IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal [PSV wint de UEFA Cup] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-10-2008 10:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 8 oktober 2008 9:51 schreef mental het volgende:
ik zal er niet eens gek van kijken als heerenveen gewoon wint van Ac Milan. waarom niet ?Sibon is in vorm, de rest van heerenveen speelt ook zeer goed voetbal, en Ac zijn en stel uitgebluste oude zakken.ik zie best kansen.


Ik denk dat er op UEFA cup niveau geen enkele ploeg is die niet kan stunten. CL scheidt duidelijk het korne van het kaf (zie PSV), maar als ik zie dat N.E.C. redelijk eenvoudig overeind blijft tegen Dinamo Boekarest, an zie ik niet waarom Heerenveen inderdaad geen puntje(s) kan meepikken tegen een AC Milan, of Twente bij Schalke. Van alle Nederlandse clubs geeft ik Heerenveen absoluut de beste kansen om de groepsfase door te komen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 11:18 by mental Profiel van mental

quote:
Op 8 oktober 2008 10:37 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat er op UEFA cup niveau geen enkele ploeg is die niet kan stunten. CL scheidt duidelijk het korne van het kaf (zie PSV), maar als ik zie dat N.E.C. redelijk eenvoudig overeind blijft tegen Dinamo Boekarest, an zie ik niet waarom Heerenveen inderdaad geen puntje(s) kan meepikken tegen een AC Milan, of Twente bij Schalke. Van alle Nederlandse clubs geeft ik Heerenveen absoluut de beste kansen om de groepsfase door te komen.
Zie je, je kan met mij best lullen over voetbal :')


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-10-2008 12:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Tsja...ik heb eigenlijk allang ingecalculeerd dat we tegen Milan verliezen. Lijkt me ook meer dan logisch. Alles kan natuurlijk in het voetbal, maar een gelijkspel zou een bonuspunt zijn. De enige manier waarop we een goed resultaat kunnen halen is wanneer Milan Hveen enorm gaat onderschatten.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 12:06 by mental Profiel van mental

paar jaar terug was psv ook gewoon de betere tegen milan.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-10-2008 16:12 by Lionheart Profiel van Lionheart

Jammer dat Van Bommel zijn man liet lopen. :')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 16:14 by mental Profiel van mental

quote:
Op 8 oktober 2008 16:12 schreef Lionheart het volgende:
Jammer dat Van Bommel zijn man liet lopen. :')
Doet ie helaas vaker. Bij bayern hebben ze dat nog niet zo door :')


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-10-2008 16:19 by Lionheart Profiel van Lionheart

Of juist wel, tijdens de afgelopen twee wedstrijden van Bayern zat hij alleen maar op de bank, dat als aanvoerder.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2008 16:29 by mental Profiel van mental

lol, laatste twee wedstrijden niet gezien hehe.


Fuck the world and fuck you


JFK
The 35th president of the US of A
Usericon van JFK
Posted 08-10-2008 22:25 by JFK Profiel van JFK

quote:
Op 8 oktober 2008 12:04 schreef NecRobert het volgende:
Tsja...ik heb eigenlijk allang ingecalculeerd dat we tegen Milan verliezen. Lijkt me ook meer dan logisch. Alles kan natuurlijk in het voetbal, maar een gelijkspel zou een bonuspunt zijn. De enige manier waarop we een goed resultaat kunnen halen is wanneer Milan Hveen enorm gaat onderschatten.


Ben je niet voor NEC dan?
Heerenveen wint wel van Milan denk ik. De uefacup interesseert die club echt helemaal niks en ze komen met wat ongemotiveerde b-spelers en jonkies aanzetten. In dat land is de competitie alles, zelfs de champions league boeit ze veel minder. Juve speelde ooit eens een cl thuiswedstrijd voor 4000 man. Bovendien doet uitschakeling in de uefa cup milan sneller vergeten dat ze deel moesten nemen aan die beker omdat ze de champions league misliepen door het eindigen buiten de top 4. Voor Heerenveen daarentegen is dit een van de grootste wedstrijden uit de clubgeschiedenis, ze gaan er vol voor in een kolkend Abe Lenstra Stadion. Heerenveen-Milan 3-1.


Ich bin ein Berliner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2008 22:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 oktober 2008 22:25 schreef JFK het volgende:

Heerenveen wint wel van Milan denk ik.


je bent ook je leven beu zeker? Kennedy

van mij mogen ze winnen ja!


Club Brugge won ook in de champions League 0-1 in Milan


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-10-2008 22:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja, met dezelfde trainer
@JFK: NEC? Nou nee...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2008 22:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 oktober 2008 22:51 schreef NecRobert het volgende:
Ja, met dezelfde trainer



signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-10-2008 22:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 oktober 2008 22:51 schreef NecRobert het volgende:
Ja, met dezelfde trainer
@JFK: NEC? Nou nee...


Neem dan ook niet zo'n verwarrende nickname...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2008 10:38 by Mark Profiel van Mark

Iedereen is diep van binnen eigenlijk een beetje N.E.C.-er!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-10-2008 10:39]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-10-2008 10:59 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 8 oktober 2008 22:52 schreef altx het volgende:
Neem dan ook niet zo'n verwarrende nickname...


Hehe, Heerenveenrobert is wat lang he


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-10-2008 11:05 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 oktober 2008 10:38 schreef Mark het volgende:
Iedereen is diep van binnen eigenlijk een beetje N.E.C.-er!
NEE.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2008 11:09 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 oktober 2008 11:05 schreef mental het volgende:
NEE.


Typefoutje, neem ik aan? Het is NEC, niet NEE. Maar ik ben blij dat je het sentiment deelt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


JFK
The 35th president of the US of A
Usericon van JFK
Posted 09-10-2008 22:49 by JFK Profiel van JFK

Kijk, het is altijd leuk om de joden, philips of zuid op de bek te zien gaan in de europacup. Supporters van echte clubs kunnen dan ook eens lachen om de top 3.
Iedere echte voetbalfan gunt nec gewoon het beste in de uefacup en ik denk dat ze gewoon doorgaan ook.
De joden worden in nederland altijd als een grote club gezien, maar hebben slechts twee titels gewonnen, in 51 en 61 en eindigen nu al 15 jaar in de middenmoot met heel af en toe een uitschietertje naar boven. Udinese thuis is te doen, de uefacup is al niks voor italianen en zo goed is dat team sowieso niet. en die uitwedstrijden in oost-europa.......... ja van die teams weten we weinig, maar ik heb alle vertrouwen in nec in deze vorm. de hoeveelheid wedstrijden die nec in knvb-beker, competitie en uefacup moet spelen is een risico, dat kan ze opbreken, maar ik zie ze wel doorgaan.
nec=een echte club, net als clubs als utrecht, nac, groningen, sparta, mvv, go ahead, twente en heracles.


Ich bin ein Berliner


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-10-2008 17:51 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com




mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 18:01 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 oktober 2008 22:49 schreef JFK het volgende:
Kijk, het is altijd leuk om de joden, philips of zuid op de bek te zien gaan in de europacup. Supporters van echte clubs kunnen dan ook eens lachen om de top 3.
Iedere echte voetbalfan gunt nec gewoon het beste in de uefacup en ik denk dat ze gewoon doorgaan ook.
De joden worden in nederland altijd als een grote club gezien, maar hebben slechts twee titels gewonnen, in 51 en 61 en eindigen nu al 15 jaar in de middenmoot met heel af en toe een uitschietertje naar boven. Udinese thuis is te doen, de uefacup is al niks voor italianen en zo goed is dat team sowieso niet. en die uitwedstrijden in oost-europa.......... ja van die teams weten we weinig, maar ik heb alle vertrouwen in nec in deze vorm. de hoeveelheid wedstrijden die nec in knvb-beker, competitie en uefacup moet spelen is een risico, dat kan ze opbreken, maar ik zie ze wel doorgaan.
nec=een echte club, net als clubs als utrecht, nac, groningen, sparta, mvv, go ahead, twente en heracles.

man, sparta eindigt dit seizoen tussen plaats 6 en 9, dat weet je dus het seizoen erop voor ons ook vast europees voetbal. niet dat we er iets te zoeken hebben maar toch. dit weekend Groningen verslaan, hebben we vorig seizoen ook 2 keer gedaan dus dat kan nu ook, en dan de 29ste de kakkerlakken verslaan en we zijn op weg naar boven. en heerenveen doet gewoon zijn plicht in de kuip en maakt feyenoord af.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-10-2008 20:50 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

DAT is voetbal!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2008 20:54 by Mark Profiel van Mark

Welke? Juve?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 20:56 by mental Profiel van mental

tering, die spaghettivreters staan voor.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-10-2008 21:03 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 21 oktober 2008 20:54 schreef Mark het volgende:
Welke? Juve?


Jep!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2008 21:06 by Mark Profiel van Mark

Arsenal gaat ook lekker.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen