IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-01-2009 20:15 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 24 januari 2009 19:33 schreef XXL het volgende:
Mooie lerares ontkent misbruik

De 22-jarige sportlerares Hope Jacoby, verdacht van het misbruiken van een minderjarige leerling, is voorgeleid aan de rechter. In de rechtszaal claimde zij onschuldig te zijn. Dat meldden Amerikaanse media.

De vrouw zou thuis en in haar auto seks hebben gehad met een 16-jarige jongen. Ze werd in afwachting van haar rechtszaak vrijgelaten na het betalen van een borgsom van 100.000 dollar. Hope kan zeven jaar cel krijgen als zij schuldig wordt bevonden.



Even voor het beeld erbij:







Die mag mij best misbruiken hoor.



Daar kun je als 16-jarige toch alleen maar van dromen?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2009 20:22 by XXL Profiel van XXL

Probleem is waarschijnlijk dat 16 / 22 jaar hier in Nederland op vrijwillige basis al op ( zo niet over) het randje is maar in Amerika hoe dan ook strafbaar.

Nog afgezien van de lerares / student relatie.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-01-2009 20:23]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-01-2009 0:17 by Pandora Profiel van Pandora

16-22 is gewoon legaal hoor, niks op het randje.
15-22 is illegaal, niks op het randje.
Vanaf dat je 16 bent mag je met iedereen die je wilt sex hebben op vrijwillige basis. Op het moment dat je 18 wordt mag je enkel nog sex hebben met mensen van 16 of ouder op vrijwillige basis. (op onvrijwillige basis aka verkrachting mag dus nooit )



Daartegenover staat natuurlijk wel dat je als lerares met je fikken van je leerlingen hebt af te blijven. Evengoed als een leraar dat van zijn leerlingen moet.


Maar ja, ik denk niet dat de jongen in kwestie er in dit geval erg ongelukkig en getraumatiseerd van is geraakt.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 25-01-2009 3:36 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 25 januari 2009 0:17 schreef Pandora het volgende:
Maar ja, ik denk niet dat de jongen in kwestie er in dit geval erg ongelukkig en getraumatiseerd van is geraakt.
Ik heb ook lichtelijk het vermoeden dat de aanklacht vooral te maken heeft met familie die gechokeerd is en er een slaatje uit wil slaan.. of een 16-jarige die nu wraak neemt nadat hij gedumpt was



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-01-2009 9:16 by Mythics Profiel van Mythics

Omtrent die Belgische kindermoordenaar, er is een foto:




I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2009 9:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 januari 2009 19:33 schreef XXL het volgende:
Mooie lerares ontkent misbruik

De 22-jarige sportlerares Hope Jacoby, verdacht van het misbruiken van een minderjarige leerling, is voorgeleid aan de rechter. In de rechtszaal claimde zij onschuldig te zijn. Dat meldden Amerikaanse media.

De vrouw zou thuis en in haar auto seks hebben gehad met een 16-jarige jongen. Ze werd in afwachting van haar rechtszaak vrijgelaten na het betalen van een borgsom van 100.000 dollar. Hope kan zeven jaar cel krijgen als zij schuldig wordt bevonden.



Even voor het beeld erbij:







Die mag mij best misbruiken hoor.

Das geloof ik best in in Amerika en Engeland, je lerares batsen en dan aanklacht doen ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-01-2009 10:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 januari 2009 9:16 schreef Mythics het volgende:
Omtrent die Belgische kindermoordenaar, er is een foto:





De dader van de steekpartij in kinderdagverblijf Fabeltjesland in Dendermonde heeft nog altijd geen bekentenissen of verklaringen afgelegd over de feiten of zijn motieven. De 20-jarige jongeman was nog niet bekend bij de politie, zei procureur des Konings Christian Du Four na de middag. Fabeltjesland wordt definitief gesloten.

Kim D. uit Sinaai
De dader is geïdentificeerd als de 20-jarige Kim D. uit Sinaai. De man was op het ogenblik van de feiten geschminkt, zo herbevestigt het parket. Zijn haar is wellicht van nature rood.

Kim D. woont op de eerste verdieping van een in huurappartementen onderverdeelde woning in de Elzenstraat, zo'n twintig kilometer van het kinderdagverblijf waar hij toesloeg. De politie voerde er gisteravond een huiszoeking uit en de toegang blijft voorlopig afgesloten met politielint.

Zonderling
Volgens omwonenden verbleef Kim D. nog maar drie maanden in het appartement. "Niemand in de buurt kende hem echt goed", zeggen Tiny De Mulder en Raf Demeyer, die vlak naast de jongeman wonen. "Hij leefde teruggetrokken en was een zonderling. Hij werkte in een magazijn van Van Remoortel in Belsele, maar verloor daar onlangs zijn job. Hij verplaatste zich altijd met de fiets, net als op de dag van de feiten."

In de buurt wonen veel mensen met jonge kinderen en in de doodlopende straat is er een speelterrein niet ver van de woning van Kim D. De buurtbewoners zijn geschokt dat de dader in hun straat woonde, maar reageren opgelucht dat de dader niet in zijn onmiddellijke omgeving toesloeg.

Steekpartij
De 20-jarige dader bracht gisterochtend rond 10.00 uur twee baby's en een 54-jarige vrouw om het leven, toen hij in het wilde weg met een mes begon te steken op de babyafdeling van het kinderdagverblijf. Er verbleven toen 21 kinderen. Directeur Ignace Demeyer van het plaatselijke ziekenhuis zei dat er tien kinderen met ernstige steekwonden over hun hele lichaam werden binnengebracht, die allemaal met spoed geopereerd moesten worden. De kinderen zijn inmiddels buiten levensgevaar. Twee van de zwaargewonde slachtoffers, een baby en een volwassene, moeten intussen nog op intensieve zorgen blijven.

Het volwassen slachtoffer is Marita Blindeman, een 54-jarige medewerkster van de crèche. Een andere medewerkster die probeerde verzet te bieden, overleefde de messteken. De identiteiten van de twee kinderen worden niet vrijgegeven, maar het gaat om twee jongetjes die niet ouder waren dan twee jaar. Procureur Du Four zei dat de politie ouders digitale foto's van de naar het ziekenhuis gebrachte kinderen toonde om te helpen hen te identificeren. De gemeente stelde een opvangcentrum open waar slachtoffers en ooggetuigen psychologische bijstand konden krijgen.

Volgens de procureur geraakte de dader het kinderdagverblijf niet binnen via de hoofdingang, die op slot was. De man kwam binnen via een zijdeur die niet slotvast was.

Scenario op zak
De vrt-radio stelde eerder vandaag op last van "een doorgaans goed ingelichte bron" dat de jongeman goed voorbereid was en een scenario voor zijn moordtocht op zak had. Hij zou op nog twee plaatsen hebben willen toeslaan en het was zijn bedoeling niet minder dan 67 mensen te doden.

Op zijn lichaam werd een papiertje aangetroffen met de naam van een tweede kinderopvang, De Zonneschijn, op drie kilometer afstand van Fabeltjesland. Voordat hij daar kon toeslaan, hield de politie de dader aan. Hij kwam en ging op een fiets en kon na een korte klopjacht worden aangehouden. Volgens de procureur raakte de man bij zijn aanhouding gewond en moest hij in een ziekenhuis worden behandeld.

'The Joker'
In de Engelstalige pers kreeg hij de bijnaam 'The Joker', naar de laatste filmrol van Heath Ledger in 'The Dark Knight' omdat die ook een wit geschminkt gezicht had, met zwart rond de ogen. Het was gisteren exact een jaar geleden dat Ledger aan een overdosis drugs overleed. Het gerecht reageert niet op speculaties of zijn vermomming daarop geïnspireerd was.

Kim D. droeg bij zijn arrestatie een kogelvrije vest onder zijn kleren en had in zijn rugzak een mes, een bijl en een neppistool. In de omgeving van de feiten werden twee messen teruggevonden. Hij heeft geen bekentenissen afgelegd, maar hij is via foto's formeel herkend door de slachtoffers, zodat er geen twijfel is over het feit dat hij de dader is. Hij is opgesloten in de gevangenis van Brugge, maar hij zou niet in de streng bewaakte afdeling Individuele Bijzondere Veiligheid ondergebracht zijn. Hij verschijnt overmorgen voor de raadkamer in Dendermonde, die zal beslissen over zijn verdere aanhouding.

"Brutale aanval op onze zwakste burgers"
Burgemeester van Dendermonde Piet Buyse sprak van "een zeer brute aanval op onze zwakste burgers". "De hele stad is één in steun voor de ouders die diep bedroefd zijn", zei hij.

Fabeltjesland wordt overigens definitief gesloten. Het stadsbestuur wil vermijden dat de kinderen blijvend geconfronteerd worden met de feiten en zoekt naar een andere bestemming voor het gebouw. De ouders kunnen voorlopig terecht bij onthaalmoeders en andere dagverblijven. In de tuin van de kindercrèche Peuterland worden volgende week tijdelijk twee containerklasjes gezet.

Vlaams minister van welzijn Veerle Heeren kondigde een onderzoek aan naar de beveiliging van het kinderdagverblijf. (novum/belga/mvdb/jv/lb/sam)


signature


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-01-2009 10:28 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Walgelijk. Verder kan ik er geen woorden aan kwijt


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-01-2009 10:45 by Staalman Profiel van Staalman

Vochtige cel zonder wat dan ook en een dieet van water en brood voor de rest van zijn leven...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-01-2009 12:26 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

voor straf misty mouring 24/7

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 25-01-2009 12:27]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-01-2009 12:56 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 24 januari 2009 19:33 schreef XXL het volgende:
Mooie lerares ontkent misbruik

De 22-jarige sportlerares Hope Jacoby, verdacht van het misbruiken van een minderjarige leerling, is voorgeleid aan de rechter. In de rechtszaal claimde zij onschuldig te zijn. Dat meldden Amerikaanse media.

De vrouw zou thuis en in haar auto seks hebben gehad met een 16-jarige jongen. Ze werd in afwachting van haar rechtszaak vrijgelaten na het betalen van een borgsom van 100.000 dollar. Hope kan zeven jaar cel krijgen als zij schuldig wordt bevonden.



Even voor het beeld erbij:







Die mag mij best misbruiken hoor.



Mijn god, ik had destijds als 16jarige maar wat graag na willen blijven bij haar...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-01-2009 13:02 by Lionheart Profiel van Lionheart

+1, a dream comes true.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-01-2009 13:16 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

I'm hot for teacher!



Een kleine snol zit zo vol.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2009 13:30 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 25 januari 2009 12:56 schreef Staalman het volgende:
Mijn god, ik had destijds als 16jarige maar wat graag na willen blijven bij haar...


Och, als 38-jarige ook wel hoor.


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2009 13:33 by bastianus Profiel van bastianus

Sorry als ik roet in het eten gooi, maar ik vind die lerares nogal een hoog bimbo-gehalte hebben. Er staat nog net niet "Neem me in alle gaten die je maar kan gebruiken" op haar voorhoofd geschreven. Echt zo'n wijf wat je hier in de plaatselijke kampersdiscotheek tegenkomt, dat alle mannen tegen elkaar uitspeelt en dan ook nog zwaar beledigd is als je voor de eer bedankt om met zo'n snol mee naar huis te gaan.
Ik denk dat het knaapje in kwestie wraak wil nemen voor het feit dat hij haar genomen heeft, en dat ze de volgende dag alweer met allerlei andere leerlingen aan het sjansen was. Zoiets noemen ze ook wel "misbruik maken van je positie", je weet als docent(e) dat je strafbaar bent als je met leerlingen ligt te rotzooien, of dat nu jouw of hun initiatief is.
Zelfde reden dat ik niet ga liggen klooien met stagiares die ik begeleid, hoe lekker ze ook zijn. Als ik dat echt persé wil, wacht ik wel even tot de stage afgelopen is, om compromitterende situaties voor te kunnen zijn.
edit: Het zou natuurlijk ook kunnen dat de lerares gewoon een lekker wijf is, en dat de knul in kwestie haar gewoon een oor probeert aan te naaien voor het feit dat ze hem niet ziet zitten ofzo. En dat ze verder onschuldig is.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 25-01-2009 13:46]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-01-2009 13:53 by Staalman Profiel van Staalman

Op je 16de ben je over het algemeen alleen met je hormonen bezig en verder niets... Zie het als lekkere jeugdzonde.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2009 13:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 januari 2009 13:53 schreef Staalman het volgende:
Op je 16de ben je over het algemeen alleen met je hormonen bezig en verder niets... Zie het als lekkere jeugdzonde.

Hehe, dat begrijp ik dan wel weer. Ik heb sowieso niet heel veel recht van spreken vanuit de scholier-positie, ik heb een keer een tekenlerares op de middelbare school gezoend.
Ik vind het alleen niet zo slim van de lerares als ze seks met één van haar leerlingen gehad mocht hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2009 13:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

op een schoolfeestje?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2009 14:01 by bastianus Profiel van bastianus

Na een examenfeestje in de school toen een vriend van mij geslaagd was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2009 14:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe dus je was zelf geen leerling meer? anders gaat dat nogal opvallen op school


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-01-2009 14:15 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 januari 2009 13:55 schreef bastianus het volgende:
Hehe, dat begrijp ik dan wel weer. Ik heb sowieso niet heel veel recht van spreken vanuit de scholier-positie, ik heb een keer een tekenlerares op de middelbare school gezoend.
Ik vind het alleen niet zo slim van de lerares als ze seks met één van haar leerlingen gehad mocht hebben.


Was ze lekker?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2009 14:18 by bastianus Profiel van bastianus

Ik was nog wel leerling op die school maar kreeg geen les meer van die vrouw. Omdat tekenen uit mijn vakkenpakket was gegooid.
Nou hadden tekenleraressen wel vaker wat met mij. Ik was toen de outlaw van de school, met lange krullen, roze tuinbroeken en lange suède jassen met bontkragen. Zelden was ik in de les, omdat ik weer muziek aan het maken was of in de kroeg of de koffieshop zat.
De keren dat ik met tekenen weer model moest zitten, en de hele klas mij weer verplicht moest natekenen waren ontelbaar. En dan de lyrische woorden van de lerares, ze had nog net geen fanclub voor me opgericht.
Achteraf vind ik het wel jammer dat ik toen eigenlijk een heel verlegen, eenzaam jongetje was dat dit allemaal met stoer gedrag probeerde te verbergen. Het was namelijk een erg mooie vrouw die meerdere malen openlijk heeft geprobeerd me te verleiden. Op dit moment zou ik geen seconde twijfelen, maar ja, mijn mooie lange krullen en slanke koppie waar de lerares het altijd over had ben ik helaas kwijt. Gelukkig heb ik mijn mooie ogen nog.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 25-01-2009 14:35 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Vergane glorie; ik word er altijd zo verdrietig van.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-01-2009 14:42 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Inmiddels zal die lerares ook wel aardig wat rimpels erbij gekregen hebben


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2009 14:45 by bastianus Profiel van bastianus

Zag gisteren voor het eerst dit filmpje op de treurbuis:

Waar slaat dit op?
Ten eerste wordt weer opnieuw ouders van kinderen waar iets mee gebeurd is een schuldgevoel aangepraat. En ten tweede:
Je kan kinderen g.v.d. niet tegen alles beschermen! Bij spelen hoort vallen, en als kinderen nooit zelf risico's leren inschatten bij wat ze doen leren ze hier ook nooit zelf mee omgaan.
Ik erger me altijd blauw als zo'n moeder tegen mij komt zeuren als ik één van mijn kinderen zelf de hoge glijbaan laat beklimmen. Als ze vallen kan ik ze nog rustig voor de grond opvangen, ik hou ze echt wel in de gaten. En door ze niet zelf te laten ervaren en ze overal tegen te beschermen kweek je alleen maar bange, onzekere en overbeschermde kindjes.
Door te vallen leren kinderen met risico's om te gaan, en deze ook te overwinnen en in te schatten. Hier worden ze ervaren en zeker van. We moeten eens ophouden met het kweken van overbeschermde watjes die ook nog eens geen grenzen kennen omdat ze ook nog eens geen pedagogische tik mogen krijgen. Laat de overheid zich met echte problemen gaan bezig houden en stoppen met dat gebetuttel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen