IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Tool Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-10-2018 14:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2018 10:39 schreef Dirge for november het volgende:
Maat van me is het gelukt. Maar jeez. Sta hier echt van te kijken. En wat een onwaarschijnlijke status heeft Tool dan blijkbaar. (don't get me wrong, gouden band hoor)

edit, lees: ziggo zo snel uitverkocht voor een eigenzinnige, technische band die zelden slechts 'nummertjes' schrijft... Eigenlijk wel heel tof natuurlijk.
De vorige keren was het ook elke keer uitverkocht en de laatste keer dat ze in Nederland speelden is al meer dan tien jaar geleden? Ik vind het vreemder dat ze op Werchter geen headliner zijn eigenlijk.

quote:
Op 25 oktober 2018 13:28 schreef bastianus het volgende:
Ik heb ter compensatie vandaag wel een half naaldbos omgezaagd. Met de kettingzaag.
Dit gaat weer over seks zeker?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-10-2018 15:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2018 14:35 schreef bokkie666 het volgende:
De vorige keren was het ook elke keer uitverkocht en de laatste keer dat ze in Nederland speelden is al meer dan tien jaar geleden? Ik vind het vreemder dat ze op Werchter geen headliner zijn eigenlijk.


Dat laatste ben ik met je eens, maar kom: Toegankelijk is Tool nooit echt geweest. Het is geen Justin Timberlake he. Herformulering: het verbaast me dat een complexe band als Tool zoveel aanhang heeft. Dat geldt net zo hard voor 10 jaar geleden als nu. Ik vind het alleen maar iets goeds.

@Bastianus, je snapt wel dat mensen met geruite overhemden met KORTE mouwen juist niet in het bos te vinden zijn maar vooral zaken doen met computers? Maar ik trek mijn onzinnige, beledigende generalisering maar weer in: je ziet waarschijnlijk toch meer IT'ers die hard gaan op technische muziek bij Steven Wilson of Dream Theater dan bij Tool.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-10-2018 16:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2018 14:35 schreef bokkie666 het volgende:
Dit gaat weer over seks zeker?
Nogal wiedes.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-10-2018 16:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 oktober 2018 15:23 schreef Dirge for november het volgende:
Dat laatste ben ik met je eens, maar kom: Toegankelijk is Tool nooit echt geweest. Het is geen Justin Timberlake he. Herformulering: het verbaast me dat een complexe band als Tool zoveel aanhang heeft. Dat geldt net zo hard voor 10 jaar geleden als nu. Ik vind het alleen maar iets goeds.

@Bastianus, je snapt wel dat mensen met geruite overhemden met KORTE mouwen juist niet in het bos te vinden zijn maar vooral zaken doen met computers? Maar ik trek mijn onzinnige, beledigende generalisering maar weer in: je ziet waarschijnlijk toch meer IT'ers die hard gaan op technische muziek bij Steven Wilson of Dream Theater dan bij Tool.


Nouja de aanhanger zijn des te trouwer. Zo had werd the queen of pop madonna gewoon weken van de troon gestoten van best verkochte album toen kate bush even een album uit bracht. Kate bush hoor je weinig op de radio en lijkt ook niet zo toegankelijk maar de fans zijn des te trouwer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 25-10-2018 17:02 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Ik zie al kaarten verkocht worden op ticketswap. Word goed winst op gemaakt zo te zien... Belachelijk...


mascha
Usericon van mascha
Posted 25-10-2018 17:36 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2018 17:02 schreef Valediction het volgende:
Ik zie al kaarten verkocht worden op ticketswap. Word goed winst op gemaakt zo te zien... Belachelijk...


Dan gaan we gewoon naar Berlijn, morgen VVK om 09. uur!


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 25-10-2018 17:45 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Max 20% op ticketswap, toch? Is lelijk, maar te overzien.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-10-2018 18:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2018 15:23 schreef Dirge for november het volgende:
Maar ik trek mijn onzinnige, beledigende generalisering maar weer in: je ziet waarschijnlijk toch meer IT'ers die hard gaan op technische muziek bij Steven Wilson of Dream Theater dan bij Tool.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-10-2018 18:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2018 15:23 schreef Dirge for november het volgende:
@Bastianus, je snapt wel dat mensen met geruite overhemden met KORTE mouwen juist niet in het bos te vinden zijn maar vooral zaken doen met computers? Maar ik trek mijn onzinnige, beledigende generalisering maar weer in: je ziet waarschijnlijk toch meer IT'ers die hard gaan op technische muziek bij Steven Wilson of Dream Theater dan bij Tool.
Ik vermoed dat ik als talendocent op een ICT-opleiding ook al behoorlijk nerdy ben. Vreemd genoeg kan muziek me vaak dan weer niet simpel genoeg zijn. Tool gaat me al boven de pet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-10-2018 19:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Toch nog aan kaartjes weten te komen!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 25-10-2018 20:24 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

De malafide sites staan er ook weer vol mee...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-10-2018 21:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

100 euro per stuk op marktplaats


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 26-10-2018 22:02 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Echt jammer weer.

Maar goed, zo lang er mensen zijn die alsnog kopen voor zulke bedragen zal dit doorgaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 26-10-2018 22:02]


KaleBanaan
Usericon van KaleBanaan
Posted 06-11-2018 21:18 by KaleBanaan Wijzig reactieProfiel van KaleBanaanQuote dit bericht

Van de week mijn tweede kaartje online gezet. Weg in 2 minuten. Voor de normale aanschafprijs natuurlijk.


mascha
Usericon van mascha
Posted 12-11-2018 21:12 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

Wij gaan in Zwitserland! Kan mijn geluk niet op.


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-05-2019 13:10 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

https://www.rollingstone.com/music/music-news/watch-tool-debut-two-new-songs-live-831531/

Uiteindelijk nog een kaartje voor de Werchter vrijdag kunnen scoren. Ben benieuwd.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-05-2019 13:43 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Klinkt in elk geval veel belovend.
Ik ga ook die dag. The Cure + Tool kon ik echt niet laten schieten.


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-05-2019 10:30 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-06-2019 13:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vanavond!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 18-06-2019 14:19 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik ben gewoon zenuwachtig. :')


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-06-2019 21:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tool nog 2 jaar geleden in Baroeg gezien, goeie show


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 19-06-2019 8:50 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Jezus, wat was het goed gisterenavond...!


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-06-2019 9:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het was erg gaaf! Al ging het optreden wel als een nachtkaars uit vond ik.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-06-2019 16:16 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-07-2019 9:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen