IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2009 21:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-01-2009 21:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

Jij moet gewoon de opmerking maken dat ALLE Amerikanen dom zijn.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-01-2009 21:59 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 januari 2009 20:53 schreef Gemene Lepel het volgende:


JoyceLynn Aryan Nation






LOL


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2009 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 januari 2009 21:55 schreef Lionheart het volgende:
Jij moet gewoon de opmerking maken dat ALLE Amerikanen dom zijn.
Ok

Alle Amerikanen zijn dom.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2009 9:47 by bastianus Profiel van bastianus

http://www.fd.nl/artikel/10859371/voorzitter-elco-brinkman-faalde-zorgorganisatie-philadelphia
Oeioei. Misschien dat van Middelkoop zijn functie bij deze gristelijke zorgorganisatie kan gaan overnemen? Wel triest dat dit soort klungels allemaal buitensporig betaald worden van gemeenschapsgeld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2009 9:54 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 januari 2009 22:02 schreef Jenje het volgende:
Ok

Alle Amerikanen zijn dom.


Hmm lees net dat ABN AMRO zijn naam naar ABN aanpast. Dit omdat men het in de VS toch wel veel letters vond....



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2009 10:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. maar dat ligt toch niet aan de Amerikanen ..


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 15-01-2009 12:51 by AARSVIJAND Profiel van AARSVIJANDhttp://www.scrotum.tk

Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper

Uitgegeven: 15 januari 2009 12:40
Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 12:40

AMSTERDAM - Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende.

Het moet een bizar beeld zijn geweest voor Robert van Dooren, verkoopmedewerker bij Bob's Adventure Store aan de Maaspoort in Weert.

Een 25-jarige inwoner van de Limburgse stad parkeerde zijn fiets tegen de gevel en kwam, slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen.





Rauwe forel

"Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar", was de logische constatering van Van Dooren, die met een klant bezig was. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo", zei de verkoper tegen dagblad De Limburger.

De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaargeklede man. "Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken. Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in."

De man bleek ontsnapt uit de open psychiatrische afdeling van het St. Jans Gasthuis. Met een spuitje wist een dokter de patiënt de kalmeren. De man ligt momenteel op de gesloten afdeling van het ziekenhuis, tegen hem is aangifte gedaan.




BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-01-2009 12:57 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 januari 2009 12:51 schreef AARSVIJAND het volgende:
Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper

Uitgegeven: 15 januari 2009 12:40
Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 12:40

AMSTERDAM - Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende.

Het moet een bizar beeld zijn geweest voor Robert van Dooren, verkoopmedewerker bij Bob's Adventure Store aan de Maaspoort in Weert.

Een 25-jarige inwoner van de Limburgse stad parkeerde zijn fiets tegen de gevel en kwam, slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen.





Rauwe forel

"Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar", was de logische constatering van Van Dooren, die met een klant bezig was. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo", zei de verkoper tegen dagblad De Limburger.

De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaargeklede man. "Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken. Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in."

De man bleek ontsnapt uit de open psychiatrische afdeling van het St. Jans Gasthuis. Met een spuitje wist een dokter de patiënt de kalmeren. De man ligt momenteel op de gesloten afdeling van het ziekenhuis, tegen hem is aangifte gedaan.





Ergens zielig maar het had Monty Python kunnen zijn.
En savonds, kom je ook thuis.."hoi schat hoe was je dag? trouwens ik ruik vis!."


Een kleine snol zit zo vol.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-01-2009 14:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 januari 2009 12:51 schreef AARSVIJAND het volgende:
Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper

Uitgegeven: 15 januari 2009 12:40
Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 12:40

AMSTERDAM - Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende.

Het moet een bizar beeld zijn geweest voor Robert van Dooren, verkoopmedewerker bij Bob's Adventure Store aan de Maaspoort in Weert.

Een 25-jarige inwoner van de Limburgse stad parkeerde zijn fiets tegen de gevel en kwam, slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen.





Rauwe forel

"Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar", was de logische constatering van Van Dooren, die met een klant bezig was. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo", zei de verkoper tegen dagblad De Limburger.

De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaargeklede man. "Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken. Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in."

De man bleek ontsnapt uit de open psychiatrische afdeling van het St. Jans Gasthuis. Met een spuitje wist een dokter de patiënt de kalmeren. De man ligt momenteel op de gesloten afdeling van het ziekenhuis, tegen hem is aangifte gedaan.





Okee, wie zat er nu weer onder werktijd te ZMen?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2009 15:00 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 januari 2009 12:57 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ergens zielig maar het had Monty Python kunnen zijn.
En savonds, kom je ook thuis.."hoi schat hoe was je dag? trouwens ik ruik vis!."

als het uit MP zou komen zou hij een haring meegebracht hebben


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2009 15:01 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 januari 2009 14:22 schreef MMayo het volgende:
Okee, wie zat er nu weer onder werktijd te ZMen?

euhm


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2009 15:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 januari 2009 15:00 schreef Beli Mawr het volgende:
als het uit MP zou komen zou hij een haring meegebracht hebben


"cut down a tree with a herring?"


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2009 15:55 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 januari 2009 15:20 schreef ElitE het volgende:
"cut down a tree with a herring?"

Hier zou het zijn "Slay a shoesalesman with a herring?"


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-01-2009 20:45 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 januari 2009 15:00 schreef Beli Mawr het volgende:
als het uit MP zou komen zou hij een haring meegebracht hebben


Iedereen weet toch dat je met haringen bomen kapt.


Een kleine snol zit zo vol.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-01-2009 20:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 januari 2009 20:45 schreef SkinPeeleR het volgende:
Iedereen weet toch dat je met haringen bomen kapt.


Ik dacht een tent vastzetten.


Boeiender


Sater
Usericon van Sater
Posted 15-01-2009 20:55 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 13 januari 2009 21:39 schreef bastianus het volgende:
maar niet in de bizarre hoeveelheden als b.v. een Ted Bundy of Jeffrey Dahmer.


Dat lijkt me te verklaren doordat mensen hier vaak al worden opgepakt voor ze meervoudig moordenaar zijn. In Amerika, kun je door van staat naar staat te trekken, redelijk anoniem je gang gaan. En de meeste grote seriemoordenaars zijn wel van een jaar of twintig geleden, toen het politieapperaat toch minder geavanceerd was als nu.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2009 20:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja genoeg ziekelingen die gewoon lekker gesetteled bleven toch?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sater
Usericon van Sater
Posted 15-01-2009 21:06 by Sater Profiel van Sater

Ok, deels te verklaren dan.

Maar Gacy was dan ook een goede aannemer die wist, hoe een kelder te isoleren.

En Dahmer pikte vooral lowlife zwervers, outcasts en ladyboys op die niet door officiële instanties gemist werden.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-01-2009 9:09 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Politie IJsselland blijft kentekens opslaan
door Heleen Geilenkirchen. vrijdag 16 januari 2009 | 06:04 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 16 januari 2009 | 08:45



ZWOLLE - De politie IJsselland gaat voorlopig door met het filmen en - tijdelijk - opslaan van kentekens op de A28 en A50 bij Zwolle. De conceptrichtlijn die het College Bescherming Persoonsgegevens gisteren naar buiten bracht, is geen reden het experiment met de opsporingscamera's te wijzigen, zo laat een politiewoordvoerder weten.


Doel van het experiment is het bestrijden van mobiel banditisme. De geregistreerde kentekens worden daarvoor vergeleken met een lijst van 'verdachte' nummerplaten. Ook kentekens die niet direct een 'hit' opleveren, worden nu echter nog maximaal zeven dagen bewaard en dat wil het CBP graag anders zien.

Het idee achter het bewaren van de kentekens is dat ze in latere onderzoeken nog eens van pas kunnen komen, bijvoorbeeld wanneer er een gewelddadige overval in de regio wordt gepleegd. De richtlijn van het CBP stelt echter dat het in strijd met de wet is gescande kentekens voor nog niet bestaande onderzoeken te bewaren; het college wil dat 'onschuldige' kentekens direct vernietigd worden.

Dat is de politie IJsseland niet van plan. "Het gaat om een voorlopige notitie van het CBP en zelfs als de richtlijn wel definitief is, blijft het een advies", legt de politiewoordvoerder uit. "Wij zijn niet het enige korps dat hiermee bezig is en daarom is een landelijke stuurgroep gevormd. Die overlegt ook met verschillende ministeries over dit onderwerp. We wachten nu definitieve ontwikkelingen en wetgeving op dit gebied af."



Lekker dan weer. De privacy is al niets meer waard in dit land.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2009 12:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 januari 2009 21:06 schreef Sater het volgende:
Ok, deels te verklaren dan.

Maar Gacy was dan ook een goede aannemer die wist, hoe een kelder te isoleren.

En Dahmer pikte vooral lowlife zwervers, outcasts en ladyboys op die niet door officiële instanties gemist werden.


dat is misschien ook wel een goede reden dat het meer in de VS gebeurt. Ik had ergens cijfers gezien dat 1% van de amerikaanse bevolking dakloos is. Best bizar en dan ook nog een procentje in de gevangenis.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-01-2009 13:11 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 16 januari 2009 9:09 schreef MR. N het volgende:
Lekker dan weer. De privacy is al niets meer waard in dit land.


Van mij mogen die gegevens ook wel doorgestuurd worden naar de VS....



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-01-2009 15:52 by Dentz Profiel van Dentz

Nieuws van onze zuiderburen.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GD8254FKA
"Het geweld tegen de jongen escaleerde ook tot beestachtige, mensonterende martelpraktijken. De gerechtspsychiater die Christiaan Mechele na de feiten onderzocht, verdenkt hem ervan een bizarre interesse te hebben voor nazistische wantoestanden. Maar de man ontkent dat. Tegen het zonlicht in, want zijn vrouw beschreef zijn foltermethodes in geuren en kleuren aan haar moeder: hoe Davey tot bloedens toe geslagen werd, hoe hij 's nachts op een tapijt van punaises blootsvoets rechtop moest blijven, hoe hij een fles laxeermiddel moest leegdrinken, hoe hij de uitwerpselen van Mechele moest opeten, hoe hij met eigen urine zijn dorst moest lessen, hoe zijn stiefvader in zijn geslachtsdelen kneep tot hij kronkelde van de pijn, hoe die de loop van een geladen geweer in zijn mond duwde, hoe hij verhitte messen in zijn nek en tussen zijn benen kreeg geduwd, ... En nog erger, te erg voor woorden."


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Litha
Usericon van Litha
Posted 16-01-2009 15:59 by Litha Profiel van Lithahttp://www.lithadesign.nl

Is van paar dagen terug en heb me kapot gelachen toen ik t las op teletext;
Ik geloof dat dit hetzelfde ongeluk is, of iets wat er op lijkt.

Zoetermeer - Maandagavond is 69-jarige man uit Wassenaar met zijn auto te water geraakt op de Fregatwerf in Zoetermeer. Tijdens de autorit heeft het navigatiesysteem de man een een boothelling opgestuurd waar normaal gesproken boten te water worden gelaten. De man kwam met zijn voertuig op het ijs terecht en reed nog zo’n tien meter door. Toen hij door had dat het niet helemaal goed ging wilde hij keren, waarna het voertuig door het ijs zakte.
Het slachtoffer kon niet zelfstandig uit het voertuig komen. Duikers van de brandweer hebben hem uit het voertuig gehaald. Het slachtoffer is met onderkoelingsverschijningen naar het Langeland Ziekenhuis in Zoetermeer vervoerd. De politie onderzoekt het ongeval.


[Dit bericht is gewijzigd door Litha op 16-01-2009 16:00]



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-01-2009 16:00 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 16 januari 2009 15:59 schreef Litha het volgende:
Is van paar dagen terug en heb me kapot gelachen toen ik t las op teletext;
Ik geloof dat dit hetzelfde ongeluk is, of iets wat er op lijkt.

Zoetermeer - Maandagavond is 69-jarige man uit Wassenaar met zijn auto te water geraakt op de Fregatwerf in Zoetermeer. Tijdens de autorit heeft het navigatiesysteem de man een een boothelling opgestuurd waar normaal gesproken boten te water worden gelaten. De man kwam met zijn voertuig op het ijs terecht en reed nog zo&#8217;n tien meter door. Toen hij door had dat het niet helemaal goed ging wilde hij keren, waarna het voertuig door het ijs zakte.
Het slachtoffer kon niet zelfstandig uit het voertuig komen. Duikers van de brandweer hebben hem uit het voertuig gehaald. Het slachtoffer is met onderkoelingsverschijningen naar het Langeland Ziekenhuis in Zoetermeer vervoerd. De politie onderzoekt het ongeval.



Dat krijg je dus als je een computer voor je laat denken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen