaag de dag nog enige schroom aan de dag legt tegenover de Brusselaars, ooit een gevreesde falanx, thans verworden tot een Europese 'nobody'.

Onmacht
De onmacht van Anderlecht in Europa bleek eens te meer vanavond in Borisov, waar RSCA op geen enkel moment de indruk kon wekken zijn opponent te kunnen overvleugelen. Ja, er werd twee keer snel gelijkgemaakt na evenveel makkelijk toegestane BATE-treffers. Daar moesten we het dan ook mee stellen. Toen Polak voor 2-2 zorgde, was de tijd bovendien tekort om alsnog een mirakel te realiseren.

Hopeloze Boussoufa
Exit Anderlecht, de Europese molen draait voor het eerst sinds 1995 - toen Ferencvaros, nog zo'n vergane glorie, paars-wit de voet dwars zette - rondjes zonder de Brusselaars. De logica zelve, want alweer bewezen een pak spelers het Belgische niveau niet te kunnen overstijgen. Boussoufa liep zich ontelbare keren vast en mikte de hele wedstrijd lang elke vrije trap hopeloos de mist in. Goor en Deschacht stuntelden in de defensie dat het pijn aan de ogen deed. Absolute kluns werd echter 'aanwinst' Nemanja Rnic. De vervanger van de roodgeschorste Wasilewski mocht na 75 minuten met twee keer geel gaan douchen. Na een stupide tackle, nota bene à la 'Wasyl'. Een kwartier later dook de rest van het RSCA-gezelschap mee in de Europese vergeetput. (lpb)


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-08-2008 18:43 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Hihi


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2008 15:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Anderlecht zit in de hoek waar de rake klappen vallen. Na de schabouwelijke Europese vertoning kreeg Anderlecht een nieuwe mokerslag te verwerken. De paars-witte racewagen, die eind augustus in de Superleague Formula zal rijden, mag recht naar het oud ijzer.

Anderlecht liet op het circuit van het Italiaanse Vallelunga enkele testrijders rondjes malen. In de pits liep het echter grondig fout: een afgebroken brandstofleiding zette de bolide in lichterlaaie. Piloot Nico Verdonck kwam er met de schrik vanaf, er vielen geen gewonden.

Toen het noodlot - symbolischer kan haast niet - toesloeg prijkte de Anderlecht-bolide op een niet zo fraaie voorlaatste plek. De wagen van AC Milan, bestuurd door Robert Doornbos, klokte de snelste tijd. De oefensessies werden gestaakt. (dea)


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2008 21:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Sparta - Middlesbrough 1-6. Netjes Mental


Oh en Polak meteen rood tijdens zijn eerste wedstrijd met Veendam


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-08-2008 22:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Sjaak heerscht!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2008 22:33 by Mark Profiel van Mark

Ik ben benieuwd wie het eerste team gaat worden dat ons verslaat sinds Februari


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-08-2008 22:34 by mental Profiel van mental

quote:
Op 8 augustus 2008 21:51 schreef NecRobert het volgende:
Sparta - Middlesbrough 1-6. Netjes Mental


Oh en Polak meteen rood tijdens zijn eerste wedstrijd met Veendam
oh en bedankt he ach, wij zijn net een duikboot je weet! we gaan onder maar komen ook weer boven !


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2008 22:38 by Mark Profiel van Mark

Nog nooit van de Kursk gehoord?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-08-2008 22:51 by mental Profiel van mental

Dat waren stupide Russen.


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-08-2008 14:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 8 augustus 2008 22:06 schreef Judge M. het volgende:
Sjaak heerscht!
:

Polak woedend na 'onbegrijpelijke' rode kaart
Geschreven op zaterdag, 9 augustus om 13:53

Sjaak Polak had zich een beter debuut voor zijn nieuwe werkgever BV Veendam kunnen voorstellen. De ervaren verdediger kreeg vrijdagavond in de seizoensouverture tegen Cambuur Leeuwarden een directe rode kaart en zag zijn ploeg vervolgens kansloos ten onder gaan (0-3). Woede en teleurstelling vechten om voorrang in het lijf van Polak. Klik hier! De 32-jarige verdediger voelt zich, plat gezegd, ‘genaaid’ door zijn directe tegenstander Ruud ter Heide. “Ik weet niet of ik het voor de televisie mag zeggen, maar er wordt mij een heel vervelend k-woord gewenst”, vertelde een woedende Polak aan de camera’s van RTL. “Ik loop naar hem toe en zeg iets van ‘doe niet zo naar joh’. Daarna hoor ik opeens een geschreeuw achter me alsof ie zijn been breekt.”

Polak reageerde verrast. “De grensrechter steekt direct zijn vlag omhoog en zegt dat ik naschopte. Ik vraag nog vriendelijk aan hem: ‘kijk me eens even aan, schop ik na?’ Want als ik naschop, dan staat ie niet meer op. Maar goed, die man neemt een beslissing, maar waar die hem op baseert weet ik niet.”

De mondige verdediger is teleurgesteld en hoopt dat de tuchtcommissie van de KNVB de kaart kwijtscheldt. “Want als ik schop geef ik een normale schop. Ik snap dit niet. Ik gaf een aai over zijn (Ter Heide, red.) bol en zeg ‘je wordt bedankt vriend’. Eerst wenst hij met het k-woord, dat begrijp ik al niet, en dan flikt hij dit er ook nog een keer achteraan. Had ie zijn poot gebroken dan had ik een fruitmandje gebracht, maar dit kan er bij mij niet in.”


LOL


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-08-2008 15:05 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-08-2008 15:21 by mental Profiel van mental

Polak, de held van Rdam West...had nooit weg mogen gaan, die klootzak van een Booy zal het nog eens jammer gaan vinden dat ie het niet in m zag zitten. We hadden hem nog best kunnen gebruiken gister...


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2008 16:07 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Dan hadden jullie voor de 6-2 gegaan? Of 5-1?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen