IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Iwrestledabearonce (abnormale metal) - bloemetjescore en cleane kermisdisco met lekkere deathrash met een leading lady Vorige pagina | Volgende pagina
Myrddin
Fimbulvetr
Usericon van Myrddin
Posted 09-01-2010 19:20 by Myrddin Wijzig reactieProfiel van MyrddinQuote dit bericht

het is wel geinig voor de afwisseling, maar echt heel veel muzikale diepgang heeft het niet vind ik


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 09-01-2010 20:35 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Die laatste cd is nu voor 9 euro te krijgen bij cosmox.nl, dat de fans het even weten.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 10-01-2010 21:54 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Pas geleden hun laatste plaat geluisterd. Kon me op zich wel boeien. Geen jaarlijst materiaal, maar wel vermakelijk.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-10-2010 23:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

o-ri-gi-neel, maar niet te lang luisteren, dan wordt je gek


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2010 23:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nieuwste clip al gezien?



is geen live hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-10-2010 23:51]


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-10-2010 23:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

vriend stuurde die me net :p

maar een review van vandaag, de artwork ervan, deed me denken aan die van it's all happening, ben m nu aan het luisteren - awesomeness!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-10-2010 23:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Mwa, opzich wel leuk maar ik mis dat hectische wel een beetje. Misschien is dit wel érg zoetsappig voor hun doen.


Je moeder.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-10-2010 23:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

het is inderdaad een van de softere (clean-heavy) nummers op t album


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-10-2010 23:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Er gaat nog steeds niks boven Tastes like Kevin Bacon vind ik, heerlijk dat afbouwen naar een clean en duister stuk om vervolgens snoeihard en met zo ongeveer de hardste krijs ooit gehoord in de geschiedenis van muziek terug te slaan. Kippenvel. :D


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2010 23:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker, die tastes like Kevin Bacon is wat anders

Karni:



signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-01-2011 3:53 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Er is een nieuw album op komst, fucking benieuwd! Bazenband!

Voor updates;

http://iwabo.tumblr.com/


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2011 4:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nog steeds heel matig dat ik 10.000 uur had gereisd om een optreden te zien, en dat de zangeres ziek bleek te zijn.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-01-2011 4:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2011 4:14 schreef Schaep het volgende:
Nog steeds heel matig dat ik 10.000 uur had gereisd om een optreden te zien, en dat de zangeres ziek bleek te zijn.


Ja, fucked up... toen mocht iedereen in de zaal toch meezingen ofzo? Volgende keer ben ik er ook bij hopelijk! Vera lijkt me wel een mooi zaaltje


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2011 4:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2011 4:16 schreef Argh het volgende:
Ja, fucked up... toen mocht iedereen in de zaal toch meezingen ofzo? Volgende keer ben ik er ook bij hopelijk! Vera lijkt me wel een mooi zaaltje


Klopt, middelmatig Nederland mocht meezingen met de band, Horse The Band maakte gelukkig veel goed!


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-01-2011 4:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

H the B wil ik ook gaarne eens live zien! Dus wat dat betreft had je dus wel mazzel Wellicht een nieuwe tour/package met iwabo zodra het nieuwe album uit is, ik moet en zal die kant op hehe.. Maar goed, eerst het nieuwe album!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2011 4:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat zou zeker tof zijn! Ik zou er denk ik niet meer voor naar Eindhoven reizen, maar als ze nog eens wat meer in de buurt spelen dan ben ik er zeker bij!


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-01-2011 4:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Idd, gewoon naar het Noorden halen die shit! Grunn is er wel klaar voor, Leeuwarden loopt altijd 20 jaar achter... tenzij het om Goa gaat


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2011 4:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wat metal betreft gaat het in Leeuwarden best lekker toch?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-01-2011 4:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Maar metal is zo jaren 80.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2011 4:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat sowieso.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-01-2011 4:40 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2011 4:36 schreef Schaep het volgende:
Wat metal betreft gaat het in Leeuwarden best lekker toch?


Jawel! Zeer zeker meer dan Vera afgelopen jaren, maar wel veel black/death en niet dit soort type bands... vorig jaar hadden we nog Dillinger Escape Plan in Sneek...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-01-2011 4:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2011 4:37 schreef bokaj het volgende:
Maar metal is zo jaren 80.


De patchjassen generatie moet plaats maken voor de modieuze generatie, het zij zo... als ik ooit een caravan heb, ga ik dan wel elke camping die ik leuk vind op m'n camper plakken... hoe dan ook zie je steeds minder metal shirts op straat.. toch? Hip zijn is hip! Haters gonna hate... etc


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2011 5:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2011 4:40 schreef Argh het volgende:
Jawel! Zeer zeker meer dan Vera afgelopen jaren, maar wel veel black/death en niet dit soort type bands... vorig jaar hadden we nog Dillinger Escape Plan in Sneek...


Ja oke, het is nog wel wat convervatiever wat dat betreft. Desalniettemin best wat gave namen daar.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-01-2011 5:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

True! Blijft jammer dat je altijd met vervoer zit, nu is dat voor mij in Grunn geen probleem, maar goed... Grunn is ook wel vrij bizar qua 'scenes' haha!

Minimal techno: 20ers/30ers in jogging pakken, zweetbanden, brillen zonder glazen

Drum & Bass/Dubstep: Puberende kids die een moshpit beginnen

Metal: Ouwe garde, ouwe lullen...

GOA: Vrijwel softe/commerciële liefhebbers/hippies.. hier in LWD altijd harde darkpsy/het betere stampwerk...

Is er een breakcore scene in Grunn? Hier in ieder geval niet, volgens mij ooit eens een feest georganiseerd hier wat niet door ging... je moet echt in de randstad zijn voor dat soort shit...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2011 5:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, zeker waar wat betreft aparte scenes! Breakcore heb je hier ook erg weinig. Binnenkort wel een chiptune-feestje in de stad, dus ik ben al wel blij met de ontwikkelingen, haha. Op moment is vooral techno erg groot en hip.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen