IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 11 juli 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 08-07-2009 12:05 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 8 juli 2009 11:26 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hmmmz, zo waar plek over in de auto vanuit Zwolle. Indien er nog iemand verlegen zit om vervoer... geef maar een gil




www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-07-2009 12:42 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Oké, auto inmiddels vrijwel vol....


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 08-07-2009 12:55 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

- O. W. Wolf
- Greycloak
- Helnorsk + 1
- Dentz +2, misschien meer
- Meridian
- NecRobert
- Filth Lucre
- Underkoffer
- Judge M.
- Ziona
- 6sic6 +4
- Urtyp
- MMayo +1
- Despondency
- altx
- spirit in black
- Tuup
- Ingrimd
- Ivv TMR +1 (wellicht meer)
- Coldheart Minor
- NYB+1 (of meer)
- Taets van Avezaete + 1
- Kurk + 3 à 4
- Juronymous + Sdonasa + 3
- Jan-Willem + 1
- Varanus en vrouwtje
- Verlepte Theedoek
- Bringer of Light
- NGBM
- +5
- Kash1

Heb niet alles gelezen maar weet iemand al wat die surprise act is?



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-07-2009 12:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

- O. W. Wolf
- Greycloak
- Helnorsk + 1
- Dentz +2, misschien meer
- Meridian
- NecRobert
- Filth Lucre
- Underkoffer
- Judge M.
- Ziona
- 6sic6 +4
- Urtyp
- MMayo +1
- Despondency
- altx
- spirit in black
- Tuup
- Ingrimd
- Ivv TMR +1 (wellicht meer)
- Coldheart Minor
- NYB+1 (of meer)
- Taets van Avezaete + 1
- Kurk + 3 à 4
- Juronymous + Sdonasa + 3
- Jan-Willem + 1
- Varanus en vrouwtje
- Verlepte Theedoek
- Bringer of Light
- NGBM
- +5
- Kash1
- AngelOfDeath


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-07-2009 13:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 12:55 schreef Kash1 het volgende:
(...)

Heb niet alles gelezen maar weet iemand al wat die surprise act is?


Dat weet je serieus niet?

Dat is ondertussen al zo'n ziljoen keer voorbij gekomen.

(maar The Devil's Blood dus)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 08-07-2009 14:38 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

De weersverwachtingen voor zaterdag zien er goed uit! Wolken en een zonnetje en zo'n 22 graden! Perfect!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 08-07-2009 17:04 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

Zeker wordt goed weer. Opbouwen verloopt prima zag ik vandaag.

Gaat mooie dag worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111


Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-07-2009 17:55 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

kaartje gewonnen met mijn verhaaltje dus ook aanwezig!



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-07-2009 18:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ben jij de man van de mooie tekening?


Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 08-07-2009 21:02 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

Zit nu Moonspell live Katowice te kijken, zie de band nu eindelijk eens live op een mooi festival zaterdag as



Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-07-2009 21:09 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Fatsoenlijke regenjas gekocht vanmiddag, word een tof festival.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2009 21:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Donders veel zin in, ook best hoge verwachtingen. Vind de lineup echt helemaal super. Paar bands voor drank, voedsel en sociaaldoenerij.. perfect!


Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 08-07-2009 21:15 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

hopelijk kun je die regenjas netjes in de rugzak laten als we de voorspellingen mogen geloven.



Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-07-2009 21:16 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik hoop het, voor de zekerheid meenemen.
Als ik terugdenk aan Stonehenge 2008.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-07-2009 21:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 21:14 schreef MMayo het volgende:
Donders veel zin in, ook best hoge verwachtingen. Vind de lineup echt helemaal super. Paar bands voor drank, voedsel en sociaaldoenerij.. perfect!


+1


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 08-07-2009 21:20 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 8 juli 2009 21:16 schreef Dentz het volgende:
Ik hoop het, voor de zekerheid meenemen.
Als ik terugdenk aan Stonehenge 2008.


Hele dag lopen zweten, dan opeens een enorme regenbui.. Na een tijdje mochten we niet terug naar binnen omdat het daar zo stampvol was..

Hoe dan ook, ik heb er het volste vertrouwen in dat Fortarock leuk wordt, of het nou regent of niet. Op Graspop 2007 was het ook heel wisselvallig maar daarom zeker niet minder gezellig!


Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 08-07-2009 21:25 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

zeker we gaan er een vet feestje van maken.

Zijn hier nog lui aanwezig die naar de pre party gaan?



Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-07-2009 23:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 21:20 schreef Ziona het volgende:

Hoe dan ook, ik heb er het volste vertrouwen in dat Fortarock leuk wordt, of het nou regent of niet.


+1, verdomd veel zin in Death Angel en Warbringer


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 08-07-2009 23:48 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 8 juli 2009 21:25 schreef Urtyp het volgende:
zeker we gaan er een vet feestje van maken.

Zijn hier nog lui aanwezig die naar de pre party gaan?




Yep, dabei


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 09-07-2009 7:25 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Nope..ik ga alleen op zaterdag..en mijn vriendin gaat ook mee...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-07-2009 8:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 14:38 schreef DecomposingBitch het volgende:
De weersverwachtingen voor zaterdag zien er goed uit! Wolken en een zonnetje en zo'n 22 graden! Perfect!


Kijk, dat ziet er goed uit!
Wordt nog een lange dag zaterdag, 's ochtend uurtje of half 8 vanaf hier naar Duiven, daarna huis van m'n maat in Westervoort snel effe bekijken, dan de half 11 trein vanaf Duiven naar Nijmegen.


spelfout weggehaald...


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 09-07-2009 8:57 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ik ga in Arnhem naar Izegrim en Obeah op vrijdagavond. Dat is ook een soort preparty.


New World Order
Usericon van New World Order
Posted 09-07-2009 10:38 by New World Order Wijzig reactieProfiel van New World OrderQuote dit berichthttp://www.izegrim.nl

quote:
Op 9 juli 2009 8:57 schreef Ziona het volgende:
Ik ga in Arnhem naar Izegrim en Obeah op vrijdagavond. Dat is ook een soort preparty.

Nice !!!

- O. W. Wolf
- Greycloak
- Helnorsk + 1
- Dentz +2, misschien meer
- Meridian
- NecRobert
- Filth Lucre
- Underkoffer
- Judge M.
- Ziona
- 6sic6 +4
- Urtyp
- MMayo +1
- Despondency
- altx
- spirit in black
- Tuup
- Ingrimd
- Ivv TMR +1 (wellicht meer)
- Coldheart Minor
- NYB+1 (of meer)
- Taets van Avezaete + 1
- Kurk + 3 à 4
- Juronymous + Sdonasa + 3
- Jan-Willem + 1
- Varanus en vrouwtje
- Verlepte Theedoek
- Bringer of Light
- NGBM
- +5
- Kash1
- AngelOfDeath
- New World Order + 1


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 09-07-2009 15:30 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 11:26 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hmmmz, zo waar plek over in de auto vanuit Zwolle. Indien er nog iemand verlegen zit om vervoer... geef maar een gil

Nou beter als er iemand is die uit de omgeving Amsterdam vertrekt met de auto,al vrijdag avond dan.
Anyone?


=)


Nimroth
Reign I forever
Usericon van Nimroth
Posted 09-07-2009 20:06 by Nimroth Wijzig reactieProfiel van NimrothQuote dit berichthttp://CIRITH GORGOR: www.cirithgorgor.nl

Tickets zijn binnen.



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen