IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 11 juli 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-07-2009 11:37 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Het was een erg leuk festivalletje!!!
Niet te groot, niet te klein, goede sfeer... Heb helemaal niets met Satyricon, maar wát een lekker optreden! Leuke verrassing
Zo waar ook andere eet toko's dan patat en broodjes.. (helaas wel wat aan de dure kant). Ben benieuwd naar hoe het volgend jaar gaat uitpakken..


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-07-2009 11:45 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Inderdaad erg leuk festival..jammer was alleen dat het tijdens Kataklysm voor mij afgelopen was, toen een dronken malloot tegen me opsprong en zijn elleboog wist te planten op de plek waar ik mijn ruggenwervel gebroken heb gehad. ik verging van de pijn en kon amper meer lopen. Het was voor mij helaas exit Fortarock en terug naar huis..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2009 11:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Beterschap kerel!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2009 11:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 11:45 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Inderdaad erg leuk festival..jammer was alleen dat het tijdens Kataklysm voor mij afgelopen was, toen een dronken malloot tegen me opsprong en zijn elleboog wist te planten op de plek waar ik mijn ruggenwervel gebroken heb gehad. ik verging van de pijn en kon amper meer lopen. Het was voor mij helaas exit Fortarock en terug naar huis..


Was jij degene die in rolstoel naar EHBO werd gebracht? Klote man, hoe is het nu met je rug?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-07-2009 11:54 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 11:51 schreef MMayo het volgende:
Was jij degene die in rolstoel naar EHBO werd gebracht? Klote man, hoe is het nu met je rug?


Nee dat was ik gelukkig niet. Strompelde wel..maar in rolstoel gelukkig niet. Het gaat gelukkig wel beter mijn rug, maar het is nog steeds erg gevoelig. Naja, dagje rust houden en het zou wel weer goed moeten komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 12-07-2009 11:56]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2009 11:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Sterkte dan maar.
Zag tijdens Kataklysm iemand in rolstoel met vaart naar de EHBO gebracht worden, vandaar.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-07-2009 12:00 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Dank je...ik hoop dat ik morgen weer gewoon kan gaan werken..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2009 12:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zo. Net weer thuis.

Geslaagd dagje wel met veel leuke bandjes en bekenden.
Gelukkig zat het weer ook nog eens mee. Bijna de hele dag droog en niet al te warm.

Die verrassings act was echt al aan het begin van de dag een publiek geheim.

Iemand toevallig nog meegekregen wat de reden was dat 1 van de duivelse bloedjes het nodig vond van het podium af te komen en te gaan matten met iemand uit het publiek?

Hij zal er vast een hele goede reden voor hebben gehad maar dat vechtpartijtje vond ik wel het enige minpunt aan de hele dag. Zeker omdat ik van de beveiliging amper drie minuten eerder vernam dat het festival volledig zonder problemen was verlopen.

Varanus: heb jij misschien het recept weten los te peuteren van die lekkere homemade pikante saus bij de vietnamees daar? Die smaakte goed maar verder dan 'wat sambal en nog wat andere toevoegingen' kwamen de verkoopmeisjes niet.

Algemene indruk van de dag: Volgend jaar weer?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-07-2009 12:06 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

XXL: Hele dag Pangsit gegeten, haha! Die pikante saus kun je kant en klaar kopen bij Indonesische toko's.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2009 12:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Volgens dat wichtje achter de balie was het eigengemaakte saus. Maargoed, ik zal eens langs de toko gaan want hij smaakte prima.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2009 12:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 11:45 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Inderdaad erg leuk festival..jammer was alleen dat het tijdens Kataklysm voor mij afgelopen was, toen een dronken malloot tegen me opsprong en zijn elleboog wist te planten op de plek waar ik mijn ruggenwervel gebroken heb gehad. ik verging van de pijn en kon amper meer lopen. Het was voor mij helaas exit Fortarock en terug naar huis..


Was dat tijdens "Crippled And Broken"?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-07-2009 12:59 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 12:51 schreef Onweerwolf het volgende:
Was dat tijdens "Crippled And Broken"?


Zou goed kunnen..het nummer beschrijft wel aardig hoe ik me gisteren voelde...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 12-07-2009 13:23 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 12:04 schreef XXL het volgende:
Zo. Net weer thuis.

Geslaagd dagje wel met veel leuke bandjes en bekenden.
Gelukkig zat het weer ook nog eens mee. Bijna de hele dag droog en niet al te warm.

Die verrassings act was echt al aan het begin van de dag een publiek geheim.

Iemand toevallig nog meegekregen wat de reden was dat 1 van de duivelse bloedjes het nodig vond van het podium af te komen en te gaan matten met iemand uit het publiek?

Hij zal er vast een hele goede reden voor hebben gehad maar dat vechtpartijtje vond ik wel het enige minpunt aan de hele dag. Zeker omdat ik van de beveiliging amper drie minuten eerder vernam dat het festival volledig zonder problemen was verlopen.



Van wat ik begrepen heb was iemand die vlak naast mij stond hem de hele tijd aan het uitdagen was, uiteindelijk was de uitdager door iemand weg gevoerd maar blijkbaar te laat. Maar in iedergeval heeft die gene die de uitdager weg gevoerd had er ook voor gezorgd dat er geen klappen vielen.
Beetje jammer in iedergeval dat iemand zich zo laat opnaaien door iemand uit het publiek, terwijl hij zelf voor een redelijk volle tent staat te spelen.

Voor de rest vond ik het een zeer geslaagde dag. Alleen vond ik munten wel aan de prijs 2,30 en vond ik het geluid aan het begin echt rond uit slecht. Uiteindelijk werd het in de tent beter maar op het open lucht podium bleef het vrij zacht. Voor mij was Meshuggah een absolute topper gevolgd door Satyricon. Verder vond ik Death Angel en All Shall Perish verrassend en Delain het absolute diepte punt.


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 12-07-2009 13:23 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 12 juli 2009 10:18 schreef Lainedil het volgende:
MMayo: met bepaalde stukjes van die recensie kan ik prima leven.


Heeft Grey nog gekke dingen gedaan?


Ja hoor, met meer dan 200 per uur over der Autobahn...



Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-07-2009 13:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ah, nu wel weer?


Bruce Banner


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-07-2009 13:25 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Delain was inderdaad drie keer niks.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 12-07-2009 13:28 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Dillinger, Death Angel, Meshuggah en Kataklysm trok ik megagoed.

Drank was niet duur, 2,30 voor een muntje is duur maar niet voor zo'n cup, die waren echt veel groter dan het Lowlands niveau.

Props naar het mexicaanse vegetarische eten ook.

Goed georganiseerd, prima druk, volgende editie? ik zeg doen!


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 12-07-2009 13:34 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Zeer geslaagd dagje.

Goed weer, uitstekende organisatie, super line-up voor een zeer goede prijs.
Genoeg eet en drink mogelijkheden en alles op een leuk en mooi ingericht terrein. Ook de parkeerplaatsen verdienen een plus-punt.

Ik hoop zeker op een vervolg voor volgend jaar en a.u.b. geen mojo / waldrock gezeik door prut bands te programmeren of enorme prijsstijgingen door te voeren. Een welkome aanvulling op het toch al volle festival seizoen.

PS: Wanneer je een band niet mag, ga dan weg, maar loop de leden niet uit te dagen. Jammer van de reactie van een van de devil's blood leden, maar ook wel begrijpelijk.

@Grey: Bij een vervolg volgend jaar gaan we wederom Duitse autorijders in de achterspiegel hangen op die Baustelle ;>

Topper: Meshuggah, Death Angel
Tobber: Delain, Heidevolk


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 12-07-2009 13:35 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Mooi dagje al met al! Volgend jaar weer graag.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2009 13:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ach, een muntprijs van 2.30 is niet echt laag maar aan de andere kant, vergeleken met een prijs van 2 euro scheelt dat 7.50 tot 10 euro op zo'n dagje uit?

Ik heb er iig niet minder om gedronken en gegeten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2009 13:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Warbringer roste er trouwens ook lekker op los. Prima openingsband. Die hadden wel wat hoger op de bil gemogen

En ik meen dat er klachten waren binnengekomen over geluidsoverlast en dat daardoor het hoofdpodium wat zachter stond. Of misschien zijn de klachten niet goed begrepen en vonden de buurtbewoners Heidevolk gewoon zwaar kut, dat kan natuurlijk ook nog

edit: eerste selectie in de foto's gemaakt.. Kolere wat een werk...

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-07-2009 13:38]



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 12-07-2009 14:01 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Het geluid op het hoofdpodium was ongeveer de helft zachter dan dat vanuit de tent had ik het idee. En geluid op het hoofdpodium was in het begin een stuk minder dan in de tent. Vooral bij KoK was het geluid erg slecht IMHO.
Satyricon was erg gaaf, maar ik vond The Devil's Blood ook erg lekker. Overigens deelde hij toch wel een fikse klap uit, daar had ik namelijk wel goed zicht op. Had helaas ging zicht op hetgeen er aan vooraf was gegaan. Vond het wel jammer, want ik had het idee dat ze anders nog wel langer hadden doorgespeeld en het was nu wel heel plots afgelopen. Echt zonde dus. Overigens speelde die gitarist wel super strak, terwijl hij alleen het gezicht van die gast aan het inprenten was.
Verder was het weer redelijk, al was het wel steeds: jas aan, jas uit. Eten was goed verzorgd, zolang je maar geen aangebrande vlees van de BBQ-tent haalde, wat een rooksignalen kwamen daar ook vanaf. De ijstent en de Vietnamees waren toppertjes in ieder geval.
Prijs vond ik wat aan de hoge kant, maar heeft ook ons er niet van weerhouden om gewoon lekkere dingen te nuttigen. Locatie was erg leuk, parkeren was ook super (dichtbij en gratis). Geslaagde dag in ieder geval.

PS: Wat heeft Varanus allemaal uitgespookt, iedere keer als die voorbij kwam, was hij het bloeden. Eerst in zijn gezicht, daarna uit zijn neus en wel steeds gewoon vrolijk doorwandelend, haha.

*spelling

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 12-07-2009 14:02]


Op je knie en pijp voor genade!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-07-2009 14:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Mooi feessie, de EHBO had een goeie aan mij gisteren, ik denk laat mij ook eens aan een wall of death meedoen, meteen m'n hele bek open. En later bij Satyricon zo allejezustyfushard bij iemand opgeknald dat ik de meest heftige bloedneus ever had hehe...


spelfout weggehaald...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2009 14:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Owja, als de organisatie nog vragen krijgt over een slagboom bij de parkeerplaats die met zuiltje en al tegen de vlakte ligt:

Mooi gezicht als dat ding naar beneden gaat als er net een camper onderdoor rijdt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 12-07-2009 14:05 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 14:02 schreef varanus het volgende:
Mooi feessie, de EHBO had een goeie aan mij gisteren, ik denk laat mij ook eens aan een wall of death meedoen, meteen m'n hele bek open. En later bij Satyricon zo allejezustyfushard bij iemand opgeknald dat ik de meest heftige bloedneus ever had hehe...


Ah juist, dat was er dus. Zag later wel dat ze je bij de EHBO netjes hadden opgelapt en je niet meer onder het bloed zat, anders had je zo bij The Devil's Blood op het podium kunnen gaan staan.


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen