IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Tour De France 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 05-07-2009 14:09 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Top 20 en een etappewinst. Zwaar tegenvallend zal dat zijn ja.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-07-2009 14:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2009 14:09 schreef Psychonaut het volgende:
Top 20 en een etappewinst. Zwaar tegenvallend zal dat zijn ja.


euh nee..iedereen dicht em al bijna top 10 toe...en misschien top 20 zei ik, wijsneus. Kerel kan goed klimmen dus waarom geen etappe?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-07-2009 21:34 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2009 1:46 schreef cataclysm child het volgende:
Valt Menchov dan niet altijd tegen in de Tour?

Zolang hij niet wint...


Dear dirty delightful old drunken old days


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-07-2009 21:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2009 14:53 schreef Schaffelaer het volgende:
Lees jij maar fijn wat jij wilt lezen gast.

Het ging mij om zijn redenatie. Wat Bastianus dus wel even buiten beschouwing laat, dat dit stuk voor stuk topatleten zijn, absolute klasbakken. Zij geven vrijwel hun hele leven op om dit te kunnen doen. Zij hebben er al 10.0000(!) trainingskilometers opzitten in maart.

Hoezeer de dope de sport ook verneukt, je kan zoveel epo spuiten in Bastianus als je maar wilt, maar dan gaatie niet ineens in 40 minuten de alpe d'huez op.

Dat was mijn punt. Nu gaan we zo fijn tour kijken.


Ik vrees dat je wel gelijk hebt wat mij betreft. Maar ik ken ook wat fanatieke wielrenners die best op hoog niveau fietsen, en die beweren allemaal stuk voor stuk dat de tijden in de tour, en dan vooral het feit dat ze zo lang vol gehouden kunnen worden, behoorlijk absurd zijn. Neemt niet weg dat het een ultieme prestatie blijft natuurlijk, maar het is wel dubieus dat sommigen zo hard aangepakt worden, terwijl met zulke extreem scherpe tijden haast iedereen wel iets moet gebruiken, lijkt me. Vooral Tom Boonen die zo hard wordt aangepakt voor een snuifje vind ik absurd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 05-07-2009 23:23 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2009 14:53 schreef Schaffelaer het volgende:
Lees jij maar fijn wat jij wilt lezen gast.

Het ging mij om zijn redenatie. Wat Bastianus dus wel even buiten beschouwing laat, dat dit stuk voor stuk topatleten zijn, absolute klasbakken. Zij geven vrijwel hun hele leven op om dit te kunnen doen. Zij hebben er al 10.0000(!) trainingskilometers opzitten in maart.

Hoezeer de dope de sport ook verneukt, je kan zoveel epo spuiten in Bastianus als je maar wilt, maar dan gaatie niet ineens in 40 minuten de alpe d'huez op.

Dat was mijn punt. Nu gaan we zo fijn tour kijken.


Los van het feit dat er veel renners gebruiken en/of in het verleden hebben gebruikt is het een wereldprestatie om zo'n koers met die snelheden te rijden.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2009 1:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Leuke sprint was dat weer...


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2009 18:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Daar hebben Contador en co zich toch wel even mooi laten verrassen... in tegenstelling tot de oude vos

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 06-07-2009 19:19]


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-07-2009 18:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 juli 2009 17:25 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoeveel renners er betrapt worden op doping..


leuk om daar eens een poule van te maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-07-2009 18:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2009 18:42 schreef cataclysm child het volgende:
Daar hebben Contador zich toch wel even mooi laten verrassen... in tegenstelling tot de oude vos


Mooie Menchov-actie van Contador.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2009 19:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Geniaal hoe Armstrong dan wel weer mee zit en de rest van de favorieten (muv Kirchen) niet.

Ik ga gewoon gelijk krijgen: Armstrong wint deze tour.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 06-07-2009 21:11 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 6 juli 2009 18:45 schreef ElitE het volgende:
leuk om daar eens een poule van te maken
ik zeg 7

o ja, en Armstrong wint de tour natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 06-07-2009 22:33]



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-07-2009 9:55 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2009 19:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Geniaal hoe Armstrong dan wel weer mee zit en de rest van de favorieten (muv Kirchen) niet.

Ik ga gewoon gelijk krijgen: Armstrong wint deze tour.

Vandaag pakt onze favoriete amerikaan het geel wel. As vrijdag echter zijn de eerste serieuze bergen. Dan gaan we echt antwoorden krijgen!


Dear dirty delightful old drunken old days


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-07-2009 12:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 9:55 schreef Schaffelaer het volgende:
Vandaag pakt onze favoriete amerikaan het geel wel. As vrijdag echter zijn de eerste serieuze bergen. Dan gaan we echt antwoorden krijgen!


Vrijdag gaat inderdaad extreem interessant worden.

Ik ga echt keihard zitten lachen als 'ie ze d'r gewoon allemaal weer afrijdt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2009 18:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 9:55 schreef Schaffelaer het volgende:
Vandaag pakt onze favoriete amerikaan het geel wel. As vrijdag echter zijn de eerste serieuze bergen. Dan gaan we echt antwoorden krijgen!


Een paar duizendsten van een seconde... jammer.


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2009 20:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Elk jaar denk ik stom genoeg toch weer dat Menchov potten kan breken in de tour, en elk jaar stelt die droplul weer teleur. Vallen in een ploegentijdrit, dat kan er ook nog wel bij. Wat een kneus


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2009 18:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Voeckler


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-07-2009 18:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Gesink.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-07-2009 20:35 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 12:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Vrijdag gaat inderdaad extreem interessant worden.

Ik ga echt keihard zitten lachen als 'ie ze d'r gewoon allemaal weer afrijdt.


Of zelf een pak rammel krijgt van Contador.
Maargoed, we zullen vrijdag zien hoe de verhoudingen liggen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2009 20:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Rabobank kan wel zo'n beetje de biezen gaan pakken, met Menchov prut en Gesink eruit. Wordt helemaal niks dit jaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-07-2009 20:45 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Wat een kut tour



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-07-2009 18:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Beste Nederlander: Koen de Kort op de 109de plaats

Mijn god, wat slecht..



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-07-2009 18:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

De pech voor Boonen mag nu ook wel gaan stoppen


Faustian Spirit of the Earth


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 09-07-2009 19:10 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2009 18:55 schreef cataclysm child het volgende:
De pech voor Boonen mag nu ook wel gaan stoppen


Duidelijk. Hij maakte een behoorlijke klap vandaag.

Vond het ook treurig om te zien hoe Millar in de laatste kilometers opgeslokt werd. Na al die inspanning en die vlucht had hij wat mij betreft toch wel de etappezege verdient.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-07-2009 22:03 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 20:41 schreef Mark het volgende:
Rabobank kan wel zo'n beetje de biezen gaan pakken, met Menchov prut en Gesink eruit. Wordt helemaal niks dit jaar.

Duimen voor een ritwinst, dat is het dan.


Dear dirty delightful old drunken old days


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2009 22:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en nu Klöden


signature


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen