IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Groningen wordt Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-01-2009 20:50 by mental Profiel van mental

quote:
Op 12 januari 2009 20:48 schreef Hypnos het volgende:
? is dat niet Gouda of Emmental?
n00p, hehe. Alkmaar it is.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2009 20:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ow.


SuperkAZen


wat doet die trainer trouwens daar nog? die moet naar Chelsea!


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-01-2009 20:54 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2009 21:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

http://nl.wikipedia.org/wiki/Admir_Haznadar

WTF



ik herinner me wel een ok speler,

speelt nu bij Vitesse denkk, speelde bij Genk,

een vuilaard wel


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2009 13:56 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 12 januari 2009 19:51 schreef Mark het volgende:
Tja, de man heeft wel een voorbeeldfunctie, dus zo raar is het niet.


Ja, oke, maar zoiets is toch puur emotie? Dat hoort gewoon in het voetbal thuis.


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-01-2009 14:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Sja, maar wel logisch dat ie voor zoiets een berisping krijgt. Het stelt niks voor, maar het gaat erom een grens te stellen. Als hier niks mee gedaan wordt dan staat de rest van de trainers straks ook met de middelvinger omhoog langs de lijn, je weet hoe dat gaat...

Anyway, vrijdag de wedstrijd vh jaar: Heerenveen - Feyenoord. Ik vergeet nooit meer de huilende Van Hooijdonk na het 5-1 verlies van anderhalf jaar terug


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2009 14:06 by Mark Profiel van Mark

Je vergeet N.E.C.-Ajax zondag

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-01-2009 14:07]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2009 20:42 by Mark Profiel van Mark

Fuck godversekutkolerezeikstraalklotefuckzooi blijf godverdomme met je poten van onze aanvoerder af, FC Tukkers


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-01-2009 20:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

Stel je niet aan man, zo gaat dat éénmaal in de voetballerij.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2009 21:15 by Mark Profiel van Mark

Wat moet het toch heerlijk zijn om nergens om te geven, meneer de teletekst supporter. Ik ga er ook niet vanuit dat je dit soort sentimenten snapt

Het is wel Mister N.E.C. die op het punt staat te vertrekken, niet zo maar een speler.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-01-2009 21:28 by Lionheart Profiel van Lionheart

Heb idd geen last van blinde clubliefde.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-01-2009 22:42 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2009 21:15 schreef Mark het volgende:
Het is wel Mister N.E.C. die op het punt staat te vertrekken, niet zo maar een speler.
Hebben we het over Wisgerhof? Heeft die niet bij de fietstassen gespeeld?



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-01-2009 22:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

O ja:

quote:
FC Utrecht krijgt de begroting dit seizoen opnieuw niet rond. Clubeigenaar Frans van Seumeren en voorzitter Jan Willem van Dop verwachten een tekort van twee miljoen euro. Vorig jaar was dat nog drie miljoen.

De Domstedelingen kunnen, in tegenstelling tot andere clubs, geen extra inkomsten halen uit de exploitatie van het stadion. Na de zware sanering in 2003 heeft FC Utrecht ook de catering niet meer in eigen handen.

"Feit is dat we dit seizoen meer dan normaal geïnvesteerd hebben in de selectie. Niet alleen door Nesu, Silberbauer, Skoubo en Maguire te halen, maar ook door bestaande contracten open te breken", aldus Van Dop in het AD.

"Het klopt dat we Erik Pieters hebben verkocht, maar ook Nesu kost geld. En hij verdient als niet EU-speler veel meer dan Pieters. Andere clubs halen hun overschotten uit de verkoop van spelers, wij halen die meerwaarde er niet uit. Daarom hebben we ook extra geïnvesteerd in de scouting en de jeugdopleiding, zodat dat zich op termijn hopelijk terugbetaalt. Zoals er nog rek zit in de opbrengsten van reclames, skyboxen en toeschouwersaantallen."

En dan was er onlangs het ontslag van de vijf trainers. Het effect dat dat teweegbracht op de begroting, viel volgens Van Dop mee. Dat bedrag was in zijn ogen te overzien, omdat het bij de ontslagenen grotendeels gaat om al meegerekende salariskosten.

Criticasters beweren dat FC Utrecht met de komst van Van Seumeren gemakkelijk quitte zou moeten kunnen draaien. Van Dop weerlegt dat. "Met die zestien miljoen is het eigen vermogen versterkt. Dat geld komt niet vrij. Met de rente kun je iets doen, zoals in de scouting, de jeugdopleiding en het investeren in de selectie."
http://www.voetbal24.nl/?action=n&id=69011



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2009 23:01 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 januari 2009 22:42 schreef Judge M. het volgende:
Hebben we het over Wisgerhof? Heeft die niet bij de fietstassen gespeeld?


Komt inderdaad uit de Vitesse-jeugd, maar destijds (jaren '90) was de jeugdopleiding daar een stuk beter moet ik helaas bekennen. En dat is toch al snel weer zo'n 9 jaar geleden, dus dat is al een heel lang gepasseerd station. Wisgerhof = Mister N.E.C.!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2009 10:10 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 13 januari 2009 20:42 schreef Mark het volgende:
Fuck godversekutkolerezeikstraalklotefuckzooi blijf godverdomme met je poten van onze aanvoerder af, FC Tukkers

Moet je dan niet op Ajax afgeven, aangezien zij met hun aankoop van Wielaert de aanstichters zijn?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-01-2009 10:38 by Mark Profiel van Mark

Op Ajax zat ik vorige week al de hele avond te schelden toen de eerste Wielaert berichten doorkwamen en de consequenties meteen duidelijk waren, maar schelden op Ajax is zo normaal dat het de moeite van een post al niet meer waard is. Bij FC Twente heb ik het gevoel dat er tenminste nog een modicum van fair play en schaamtegevoel aanwezig is bij de club en de supporters en dan voelt een scheldkanonnade, hoe zinloos ook, tenminste nog enigszins voldoenend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-01-2009 17:11 by Lionheart Profiel van Lionheart

Verbeek weg bij Feyenoord, aan de ene kant tocht wel verrassend.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-01-2009 17:40 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 14 januari 2009 17:11 schreef Lionheart het volgende:
Verbeek weg bij Feyenoord, aan de ene kant tocht wel verrassend.


Yep.

Mark, ik zou me maar meer zorgen maken om je coach dan om je aanvoerder


Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-01-2009 17:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Hehe, dat gaat ook nog gerust gebeuren ja.. En de keeper misschien ook nog wel..



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2009 18:09 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Zou het dan toch waar zijn, dat Van Hanegem uiteindelijk bij die Kakkerlakken coach wordt zoals eerder gesuggereerd werd?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-01-2009 18:18 by mental Profiel van mental

quote:
Op 14 januari 2009 18:09 schreef Naturens Galleri het volgende:
Zou het dan toch waar zijn, dat Van Hanegem uiteindelijk bij die Kakkerlakken coach wordt zoals eerder gesuggereerd werd?
dan moet eerst Bosz eruit bij de kakkerlakken, van hangem mag die gaste cht niet.. trouwens, het zou niet meer dan logisch zijn dat bosz de zak krijgt, hij is verantwoordelijk voor dat hele plan wat feyenoord uit de ellende zou moeten halen...maar het er dieper in bracht dan ooit.


Fuck the world and fuck you


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-01-2009 18:19 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
De transfer van Wisgerhof is vanmiddag rondgekomen, zo meldt Tubantia. Hij wordt vanavond gekeurd en zal morgenochtend al zijn eerste training bij Twente afwerken.


Sorry Mark...


Bareuh...


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 14-01-2009 19:33 by Temmink Profiel van Temmink

quote:
Op 14 januari 2009 18:09 schreef Naturens Galleri het volgende:
Zou het dan toch waar zijn, dat Van Hanegem uiteindelijk bij die Kakkerlakken coach wordt zoals eerder gesuggereerd werd?


Kan Verbeek gelijk door naar Utrecht.
Als Rotterdamse voetbalfan kan je sowieso beter bij Sparta gaan kijken, die spelen tenminste wel leuke thuiswedstrijden.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-01-2009 20:41 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 14 januari 2009 18:18 schreef mental het volgende:
dan moet eerst Bosz eruit bij de kakkerlakken, van hangem mag die gaste cht niet.. trouwens, het zou niet meer dan logisch zijn dat bosz de zak krijgt, hij is verantwoordelijk voor dat hele plan wat feyenoord uit de ellende zou moeten halen...maar het er dieper in bracht dan ooit.


Bosz is ook weg samen met Jansen...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-01-2009 20:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 januari 2009 20:41 schreef Lionheart het volgende:
Bosz is ook weg samen met Jansen...
Nou, bom op de Kuip en opdoeken die club



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen