IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal [PSV wint de UEFA Cup] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2008 1:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

arm Standard


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-08-2008 2:44 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik hoop dat ze hun niveau van tegen Liverpool halen


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-09-2008 18:35 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Tiago sluit preses van Juventus op in wc

ma 01/09/08 - De spanning tussen Tiago en Juventus scheert hoge toppen. De Portugees heeft voetballend geen potten kunnen breken, maar heeft zich nu toch in het nieuws kunnen werken.
"Het klopt dat ik door Tiago ben opgesloten in de wc van ons trainingscomplex", zegt voorzitter Giovanni Cobolli Gigli (foto). (Belga) "Nadat ik een uur had geschreeuwd heeft Alessandro Del Piero me kunnen bevrijden."

"Hij wilde de deur inbeuken, maar ik heb hem dat afgeraden. Zijn schouders moesten in vorm zijn voor de match van zondag."

"Het is jammer dat dit verhaal is uitgekomen, ik had het aan een vriend verteld in alle vertrouwen", zegt de voorzitter van Juventus.

Tiago was dus de boosdoener. Hij is kwaad, omdat Juventus hem al wilde verkopen aan Everton en Monaco. "Hopelijk vindt Tiago snel een andere club", zegt de voorzitter van Juventus.




Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2008 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Gennaro Gattuso heeft gisteren zijn linkerhand op meerdere plaatsen gebroken tijdens een training van het Italiaanse nationale team. De 30-jarige middenvelder van AC Milan kwam ongelukkig ten val toen hij de dug-out wilde instappen. Hij is minimaal een maand uit de roulatie.

"Gennaro is ok"
De 61-voudig international is direct naar het ziekenhuis in Gorizia gebracht en succesvol geopereerd door de Italiaanse teamarts Enrico Castellacci. Hij moest vorige nacht in het ziekenhuis blijven en mag waarschijnlijk vandaag weer naar huis. "Gennaro maakt het goed", aldus de bondsarts op de website van AC Milan.

Ingevallen
Italië won zaterdag in de kwalificatie voor het WK van 2010 heel moeizaam met 1-2 op Cyprus. De winnende goal kwam pas in de 92e minuut van de voet van Antonio Di Natale. Gattuso viel na rust in voor Luca Toni. Woensdag speelt de wereldkampioen thuis tegen Georgië




signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-09-2008 11:33 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Spits breekt enkel na het vieren van afgekeurde treffer
10/09/2008 09:26

Fabian Espindola zal niet graag terugdenken aan de wedstrijd van zaterdag tegen LA Galaxy. De Argentijnse spits van Real Salt Lake scoorde weliswaar al na zes minuten, maar bij het vieren van de treffer ging het helemaal mis.

Espindola vierde zijn treffer met een salto en kwam helemaal verkeerd terecht. De spits brak bij het neerkomen zijn enkel en is naar verwachting drie maanden uitgeschakeld. Daarbij werd de treffer wegens buitenspel nog afgekeurd ook.

'Ik schaam me diep', sprak Espindola. 'Al jaren vier ik mijn goals op deze manier. Maar na dit incident ga ik me er nooit meer aan wagen. Ik zou niet weten wat er net gebeurd is. Ik heb de salto al duizenden keren gedaan.'

Nadat Bryan Jordan van tegenstander LA Galaxy later die wedstrijd de 2-2 had gemaakt, strooide hij Espindola nog wat extra zout in de wonde. De middenvelder vierde zijn treffer met een perfect uitgevoerde salto.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-09-2008 13:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ceck:

http://www.vi.nl/NieuwsItem/SpitsBreektEnkelNaHetVierenVanAfgekeurdeTreffer.htm

Check vooral zijn gezicht als ie merkt dat ie verkeerd terecht gekomen is


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2008 21:12 by Mark Profiel van Mark

Marseille-Liverpool 1-1, wat een fantastiscche wedstrijd tot dusverre!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-09-2008 21:16 by mental Profiel van mental

Waar is WR nu dan ?


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2008 21:16 by Mark Profiel van Mark

1-2 Liverpool, half uurtje gespeeld

Oh, penalty moest overgenomen, maar alsnog erin

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-09-2008 21:17]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-09-2008 21:30 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Tsjonge jonge jonge, haal alsjeblieft die Brechet eruit. Geen idee voor wie, maar hij moet weg, zoveel is duidelijk.

Koevermans heeft, net als in 50% van de gevallen, z'n dag niet. Lazovic erin.

Amrabat probeert teveel maar presteert te weinig -> Dzduzduzdadzak.


Dit is klodte.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2008 21:31 by Mark Profiel van Mark

Hoeveel staat het bij pisvee?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-09-2008 21:49 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

0-2, maar de tweede helft begint heel aardig.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-09-2008 21:50 by mental Profiel van mental

heeerlijk dit.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2008 21:53 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 september 2008 21:49 schreef WhiteRider het volgende:
0-2, maar de tweede helft begint heel aardig.


"Mijn hond is dood, maar ik heb nu wel een mooie hondenharen jas."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-09-2008 21:55 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

0-3, dus inderdaad afgelopen.

Wat een gepruts achterin, niet te zuinig.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2008 22:33 by Mark Profiel van Mark

Ach, Chelsea-Bordeaux is 4-0 ds het kan erger.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-09-2008 23:10 by M. Profiel van M.

Zat je d'r toch niet ver naast mental.

Jammer, het laatste stukje internationale kwaliteit lijkt nu definitief de Nederlandse competitie te hebben verlaten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-09-2008 23:12 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

kom op jongens, het is pas één wedstrijd...













Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2008 23:13 by Mark Profiel van Mark

Nou nou M., wij moeten ook nog


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2008 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

AS Roma-CFR Cluj 1-2
Roma liet zich verrassen door de Roemenen. Cristian Panucci zette in de openingsfase nog wel de Romeinen op voorsprong met een rake kopbal, maar veel meer gevaar stichtte de thuisploeg niet in het lege eigen stadion. In de 27ste minuut was het Juan Culio die van buiten de zestien laag uithaalde en doelman Doni klopte.

En in de 49ste minuut was het opnieuw Culio. Ditmaal scoorde de Argentijn nadat de bal door Mario Cassetti voor zijn voeten was gekopt. Francesco Totti en Vicenzo Montella draafden in de slotfase nog wel op, maar konden de nederlaag niet voorkomen.








signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-09-2008 12:19 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 28 augustus 2008 21:43 schreef WhiteRider het volgende:
Moet lukken, in ieder geval tegen Atletico en Marseille. Liverpool moet ook wel kunnen.




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-09-2008 18:49 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 16 september 2008 21:12 schreef Mark het volgende:
Marseille-Liverpool 1-1, wat een fantastiscche wedstrijd tot dusverre!


Leuke wedstrijd idd. Een gelijkspel was imo iets terechter geweest. Liverpool was wel een klasse beter, maar die vechtlust van Marseille


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-09-2008 18:51 by Mark Profiel van Mark

Morgen de grote dag

Ik ben nou al zenuwachtig, en ik weet nog niet eens of ik de wedstrijd wel zal kunnen zien op internet


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-09-2008 19:04 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 17 september 2008 18:51 schreef Mark het volgende:
Morgen de grote dag

Ik ben nou al zenuwachtig, en ik weet nog niet eens of ik de wedstrijd wel zal kunnen zien op internet


Ook hier is het morgen de grote dag.

Maar ik duim natuurlijk ook voor N.E.C. en Feyenoord. En vooruit, ook een beetje voor de neuzen.


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-09-2008 19:38 by Mark Profiel van Mark

Vooruit, doe ik het terug voor Twente


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen