IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Iwrestledabearonce (abnormale metal) - bloemetjescore en cleane kermisdisco met lekkere deathrash met een leading lady Vorige pagina | Volgende pagina
Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 10-06-2009 21:52 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Is ook in de Amerikaanse billboard charts geland

joepie


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 21:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 21:48 schreef Judge M. het volgende:
Wat een stel nerds zeg. En dit is dan de toekomst van metal? Laat me niet lachen

Nou, leg maar uit dan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-06-2009 22:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2009 21:54 schreef ZelThoR het volgende:
Nou, leg maar uit dan.
Ow wacht, voor jou zien dat soort mensen en hun humor er wellicht heel normaal uit maar ik vind het toch echt een stel enorme nerds. En af en toe wat rossen, wat bliepjes en een boel geschreeuw is voor mij geen metal.

Met je uitleggen



Argh
Usericon van Argh
Posted 10-06-2009 22:03 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik vind het geniaal! Lekker agressief, dan weer rustig, dan weer totale chaos, dan weer lieflijk, dan weer grappig... lekker fris, vette productie (het album, de EP is wat minder).. goeie zangeres op beide vocaal fronten... ik ga gewoon lekker mee met de hype!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-06-2009 22:03]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 22:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 22:01 schreef Judge M. het volgende:
Ow wacht, voor jou zien dat soort mensen en hun humor er wellicht heel normaal uit

Openen met een persoonlijke aanval, netjes hoor
quote:
maar ik vind het toch echt een stel enorme nerds.

En nog steeds niks over de muziek.
quote:
En af en toe wat rossen, wat bliepjes en een boel geschreeuw is voor mij geen metal.

Ah, kijk, je kan het wel! Ik kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt; kun je überhaupt grindcore waarderen? Anders gaat dit hem inderdaad sowieso niet worden, of er nu nerds in de band zitten of niet.

Waar haal je eigenlijk vandaan dat dit de toekomst van metal zou zijn?
quote:
Met je uitleggen

Ja, dat deed ik, ja. Goed gezien En goed nagevolgd ook


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-06-2009 22:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Judge M. moet eerst Calculating Infinity van TDEP maar eens opzetten en dan dit luisteren


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-06-2009 22:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2009 22:07 schreef Argh het volgende:
Judge M. moet eerst Calculating Infinity van TDEP maar eens opzetten en dan dit luisteren
Die staat hier in de kast. Wat is je punt? TDEP is echt wel 10000 keer beter dan dit hoor.

En kleuThor mag zijn gelijk hebben van mij hoor voor hij straks weer bij de juffrouw gaat huilen.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 22:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 22:09 schreef Judge M. het volgende:
En kleuThor mag zijn gelijk hebben van mij hoor voor hij straks weer bij de juffrouw gaat huilen.

:')

Tsja, ik blijf het proberen met je, maar het lijkt echt erg weinig zin in te hebben. Probeer gewoon in te gaan op de serieuze dingen en niet meteen zand in je vagina te gooien als je persoonlijk commentaar krijgt. Weet je wat, ik haal de lichte prikjes weg (want het waren maar lichte prikjes), misschien lukt het je dan wel om normaal te reageren (dat lukte mij zelfs, ondanks je 'zware' beledigingen aan mijn adres).

Ik kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt; kun je überhaupt grindcore waarderen? Anders gaat dit hem inderdaad sowieso niet worden, of er nu nerds in de band zitten of niet.

Waar haal je eigenlijk vandaan dat dit de toekomst van metal zou zijn?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-06-2009 22:14 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 22:09 schreef Judge M. het volgende:
Die staat hier in de kast. Wat is je punt? TDEP is echt wel 10000 keer beter dan dit hoor.



Oké dan heb ik niets gezegd vreemd dat je dit dan blijkbaar zo ontzettend kut vind.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-06-2009 22:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2009 22:13 schreef ZelThoR het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt;
En waarom dan?

quote:
kun je überhaupt grindcore waarderen?
Jazekers. In meerdere verschijningsvormen zelfs. Van Carcass tot DrDoom, van Inhume tot Agathocles en van Rompeprop tot Cephalic Carnage.

quote:
Anders gaat dit hem inderdaad sowieso niet worden, of er nu nerds in de band zitten of niet.
Ik kan bovengenoemde bands op geen enkele manier linken aan dit gezelschap hoor. Kan idd zijn dat het hem daardoor idd niet is idd

quote:
Waar haal je eigenlijk vandaan dat dit de toekomst van metal zou zijn?
Samen metHorse The Band ben ik al meerdere malen deze naam als "toekomst van de metal" tegengekomen. In de allerverste verte nog niet dat dat het zou moeten gaan worden als je het mij vraagt. Hype nummer zoveel, waait allemaal wel weer over.

Oh ja, en ga trouwens maar gewoon dood met je prikjes. Nergens voor nodig die grootheidswaanzin van jou



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 22:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 22:23 schreef Judge M. het volgende:
En waarom dan?

Omdat dat veel mensen tegenstaat. Jou blijkbaar niet gezien volgende.
quote:
Jazekers. In meerdere verschijningsvormen zelfs. Van Carcass tot DrDoom, van Inhume tot Agathocles en van Rompeprop tot Cephalic Carnage.

Hmm, ja. Dan zou je het op zich niet moeilijk af moeten gaan.
quote:
Ik kan bovengenoemde bands op geen enkele manier linken aan dit gezelschap hoor. Kan idd zijn dat het hem daardoor idd niet is idd

Nou ja, de stijlovereenkomsten zijn er zeker (het chaotische, over-the-top geschreeuw). Het is wel duidelijk een andere band die een erg typische invalshoek kiest binnen het genre. Als dat je niet ligt, ligt het je niet. Maar dat zijn mijns inziens dan door alleen de bliepjes, het getoeter en de vette (zeer metal) genrevreemde riffs (zelfs dat niet echt; DrDoom).

Of je vindt de band als geheel niet goed genoeg, dat kan ook prima
quote:
Samen metHorse The Band ben ik al meerdere malen deze naam als "toekomst van de metal" tegengekomen. In de allerverste verte nog niet dat dat het zou moeten gaan worden als je het mij vraagt. Hype nummer zoveel, waait allemaal wel weer over.

Dat is vooralsnog zeker overdreven, maar er zit wel wat in. Je kunt zien dat er meer en meer met electronische invloeden en genrevreemde afwisseling gedaan wordt, dat lijkt wel (een belangrijk onderdeel van) de toekomst te worden. Wat het volgens jou (of mij) zou moeten worden is trouwens niet van belang, hè. Ik kan ook wel vinden dat in de toekomst D'66 de wereld overneemt, maar dat maakt het nog geen realistisch toekomstbeeld.

Deze band heeft wel potentie om daadwerkelijk ver te komen, maar ook wat mij betreft zijn ze er nog niet. Het is nu voor mij nu nog maar een leuke curiositeit.
quote:
Oh ja, en ga trouwens maar gewoon dood met je prikjes. Nergens voor nodig die grootheidswaanzin van jou

Kleinheidswaanzin dan, prikjes, hè

Trouwens, je komt erg zwak over in discussies door hoe je je daarnet (en eerder) gedroeg en er gewoon maar helemaal niet meer op in gaat als je commentaar krijgt. Zeker omdat je zelf ook vaak zat lullige dingen zegt moet je toch wel wat terug kunnen hebben? Laat het gaan, relax, het is maar internet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-06-2009 22:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oorkleppen af en luisteren en het gewoon gaaf vinden of niet. Zo moeilijk is het toch niet?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 22:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 22:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
Oorkleppen af en luisteren en het gewoon gaaf vinden of niet. Zo moeilijk is het toch niet?

Nee, zo moeilijk is het ook niet.

Het mooie van verklaren waarom je iets goed vindt* of niet is dat je dat soort argumenten toch pas achteraf bedenkt en de beslissing vooral onderbewust gevallen is. In de eerste plaats vind je het gewoon wel of niet wat Nog geen reden om bullshit uit te gaan kramen natuurlijk, hehe.

*of welke mening dan ook.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-06-2009 19:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat een mannetjes toch, die Judge M. en ZelThoR.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2009 20:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zeker!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-06-2009 20:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 21:48 schreef Judge M. het volgende:
Wat een stel nerds zeg. En dit is dan de toekomst van metal? Laat me niet lachen


Toekomst van de metal, hahhaha, who fucking cares anyway. :')

Ik vind het vet en grappig. Carnavals-math-deathcore, vanuit de polonaise de moshpit in!


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 11-06-2009 20:34 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Die EP was geniaal, uitermate hoge partyfactor met geros, met die productie haalde je er ook nog niet 1,2,3 uit dat het maar wat blablabla was. Dat trek ik.

Cleane zang is kut geworden, gitaren mochten van mij wel wat minder gladjes en tsja... verbergen niet dat ze niet kunnen spelen :-), ze mochten wel wat meer leuke dingen doen, ze mochten die drums wel wat minder als plasic laten klinken, jammergenoeg geen partyvibe aanwezig.

Memberwise: alle helden zijn eruit, dikkert, kleine emo met baardgroei, kleine emo met baardgroei #2... alleen die chick (lelijk) met alabamaman zit er nog in. Jo?!

kthxbai.

WEL SIKED VOOR EINDHOVEN THOUGH!

haha @ wie dit grindcore noemde

[Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 11-06-2009 21:43]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2009 21:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 20:34 schreef Pausmobiel het volgende:
haha @ wie dit grindcore noemde

Leg maar uit dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-06-2009 21:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Begin je nu alweer?

Zou een mooie subtitle:

Zelthor
Leg eens uit





Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-06-2009 21:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Bitchfight!


Bruce Banner


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-06-2009 21:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Users plagen is kusjes vragen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2009 21:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 21:25 schreef Judge M. het volgende:
Begin je nu alweer?

Zou een mooie subtitle:

Zelthor
Leg eens uit

Ik hoor graag waarom ik uitgelachen word, laat me nou


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2009 21:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 21:26 schreef Lainedil het volgende:
Bitchfight!
Zeik & zeur goin' at it!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-06-2009 21:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Na een tweede keer luisteren bevalt het beter. De titels doen me denken aan Wecamewithbrokenteeth.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-06-2009 21:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Wedstrijdje achterlijkste bandnaam ooit?


Bruce Banner


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen