IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Iwrestledabearonce (abnormale metal) - bloemetjescore en cleane kermisdisco met lekkere deathrash met een leading lady Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-07-2012 13:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2012 13:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Anyway. Ruining It For Everybody had ik uiteindelijk best wel naast me neergelegd; wel aardig, maar lang niet zo gaaf/spannend/bizar als It's All Happening en de EP en op een gegeven moment begon het me ook gewoon tegen te staan. Misschien over een tijdje weer proberen, nu zou de initiële teleurstelling toch wat weggezakt moeten zijn.


Ik heb die nieuwste niet eens uitgeprobeerd, om eerlijk te zijn. Ik vind It's All Happening wel genoeg en ondanks de extreem diverse, rare en mindblowing muziek heeft de band iets weg van een one-trick-pony. Best raar eigenlijk.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-07-2012 13:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2012 13:42 schreef iPim het volgende:
Ik heb die nieuwste niet eens uitgeprobeerd, om eerlijk te zijn. Ik vind It's All Happening wel genoeg en ondanks de extreem diverse, rare en mindblowing muziek heeft de band iets weg van een one-trick-pony. Best raar eigenlijk.

Nou, op Ruining it for Everybody doen ze dus juist écht wat anders naar mijn idee. Dus ik zou het in ieder geval geen one-trick-pony willen noemen. En de EP en IAH waren ook al wel wát anders dan elkaar.


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 06-07-2012 13:50 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2012 13:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, op Ruining it for Everybody doen ze dus juist écht wat anders naar mijn idee. Dus ik zou het in ieder geval geen one-trick-pony willen noemen. En de EP en IAH waren ook al wel wát anders dan elkaar.



░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
█░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
█░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-07-2012 11:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2012 13:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, op Ruining it for Everybody doen ze dus juist écht wat anders naar mijn idee. Dus ik zou het in ieder geval geen one-trick-pony willen noemen. En de EP en IAH waren ook al wel wát anders dan elkaar.

Ik vind RIFE dan weer een stuk beter omdat het met momenten veel bruter klinkt. Alleen is het jammer dat er nog geen plaat is van deze band die mij kan blijven boeien.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-02-2013 2:02 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

http://www.iwrestledabearonce.com/want-to-unlock-button-it-up-music-video/

Nog met Krysta ook.

edit: A BEARY SCARY MOVIE was written and directed by Justin Beasley of KOTK Productions and features the musical stylings and acting debut of IWRESTLEDABEARONCE. The horror-comedy follows the tale of Shreddy – the deranged guitarist from legendary 80′s hair metal band White Vulture – who comes straight from hell murdering bands one by one by hacking them to pieces. Now it’s up to Steven, Mikey, John, Krysta and Ricky to make it out alive.

En ze zijn bezig met een nieuw album.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 28-02-2013 2:12]


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-03-2013 1:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Blijkbaar is de zangeres van onderstaande clipjes nu de nieuwe zangeres en komt Krysta niet meer terug.







Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 06-03-2013 1:11 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ah, dus zo komt tmdc aan "Unicron"!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-03-2013 1:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-06-2013 21:27 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Dit is Thunder Chunky, het eerste nummer met de nieuwe zangeres:



De drums staan laag in de mix.



[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-06-2013 21:28]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-06-2013 21:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Qua brute zang lijkt het nog heel goed op die oude zangeres, maar de cleane zang is stukken beter. Heel vette track, een van hun betere!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-06-2013 22:41 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Deze cleane zang vind ik al net zo lelijk als die van de vorige zangeres, maar de muziek trek ik nog steeds prima. Live ook wel een leuk bandje.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2013 9:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2013 21:51 schreef BenKnuckles het volgende:
Heel vette track, een van hun betere!

Echt niet. Te makkelijk, te braaf.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-07-2013 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 04-07-2013 22:36 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Steve Vai verziekt de track. Erg jammer, want ik vond het nummer voor de rest namelijk het leukste wat ik van het nieuwe album heb gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-07-2013 22:37]



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-07-2013 18:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Het nieuwe album (Late For Nothing) is inmiddels volledig te beluisteren.

De rare trekjes zijn er grotendeels uit maar het songschrijven is behoorlijk vooruitgegaan. Was het vorige materiaal van IWABO nog een samenraapsel van alles en nog wat krijgen we nu op Late For Nothing songs met een kop en een staart te horen. Het is meer post-hardcore geworden. Niet heel erg goed, maar wel vermakelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 28-07-2013 18:46]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-07-2013 21:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Inderdaad meer reguliere post-hardcore dan het voorgaande werk. Het is best fijn, maar klinkt me iets te normaal in de oren. De nieuwe zangeres is wel een verbetering.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-08-2013 0:34 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2013 21:51 schreef BenKnuckles het volgende:
maar de cleane zang is stukken beter.
Leugens! En Krysta was ook nog eens lekkerder.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-08-2013 0:38 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Gadver, Inside Job is net Evanescence.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-08-2013 1:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe niet zo geweldig. De lol en humor is weg, het gefreakte is minimaal. Krysta was beter en idd lekkerder Hoewel dat nu wel een stuk minder zal zijn met een uitgescheten baby.

Nog een paar keer beter beluisteren.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-08-2013 8:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

+1
+1
+1


I wish I was a butterfly


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 07-04-2015 16:28 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/



Zo, dit klinkt weer anders dan het materiaal op Late For Nothing! Meer de deathcorerichting in, ook kan ik de vergelijkingen met The Tony Danza Tapdance Extravaganza begrijpen, al komt deze track echt niet eens in de buurt van het niveau van die band.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-10-2017 10:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2009 18:03 schreef Argh het volgende:


Hehe geniaal

Dat "Metal just got gay"-shirt zou 2017 nooit meer overleven.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-10-2017 16:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2017 10:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat "Metal just got gay"-shirt zou 2017 nooit meer overleven.


Zeker weten. Heb hem hier in de kast liggen. Komt er ook niet meer uit, gok ik zo.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-10-2017 16:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zouden we niet beter een rel starten op sociale media? Dat soort homofobie kunnen we toch niet tolereren!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-10-2017 18:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2017 16:01 schreef iPim het volgende:
Zeker weten. Heb hem hier in de kast liggen. Komt er ook niet meer uit, gok ik zo.


Hmm, volgens mij heb ik hem ook, al zou ik hem ook wel eens bij iemand kunnen hebben laten liggen. Later dit jaar maar weer een dragen dat ding, als ik het gevonden krijg.



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen