IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Groningen wordt Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-02-2009 17:57 by mental Profiel van mental

quote:
Op 11 februari 2009 17:56 schreef Lionheart het volgende:
Beetje dubbelop?
pfffrttt! die fietstassen gaan eraan zondag!!!


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-02-2009 20:46 by Mark Profiel van Mark

Daar kan ik alleen maar volmondig mee ingaan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-02-2009 20:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 februari 2009 17:54 schreef mental het volgende:
neppers, sparta heeft een braziliaanse keeper, wij ook!
Die grabbelaar van PSV toch? Nou, veel plezier ermee



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-02-2009 21:04 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 februari 2009 20:48 schreef Judge M. het volgende:
Die grabbelaar van PSV toch? Nou, veel plezier ermee


Ach veel erger dan Varkevisser kan hij niet zijn.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-02-2009 23:53 by Mark Profiel van Mark

De wedstrijd NEC A1 - Feyenoord A1 is zaterdag na 22 minuten gestaakt omdat een speler van NEC zwaar geblesseerd is geraakt. In de 22e minuut kwam deze nog onbekende speler in botsing met Nick Erkelens van Feyenoord. "Ik weet niet precies wat het was, maar het onderbeen was helemaal losgeraakt van het bovenbeen", zei trainer Jean-Paul van Gastel van Feyenoord A1 na afloop. "Het zag er heel slecht uit." De scheidsrechter besloot het duel onmiddellijk te staken. "De jongens van NEC waren helemaal van slag", aldus Van Gastel.

"Een niet meer dan terecht besluit dat het duel werd gestaakt", vervolgt hij. "Bij mijn jongens viel het nog wel mee maar die NEC-ers waren helemaal van slag. En logisch ook. Het zijn immers “kinderen” van een jaar of achttien".

Op het moment dat de wedstrijd gestaakt werd, leidde Feyenoord met 0-1.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 12:17 by mental Profiel van mental

quote:
Op 11 februari 2009 20:48 schreef Judge M. het volgende:
Die grabbelaar van PSV toch? Nou, veel plezier ermee
De wedtrijd van hem niet gezien tegen Roda ? hij is gewoon goed! Ik snap niet waar jij dat grabbelaar vandaan haalt, zo'n ten Rouwelaar, dat si pas een grabbelaar, zeker als je zijn laatste wedstrijden neemt.


Fuck the world and fuck you


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 15-02-2009 12:32 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

hoppa! weer een ploeg een stapje verder geholpen...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-02-2009 16:30 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

1-1


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2009 18:02 by Mark Profiel van Mark

Terechte uitslag. Na een ontstellend slap begin van ons kwamen we gelukkig alsnog langszij, en vanaf dat moment was een gelijkspel de juiste afspiegling van de wedstrijd. Helaas raken we wel steeds verder weg van de play-offs. Dus dat wordt ofwel de beker winnen ofwel de UEFA cup


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 18:06 by mental Profiel van mental

0-0 hier, was ook terecht... en blij met Ramos, zijn uittrappen kunnen vet beter maar dat is het enige wat ik over die gast te klagen heb. was weer erg belangerijk, dankzij hem het punt binnengesleept, het spel van Sparta was verder weer niet om aan te zien.En die witte tyfushond mag van mij wel een paar wedstrijden schorsing, wat een paardelul was de scheidsrechter vandaag. het nivo van al die scheidsrechters is dramatsch.


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-02-2009 16:55 by Chelman Profiel van Chelman

Gaat lekker in de competitie. Gelukkig heb in maart een informele borrel met de technisch adviseur van Feyenoord. Eens even flink aan de tand voelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-02-2009 17:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 15 februari 2009 18:02 schreef Mark het volgende:
Terechte uitslag. Na een ontstellend slap begin van ons kwamen we gelukkig alsnog langszij, en vanaf dat moment was een gelijkspel de juiste afspiegling van de wedstrijd. Helaas raken we wel steeds verder weg van de play-offs. Dus dat wordt ofwel de beker winnen ofwel de UEFA cup
Ja, HSV wordt vast opgerold donderdag


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-02-2009 17:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 16 februari 2009 16:55 schreef Chelman het volgende:
Gaat lekker in de competitie. Gelukkig heb in maart een informele borrel met de technisch adviseur van Feyenoord. Eens even flink aan de tand voelen.
Met Don Leo?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-02-2009 17:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 februari 2009 17:13 schreef NecRobert het volgende:
Met Don Leo?
Zekers. Ongeveer 10 man. Etentje, wijntje, borreltje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-02-2009 17:28 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 16 februari 2009 16:55 schreef Chelman het volgende:
Gaat lekker in de competitie. Gelukkig heb in maart een informele borrel met de technisch adviseur van Feyenoord. Eens even flink aan de tand voelen.



Ja, daarna wordt het vast beter...


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2009 17:44 by mental Profiel van mental

quote:
Op 16 februari 2009 16:55 schreef Chelman het volgende:
Gaat lekker in de competitie. Gelukkig heb in maart een informele borrel met de technisch adviseur van Feyenoord. Eens even flink aan de tand voelen.
ga je geld pompen in feyenoord? je zou het beter kunnen besteden man, geef het dan aan een goed doel ofzo.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-02-2009 17:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Een hapje eten met Beenhakker daar zou je mij ook wel voor kunnen porren. Zowaar de enige persoon binnen Feyedinges die nog een beetje sympathiek is. Past eigenlijk helemaal niet bij die club als je het zo bekijkt..



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2009 17:59 by mental Profiel van mental

Feyenoorders en sympathiek, de enige sympathieke feyenoorder is een dooie.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-02-2009 18:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 februari 2009 17:59 schreef mental het volgende:
Feyenoorders en sympathiek, de enige sympathieke feyenoorder is een dooie.


Die stuur ik naar Pinda :')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2009 18:07 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-02-2009 19:54 by Mark Profiel van Mark

Oh ja, dat las ik laatst! Sparta is de herenclub van Rotterdam, en Feyenoord de volksclub. Weet je wel zeker dat je de juiste club ondersteunt, Mental? Ik had jou niet als jasje-dasje met sigaar en golfclubs ingeschat. Hoe is dat nou, lid zijn van een herenclub?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2009 20:05 by mental Profiel van mental

Ik ben ook een heer hier op t forum, vraag nav en silence maar!


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-02-2009 16:30 by Mark Profiel van Mark

Been stuurt Bouaouzan weg

NIJMEGEN - NIJMEGEN - NEC-trainer Mario Been heeft dinsdag Rachid Bouaouzan weggestuurd van de training. Volgens de toekomstige coach van Feyenoord maakte de aanvaller een ongemotiveerde indruk. Been noemde de slechte inzet van de voormalige Spartaan onacceptabel, een dag voor de thuiswedstrijd tegen Hamburger SV in de derde ronde van de UEFA Cup.

Het is de tweede keer dit seizoen dat Bouaouzan door Been uit zijn selectie is verwijderd. Eerder gebeurde dat in de voorbereiding op de Europese wedstrijd tegen Dinamo Boekarest uit Roemenië.
,,Niemand is groter dan het team'', verklaarde Been. Bouaouzan werd zondag in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen al voor rust naar de kant gehaald. De vleugelspeler liet zich na het duel niet meer in zien in de kleedkamer van de Nijmegenaren. Daar kreeg hij een boete voor.

Volgens Been was dinsdag al snel duidelijk dat Bouaouzan geïrriteerd was. ,,Tijdens de wedstrijdbespreking heeft hij niet één seconde naar het bord gekeken. En op de training maakte hij ook een zeer ongemotiveerde indruk.''
Bouaouzan is al de derde speler van NEC die tijdens dit seizoen door Been naar het tweede elftal is gezet. Jhonny van Beukering moest vanwege overgewicht bijna een week met de beloften meetrainen. Enkele weken geleden verwijderde Been huurling Collins John uit zijn selectie. De spits, die de eerste maanden van het seizoen kampte met een conditionele achterstand, voldeed niet aan de 'norm' die NEC aan zijn spelers stelt.

,,Helaas hebben we weer te maken met een talentvolle speler die zijn eigen ego belangrijker vindt dan het team. Rachid snijdt hiermee zichzelf in de vingers'', aldus Been. De Marokkaan moet zich woensdag bij het tweede elftal melden.
De toekomstige oefenmeester van Feyenoord sprak van een ,,persoonlijke nederlaag''. Been: ,,Ik heb zoveel tijd in die jongen gestoken. Maar ik kan het niet maken tegenover de rest van de ploeg om hem er bij te houden. Het is stom dat een speler zo met zijn talent omgaat. En bovendien, zo'n wedstrijd tegen HSV is te mooi om het op de manier te beleven zoals Rachid deed.''
Aanvoerder Youssef El-Akchaoui, ook aanwezig op de persconferentie, wilde niets zeggen over de verwijdering van Bouaouzan uit de selectie. Routinier Patrick Pothuizen daarentegen liet in het NOS Sportjournaal weten dat hij de maatregel van Been goed kon begrijpen. ,,Dit is niet te tolereren. Ik vind het een heel aardige jongen, maar dit kan gewoon niet. Je bent ten slotte met je vak bezig.''

---------------

Mooi zo, die kutsmurf. Alleen nog maar ellende gehad met die gozer, net als met Collins John (al heeft John ons tenminste nog twee UEFA cup zeges bezorgd, dat dan wel). Dat komt vanuit Engeland op huurbasis over en denkt dan als een soort Messias ontvangen te worden bij het "kleine provincieclubje" N.E.C. en het puur op voetbaltalent wel te redden. Wat mij betreft allebei een strik erom en terug schoppen het Kanaal over, stelletje zakkenvullers


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-02-2009 16:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

John, Radomski, Beukering en nu Bouaouzan, je zou bijna gaan denken dat Been het moeilijk heeft met sommige persoonlijkheden. Of worden die NECers arrogant nu het ze zo voor de wind is gegaan de laatste tijd?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-02-2009 17:04 by Mark Profiel van Mark

Beukie was te dik en heeft zich netjes hersteld, gaat nu prima. Radomski was een misverstand, dat is inmiddels al weer helemaal uit de wereld. En John en Bouaouzan waren simpelweg twee complete paniek-huuracties, dat zei ik destijds al. Die lijden allebei aan grootheidswaanzin vanwege hun Engeland-periode, en voelen zich gewoon te goed voor ons. John is nog geen moment echt wedstrijd-fit geweest, al heeft Been het een paar keer geprobeerd, en Bouaouzan denkt dat hij in zijn eentje op een veld staat en dat het hele team om hem draait.

Al is het natuurlijk wel zo dat de flow waarin we in 2008 zaten er in 2009 een beetje uit lijkt te zijn. Combinatie van Been's Feyenoord-gedweep, de verkoop van onze aanvoerder Wisgerhof, en vermoeidheid door het overvolle programma. Volgend seizoen geen UEFA cup voor ons, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen