IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Iwrestledabearonce (abnormale metal) - bloemetjescore en cleane kermisdisco met lekkere deathrash met een leading lady Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2011 21:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dankjewel voor de link!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2011 21:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Alsjeblief!

Voor de posers die echt heel lui zijn:



Serieus, mag nog wel een schepje waanzin bij en we gaan Mr. Bungle niveau's halen


I wish I was a butterfly


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 14-06-2011 21:30 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Mr Bungle niveau zullen ze nooit gaan halen, aangezien Mr Bungle geniaal is en dit niet.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2011 21:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2011 21:30 schreef Sjon het volgende:
Mr Bungle niveau zullen ze nooit gaan halen, aangezien Mr Bungle geniaal is en dit niet.

Qua genialiteit sowieso niet, qua waanzin mogelijk wel


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2011 21:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Doet ook wat aan Evanescence denken.


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-06-2011 23:14 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ah, wilde net dit topic omhoog schoppen maar AG was me al voor.... fijn nieuw nr ja! Opschieten met die CD


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 15-06-2011 17:55 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb 'm binnen. Lekker hoor
Gewoon weer helemaal wappie.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2011 23:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Tour diary met een goed verhaal van Gary Busey aan de telefoon na 2:20

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-06-2011 23:51]


I wish I was a butterfly


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-07-2011 20:26 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-07-2011 20:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Lekker! Jammer van de geluidskwaliteit.


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-07-2011 20:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2011 20:31 schreef Schaep het volgende:
Lekker! Jammer van de geluidskwaliteit.


Klopt, zijn ze mee bezig om te fixen... (via FB )

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-07-2011 20:35]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2011 21:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Fijne plaat wel die nieuwe! Iets minder prettig gestoord en volwassener zo op het eerste gehoor, wat een stem heeft ze toch!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-08-2011 22:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik kan echt maar niet wennen aan die cleane stukken... Vooral omdat de brute stukken me echt zo'n adrenalinestoot geven dat die stukken mooie prettigheid echt in de weg staan.

Wel wat jammer, want er had meer ingezeten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-08-2011 23:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Trek het wel.

Die eerste ook maar eens proberen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 13:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Deze ga ik maar nssssss deunleuden


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 0:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Die remixes van het eerste album, is dat wat? Kan ik daar wel tegen, bedoel ik eigenlijk.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 0:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vond het niet zo'n geslaagd experiment.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 0:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Kun jij tegen dubstep?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 0:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

IK HEB ZO'N GRAFTAKKEHEKEL AAN DIE TERINGZOOI


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 0:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik ook. Maar misschien zegt één van de dubstepliefhebbers hier wel dat het absoluut de moeite waard is en dan probeer ik het toch maar eens.






Misschien.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 1:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kijk; al zegt Onweerwolf nog zo dat blackmetalband X goed is, dan ga ik het toch echt niet luisteren als ik zelf een teringhekel aan het genre heb.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 1:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Af en toe moet je je een beetje open opstellen. Anders had ik IWABO ook nooit gehoord. En als Schaep of Argh iets vet vinden, wil ik het best wel proberen als ik ervoor in de stemming ben. Geldt ook voor Onweerwolf en meer mensen hier. Hypnosbands voordewin.

Net na 15 seconden de eerste remix afgezet. Nu even niet.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-08-2011 1:51]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 2:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik wil me best openstellen voor nieuwe bands en muziek, maar als Hypnos in vijf minuten vijf topics opent met daarin drie onbegrijpelijke en onschrijfbare demobandjes uit Cyprus, Antarctica, Mongolië en Aitutaki - dan weet ik dat ik dat niet uit ga proberen. En zo is het voor mij hetzelfde als IWABO aan de dubstepremixes gaat.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-08-2011 2:54 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Dit nummer klinkt als een mislukte versie van In This Moment, aangevuld met foute disco-elementen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 3:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 2:42 schreef iPim het volgende:
Ik wil me best openstellen voor nieuwe bands en muziek, maar als Hypnos in vijf minuten vijf topics opent met daarin drie onbegrijpelijke en onschrijfbare demobandjes uit Cyprus, Antarctica, Mongolië en Aitutaki - dan weet ik dat ik dat niet uit ga proberen. En zo is het voor mij hetzelfde als IWABO aan de dubstepremixes gaat.
Hangt er ook van af wat voor genrenaampje Hypnos er aan hangt, als iets met black check ik het sowieso. Al is het maar om te kunnen zeuren dat het niet black genoeg is om black te worden genoemd. Met moderne death laat ik meestal schieten. Blanke punt afstand liefst. En soms is het ook wel fijn om te weten hoe kut iets klinkt dat niet op de radio te horen is. Ik ben wel fan van bandjes uit exotische landen. Daar gaat nog wel eens iets fout waardoor het weer spannend wordt en een geheel nieuwe blik werpt op muziek. Als in: dat zou iemand hier nooit doen! Kan soms tof uitpakken.

Goede vakantie gehad trouwens?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen