IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Groningen wordt Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-02-2009 20:05 by mental Profiel van mental

waterman denk ik.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-02-2009 20:11 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Over negers gesproken, die twee van Feyenoord die die benenbrekers maakten zouden ze ook definitief van het veld moeten verbannen. Niet de filmen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2009 20:15 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 februari 2009 22:57 schreef Burzum het volgende:
'Investeerders willen Feyenoord financieel helpen'

...
- Datum: 6-feb-2009 16:50

Volgens een vertrouwelijke brief van ondernemer Ad Sint Nicolaas richting de raad van commissarissen zijn er enkele Feyenoordgezinde ondernemers die fors willen investeren in Feyenoord. Hierbij moet gedacht worden aan het bekostigen van transfers, zodat de Rotterdamse club weer aan de top komt. Dit meldt het NRC.

De ondernemers gaan binnenkort met de club in gesprek. Dick van Well, voorzitter van de raad van commissarissen is in ieder geval enthousiast. ‘Het is altijd fijn als ondernemers financieel hun nek willen uitsteken voor Feyenoord.’

De ondernemers willen aandelen in Feyenoord kopen, vervolgens eisen zij wel medezeggenschap op over hun geld. ‘Als het dan weer goed gaat met de club, kunnen de aandelen teruggekocht worden. De investering is een soort van ‘overbruggingskrediet’,’ zegt Michael Perridon, een van de investeerders. (LvS)


----

Die naam :')


Leuk voor Feyenoord dat Sinterklaas ze wil helpen, maar die Perridon schijnt zich met Feyenoord beleid te willen bemoeien, dus of dat handig zal uitpakken..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-02-2009 20:32 by M. Profiel van M.

quote:
Op 8 februari 2009 15:11 schreef Nargaroth het volgende:
Kan die neger niet weer terug in de goal daar bij Ajax? Tering, Stekelenburg laat ook meer door dan dat ie ballen vangt.

Vermeer vond ik tijdens de blessure van Stekelenburg wel goed keepen ja. Stekelenburg is het helemaal kwijt, voordat hij last had met z'n schouder deed hij het behoorlijk goed maar nu is het drie keer niets.

Ik denk niet dat Van Basten het soort trainer is die een spelersgroep in moeilijke tijden weer vertrouwen kan geven. Misschien moeten ze Verbeek eens bellen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2009 20:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2009 8:51 schreef varanus het volgende:
Gisteravond naar Heerenveen - NAC geweest. Zeker geen onaardige wedstrijd, en het belangrijkst: weer 3 puntjes
Van harte. Het wordt eens hoog tijd dat die ziekenboeg eens leegstroomt want ik las op teletekst 2 namen van spelers waar ik nog nooit van gehoord had (Van Wanrooij en Hofstede). Dan valt een nederlaag met 3-1 me nog aardig mee met zo'n C-elftal op het veld..



Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 08-02-2009 20:36 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 8 februari 2009 20:33 schreef Judge M. het volgende:
Van harte. Het wordt eens hoog tijd dat die ziekenboeg eens leegstroomt want ik las op teletekst 2 namen van spelers waar ik nog nooit van gehoord had (Van Wanrooij en Hofstede). Dan valt een nederlaag met 3-1 me nog aardig mee met zo'n C-elftal op het veld..

Van Wanrooij? Die is toch al fokking oud?


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2009 20:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2009 20:36 schreef Nargaroth het volgende:
Van Wanrooij? Die is toch al fokking oud?
Ik mag toch niet hopen dat het Carlos van Wanrooij was die meegespeeld heeft en waar NAC dus nog vaker een beroep op moet doen



Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 08-02-2009 20:41 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 8 februari 2009 20:39 schreef Judge M. het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat het Carlos van Wanrooij was die meegespeeld heeft en waar NAC dus nog vaker een beroep op moet doen

Het gaat over de 18-jarige Benjamin van Wanrooy zie ik net. Hebben ze idd meer aan dan aan die ouwe knar


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-02-2009 13:38 by Mark Profiel van Mark

Hee, geen kwaad woord over Carlos, een topspeler in zijn tijd!

Wij zijn momenteel langzaam maar zeker aan het wegzakken momenteel. Dat voorspelt niet veel goeds voor het Europese en KNVB beker avontuur Het zware programma begint toch duidelijk zijn tol te eisen zo langzamerhand.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-02-2009 13:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 9 februari 2009 13:38 schreef Mark het volgende:
Hee, geen kwaad woord over Carlos, een topspeler in zijn tijd!

Wij zijn momenteel langzaam maar zeker aan het wegzakken momenteel. Dat voorspelt niet veel goeds voor het Europese en KNVB beker avontuur Het zware programma begint toch duidelijk zijn tol te eisen zo langzamerhand.
Ah, je dekt je alvast in voor komend weekend?

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 09-02-2009 13:50]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-02-2009 13:52 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 09-02-2009 17:42 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Feyenoord-fans maken arbiter Kuipers excuses

De supportersvereniging van Feyenoord heeft zijn excuses gemaakt aan scheidsrechter Björn Kuipers. De leidsman moest het zondag ontgelden in De Kuip nadat hij Feyenoorder Norichio Nieveld in de wedstrijd tegen FC Groningen (0-0) de rode kaart gaf.

Veel Rotterdamse fans vonden het wegsturen van Nieveld aanvankelijk een te zware santie. Op televisiebeelden bleek echter dat Kuipers een juiste beslissing had gemaakt. De jonge verdediger ging veel te hard in op tegenstander Koen van de Laak, die van geluk mocht spreken dat hij niet zwaar geblesseerd raakte. Inmiddels heeft Nieveld een schorsing van vier duels, waarvan één voorwaardelijk, geaccepteerd.

"Na het zien van de wedstrijdbeelden was de beslissing van Kuipers een terechte en zal een ieder met het schaamrood op de kaken de beelden hebben gezien", aldus een verklaring op de website van de supportersvereniging van Feyenoord. "Scheidsrechters worden geacht hun fouten op te biechten voor de camera. Feyenoord-supporters zijn daar zeker niet te groot voor. Hierbij willen wij dan ook, namens ons allen, excuses aanbieden aan de heer Kuipers die achteraf zeer onterecht door ons is bejegend."




Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-02-2009 17:44 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Niks , ze hadden bij voorbaat al hun bek moeten houden.


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-02-2009 17:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ze gingen ook nogal tekeer tegen de scheids toen Slory geel kreeg. Daar hadden ze dan weer volkomen gelijk in want dat had rood moeten zijn..



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-02-2009 18:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Vanaf de hoofdtribune heeft aartsbisschop van Utrecht Wim Eijk (met hoed) FC Utrecht zondagmiddag zien winnen van ADO Den Haag. Het was de eerste keer dat de hoogste vertegenwoordiger van de katholieke kerk in Utrecht de club bezocht.
De aartsbisschop nam de uitnodiging van de directie van FC Utrecht graag aan. De geestelijk leider, die ook het hoofd van de Nederlandse kerkprovincie is, genoot zichtbaar van de wedstrijd die Utrecht met 3-1 won.

Eijk is nu ruim een jaar aartsbisschop Utrecht. Hij is de opvolger van kardinaal Simonis die in het verleden ook de wedstrijd FC Utrecht-ADO Den Haag bezocht. Een wedstrijd die vorig seizoen nog werd bekeken door de Zusters Augustinessen. Beide keren zegevierde Utrecht eveneens!



Hahahahha zal inderdaad hebben genoten, was een lekker opgefokte sfeer zondag.

Bloemen den haag!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-02-2009 18:53 by mental Profiel van mental

Aarsbisschop, lees ik dat nu goed


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-02-2009 18:55 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 februari 2009 18:53 schreef mental het volgende:
Aarsbisschop, lees ik dat nu goed


Hoezo? jij was er niet, toch?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-02-2009 11:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

'Feyenoord niet verder met Timmer'
Uitgegeven: 11 februari 2009 07:30
Laatst gewijzigd: 11 februari 2009 07:30

AMSTERDAM - Henk Timmer is bezig aan zijn laatste seizoen voor Feyenoord. Dat meldt De Telegraaf.

Volgens de krant hebben de beleidsbepalers van de Rotterdamse club Timmer inmiddels geïnformeerd over dit besluit. De keeper speelt voor het derde jaar in Rotterdam.

Het contract van Timmer (37) loopt komende zomer af. Enkele weken geleden gaf hij aan na dit seizoen graag nog een jaar op het veld te staan.




Feyenoord heeft momenteel naast Timmer drie keepers onder contract staan. Rob van Dijk is tweede doelman, Erwin Mulder is verhuurd aan Excelsior en de Braziliaan Darley
Ramon Torres pakt zijn wedstrijden mee bij de beloften.

© NU.nl


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-02-2009 11:21 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 februari 2009 17:47 schreef Judge M. het volgende:
Ze gingen ook nogal tekeer tegen de scheids toen Slory geel kreeg. Daar hadden ze dan weer volkomen gelijk in want dat had rood moeten zijn..


+1

En 3 wedstrijden schorsing is te bezopen voor woorden.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-02-2009 17:47 by mental Profiel van mental

Vind je ? dat hadden wel meer wedstrijden mogen zijn, die lui van Hamas zijn doorgaans trots op zo'n aanslag.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-02-2009 17:50 by Mark Profiel van Mark

Ik denk dat WR bedoelde dat 3 wedstrijden veel te weinig is, niet te veel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-02-2009 17:52 by mental Profiel van mental

Ja sorry bij hem weet je het nooit.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-02-2009 17:53 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 11 februari 2009 11:18 schreef varanus het volgende:
'Feyenoord niet verder met Timmer'
Uitgegeven: 11 februari 2009 07:30
Laatst gewijzigd: 11 februari 2009 07:30

AMSTERDAM - Henk Timmer is bezig aan zijn laatste seizoen voor Feyenoord. Dat meldt De Telegraaf.

Volgens de krant hebben de beleidsbepalers van de Rotterdamse club Timmer inmiddels geïnformeerd over dit besluit. De keeper speelt voor het derde jaar in Rotterdam.

Het contract van Timmer (37) loopt komende zomer af. Enkele weken geleden gaf hij aan na dit seizoen graag nog een jaar op het veld te staan.




Feyenoord heeft momenteel naast Timmer drie keepers onder contract staan. Rob van Dijk is tweede doelman, Erwin Mulder is verhuurd aan Excelsior en de Braziliaan Darley
Ramon Torres pakt zijn wedstrijden mee bij de beloften.

© NU.nl



Eindelijk eens een verstandelijke beslissing.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-02-2009 17:54 by mental Profiel van mental

neppers, sparta heeft een braziliaanse keeper, wij ook!


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-02-2009 17:56 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 11 februari 2009 17:54 schreef mental het volgende:
neppers, sparta heeft een braziliaanse keeper, wij ook!


Beetje dubbelop?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen