IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal [PSV wint de UEFA Cup] Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-05-2009 22:32 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Terechte voorsprong naar mijn mening


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-05-2009 22:37 by Mark Profiel van Mark

Barca!!

Volledig verdiend ook, gezien het wedstrijdbeeld. Veel meer dreiging, veel meer voetbal, en Messi.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-05-2009 22:41 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-05-2009 23:00 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 27 mei 2009 22:37 schreef Mark het volgende:
Barca!!

Volledig verdiend ook, gezien het wedstrijdbeeld. Veel meer dreiging, veel meer voetbal, en Messi.


Hele dikke + 1.

Jammer dat Scholes er niet nog uitgestuurd werd (schandalige overtreding) en jammer dat Ronaldo nog even kinderachtig moest doen tegen Puyol, maar al met al een mooie voetbalavond met een verdiende winnaar.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-05-2009 23:02 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

klopt ja, al vind ik het jammer voor v/d Sar



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-05-2009 1:05 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Wat een übersaaie wedstrijd seg


Faustian Spirit of the Earth


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-05-2009 1:08 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 27 mei 2009 23:00 schreef Tenderstrike het volgende:
Hele dikke + 1.

Jammer dat Scholes er niet nog uitgestuurd werd (schandalige overtreding) en jammer dat Ronaldo nog even kinderachtig moest doen tegen Puyol, maar al met al een mooie voetbalavond met een verdiende winnaar.


Al liep Puyol ook aardig te zuigen
Maar idd Barca verdiend gewonnen!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-05-2009 2:00 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 28 mei 2009 1:05 schreef cataclysm child het volgende:
Wat een übersaaie wedstrijd seg


Vergeleken met Chelsea - Liverpool niet, maar vergeleken met Chelsea - Barça wel. Ik vond het een prima wedstrijd. Mooi begin, af en toe wat zwakke momenten, maar zeker finale waardig!



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-05-2009 3:32 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

er komt een man bij de hoeren......


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-05-2009 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 mei 2009 3:32 schreef Rotzak het volgende:
er komt een man bij de hoeren......


Ronaldo


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-05-2009 13:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een supporter van Manchester United heeft in Nigeria voor een bloedbad gezorgd. De man reed in het stadje Ogbo met zijn minibus in op een groep fans van FC Barcelona, die de Champions League-triomf van hun team aan het vieren waren. De gevolgen waren rampzalig. Vier mensen overleden ter plaatse, tien anderen raakten zwaargewond. De chauffeur werd gearresteerd. Zowel Manchester United als FC Barcelona hebben een ruime aanhang in Nigeria


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-05-2009 16:11 by Mark Profiel van Mark

Snelste FA cup openings doelpunt ooit

25 seconden en Everton staat al 1-0 voor tegen Chelsea. Kan nog een leuke wedstrijd worden zo!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-05-2009 16:22 by Mark Profiel van Mark

1-1 door Drogba! Wat een wedstrijd! Even nieuw biertje pakken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-05-2009 17:33 by Mark Profiel van Mark

En 2-1 door Lampard!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-05-2009 17:34]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 30-05-2009 19:58 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Voor de liefhebbers van Europees voetbal, kom morgen naar Sittard! Sittard is al bijna buitenland voor de meeste mensen en dan komt Bayern München ook nog eens langs!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-05-2009 20:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

cupfinal??? hoe loopt het?


signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 30-05-2009 21:56 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Is al lang afgelopen. 2-1 voor Chelsea.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2009 0:51 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 mei 2009 19:58 schreef valfar het volgende:
Voor de liefhebbers van Europees voetbal, kom morgen naar Sittard! Sittard is al bijna buitenland voor de meeste mensen en dan komt Bayern München ook nog eens langs!


Ik dacht dat ze die wedstrijd al wel afgelast zouden hebben, het is niet alsof het nu nog nut heeft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-05-2009 1:21 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 30 mei 2009 20:55 schreef Hypnos het volgende:
cupfinal??? hoe loopt het?


Jammer voor

Wat een heerser


Faustian Spirit of the Earth


valfar
Usericon van valfar
Posted 31-05-2009 2:59 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 31 mei 2009 0:51 schreef Mark het volgende:
Ik dacht dat ze die wedstrijd al wel afgelast zouden hebben, het is niet alsof het nu nog nut heeft.


Verdiep je eerst in de situatie van Fortuna voor je zo'n loze uitspraken gaat doen, pannenkoek.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2009 11:42 by Mark Profiel van Mark

Ik ken de situatie van Fortuna, ze proberen het nu aan te vechten bij de rechter. Gaat toch niet lukken. Het probleem is die paar ton niet, het probleem is dat ze structureel geen sluitende begroting neer kunnen leggen, oftwel volgend jaar is er weer hetzelfde probleem. Stroopwafel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 31-05-2009 20:51 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Er is een verschil tussen de situatie kennen en gewoon klakkeloos aannemen wat de (negatieve) media zeggen. Ok, ik geef ook eerlijk toe dat de kans redelijk klein is dat de licentie alsnog behaald wordt, maar de KNVB heeft gewoon op verkeerde gronden de licentie ingetrokken. Je kunt een ploeg de licentie namelijk niet intrekken om de reden die jij noemt, tenzij ze al 3 jaar in cat. 1 zitten, en dat was nog lang niet zo (Fortuna heeft dit jaar zelfs een begroting ingediend die 6 ton hoger ligt dan vorig jaar). Tuurlijk, er is een wanbeleid gevoerd de afgelopen jaren door Hans Erkens, maar hij was een Sporting Limburg fanaat. Op dit moment zijn er nieuwe mensen in het roer die bijna de hele schuld hebben weten weg te werken (na de opbrengst van vandaag is die zelfs helemaal weg) en er heerst weer een positieve stemming in Sittard over de BVO. De reden dat de KNVB de licentie heeft ingetrokken is omdat er niet op tijd een duidelijk plan van aanpak is ingediend over hoe de ploeg uit cat. 1 wilde komen. Dit was echter een rare opgave aangezien de ploeg toen bijna zeker zou gaan fuseren met Roda. Er viel dus niet met evt. sposoren serieus te praten over contracten omdat er geen zekerheid was waar de club zou spelen of in welke divisie ze zouden spelen. En dit is waar de rechtzaak over gaat. Volgens de juristen is er een kans van 50%, maar ik denk dat dit wat overdreven is.
Daarnaast heeft Kessler nog genoeg kromme opmerkingen gemaakt over het feit dat hij af wilt van semi amateur clubs waar maar 300 - 400 mensen komen kijken, terwijl Fortuna een gemiddeld aantal bezoekers heeft van +/- 1500 man. Waarom krijgt FC Eindhoven dan wel een licentie en wij niet?
Ik vind het gewoon erg jammer dat de club nu zou moeten verdwijnen terwijl er nu juist zoveel goede dingen zijn gerealiseerd na het afketsen van de fusie.
Maar we zullen wel zien over een week of twee wie het bij het juiste eind heeft.
Maar er is dus genoeg reden waarom Bayern zou moeten komen.

Ps: De wedstrijd van ronduit kut. Maar 2-0 voor Bayern, en alle beloofde vedetten die zouden komen zijn niet op komen dagen. Als dit Europees voetbal is dan kan Fortuna ook Europa in.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2009 20:57 by Mark Profiel van Mark

Voor zover ik weet is het nog altijd niet zeker of FC Eindhoven een licensie krijgt. En de enige reden dat Fortuna uberhaupt al in bespreking was over een fusie was omdat ze in hun eentje de broek niet konden ophouden. Dus om dat vervolgens te gebruiken als een argument dat er niet genoeg tijd was voor een structureel begrotingsplan is een beetje een kip en ei verhaal. Maar goed, alle succes met de rechtzaak hoor, ik zag alleen de toegevoegde waarde van die Bayern match niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-05-2009 21:05 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 31 mei 2009 20:51 schreef valfar het volgende:
Ps: De wedstrijd van ronduit kut. Maar 2-0 voor Bayern, en alle beloofde vedetten die zouden komen zijn niet op komen dagen.


(':


valfar
Usericon van valfar
Posted 31-05-2009 23:20 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 31 mei 2009 21:05 schreef Lionheart het volgende:
(':


Eerst zou Bayern met de sterkst mogelijke opstelling komen, alleen de drie duitse internationals zouden ontbreken. Nu kwam deze week kwam het bericht dat de drie duitse internationals wel zouden komen, maar dat Ribery en Toni nu weer ineens international verplichtingen hadden. En nu vandaag kon v. Bommel ineens ook niet spelen. Een beetje jammer, maar wel een gezellige middag.

@ Mark
Ik snap wat je bedoelt, alleen ik heb het gevoel dat dit nodig was om Fortuna weer op te laten bloeien, een soort Fenix idee. Het nieuwe bestuur doet zo'n geweldige dingen dat het echt zonde zou zijn als zij geen kans zouden krijgen het komende seizoen.

Maar goed, ik snap dat het voor mensen die er niet op zitten inderdaad een hele andere mening hebben. (net ook weer op rtl hadden ze het over 'het failliete Fortuna' terwijl dit al helemaal niet klopt!)

Mensen die nog Studio voetbal aka Studio Feyenoord kijken? Ik begin er een beetje de schijt van te krijgen dat iedere uitzending over Feyenoord gaat, ook maar weer afgezet.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen