IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2009 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 januari 2009 11:34 schreef kwelgeest het volgende:
Scheiding tussen kerk en staat bestaat in Nederland alleen niet. En met dit huidige kabinet raken ze weer steeds meer met elkaar verweven. Maar dat negeren meerdere posters hier fijn. Censuur voor de lieve vrede. Stel je voor dat een allochtoon met een achterlijke culturele achtergrond beledigd raakt.
Het zou best kunnen dat er allochtone ouders zijn die hun kinderen bewust naar een ‘witte’ of gemengde school sturen, maar van lekker integreren is blijkbaar nog geen sprake. Pasgeleden nog een mooi stukje gelezen op de opiniepagina vd Volkskrant (kan het helaas niet terug vinden): Een toch als tamelijk links te boek staande journalist/columnist vertelt over zijn ervaringen op de gemengde school van zijn kinderen, de alcoholloze kerstborrel (omwille van moslims, die kunnen zichzelf blijkbaar niet in de hand houden als er alcohol op tafel staat dus uit voorzorg mag er geen alcohol aanwezig zijn; zo’n tik hebben ze ook al bij vrouwen), zijn zoontje die thuis geen worst meer wil eten dankzij de indoctrinatie door zijn moslimklasgenootjes en de ontboezeming dat zijn kinderen toch echt naar ‘blank’ voortgezet onderwijs gaan. Blijkbaar zit er toch iets mis bij die bereidheid te ‘verwesteren’ en integreren. Je kind naar een ‘blanke’ school doen, okej, maar thuis door gaan met het integratieproces van je kinderen, hoh maar. Het is niet voor niets dat er steeds meer ‘zwarte’ en ‘blanke’ scholen ontstaan, dat steeds meer linksmensen van hun geloof afvallen en dat kinderen van moraalridders als Doekle Terpstra op een roomblanke school zitten.


Die verweving van kerk en staat daar maak ik me inderdaad ook behoorlijk zorgen over.
En schoolleiding is gewoon dom bezig als ze een alcoholvrije kerstborrel organiseren, dat is een knieval voor de verkeerde groepering. Iets anders vind ik het als, zoals bij mijn kind op school, er rekening mee wordt gehouden dat een kind geen varkensvlees mag eten.
En integratie komt toch van twee kanten. Ik zie het ook dat Turkse of Marokkaanse ouders elkaar opzoeken en in hun eigen taaltje beginnen te lullen. Dan ga ik ertussen staan en spreek ze in het Turks of Marokkaans er opaan.
Maar bij mij thuis komen gewoon buitenlandse kinderen spelen, en bij mijn buren ook. En mijn dochter heeft ook een Turks vriendje met heel aardige ouders, met wie ik gewoon een praatje maak als ik ze tegenkom.
Tijden terug was dit ook de normaalste zaak van de wereld. Maar sinds de moslims als bron van alle kwaad in onze samenleving worden gezien door sommige mensen, zijn ze inderdaad vaak wat voorzichtiger geworden in hun contact naar ons toe. En zolang cultuurpessimisten overal wat achter zoeken zal dat nog wel even zo blijven ook.
En af en toe heeft integratie een duwtje in de rug nodig. Door b.v. buitenlanders op het schoolplein verplicht Nederlands te laten spreken (een volkomen terechte regel die op mijn stageschool gold), en door moslims onze regels uit te leggen en die ook gewoon op je eigen, Nederlandse school te blijven hanteren. En door je eigen, westerse normen en waarden te blijven hanteren en die tot in den treure te blijven verantwoorden, verplichten en uit te leggen aan immigranten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-01-2009 13:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 januari 2009 13:03 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Zolang er werkenden zijn heb je ook parasieten: die buitenlanders die ONZE banen in pikken.


veel banen die niemand hier wil doen,

ze zouden beter gevangenen die jobs laten doen en hun "loon" geven aan slachtoffers of aan de staat,
om de uitkeringen te sponsoren.


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-01-2009 13:16 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 januari 2009 12:30 schreef MR. N het volgende:
Lijkt me lachen als Kwelgeest door omstandigheden geen werk heeft. Kijken of hij dan geen uitkering aanvraagt.


Als je niet te verwend bent is er altijd wel een nuttige dagbesteding te vinden. In dat verwend zijn zit hem in mijn ogen vaak het probleem en dan bedoel ik niet alleen 'ik krijg toch wel geld' maar ook bijvoorbeeld 'dat is een baan beneden mijn niveau'.

Ik heb toen ik 2 jaar geleden mijn baan verloor heel bewust geen uitkering aangevraagd want dat vind ik niet mooi staan op mijn CV en ik voorzie liever in mijn eigen inkomen omdat me dat een beter gevoel geeft.

Ik heb een jaar met klotebaantjes gewerkt voor een bedrag net boven bijstandsniveau terwijl mijn uitkering bijna 300 euro per maand meer zou zijn geweest.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-01-2009 13:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

het probleem met veel migrantenculturen is dat ze limitatief zijn. Veel dingen "mogen niet".

pech voor hen

ze moeten maar een deelverzameling zijn en de rest aanvaarden. En niet verwachten dat wij ons gaan inperken.

En met "aanvaarden" bedoel ik ook aanpassen. Integratie wordt door veel politici gelijkgesteld met assimilatie. Kwestie van interpretatie... maar oorzaak van veel frustratie en irritatie. Het is integratie of deportatie! GVD, ik heb mij ook moeten integreren, wat is dat nu? Het is niet omdat je niet geboren bent in een land dat je je niet moet integreren in dat land. Als een Amerikaan hier komt wonen moet hij ook niet met een geweer over straat gaan lopen toch?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2009 13:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 januari 2009 13:16 schreef XXL het volgende:
Als je niet te verwend bent is er altijd wel een nuttige dagbesteding te vinden. In dat verwend zijn zit hem in mijn ogen vaak het probleem en dan bedoel ik niet alleen 'ik krijg toch wel geld' maar ook bijvoorbeeld 'dat is een baan beneden mijn niveau'.

Ik heb toen ik 2 jaar geleden mijn baan verloor heel bewust geen uitkering aangevraagd want dat vind ik niet mooi staan op mijn CV en ik voorzie liever in mijn eigen inkomen omdat me dat een beter gevoel geeft.

Ik heb een jaar met klotebaantjes gewerkt voor een bedrag net boven bijstandsniveau terwijl mijn uitkering bijna 300 euro per maand meer zou zijn geweest.



Idem hier, mijn huidige baan zit 200 euro onder 70% van mijn beste verdiende loon, dus wat ik als uitkering zou krijgen. Maar werken is gewoon leuker dan thuiszitten, vooral voor je eergevoel.
Oja:
-Al die buitenlanders zitten gewoon een beetje shoarma te vreten van mijn uitkering! (Smeenk)


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-01-2009 13:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 januari 2009 13:16 schreef XXL het volgende:
Als je niet te verwend bent is er altijd wel een nuttige dagbesteding te vinden. In dat verwend zijn zit hem in mijn ogen vaak het probleem en dan bedoel ik niet alleen 'ik krijg toch wel geld' maar ook bijvoorbeeld 'dat is een baan beneden mijn niveau'.

Ik heb toen ik 2 jaar geleden mijn baan verloor heel bewust geen uitkering aangevraagd want dat vind ik niet mooi staan op mijn CV en ik voorzie liever in mijn eigen inkomen omdat me dat een beter gevoel geeft.

Ik heb een jaar met klotebaantjes gewerkt voor een bedrag net boven bijstandsniveau terwijl mijn uitkering bijna 300 euro per maand meer zou zijn geweest.


Ik heb groot respect voor hoe je ermee bent omgegaan en dat heb ik je ook geregeld via MSN gemeld tussentijds maar wat ik niet begrijp nu ik dit lees:

Het ontvangen van een uitkering, met andere woorden: het gebruik maken van een recht wat je hebt als Nederlands staatsburger, wordt door enorm veel mensen gezien als iets minderwaardigs of zelfs bijna misdadigs. Waarom in godesnaam

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-01-2009 13:25]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-01-2009 13:27 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 januari 2009 13:22 schreef bastianus het volgende:
Oja:
-Al die buitenlanders zitten gewoon een beetje shoarma te vreten van mijn uitkering! (Smeenk)


hehehe

Enig idee hoeveel nederlanders ik de godsganse dag in de kroeg zie zitten en op concerten zie rondlummelen terwijl ik weet dat ze de afgelopen 10 jaar minder hebben gewerkt dan ik per maand doe?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-01-2009 13:32 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 januari 2009 13:24 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb groot respect voor hoe je ermee bent omgegaan en dat heb ik je ook geregeld via MSN gemeld tussentijds maar wat ik niet begrijp nu ik dit lees:

Het ontvangen van een uitkering, met andere woorden: het gebruik maken van een recht wat je hebt als Nederlands staatsburger, wordt door enorm veel mensen gezien als iets minderwaardigs of zelfs bijna misdadigs. Waarom in godesnaam


Heeft niets te maken met recht hebben op of misdadig zijn.

Dat zit puur vast op het gevoel wat ik persoonlijk heb bij het moeten ophouden van mijn handje.
Als het echt niet anders kan heb ik verder geen keus maar ik zal met alle middelen proberen dat te voorkomen met het risico dat ik een fors deel van mijn luxe leven gedag kan zeggen.

Toegegeven, dat ik nu een spaarrekening heb waar ik het 2 jaar mee uit kan zingen scheelt natuurlijk een hoop.

Een vriendin met een goeie job touwens ook.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-01-2009 13:33 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 januari 2009 13:24 schreef Judge M. het volgende:
Het ontvangen van een uitkering, met andere woorden: het gebruik maken van een recht wat je hebt als Nederlands staatsburger, wordt door enorm veel mensen gezien als iets minderwaardigs of zelfs bijna misdadigs.
Dude /care.

Stel je voor er zijn geen mensen meer met een uitkering, waar moeten de heren zich dan druk over maken!



[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-01-2009 13:36]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-01-2009 13:36 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 januari 2009 13:33 schreef Slechtheid het volgende:
Dude /care.


hey man, heb je mijn quote eerder dit topic nog gelezen??


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-01-2009 13:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 januari 2009 13:36 schreef Black Jew het volgende:
hey man, heb je mijn quote eerder dit topic nog gelezen??
Nee, ik ga ff teruglezen, moment.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-01-2009 13:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 januari 2009 13:16 schreef XXL het volgende:
Als je niet te verwend bent is er altijd wel een nuttige dagbesteding te vinden. In dat verwend zijn zit hem in mijn ogen vaak het probleem en dan bedoel ik niet alleen 'ik krijg toch wel geld' maar ook bijvoorbeeld 'dat is een baan beneden mijn niveau'.

Ik heb toen ik 2 jaar geleden mijn baan verloor heel bewust geen uitkering aangevraagd want dat vind ik niet mooi staan op mijn CV en ik voorzie liever in mijn eigen inkomen omdat me dat een beter gevoel geeft.

Ik heb een jaar met klotebaantjes gewerkt voor een bedrag net boven bijstandsniveau terwijl mijn uitkering bijna 300 euro per maand meer zou zijn geweest.



Ik heb ook een paar maand in mijn leven uitkering moeten aanvragen, omdat er toen geen werk was, nog geen productiebaantje. Ben wel later in de isolatie aan de gang gegaan, en rolde later weer de goede kant op.

Mijn punt is dat je het niet altijd kan sturen, en mensen die nog bij ouders thuis wonen, studeren en dergelijke nou niet echt het meeste recht van spreken hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 28-01-2009 13:37]


Boeiender


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-01-2009 13:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 januari 2009 13:33 schreef Slechtheid het volgende:
Dude /care.
Goed punt maar toch strijkt het me wel enigszins tegen de lange haren in eerlijk gezegd. Ik denk namelijk niet dat de kloof er kleiner op wordt als deze stigmatisering in stand gehouden wordt. Veel mensen in een uitkering zullen niet echt bepaald worden gestimuleerd om weer aan te slag te gaan met dit soort negatieve beeldvorming.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-01-2009 13:39 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 januari 2009 10:51 schreef Black Jew het volgende:
hoe weet jij dit zo zeker?? dit is nog niet openbaar gemaakt of loop ik achter.
Ik heb een groot voorstellingsvermogen, maar zelfs dat stelt mij niet in staat me te kunnen voorstellen waarom [hij dat deed]. Het is idd niet officieel bekend, maar ik kan me niet anders voorstellen [] dan dat het gaat om schizofrenie/psychose.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-01-2009 13:39]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-01-2009 13:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 januari 2009 13:37 schreef Judge M. het volgende:
Goed punt maar toch strijkt het me wel enigszins tegen de lange haren in eerlijk gezegd. Ik denk namelijk niet dat de kloof er kleiner op wordt als deze stigmatisering in stand gehouden wordt. Veel mensen in een uitkering zullen niet echt bepaald worden gestimuleerd om weer aan te slag te gaan met dit soort negatieve beeldvorming.


Nou, volgens mij heeft het geen reet te maken met beeldvorming, het stimuleren om aan de slag te gaan moet toch echt uit jezelf komen lijkt me.

Ik had alleen toen ik in ene keer geen baan meer had erg veel moeite om dat te accepteren, ik werk sinds mijn 15 zo veel als school toeliet. Was best even slikken.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-01-2009 13:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 januari 2009 13:37 schreef Judge M. het volgende:
Goed punt maar toch strijkt het me wel enigszins tegen de lange haren in eerlijk gezegd. Ik denk namelijk niet dat de kloof er kleiner op wordt als deze stigmatisering in stand gehouden wordt. Veel mensen in een uitkering zullen niet echt bepaald worden gestimuleerd om weer aan te slag te gaan met dit soort negatieve beeldvorming.


Je kan het moeilijk aan lopen moedigen
Als het te goed voelt blijven mensen er toch langer in hangen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-01-2009 13:46 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 januari 2009 12:25 schreef Judge M. het volgende:
Nu word ik nieuwsgierig. Vertel eens wat ik jou misdoe.
Ik ga er gemakshalve maar even voor nu van uit dat Kwelgeert momenteel te druk bezig is met hard werken om er zo voor te zorgen dat ook volgende week het UWV mijn bankrekening weer weet te vinden

Een reply zie ik nog wel verschijnen



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-01-2009 13:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nog even een cliche/ open deur etc:
Betaald werk is niet de enige vorm van werk, en ook niet de enige nuttige vorm van werk.

Je kunt natuurlijk denken aan huishoudelijk werk. Hoewel het zijn van fulltime huismoeder geen betaalde functie is wordt deze over het algemeen in Nederland toch als belangrijk beschouwd.

Ook kun je denken aan vrijwilligerswerk. Veel mensen die (gedeeltelijk) afgekeurd zijn maken zich zelf nuttig door dit soort werk te doen.

Ik ben het in ieder geval niets eens met de gedachte dat je alleen "nut" hebt voor de maatschappij als je (fulltime) werkt.
Ik denk dat de beste maatschappij zowel mensen kent die full time werken moet kennen, als mensen die part time werken of alleen vrijwillig. "artistieke mensen" (aka werlozen/ muzikanten/ kunstenaars) vervullen een belangrijke functie in de maatschappij. Ookal hebben zij daarnaast misschien een uitkering.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-01-2009 13:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 januari 2009 13:39 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb een groot voorstellingsvermogen, maar zelfs dat stelt mij niet in staat me te kunnen voorstellen waarom [hij dat deed]. Het is idd niet officieel bekend, maar ik kan me niet anders voorstellen [] dan dat het gaat om schizofrenie/psychose.



ok ik denk misschien heb ik iets gemist weet-je-wel.

fun fact als je het niet voor kunt stellen waarom label je hem dan????

ik weet niet wat het is dat mensen gelijk willen labelen als ze iets niet begrijpen. voor het zelfde geld is hij wel schizo daar niet van....ik probeer je niet omver te lullen hoor, ik probeer reeel te zijn voor zo ver dat kan


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-01-2009 13:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik zou me aan de andere kant ook niet verbazen als hij gewoon als gezond en toerekeningsvatbaar wordt verklaard.

Edit: maar dan is het ook weer heel erg makkelijk om jezelf over te laten komen als een minder labiel persoon. om zo minder straf te krijgen.(niet slim in dit geval, vast ga je toch en medicijnen krijg je ook)

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-01-2009 13:55]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-01-2009 13:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 januari 2009 13:49 schreef ghoulliette het volgende:
nog even een cliche/ open deur etc:
Betaald werk is niet de enige vorm van werk, en ook niet de enige nuttige vorm van werk.

Je kunt natuurlijk denken aan huishoudelijk werk. Hoewel het zijn van fulltime huismoeder geen betaalde functie is wordt deze over het algemeen in Nederland toch als belangrijk beschouwd.

Ook kun je denken aan vrijwilligerswerk. Veel mensen die (gedeeltelijk) afgekeurd zijn maken zich zelf nuttig door dit soort werk te doen.

Ik ben het in ieder geval niets eens met de gedachte dat je alleen "nut" hebt voor de maatschappij als je (fulltime) werkt.
Ik denk dat de beste maatschappij zowel mensen kent die full time werken moet kennen, als mensen die part time werken of alleen vrijwillig. "artistieke mensen" (aka werlozen/ muzikanten/ kunstenaars) vervullen een belangrijke functie in de maatschappij. Ookal hebben zij daarnaast misschien een uitkering.


true true


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-01-2009 13:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 januari 2009 13:51 schreef Black Jew het volgende:
ok ik denk misschien heb ik iets gemist weet-je-wel.

fun fact als je het niet voor kunt stellen waarom label je hem dan????

ik weet niet wat het is dat mensen gelijk willen labelen als ze iets niet begrijpen. voor het zelfde geld is hij wel schizo daar niet van....ik probeer je niet omver te lullen hoor, ik probeer reeel te zijn voor zo ver dat kan
Ja u gotz meh!

Vroeger zelf een schijthekel hebbende aan judgementals, is het idd vreemd dat ik het gewoon lekker zelf doen nu. Lets so het is de weg van de minste weerstand voor mij, het makkelijkst.
Ik denk dat het in dit geval gaat om een persoon met vormen van schizofrenie of een psychose.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-01-2009 13:56 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 januari 2009 13:49 schreef ghoulliette het volgende:
nog even een cliche/ open deur etc:
Betaald werk is niet de enige vorm van werk, en ook niet de enige nuttige vorm van werk.

Je kunt natuurlijk denken aan huishoudelijk werk. Hoewel het zijn van fulltime huismoeder geen betaalde functie is wordt deze over het algemeen in Nederland toch als belangrijk beschouwd.

Ook kun je denken aan vrijwilligerswerk. Veel mensen die (gedeeltelijk) afgekeurd zijn maken zich zelf nuttig door dit soort werk te doen.

Ik ben het in ieder geval niets eens met de gedachte dat je alleen "nut" hebt voor de maatschappij als je (fulltime) werkt.
Ik denk dat de beste maatschappij zowel mensen kent die full time werken moet kennen, als mensen die part time werken of alleen vrijwillig. "artistieke mensen" (aka werlozen/ muzikanten/ kunstenaars) vervullen een belangrijke functie in de maatschappij. Ookal hebben zij daarnaast misschien een uitkering.
Kudo's +.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-01-2009 13:57 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 januari 2009 13:53 schreef ElitE het volgende:
Ik zou me aan de andere kant ook niet verbazen als hij gewoon als gezond en toerekeningsvatbaar wordt verklaard.

Edit: maar dan is het ook weer heel erg makkelijk om jezelf over te laten komen als een minder labiel persoon. om zo minder straf te krijgen.(niet slim in dit geval, vast ga je toch en medicijnen krijg je ook)


+1

en in hoe verre is een psychoze reden tot verklaren van ontoerekeningsvatbaar??

daar moet een expert bij...


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-01-2009 13:58 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 januari 2009 13:55 schreef Slechtheid het volgende:
Ja u gotz meh!

Vroeger zelf een schijthekel hebbende aan judgementals, is het idd vreemd dat ik het gewoon lekker zelf doen nu. Lets so het is de weg van de minste weerstand voor mij, het makkelijkst.
Ik denk dat het in dit geval gaat om een persoon met vormen van schizofrenie of een psychose.





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen