IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 11 juli 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2009 14:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 14:01 schreef JuronymouS het volgende:
PS: Wat heeft Varanus allemaal uitgespookt, iedere keer als die voorbij kwam, was hij het bloeden. Eerst in zijn gezicht, daarna uit zijn neus en wel steeds gewoon vrolijk doorwandelend, haha.



Haha, idd. Maar toen hij tijdens Moonspell Mevrouw Varanus even kwijt raakte was hij toch lichtelijk in paniek.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 12-07-2009 14:07 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 14:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Haha, idd. Maar toen hij tijdens Moonspell Mevrouw Varanus even kwijt raakte was hij toch lichtelijk in paniek.


Dat heb ik gemist, kan niet alles in de gaten houden.


Op je knie en pijp voor genade!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-07-2009 14:19 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gaaf festival, volgend jaar zeker weer en wat een mazzel wat het weer betreft.
Alleen jammer van Delain, wat een zaad zooi. Hoogtepunten: Warbringer, Death Angel, Meshuggah, Satyricon, All Shall Perish.
Munten hadden ook wel iets goedkoper gemogen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2009 14:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 14:19 schreef Dentz het volgende:
Alleen jammer van Delain, wat een zaad zooi.


Ik kan me nogsteeds niet aan de indruk onttrekken dat die een groot deel van hun succes danken aan het feit dat er een ex-WT lid in zit en er op hun debuut wel heel veel bekende namen een bijdrage leverden.

Ik voorspel een langzame pijnlijke dood voor dit ensemble.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2009 14:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2009 14:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Haha, idd. Maar toen hij tijdens Moonspell Mevrouw Varanus even kwijt raakte was hij toch lichtelijk in paniek.
Andersom zag ik vanuit de fotopit (althans wat daarvoor moest doorgaan in de tent ) mevrouw Varanus redelijk vooraan staan bij Kataklysm. Toen ik met handen en voeten vroeg waar Dhr. Varanus himself ergens uithing, wees ze met haar vinger richting de pit. "Ja, daar vast ergens". En daarna ben ik hem inderdaad nog tegengekomen met de diverse ooglogswonden

quote:
Op 12 juli 2009 14:28 schreef XXL het volgende:
Ik kan me nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat die een groot deel van hun succes danken aan het feit dat er een ex-WT lid in zit en er op hun debuut wel heel veel bekende namen een bijdrage leverden.
joh



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-07-2009 14:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 14:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Haha, idd. Maar toen hij tijdens Moonspell Mevrouw Varanus even kwijt raakte was hij toch lichtelijk in paniek.


Ja hallo, zij had de munten...


spelfout weggehaald...


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 12-07-2009 14:50 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Dat was vet! Perfect festival (op het bier na.. Bavaria??) van het juiste formaat. Het moet niet groeien, zo is het namelijk ideaal. Volgend jaar weer!

Overigens wel geluk gehad met het weer zeg!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-07-2009 14:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 juli 2009 14:49 schreef varanus het volgende:
Ja hallo, zij had de munten...





Bruce Banner


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-07-2009 14:56 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 14:28 schreef XXL het volgende:
Ik kan me nogsteeds niet aan de indruk onttrekken dat die een groot deel van hun succes danken aan het feit dat er een ex-WT lid in zit en er op hun debuut wel heel veel bekende namen een bijdrage leverden.

Ik voorspel een langzame pijnlijke dood voor dit ensemble.

Ja, en ze speelden te vroeg voor een eet pauze.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2009 14:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 14:50 schreef Ziona het volgende:
(op het bier na.. Bavaria??)


Owja. Wat dat betreft een dikke vette +1. Wat een pisbier is dat toch.

Zelden zo vaak koffie en cola gedronken op een festival.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 12-07-2009 15:15 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Het giet hier nu echt heel erg. Vrijdag was het kutweer, zaterdag mooi, en vandaag weer waardeloos. Wie heeft de organisatie van Fortarock omgekocht?


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 12-07-2009 16:03 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Het was echt VET!!!!
Alleen wel jammer dat 2 van mijn favoriete bands (Keep of Kalessin en Kataklysm) lang niet zo goed speelden als op Metalcamp vorige week maar ach.

Hoogtepunt voor mij was Moonspell, dat was zo leuk.

En uiteraard de denderende afterparty!!!!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2009 16:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 13:23 schreef bloodcorpse het volgende:
Ja hoor, met meer dan 200 per uur over der Autobahn...




Als dat gisteravond zo was, dan ja.. gekke dingen en indien niet.. ach, normaal toch


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2009 16:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 16:20 schreef MMayo het volgende:
Als dat gisteravond zo was, dan ja.. gekke dingen en indien niet.. ach, normaal toch


Geer was iig om 00:46 al gestopt met tanken. Dat staat een beetje haaks op de eerder gedane toezegging: "ik ga helemaal naar de tering." Er was echter een reden voor, al wilde hij niet vertellen welke.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bierglas
Usericon van Bierglas
Posted 12-07-2009 16:57 by Bierglas Wijzig reactieProfiel van BierglasQuote dit bericht

Bavaria! Dat vond ik juist wel een goede zaak. Bovendien waren de halve liters niet eens zo duur. Eten heb ik geloof ik niet zoveel gedaan, bier is ook erg voedzaam.

Heel tof festival!
Kataklysm was toch gewoon weer favoriet bij mij (gelukkig heb ik daar alleen een dikke, blauwe enkel aan over gehouden, kwam ik net achter). Satyricon ook wel, alleen vond ik over het algemeen het open podium veel minder sfeer hebben en het geluid was daar inderdaad ook niet veel, dat was een beetje jammer.
Death Angel en Warbringer hebben mij erg aangenaam verrast. The Dillinger Escape Plan was een hele vette show. Moonspell was de perfecte afsluiter.

De zanger van Meshuggah hing 's nachts nog in de stad rond, maar ik herkende hem natuurlijk niet eens, hoewel ik bijna het hele optreden had gezien een paar uur eerder. Volgens mij wist hij zelf ook niet meer zo goed wie hij was.

Dus: volgend jaar herhaling, dan ben ik er zeker ook weer bij. Misschien twee tenten dan?


Eus
Usericon van Eus
Posted 12-07-2009 17:03 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Dat was zeker een zeer leuk dagje, hierbij nog wat foto's.

Warbringer:


Keep of Kalessin


Candlemass


Death Angel


Satyricon


Moonspell


De rest is te vinden op mijn website: htp://www.metal-experience.com



Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 12-07-2009 17:08 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

tering dat doe je snel



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-07-2009 17:51 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Death Angel Wat een show weer...geniaal!
Verder gezien:
Warbringer:gave band, maar het was wel nog rustig op dat moment
Dillinger Escape plan: Gave show weer, wat een energie. Ik denk trouwens dat een van die gitaristen momenteel nog wel pijn aan zijn ballen heeft van die zwaai van zijn gitaar.
Kataklysm: Ook gaaf, beetje jammer van het matige geluid
Candlemass: Paar nummers gezien....niks voor mij
Satyricon: Ook een paar nummers meegepikt, maar behoorlijk sfeerloos om zo'n band op klaarlichtedag met slecht geluid te zien.

Volgend jaar weer!


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 12-07-2009 17:51 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 12 juli 2009 17:08 schreef Ingrimd het volgende:
tering dat doe je snel
ja, handig joh, die camera's waarbij je geen rolletjes meer hoeft te laten ontwikkelen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-07-2009 18:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zo dan, ook net weer thuis. Een festivalletje zoals een festivalletje hoort te zijn, met uitzondering van de Bavaria en DeLain. (pun intended.)

En degene die de weergoden heeft omgekocht; hulde. Vrijdag bagger, zaterdag goed, zondag bagger.



Bloodcorpse; lijkt me een meer dan puik plan, maar dan bij Bottrop eraf?

Lain; Ziona heeft je boek zoals je weet.

Varanus en Taets; beterschap!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 12-07-2009 18:16 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik vind net 10 muntjes in m'n tas

Kan nog heel vaag herinneren dat iemand (geen idee meer wie ) ze er daar in heeft gestopt gisteren.
Nu maar hopen dat ze volgend jaar met hetzelfde systeem en dezelfde munten werken....



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-07-2009 18:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 18:03 schreef Greycloak het volgende:


En degene die de weergoden heeft omgekocht; hulde. Vrijdag bagger, zaterdag goed, zondag bagger.





Inderdaad ja, daar hebben we veel geluk mee gehad. Het was ideaal festivalweer


Maaikees
Usericon van Maaikees
Posted 12-07-2009 19:56 by Maaikees Wijzig reactieProfiel van MaaikeesQuote dit berichthttp://maaikees.blogspot.com/

http://www.youtube.com/watch?v=gyIssToSuKs

Video van Satyricon - Commando van gisteren



Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 12-07-2009 20:42 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Belde net een collega van mn vriend, die ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken been. Is vlak bij de uitgang geschept door een auto, die door is gereden. Hij weet verder niks meer, en weet dus ook niet wie het was..
Iemand het toevallig gezien?



[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 12-07-2009 20:43]


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-07-2009 20:43 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 20:42 schreef Helnorsk het volgende:
Belde net een collega van mn vriend, die ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken been. Is vlak bij de uitgang geschept door een auto, die door is gereden. Hij weet verder niks meer, en weet dus ook niet wie het was..
Iemand het toevallig gezien?


Dat is ook flink lullig dan.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen