IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 11 juli 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 11-07-2009 2:14 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2009 2:03 schreef Argh het volgende:
tis kut dat mijn mede forta'rockers' helaas niet meer mee gaan/willen, anders was ik aanwezig... meshuggah


Mijn zin aub niet verknippen. Sommige bands zijn tof waaronder meshuggah en candlemass

[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 11-07-2009 2:16]




6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-07-2009 2:18 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ehm Death Angel


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-07-2009 2:21 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Satyricon toch wel graag willen zien...

...en Moonspell wil ik altijd wel zien...


the only pleasure is pain


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-07-2009 2:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2009 2:14 schreef Bonnie het volgende:
Mijn zin aub niet verknippen. Sommige bands zijn tof waaronder meshuggah en candlemass


Zelfs voor meshuggah + TDEP zou ik dit prijskaartje overwegen, dus duur? absoluut niet! zeker niet in vergelijking met alle andere festivals van dit jaar...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 11-07-2009 2:51 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ja misschien heb je gelijk. Maar om dan in m'n uppie te gaan....





XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-07-2009 7:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ja, man. Straks sta je daar moederziel alleen op een volledig leeg veld naar een podium met voornamelijk kutbands te turen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-07-2009 7:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo de auto es in. Tot straks mensen


spelfout weggehaald...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-07-2009 7:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Have fun allemaal!
Ik duik er in


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-07-2009 8:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2009 21:07 schreef valfar het volgende:
Hmm, nee, alhoewel dat ook een goed idee was geweest. Maar ik had gewoon een review geschreven met oa een gastoptreden van Atilla in een tutu bij KoK.


Ja die was erg origineel, vond em erg grappig!
Heb je wel het mailtje met bijlage ontvangen die je vandaag mee moet nemen, paar dagen geleden aan je verstuurd.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2009 9:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zin in!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-07-2009 9:17 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2009 9:06 schreef Onweerwolf het volgende:
Zin in!


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 11-07-2009 10:26 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Mooi weer hier!


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 11-07-2009 11:06 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Nou ik hoop dat het in Nijmegen beter weer is, hier is het rotweer!


see you at occultfest!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-07-2009 11:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Helaas niet aanwezig... De stratenmaker moet immers ook voorzien worden van de nodige koffie, broodjes e.d.
Maarrr, i.p.v. een leuk metaldagje heb ik eindelijk m'n nieuwe terras erin liggen aan 't eind van de dag.


..."Hate can only create more hate"...


hammer
Usericon van hammer
Posted 11-07-2009 11:49 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

regen, regen, regen.... nog een paar uur werken dan die kant op. Hopen dat alleen het bier nat is vanavond....

regen



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-07-2009 12:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2009 11:49 schreef hammer het volgende:
regen, regen, regen.... nog een paar uur werken dan die kant op. Hopen dat alleen het bier nat is vanavond....

regen


Have fun! En doe de rest de groeten


..."Hate can only create more hate"...


Maaikees
Usericon van Maaikees
Posted 12-07-2009 0:24 by Maaikees Wijzig reactieProfiel van MaaikeesQuote dit berichthttp://maaikees.blogspot.com/

Dit was gaaf!!!

Mijn favorieten: Satyricon en Meshuggah.

Vanaf een afstandje Death Angel gehoord en dat leek ook goed te worden ontvangen.

Minpunt: Delain...die band was totaal niet op de plaats in de line-up.
Ander minpunt: het eten, goorste nasi ooit op.



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-07-2009 0:31 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Satyricon heerst echt wel


the only pleasure is pain


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 12-07-2009 2:23 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Satyricon- band van de dag, wat heerschend
The Devil's Blood- supergaaf, maar beter in een kleine zaal
Candlemass-zelfde set als op Graspop, dus erg gaaf

Al met al een supergoed festival, volgend jaar weer, erg gezellig. En geen Bavaria aub, wat een bocht

[Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 12-07-2009 2:23]


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2009 2:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dit was echt een top festival! Super gezellig, goede bands, betaalbaar, strak georganiseerd, mooi terrein, over het algemeen goed geluid al had het op het hoofdpodium wle wat harder gemogen, zeker bij Candlemass, goed eten (vooral de nasi) en er was ook nog eens bier!

Volgend jaar heel graag weer!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2009 2:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
The Devil's Blood


Was dat de surprise act? Dat vond ik namelijk echt afschuwelijk slecht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2009 9:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 2:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Was dat de surprise act? Dat vond ik namelijk echt afschuwelijk slecht.


Haha +1, wat een kwelling zeg Trok die zangeres niet zo best zo na Moonspell. Daar hadden geloof ik meer mensen last van ghehe.

Maarre top festival, supersetting.. lekker kleinschalig en gezellig in opzet. Op een paar spetters na droog gehouden. Parkeerplaatsen dichtbij, gezellige sfeerverlichting bij de boompjes en schone toiletten.

Warbringer klonk wel lekker om mee te starten, de band had er zin in maar muzikaal gezien niks bijzonders. Heidevolk, tsja.. verbazingwekkend dat er al mensen tijdens Warbringer voor aan het hek stonden te wachten voor deze band haha. All Shall Perish beukte behoorlijk, maar het bankzitten was aantrekkelijker. Delain was totaal overbodig, wat een saaie meuk en steeds weer hetzelfde. The Dillinger Escape Plan, geweldig wat een bak herrie! Dat ging even fiks tekeer in de tent, leuke show ook en verbazend dat die gitarist niks heeft gebroken Keep Of Kalessin vond ik niet zo overkomen in het zonnetje. Kataklysm , Candlemass was een teleurstelling.. het geluid was kut, gitarist zat er vaak naast en Robert Low vind ik maar niks. Wel een leuke setlist, maar mede door het zonnetje kwam ook dit niet zo over op de mainstage. Death Angel was eetpauze, wat er vanuit de tent klonk.. was goed. Satyricon was de band van de dag voor mij, superoptreden! Prima plekje vooraan gevonden Meshuggah beukte de tent ongeveer omver, eervolle vermelding hoor en Moonspell, suuuper! Helemaal met Anneke erbij natuurlijk

Enige nadeel is toch de prijs van het eten en drinken, fors hoor.. 1,30 per munt maar dat maakt de toegangsprijs wel weer wat goed. Helaas is die meuk van Pepsi ook niet best te drinken, vies frisdrank ieww! Goed eten trouwens, bami sate en loempia's. Oh en het geluid op mainstage was zo nu en dan slecht te noemen en heel vaak stond het in het begin echt superzacht.

Indien er volgend jaar weer een festival wordt gehouden, ben ik er zekers bij! Vond het beetje een kruising tussen Waldrock en Elsrock maar dan gezelliger!







[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2009 9:12]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2009 10:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Band van de dag: Death Angel met Candlemass als een goede tweede

Leuk feestje! Prima opgezet, leuke lokatie alleen de drank- en vooral eetprijzen waren op Mojo-niveau.

Volgens jaar weer



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-07-2009 10:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

MMayo: met bepaalde stukjes van die recensie kan ik prima leven.


Heeft Grey nog gekke dingen gedaan?


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2009 11:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 10:18 schreef Lainedil het volgende:
MMayo: met bepaalde stukjes van die recensie kan ik prima leven.


Heeft Grey nog gekke dingen gedaan?


Haha recensie? Gloekig niej, wel mening.
Hmm Gaycloakie heeft geloof ik niks geks gedaan, hij was braafjes.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen