IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Groningen wordt Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-01-2009 23:50 by Mark Profiel van Mark

Dat moet ik Been in elk geval nageven, tegenwoordig hoor ik bijna geen enkele tv-verslaggever nog NEK zeggen. Dat was vroeger wel anders

Takke-Smeets doet het nog wel altijd, de vieze Arnepper.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-01-2009 23:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2009 9:39 by Mark Profiel van Mark

Nu Mario over de dam is volgen er meer!

Huur Dennis Rommedahl beklonken

Dennis Rommedahl speelt de rest van het seizoen op huurbasis bij NEC. De 30-jarige Deen staat onder contract bij Ajax waar hij weinig kans op speeltijd heeft.

Volgens technisch directeur Carlos Aalbers is de kans groot dat de aanvaller woensdagavond al zijn debuut maakt in de bekerwedstrijd tegen Sparta.

Er was NEC veel aan gelegen om voor het einde van de transferperiode (op 1 februari) zijn voorhoede te versterken. De Nijmeegse club was met name op zoek naar een rechterspits die direct inzetbaar is.

Rommedahl heeft een groot deel van zijn carrière in Nederland gevoetbald. De snelle spits begon zijn loopbaan in het seizoen 1995/96 bij de Deense club Lyngby. Anderhalf jaar later werd hij aangetrokken door PSV. De Eindhovense club stalde hem het seizoen erop bij RKC. In Waalwijk brak hij echt door, waarna hij in de zomer van 1998 werd teruggehaald door de club uit Eindhoven. Vervolgens was hij zes seizoenen lang een vaste waarde bij PSV.

In de zomer van 2004 koos hij voor een avontuur in de Premier League. Hoewel hij ook bij Charlton Athletic drie jaar lang min of meer vaste keus was, haalde hij nooit meer het hoge niveau van zijn Eindhovense periode.

Nadat de club uit Londen anderhalf jaar geleden degradeerde, keerde Rommedahl terug naar Nederland. Bij Ajax kwam hij in zijn eerste seizoen nog tot dertig wedstrijden. Sinds het aantreden van Marco van Basten krijgt hij echter bijna geen speeltijd meer. Het komende half jaar gaat hij bij NEC proberen zijn loopbaan weer vlot te trekken.

Bron: De Gelderlander

---------------------

Nu nog een nieuwe centrumverdediger (Raldes of Boteghin aub!) en een backup voor Dani op rechtsback, en dan zie ik het helemaal zitten voor de rest van dit seizoen



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2009 16:05 by Mark Profiel van Mark

Tering zeg, gaat hard met de uitkaarten voor HSV Hamburg!

Nadat gisteren al de kaarten voor de SV en de HKN in rap tempo waren uitverkocht (~750 kaarten), is vandaag de vrije verkoop (~850 kaarten) geopend om 16:00h.

Gisteravond:



Vanochtend stond men om 5:00h al in de rij, en blijkbaar werd om 14:00h al gezegd dat het geen nut meer had om naar het stadion te komen want de max was al bereikt!

N.E.C. leeft


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-01-2009 16:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Zijn er nog mensen hier die de voetbalplaatjes van de AH sparen? Ik heb zojuist mijn eerste zakjes gekregen bij de boodschapsels

Opvallend:
- de logo's van de "grote 3" heb ik inmiddels
- Suarez heb ik nu al 2 keer dubbel. Blijkbaar wil de AH er ook vanaf
- Namens NAC heb ik alleen Edwin de Graaf nog maar

Gezien mijn aanstaande verhuizing (en gebrek aan AH daar) en dat zo'n heel boel volsparen me toch niet gaat lukken, wil ik heb bij de plaatjes van NAC houden. Wie ze dubbel heeft of er vanaf wil die laat maar wat horen.

Damn, ik voel me net weer een jaar of 10



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-01-2009 16:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja geweldig was dat! Ik heb de stickerboeken van twee jaargangen '85/'86 en '86/'87 ook nog ergens op zolder liggen.

Alleen ik kom nooit bij de AH...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-01-2009 16:23 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

@ Judge

Niet jonger?

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 20-01-2009 16:24]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-01-2009 16:29 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Topshots nostalgie


Against God and Government


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-01-2009 22:45 by M. Profiel van M.

Arm Feyenoord.

Wat moet er gebeuren?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-01-2009 23:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2009 22:45 schreef M. het volgende:
Arm Feyenoord.

Wat moet er gebeuren?
quote:
Op 14 januari 2009 20:45 schreef Judge M. het volgende:
Nou, bom op de Kuip en opdoeken die club



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2009 23:44 by Mark Profiel van Mark

Het is wel heel diep gaan nu voor die mannen. Aan de andere kant, in januari 2008 stonden wij op plek 17 en werden we door FC Zwolle uit de beker geknikkerd. Daarna begon de ommekeer en eindigden we in de play-offs, met het bekende resultaat. Het kan dus wel.

Verschil is natuurlijk wel dat wij de maand ervoor het contract van Been met 2 jaar verlengd hadden...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2009 23:44 by mental Profiel van mental

1 ding is zeker, sparta zit een dag langer in de beker dan feyenoord!


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-01-2009 23:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Morgen naar NAC-Grunn



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2009 23:50 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 januari 2009 23:44 schreef mental het volgende:
1 ding is zeker, sparta zit een dag langer in de beker dan feyenoord!


Spijker op de kop, mijn beste


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2009 23:56 by mental Profiel van mental

Nu nog stunten tegen Nec!


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2009 0:04 by Mark Profiel van Mark

We zullen zien, we zullen zien

Ik hoop dat Rommedahl een visite-kaartje af geeft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2009 6:53 by mental Profiel van mental

Rommedahl kan alleen maar hard rennen, voetballen is er niet bij, waarom denk je deed eerst psv m weg en nu ajax ?

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 21-01-2009 6:53]


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2009 8:57 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Zat gisteravond nog op m'n werk, en heb Feyenoord - Heerenveen via de headset beluisterd. Klonk op zich best spannend, maar kon thuis het laatste kwartier nog meepikken. Volgens mij heeft Heerenveen het nog nooit zo gemakkelijk gehad in de Kuip.


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2009 13:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 20 januari 2009 22:45 schreef M. het volgende:
Arm Feyenoord.

Wat moet er gebeuren?


weg met die ouwe lamzakken die slenteren

jeugd!


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2009 13:47 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 21 januari 2009 6:53 schreef mental het volgende:
Rommedahl kan alleen maar hard rennen, voetballen is er niet bij, waarom denk je deed eerst psv m weg en nu ajax ?


Bij PSV heeft hij anders toch een jaar of 4-5 in het eerste gestaan en toen is hij voor 3 jaar naar Charlton Athletic gegaan. Bij Ajax zit hij op de bank omdat Sulejmani nu eenmaal beter is, maar voor N.E.C. is het zeker een welkome versterking


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-01-2009 13:53 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 21 januari 2009 0:04 schreef Mark het volgende:
We zullen zien, we zullen zien

Ik hoop dat Rommedahl een visite-kaartje af geeft.


Hoezo, zijn ze hem alweer vergeten?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2009 13:57 by Mark Profiel van Mark

Hij heeft nog niet laten zien waar hij na lange tijd bankzitten bij Ajax momenteel staat, en hij heeft nog nooit voor ons gespeeld, dus in dat opzicht zal dit de eerste kennismaking met Rommedahl in het N.E.C. tenue zijn ja. Eens zien of hij nog altijd een goede pass in de voeten heeft. Achterlijn halen en passen, dat hebben we nodig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 21-01-2009 15:12 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 21 januari 2009 8:57 schreef varanus het volgende:
Zat gisteravond nog op m'n werk, en heb Feyenoord - Heerenveen via de headset beluisterd. Klonk op zich best spannend, maar kon thuis het laatste kwartier nog meepikken. Volgens mij heeft Heerenveen het nog nooit zo gemakkelijk gehad in de Kuip.


klopt, geld voor bijna alle bezoekende clubs. een collega van me (F supporter tot in 't merg) zei onlangs: "Feyenoord heeft geen tegenstander nodig om te verliezen!" (of dit een gejatte uitspaak van J. Cruyff is weet ik niet).


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 21-01-2009 16:25 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 20 januari 2009 22:45 schreef M. het volgende:
Arm Feyenoord.

Wat moet er gebeuren?

Hoezo 'arme' kakkerlakken? Ze hebben jaren boven hun stand geleefd en hun achterban voor de gek gehouden dat ze elk jaar voor het kampioenschap zouden moeten gaan. Uiteindelijk zal men op dat gedrag afgerekend worden. En terecht lijkt me.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-01-2009 16:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Oh ja, ik had nog niet eens een welgemeende gepost @ Feyenoord - Hveen

@ Varanus: toch nog een 6-1 overwinning, maar dan over twee wedstrijden


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-01-2009 16:46 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 januari 2009 16:25 schreef Naturens Galleri het volgende:
Hoezo 'arme' kakkerlakken? Ze hebben jaren boven hun stand geleefd en hun achterban voor de gek gehouden dat ze elk jaar voor het kampioenschap zouden moeten gaan. Uiteindelijk zal men op dat gedrag afgerekend worden. En terecht lijkt me.
+1

Erg mooi om te zien dat die tomeloze arrogantie nu eens een keer afgestraft lijkt te worden.

Edithoer: afijn, vanavond maar weer eens naar een echte club gaan kijken

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 21-01-2009 16:47]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen