IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Iwrestledabearonce (abnormale metal) - bloemetjescore en cleane kermisdisco met lekkere deathrash met een leading lady Vorige pagina | Volgende pagina
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-08-2011 3:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 3:03 schreef bokaj het volgende:
Hangt er ook van af wat voor genrenaampje Hypnos er aan hangt, als iets met black check ik het sowieso. Al is het maar om te kunnen zeuren dat het niet black genoeg is om black te worden genoemd. Met moderne death laat ik meestal schieten. Blanke punt afstand liefst. En soms is het ook wel fijn om te weten hoe kut iets klinkt dat niet op de radio te horen is. Ik ben wel fan van bandjes uit exotische landen. Daar gaat nog wel eens iets fout waardoor het weer spannend wordt en een geheel nieuwe blik werpt op muziek. Als in: dat zou iemand hier nooit doen! Kan soms tof uitpakken.

Goede vakantie gehad trouwens?


Gewoon Neuraxis luisteren en verder niet zeuren

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 25-08-2011 3:10]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 3:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 2:54 schreef Blueprint het volgende:
Dit nummer klinkt als een mislukte versie van In This Moment, aangevuld met foute disco-elementen.
Welk nummer precies? Als het over You know that ain't them dogs real voice gaat, moet even vermeld worden dat het in- en outro van Mariah Carey (niet 100% zeker daarover) niet op mpdries staan. Ik ga er wel hard op. (edit: Dat refrein is zoooooooo lekker )

Neuraxis eens opzoeken of dat wat kan zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-08-2011 3:38]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 13:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 3:03 schreef bokaj het volgende:
Ik ben wel fan van bandjes uit exotische landen. Daar gaat nog wel eens iets fout waardoor het weer spannend wordt en een geheel nieuwe blik werpt op muziek. Als in: dat zou iemand hier nooit doen! Kan soms tof uitpakken.


Daar heb je een interessant standpunt.

quote:
Goede vakantie gehad trouwens?


Jazeker , veel gezien, veel gedaan. Australië is alleen zo groot dat je genoodzaakt bent om elke dag 400km te rijden in de auto als je wat van het land wil zien. We zijn van Sydney naar de Blue Mountains gegaan (100km ten Westen van Sydney), daarna gevlogen naar Alice Springs in het Rode Hart. Daar al die gekke rotsformaties gezien, op onverharde wegen van 200km gereden met een 4wd, waarmee we ook in de middle of nowhere een lekke band kregen die we moesten vervangen. Naar Ayers' Rock etc. geweest. Toen verder afgezakt naar het zuiden om via Coober Pedy (opaalmijnen) naar Adelaide (via Port Augusta) te zakken, waar we ook langs de Barossa Valley gereden zijn (hier huizen zich de wijnerijen van Penfolds en Jacobs Creek). Daar hebben we een uitstap gemaakt naar Kangaroo Island en zijn we langs de kust naar Melbourne gegaan. Vanuit Melbourne zijn we naar Auckland, Nieuw Zeeland, gevlogen om nog een week familie te zien.

Veel wildlife gezien zoals koala's, possums, kangaroo's, wallibi's, kamelen, emu's, pauwen, walvissen, allerhande kakatoe's, kookaburra's en papagaaien, blauwe dwergpenguins en nog veel meer dieren die ik vergeet.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-09-2011 0:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Klinkt goed man.

Maar om even weer ontopic te gaan: Ik las in de review in de Aardschok dat de zangeres teveel op Björk probeert te lijken. Nou hoor ik dat er zelf totaal niet in, maar ik kan iets missen want ik ken alleen de eerste twee albums van Björk. Hoort iemand anders het wel?

68 punten is natuurlijk wel veel te laag.

70 is ook nog te laag! Jeweetwelwiejajij.


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-09-2011 0:19 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik hoor er wel Björk in, volgens mij heb ik dat eerder in dit topic al gezegd... maar ik vind niet dat ze erop wil lijken ofzo.... ik stoor me op het nieuwe album wel een beetje aan hoe hard het gebrul in de mix staat... een tikje té naar mijn smaak (zeker op mn sennheisser kopfteleföhn)


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-09-2011 0:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind juist dat de stukken met het gebrul niet frequent genoeg zijn. Goede plaat, die nieuwe (en een stukje beter dan de eerste), maar de songs blijven niet echt hangen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-09-2011 1:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik ben het wel met Argh eens dat de schreeuw net iets te hard boven de rest uit zit. De cleane zang zit beter in de mix lijkt het.

Maar BenKnuckles ik vind de heldere stuken zo mooi.

Ook een pluspunt dat de elektronische fratsen wat meer in de muziek zitten verwerkt. Al heb ik het nog steeds moeilijk met het stukje Michael Jackson in het laatste nummer.



Argh
Usericon van Argh
Posted 16-09-2011 1:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Nog even over Björk



@0:42 = duidelijk Björk toch? Maar ja... Aardschok :') Als het op Roadrunner zat dan zaten er 20 punten bovenop


Edit: welk Michael Jackson stuk?

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-09-2011 1:51]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-09-2011 2:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ja, nu hoor ik het ook, maar wat is het 5 seconden of zo? Al komt het later wel terug. Mij stoort het niet in ieder geval en het kan ook nog een grapje zijn.



vanaf 1:01 andere tekst (al weet ik dat niet zeker), maar toch duidelijk de zanglijn van een Michael Jackson nummer. Ik weet de naam alleen niet van dat nummer.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-09-2011 2:07]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-09-2011 2:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zal ik deze plaat maar eens uitprobieren dan?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-09-2011 2:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Doen!



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-09-2011 3:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bokaj got banned?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-09-2011 3:10 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Maar over 2147483646 dagen kan ik ook weer met dat andere account posten.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-09-2011 3:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wud happened, bro?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-09-2011 3:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik vond dat het wel wat true-er kon.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-12-2011 1:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Feb 02 Melkweg w/ Alesana Amsterdam, Netherlands
Feb 04 Trix w/ Alesana Antwerp, Belgium


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-12-2011 1:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Tja, jammer dat ze vaak baggertours doen. Was vorige keer ook met Emmure en Winds Of Plague. Nu met Caliban en We Butter The Bread With Butter. Makes me no happy.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-12-2011 1:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Alesana / We Came As Romans
Iwrestledabearonce / Glamour Of The Kill


Ik ken Alesana niet. Is dat iets? Iwrestledabearonce is niet eens de headliner.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-12-2011 1:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2011 1:35 schreef bokkie666 het volgende:
Alesana / We Came As Romans
Iwrestledabearonce / Glamour Of The Kill


Ik ken Alesana niet. Is dat iets? Iwrestledabearonce is niet eens de headliner.


Hooo, dacht dat ze op de Caliban tour stonden. Fail! Maar inderdaad, deze tour is net zo kut als die andere. Alesana ken ik ook niet, raar genoeg. Begrijp er geen reet van.

Ach ik zie het al, inwisselbare middelmatigheid.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-12-2011 1:38]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-12-2011 7:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Alesana



De andere bands zijn al niet veel beter. WCAR is op plaat erg goed te doen, maar live trekt het op de ballen.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-12-2011 7:43]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 03-02-2012 22:23 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Hier moest ik toch wel even om grinniken



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-02-2012 23:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Even tot je de muziek hoorde, zeker? Is dit een doorstart van FacesofCain?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-07-2012 12:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:

Iwrestledabearonce is on the full Vans Warped Tour this summer performing on the Ernie Ball Stage. Fans attending the festival will notice something unfamiliar on stage: Iwrestledabearonce performing with a different vocalist. To cast all rumors and speculation aside, guitarist Steven Bradley has issued the following statement:

"So here it is... complete transparency. A press release written by me (Steven, original IWABO guitarist) with the truth on what's going down.

"The day before our Warped Tour show in Dallas, TX we had a day off in the DFW area. Krysta lives there now, so she went home to relax and do some laundry. The next day, we received word from her minutes before our set that she discovered she and her fiancé are expecting a kid and she would not be returning to finish Warped Tour with us. Obviously this is an insane curveball for everybody, but in typical IWABO fashion we will press on. And no matter what happens, Krysta has been our best friend for years and we want her to be happy.

"So what the fuck is the plan then, you ask? Well on literally a few minutes notice, our friend Courtney LaPlante flew her ass down to meet up with us today so that won't miss a single show of this tour. Courtney is a beast in both the singing and screaming departments and is also an incredibly awesome person. We wouldn't tarnish the years of work that we've put into this band by having somebody half-ass it on stage with us, so please come to a show and give her a high-five and make her feel welcome for doing us this huge favor. It makes it feel even better and more natural since she has been a long-term fan of our band and already knows the material.

"So long story short; Fear not friends and Bear Fuckers... We will continue to play Warped Tour and we hope that you will continue to support us. Getting to play for and talk to so many of you on a daily basis is honestly what we live for, and we will definitely continue with our plan to high-five everybody on Earth. We will update you with more info soon, including some new tour dates and info on our recently-finished full-length horror/comedy/whatever film A Beary Scary Movie!

"And finally, thank you so much to everybody who has been so supportive of us for all these years and we hope to see you again soon!"


Bokkie, was jij dat?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-07-2012 13:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Welke. Die kid die ze expecten? Nee.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-07-2012 13:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2012 23:35 schreef bokkie666 het volgende:
Even tot je de muziek hoorde, zeker? Is dit een doorstart van FacesofCain?

WTF

Anyway. Ruining It For Everybody had ik uiteindelijk best wel naast me neergelegd; wel aardig, maar lang niet zo gaaf/spannend/bizar als It's All Happening en de EP en op een gegeven moment begon het me ook gewoon tegen te staan. Misschien over een tijdje weer proberen, nu zou de initiële teleurstelling toch wat weggezakt moeten zijn.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen