IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 12-11-2008 15:27 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 2 november 2008 1:32 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Hier dus een filmpje van mij met Departure, helaas zijn de toms nauwelijks hoorbaar.
Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand m'n feel kan analyseren, dat lukt me bij anderen aardig goed maar bij mezelf niet.


Ik vind die blastbeat zonder bassdrum ook wel heel erg suf klinken. Misschien alles gewoon met een bassdrum erbij en snoeiharde accenten op een snoeiharde china



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-11-2008 15:44 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 12 november 2008 14:06 schreef Jällö het volgende:
Ik weet het nog niet hoor, het is toch ook wel leuk soundengineers en gearfreaks te laten hyperventileren als ze die trommel zien.


Hehehe zeker!
Moet toch eens mijn eigen snare kopen, al is het alleen maar om wat beter te worden in stemmen..
Als je hem verkoopt moet je het maar laten weten.. verder denk ik dat ik maar eens een chad smith signature 2e hands koop, die dingen zijn ook erg cool


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-11-2008 9:59 by Jällö Profiel van Jällö

OK. je weet dat je 2 nieuwe Chad Smith snares kunt kopen voor de prijs van een afgeragde N&C hè.
Wel es een Ludwig supraphonic geprobeerd? Klinkt afgezaagdm maar zelden zo'n veelzijdige en makkelijk te stemmen snare bespeeld en gehad.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 17-11-2008 15:41 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Even een vraagje:

Ik ben van plan om een nieuwe drumkit te kopen, alleen ik wil het liefst een kit met een rack. Heeft iemand tips welke drumkits inclusief racks lekker spelen en een goed geluid hebben, of moet je een rack apart kopen? En waar kan je die het best bestellen?


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 17-11-2008 15:54 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-11-2008 17:29 by Snaack Profiel van Snaack

Ik ga mijn kit de deur uit doen, toch niet helemaal mijn ding. Heb nu een Sonor Force 3003 2*22/10/12/14 (hangende toms).

Ik ga waars. voor een Tama Starclassic Performer Bubinga, 20/10/14/16 (hyperdrive toms en een staande floor)

Misschien nog een 12 tom erbij maar ik vind het erg relaxt spelen met maar 1 tom "voor" mijn neus. Snare er zowat naast aan de linkerkant en rechts gelijk de ride. Lekker compact!

En die 2e kick.. Sja.. Speelt wel iets fijner, maar ik geef toch de voorkeur aan een compacte set.

Koop wel een nieuwe twin denk ik, mijn IC heb ik ondertussen aardig naar god getrapt. Ik heb mijn oog laten vallen op de Trick Pro1V met longboards.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-11-2008 20:23 by Jällö Profiel van Jällö

Klinkt als een lekkere set-up qua maatjes. 14 en 16 is precies goed qua floortoms.

Maar eeuh, is http://www.fvfdrums.co.uk/ niks voor je? Zit ongeveer in dezelfde prijsklasse en schijnt erg goed te klinken.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-11-2008 20:57 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 17 november 2008 17:29 schreef Snaack het volgende:


En die 2e kick.. Sja.. Speelt wel iets fijner, maar ik geef toch de voorkeur aan een compacte set.



Dan kan je sowiso fatsoenlijk uitversterkt worden zonder triggers.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 18-11-2008 7:35 by ADHD Profiel van ADHD

quote:
Op 17 november 2008 17:29 schreef Snaack het volgende:
Ik heb mijn oog laten vallen op de Trick Pro1V met longboards.


Hehe... eindlijk nog eens iemand die het snapt. Trick is de shit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-11-2008 10:02 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 november 2008 7:35 schreef ADHD het volgende:
Hehe... eindlijk nog eens iemand die het snapt. Trick is de shit


Heb jij dat pedaal?

Hij is wel aardig aan de prijs, met 770 euro voor een twin misschien nog iets duurder dan een Axis, maar hij lijkt me zoooo relaxt!

En, mocht ik besluiten toch weer op 2 kicks te gaan spelen: dat twinpedaal bestaat uit 2 singles, klopper verzetten, klaar.

Ik denk dat ik hem eind december ga bestellen.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 18-11-2008 17:08 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 17 november 2008 20:57 schreef jbassist het volgende:
Dan kan je sowiso fatsoenlijk uitversterkt worden zonder triggers.


Kan met 2 bassdrums ook prima.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-11-2008 17:13 by Snaack Profiel van Snaack

Bij Drumworld zag ik een Tama Starclassic Performer BB staan, 22*20 bass (nieuwe maat!), 10/12 toms en 14/16 floors en een 13" snare (ook nieuwe maat).

Dat ook nog eens in het kekke "Dark stardust fade" en ik kreeg toch wel een klein stijfje.

Heb direct geïnformeerd of ik mijn kitje in kan ruilen.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 18-11-2008 21:10 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Is een Bassdrum van 20" diep niet wat te veel van het goede, vooral als je veel double bass gebruikt.
het ziet er wel geniaal uit



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-11-2008 21:15 by Snaack Profiel van Snaack

Voor de feel leek een 20" * 18" me wel cool, lekker strak.. Ik heb echter 1 keer een 22" * 20" gehoord (van Spaun weliswaar) en dat was zo bizarre trap in je maag, dat sublaag is t3h w1n!!

Mocht de kit in mijn bezit komen zet ik wel, OCDP/ Spaun stijl, 2 Holzen in mijn voorvel.

Ff op een reactie van Drumworld wachten.

Iemand enig idee hoe de verkoopprijs zich tot de adviesprijs van de importeur verhoudt? Ik dacht zo'n 70%


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-11-2008 1:36 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Jams samen met percussionist Marco Patiwael






ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 19-11-2008 7:33 by ADHD Profiel van ADHD

quote:
Op 18 november 2008 21:15 schreef Snaack het volgende:


Ff op een reactie van Drumworld wachten.




Drumworld is hier vlakbij. Ze zijn me behoorlijk aan de prijs moet ik zeggen. Maarja, wie weet wat ze bij zo'n aankoop voor je kunnen betekenen?? Gewoon proberen.

Ja ik heb Trick, alleen de short version. En idd, de driveshaft ertussenuit. Klopper in het andere pedaal en trappen op 2 kicks


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 19-11-2008 8:24 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Damn, heb gisteren een scheurtje ontdekt in m'n Zildjian ZHT Rock Crash. Nu heb ik al eerder een Stagg bekken besteld, namelijk een 15" china. Nu had ik een vraag: hoe zijn de 17" medium crashes van de Dual Hammered series van Stagg?


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 19-11-2008 12:12 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Zoek er een op en test hem.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-11-2008 12:53 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 november 2008 7:33 schreef ADHD het volgende:
Drumworld is hier vlakbij. Ze zijn me behoorlijk aan de prijs moet ik zeggen. Maarja, wie weet wat ze bij zo'n aankoop voor je kunnen betekenen?? Gewoon proberen.


Nou, dat valt dus fors tegen.

De adviesprijs van de kit die ik van Drumworld doorgekregen heb is hoger dan de adviesprijs uit de catalogus van de importeur.

Ook bieden ze me een ronduit belachelijk bedrag voor mijn Sonor kit + rack. (400 euro! )

Als ik mijn kit + rack inruil willen ze dat ik er nog 2400 euro bijleg. Krijg de bloemetjes!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-11-2008 13:34 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 14 november 2008 9:59 schreef Jällö het volgende:
OK. je weet dat je 2 nieuwe Chad Smith snares kunt kopen voor de prijs van een afgeragde N&C hè.
Wel es een Ludwig supraphonic geprobeerd? Klinkt afgezaagdm maar zelden zo'n veelzijdige en makkelijk te stemmen snare bespeeld en gehad.


Zeker, maar voor kwaliteit betaal je wat nou?
EN nope!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2008 10:21 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 november 2008 12:53 schreef Snaack het volgende:
Nou, dat valt dus fors tegen.

De adviesprijs van de kit die ik van Drumworld doorgekregen heb is hoger dan de adviesprijs uit de catalogus van de importeur.

Ook bieden ze me een ronduit belachelijk bedrag voor mijn Sonor kit + rack. (400 euro! )

Als ik mijn kit + rack inruil willen ze dat ik er nog 2400 euro bijleg. Krijg de bloemetjes!


Veel beter aanbod gekregen, alleen 4 maanden levertijd

Eens informeren hoe het met de betaling zit.. Aanbetaling doen, gok ik, de rest bij levering.

Ik moet mijn huidige kit nog verkopen en ik heb geen zin om maanden zonder drumstel te zitten. Dat vind ik een afschuwelijke gedachte zelfs haha

Maar damn, die kit is geyl!!



Tama Starclassic Performer Bubinga, 22"*20" kick, 10"/12" toms, 14"/16" floors en een 13" snare in dark stardust fade.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-11-2008 12:04 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Vette kit Snaack, veel mooier dan je Sonor die ook al niet al te lelijk was



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2008 13:13 by Snaack Profiel van Snaack

Hehe, "niet al te lelijk"

Maarruh, ja, ik word daar wel warm van. Hij wijkt trouwens iets af tov de afbeelding, er zit namelijk geen tommount op de bassdrum. Beter!

Net prijzen doorgekregen.

Wat een joden bij Drumworld, waar ze me de kit aanboden met slechts 12,5% korting op de adviesprijs en na lang zeuren met 17% ofzo.

Bij Feedback krijg ik echter 28% korting, bwahahaha

Ik ga hem zo bestellen, vind ik wel een leuk verjaardagskado. Alleen die 4 maanden levertijd is aids, maar goed.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 21-11-2008 13:27 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Kon drumstation hem niet goedkoper of sneller leveren?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-11-2008 13:29 by Jällö Profiel van Jällö

Ik zou net zeggen: Vette kit, bestellen die handel!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen