IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Groningen wordt Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-02-2009 21:11 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 februari 2009 22:57 schreef Burzum het volgende:
'Investeerders willen Feyenoord financieel helpen'

Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 6-feb-2009 16:50

Volgens een vertrouwelijke brief van ondernemer Ad Sint Nicolaas richting de raad van commissarissen zijn er enkele Feyenoordgezinde ondernemers die fors willen investeren in Feyenoord. Hierbij moet gedacht worden aan het bekostigen van transfers, zodat de Rotterdamse club weer aan de top komt. Dit meldt het NRC.

De ondernemers gaan binnenkort met de club in gesprek. Dick van Well, voorzitter van de raad van commissarissen is in ieder geval enthousiast. ‘Het is altijd fijn als ondernemers financieel hun nek willen uitsteken voor Feyenoord.’

De ondernemers willen aandelen in Feyenoord kopen, vervolgens eisen zij wel medezeggenschap op over hun geld. ‘Als het dan weer goed gaat met de club, kunnen de aandelen teruggekocht worden. De investering is een soort van ‘overbruggingskrediet’,’ zegt Michael Perridon, een van de investeerders. (LvS)


----



Die naam :')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 21:12 by Mark Profiel van Mark

Ja tjemig, da's al 3 weken geleden, zo ver ga ik dit topic niet teruglezen hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-02-2009 22:43 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zondag!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-02-2009 16:10 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

'PSV richt pijlen op Rutten'
Uitgegeven: 26 februari 2009 14:12
Laatst gewijzigd: 26 februari 2009 14:15

AMSTERDAM - PSV hoopt Fred Rutten als hoofdcoach voor het nieuwe seizoen te kunnen contracteren.

De huidige trainer van Schalke 04 wordt volgens het Brabants Dagblad als 'een belangrijke kandidaat' gezien om het stokje van interim-trainer Dwight Lodeweges over te nemen.

Rutten voldoet aan belangrijke criteria die PSV stelt aan de toekomstige hoofdcoach.







Gelsenkirchen

PSV zou via tussenpersonen duidelijk hebben gemaakt dat het Rutten graag wil vastleggen. De oefenmeester kent een lastig eerste jaar in Gelsenkirchen en staat onder grote druk. In Eindhoven is veel waardering voor Ruttens werk als assistent van Guus Hiddink tussen 2002 en 2006.

© Infostrada Sports


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-02-2009 16:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Morgen kwart voor zeven voor de buis


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-02-2009 16:43 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 26 februari 2009 16:10 schreef varanus het volgende:
'PSV richt pijlen op Rutten'
Uitgegeven: 26 februari 2009 14:12
Laatst gewijzigd: 26 februari 2009 14:15

AMSTERDAM - PSV hoopt Fred Rutten als hoofdcoach voor het nieuwe seizoen te kunnen contracteren.

De huidige trainer van Schalke 04 wordt volgens het Brabants Dagblad als 'een belangrijke kandidaat' gezien om het stokje van interim-trainer Dwight Lodeweges over te nemen.

Rutten voldoet aan belangrijke criteria die PSV stelt aan de toekomstige hoofdcoach.







Gelsenkirchen

PSV zou via tussenpersonen duidelijk hebben gemaakt dat het Rutten graag wil vastleggen. De oefenmeester kent een lastig eerste jaar in Gelsenkirchen en staat onder grote druk. In Eindhoven is veel waardering voor Ruttens werk als assistent van Guus Hiddink tussen 2002 en 2006.

© Infostrada Sports



Ik heb liever een Co Adriaanse.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-02-2009 16:38 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 26 februari 2009 16:28 schreef NecRobert het volgende:
Morgen kwart voor zeven voor de buis


Dan ben je mooi twee uur te vroeg.



GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 27-02-2009 18:37 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

hier snap ik dus weer niets van: de jonge moest weg en nu verbeek misschien als nieuwe coach... terwijl 't dezelfde types zijn qua aanpak... (maar ja. 't is een be5richt van de telegraaf... zal wel weinig van kloppen).

Verbeek in beeld als nieuwe trainer De Graafschap'
27/02/2009 08:19

De Graafschap ziet in Gertjan Verbeek de ideale opvolger van Henk van Stee, meldt De Telegraaf. De club uit Doetinchem heeft nu interim-trainer Darije Kalezic voor de groep staan.

Verbeek was eerder dit seizoen trainer van Feyenoord, maar werd daar in januari ontslagen. Pas als het ontslag van Van Stee is afgerond kan De Graafschap de onderhandelingen beginnen.

De Superboeren hebben nog geen akkoord bereikt met Van Stee over de financiële afwikkeling. Een arbitragezaak moet duidelijkheid verschaffen.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-02-2009 20:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Verbeek zou een prima coach zijn

En verder 5000 euro boeten en een wedstrijd zonder publiek geeist n.a.v. het incident waarbij de grensrechter ondersteboven gekegeld werd. De Graafschap vindt het buitensporig hoog, ik persoonlijk vind het aan de lage kant aangezien clubs gelijksoortige straffen krijgen als er 1 bekertje bier het veld op gegooid wordt maar goed..



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-02-2009 22:48 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Heerlijke wedstrijd tussen PSV en Heerenveen. Gelijkspel zou misschien meer verdiend geweest zijn, maar wel netjes van Wiedemeijer dat hij in de blessuretijd durft te fluiten voor een, toegegeven, loepzuivere strafschop.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-02-2009 23:27 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Bier smaakt vandaag extra goed!!!


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-02-2009 23:32 by Mark Profiel van Mark

Sla maar flink in dan, want woensdag zal het erg bitter zijn!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-02-2009 23:58 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 27 februari 2009 23:32 schreef Mark het volgende:
Sla maar flink in dan, want woensdag zal het erg bitter zijn!


Haha, dan zit ik in de late dienst, maar ik ga niets missen, gewoon 10-0 voor Heerenveen hoor...


spelfout weggehaald...


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 28-02-2009 11:17 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 27 februari 2009 20:33 schreef Judge M. het volgende:
Verbeek zou een prima coach zijn

En verder 5000 euro boeten en een wedstrijd zonder publiek geeist n.a.v. het incident waarbij de grensrechter ondersteboven gekegeld werd. De Graafschap vindt het buitensporig hoog, ik persoonlijk vind het aan de lage kant aangezien clubs gelijksoortige straffen krijgen als er 1 bekertje bier het veld op gegooid wordt maar goed..


Verbeek is zeker een prima coach. Het is alleen vaag dat eerst de Jonge het veld min of meer moest ruimen en je nu een ruime 9 maanden later mogelijk een zelfde soort trainer zou ophalen. Getuigd niet van beleid (en dat wisten we natuurlijk al, haha).

Ik vind de wedstrijd zonder publiek overdreven. Hogere geldboete en 't darabij laten met proeftijd van 3 jaar.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-02-2009 13:07 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 27 februari 2009 23:58 schreef varanus het volgende:
Haha, dan zit ik in de late dienst, maar ik ga niets missen, gewoon 10-0 voor Heerenveen hoor...


10-0, je hebt het wel erg hoog in je bol na die nipte overwinning op pisvee he?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-02-2009 13:11 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 februari 2009 13:07 schreef Mark het volgende:
10-0, je hebt het wel erg hoog in je bol na die nipte overwinning op pisvee he?


Hehe, dat was niet erg serieus natuurlijk Maar ik verwacht toch echt wel dat Heerenveen thuis NEC gaat verslaan. En over gisterenb gesproken, ik ben nog steeds in een overwinningsroes inderdaad!


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-02-2009 13:14 by Mark Profiel van Mark

Het zal inderaad erg moeilijk worden voor ons. Dat is een wedstrijd in het Abe Lenstra stadion gewoonlijk al, maar met de zware Europese weken in de benen is het nog een extra belasting. Aan de andere kant hebben we wel veel spelers terug van blessures en heeft de ploeg in Hamburg wel een enorme mentale boost gekregen. Zal wel een beetje afhangen van de wedstrijd tegen Volendam van morgen hoe wij er woensdag zullen staan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-02-2009 13:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Tja, ik kan je wel succes wensen, maar daar meen ik toch niks van


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-02-2009 13:18 by Mark Profiel van Mark

Dat het maar een mooie bekerwedstrijd mag worden


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-02-2009 13:24 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 februari 2009 13:18 schreef Mark het volgende:
Dat het maar een mooie bekerwedstrijd mag worden


Dat dan weer wel natuurlijk


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-02-2009 17:02 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

morgen!

arggg pak die neuzen, forza utreg!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-02-2009 17:59 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 februari 2009 17:02 schreef Burzum het volgende:
morgen!

arggg pak die neuzen, forza utreg!


Ik hoop met je mee kerel!


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-02-2009 18:07 by Mark Profiel van Mark

Ik niet, go Ajax!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-02-2009 18:24 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 februari 2009 18:07 schreef Mark het volgende:
Ik niet, go Ajax!


Krijg Neckramp!


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 28-02-2009 18:24 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen