IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 11 juli 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-07-2009 10:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ohja..

leuk festival: mooie locatie, prima prijzen, goed geluid alles goed voor elkaar....

volgend jaar welw er aanwezig


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-07-2009 10:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 9:59 schreef ghoulliette het volgende:
(...) Je laten uitdagen vind ik bovendien super onproffesioneel... (...)


Achteraf vroeg iemand nog aan de uitdager wat hij van TDB vond... Antwoord: Mwah, ik heb meer indruk gemaakt op de band dan de band op mij...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 13-07-2009 10:51 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Erg leuk festival idd, leukste waar ik tot nu toe geweest ben. Veel (oude) bekende gezien en gesproken van het mooie weer genoten en lekker bier gedronken. Alleen een beetje jammer van het zachte geluid op de mainstage. Candlemass kwam echt totaal niet uit de verf....

Gaafste optredens die ik gezien heb waren Satyricon en Meshuggah.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 15-07-2009 9:03]


don't mistake lack of talent for genius


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2009 10:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 10:02 schreef irritante klootzak het volgende:
praat geen poep over shit wara je geen verstand van hebt

Tja hij heeft al eens vervelend gedaan tegen mij, en bij een vriendin van mij de boel gesloopt. Zijn vrienden zullen hem best aardig vinden... maar mijn ervaring is dat hij gewoon onzettend onaardig is.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2009 10:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 20:42 schreef Helnorsk het volgende:
Belde net een collega van mn vriend, die ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken been. Is vlak bij de uitgang geschept door een auto, die door is gereden. Hij weet verder niks meer, en weet dus ook niet wie het was..
Iemand het toevallig gezien?



Staat in de krant (Gelderlander, nijmegen bijlage), ook wie het gedaan heeft. Die vriend van jou mag blij zijn dan alleen zijn been naar de klote is. Eerst over de rijbaan zwalken en vervolgens uit de bosjes springen op de rijbaan.... volgens de krant hebben andere auto's hem maar net gemist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2009 11:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Artikel in de Gelderlander:
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article5243995.ece





ps. Is het meisje met de veiligheidsspelden in haar arm nog veilig thuisgekomen?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2009 11:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wie was die uitdager dan wel niet?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-07-2009 11:28 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Kort maar krachtig commentaar: Dat was een mooi festival. Ook de afterparty was erg gezellig! Volgend jaar weer!
Heb je nog lang moeten wachten op je meerijdster, Ghoul? Of heb je je vermaakt met Death Angel?
Frost wasn't too happy met me geloof ik. 'Hey, Jack Sparrow!'


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2009 11:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 11:28 schreef DecomposingBitch het volgende:
Kort maar krachtig commentaar: Dat was een mooi festival. Ook de afterparty was erg gezellig! Volgend jaar weer!
Heb je nog lang moeten wachten op je meerijdster, Ghoul? Of heb je je vermaakt met Death Angel?
Frost wasn't too happy met me geloof ik. 'Hey, Jack Sparrow!'

Whaha, ik ben je nog een heel groot dankjewel schuldig!!!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-07-2009 11:40 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 11:38 schreef ghoulliette het volgende:
Whaha, ik ben je nog een heel groot dankjewel schuldig!!!


Jij bent veel te verlegen jij!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-07-2009 11:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

van mijn stuk gebracht... dat overkomt je he. Waar is dan die grote bek als je'm nodig hebt!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-07-2009 12:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 10:59 schreef ghoulliette het volgende:
Staat in de krant (Gelderlander, nijmegen bijlage), ook wie het gedaan heeft. Die vriend van jou mag blij zijn dan alleen zijn been naar de klote is. Eerst over de rijbaan zwalken en vervolgens uit de bosjes springen op de rijbaan.... volgens de krant hebben andere auto's hem maar net gemist.


Oh is die gast geraakt? Tsja was te verwachten. Zagen hem ook nog zwalken langs de rijbaan. Een meid en een kerel (of waren het twee meiden) liepen een heel stuk voor hem. Wel aardig van ze..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-07-2009 12:47]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-07-2009 12:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Tja, als mensen niet tegen drank kunnen moeten ze gewoon aan de cola gaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-07-2009 12:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 juli 2009 10:51 schreef NecroNoud het volgende:
Of hij er wat van geleerd heeft betwijfel ik.
Ik heb het verhaal net even van de andere kant gehoord maar blijkbaar stonden zijn vriendjes waren in elk weer vrolijk te provoceren toen de band aan het afbreken was. Uiteraard wel met een hek ertussen en zich verzekerd van minstens 5 securitygasten, zulke enorme helden waren het dan weer wel



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-07-2009 12:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vraag me af wat er nou zo boeiend is aan dat verhaal en waarom het hier op ZM zo breed uitgemeten dient te worden? Boeiend, kerel mept kerel..


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-07-2009 12:56 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 12:40 schreef XXL het volgende:
Tja, als mensen niet tegen drank kunnen moeten ze gewoon aan de cola gaan.


Klopt, maar... bij sommige mensen duurt dat besef eventjes, hè? Zo zijn er mensen die eerst, om maar een voorbeeld te noemen (), diverse malen van de weg gehaald moeten worden o.i.d.

quote:
Op 13 juli 2009 12:48 schreef MMayo het volgende:
Vraag me af wat er nou zo boeiend is aan dat verhaal en waarom het hier op ZM zo breed uitgemeten dient te worden? Boeiend, kerel mept kerel..


Precies..!

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 13-07-2009 12:57]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-07-2009 13:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 12:56 schreef AngelOfDeath het volgende:
Klopt, maar... bij sommige mensen duurt dat besef eventjes, hè? Zo zijn er mensen die eerst, om maar een voorbeeld te noemen (), diverse malen van de weg gehaald moeten worden o.i.d.



Die zitten veilig in een auto en breken dus geen been.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 13-07-2009 13:48 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Gaaf feestje was het!
Wel jammer dat ik niet werd opgevangen door de security lui bij Death Angel, nog steeds een dikke knie.
Hopelijk volgend jaar weer!


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 13-07-2009 14:39 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Maar ik heb je daarna wel opgevangen.


=)


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-07-2009 14:43 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 13 juli 2009 13:48 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Gaaf feestje was het!
Wel jammer dat ik niet werd opgevangen door de security lui bij Death Angel, nog steeds een dikke knie.
Hopelijk volgend jaar weer!

Een dikke knie valt nog mee volgens mij, die gast die achterover in die 'goot' neer kwam voelde je echt flink door de vloer dreunen. Valt me nog mee dat daar niemand z'n nek gebroken heeft.


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 13-07-2009 15:28 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

Vond het een leuk feestje, Satyricon, Death Angel en Kataklysm waren vooral goed te doen. Rest vond ik niet zo heel spannend, ivm OV en gebrek aan interesse Meshuggah en Moonspell maar overgeslagen


valfar
Usericon van valfar
Posted 13-07-2009 15:43 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik schrok trouwens wel even toen ik dit las tijdens het festival.

quote:
NIJMEGEN - Bij een bedrijf aan de Winselingseweg in Nijmegen woedt sinds zaterdagmiddag een zeer grote brand. Het vuur brak kort na vieren uit, aldus de politie.

De brand woedt bij een bedrijf dat werkt met chemische stoffen. Het staat aan de westkant van Nijmegen. De rookwolken zijn vanuit de wijde omgeving te zien.

Een medewerker van het bedrijf is met onbekend letsel naar een ziekenhuis gebracht. Bij de brand zijn geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen, zo heeft de gemeente Nijmegen zaterdagavond laten weten na metingen.




Uit voorzorg had de politie binnen een straal van twee kilometer van de brand een sms-alert verstuurd met het advies ramen en deuren gesloten te houden.


Terrassen

De rook waaide ook richting de Waalkade, waar mensen op de terrassen uit voorzorg werd gevraagd te vertrekken. Het scheepvaartverkeer op de Waal is stilgelegd.

Brandweerlieden van korpsen uit Nijmegen, Wijchen, Beuningen en Malden bestrijden de brand. Over de oorzaak van de brand valt volgens de politie nog niet veel te zeggen.

© ANP


Ik was even bang dat het festival ook ontruimd zou moeten worden maar mijn topografie van Nijmegen is dan ook niet zo goed



Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 13-07-2009 16:59 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

Iemand nog wat gehoord van Mr. Ugly naderhand?
Nog steeds geen foto's te checken
Heb t wel ENORM naar mn zin gehad, de org had zelfs aan mij gedacht: espressobar!


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 13-07-2009 17:03 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 16:59 schreef Papillonneke het volgende:
Iemand nog wat gehoord van Mr. Ugly naderhand?
Nog steeds geen foto's te checken
:

Oh ja foto's. pfff Uitmagazine checken en andere sites.leuk hoor,vreemde mensen die met je op defoto willen.Maar ik wil die foto 's dan ook wel zien.of eigenlijk is mijn zure hoofd niet interessant.


=)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-07-2009 17:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 juli 2009 16:59 schreef Papillonneke het volgende:
Iemand nog wat gehoord van Mr. Ugly naderhand?
Nog steeds geen foto's te checken
Volgens zijn Hyves was hij druk bezig op zijn werk



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen