IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Tour De France 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2009 0:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2009 22:03 schreef Schaffelaer het volgende:
Duimen voor een ritwinst, dat is het dan.


Met Cavendish in deze vorm en Hushovd op de loer zie ik Freire ook niet al te veel potten breken. Misschien dat ze een keer geluk gaan hebben met een ontsnapping, maar dat is altijd een loterij. Rabobank is voor deze Tour-editie als ploeg simpelweg uitgerangeerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 10-07-2009 0:14 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 6 juli 2009 21:11 schreef Mies het volgende:
ik zeg 7

o ja, en Armstrong wint de tour natuurlijk
Wat natuurlijk een enorme klap voor die Fransozen (Lab) zou zijn als hem dat clean lukt ook nog



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-07-2009 10:32 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2009 0:11 schreef Mark het volgende:
Met Cavendish in deze vorm en Hushovd op de loer zie ik Freire ook niet al te veel potten breken. Misschien dat ze een keer geluk gaan hebben met een ontsnapping, maar dat is altijd een loterij. Rabobank is voor deze Tour-editie als ploeg simpelweg uitgerangeerd.

Freire werd toch tweede, mede door falende ploegentactiek. Daar zit zeker meer in. En die vervloekte Flecha moet zijn dure salarisstrookje eens omzetten in een fatsoenlijke zege!


Dear dirty delightful old drunken old days


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-07-2009 17:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Contador

Hij had veel eerder moeten gaan.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-07-2009 1:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, als Contador dat niveau kan behouden zie ik niet in hoe Armstrong (of eender wie) hem gaat bedreigen.


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-07-2009 17:10 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Mooie finale vandaag! Terecht dat Efimkin het niet heeft gered, hij reed wel erg laf. Leuk dat Evans en de Schleck-broertjes zich hebben laten zien op de klimmen.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-07-2009 17:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Zeker een mooie finale! Bovendien heb ik LL Sanchez in mijn ploegleider poultje, dus ik ben in mijn nopjes!


Dear dirty delightful old drunken old days


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-07-2009 17:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Beetje tegenvallende etappe, had wel meer vuurwerk verwacht.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-07-2009 19:10 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Aankomst bergop is vaak toch een stuk interessanter. Nu zat er wel een erg lang dalend/vlak stuk na de laatste berg. Helaas morgen weer hetzelfde verhaal, maar na die etappe verwacht ik wel iemand anders in het geel.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2009 1:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Inderdaad, zoals verwacht gebeurde er niet al te veel vandaag. Voor morgen verwacht ik ongeveer hetzelfde.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2009 19:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Voila

Wel jammer voor Freire, als je ziet met welk gemak hij die spurt nog won.


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2009 20:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tot aan de Alpen gaat er echt helemaal niks gebeuren in de ranglijst, zoveel is inmiddels wel duidelijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-07-2009 21:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 20:25 schreef Mark het volgende:
Tot aan de Alpen gaat er echt helemaal niks gebeuren in de ranglijst, zoveel is inmiddels wel duidelijk.


Knappe voorspelling, zo vlak na de laatste Pyreneeënrit.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2009 21:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 21:09 schreef Tenderstrike het volgende:
Knappe voorspelling, zo vlak na de laatste Pyreneeënrit.


Tja, ik had het twee dagen geleden ook wel willen voorspellen, maar toen heb ik het niet gedaan.

Erm.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-07-2009 11:15 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

http://www.telegraaf.nl/telesport/tourdefrance2009/4385150/__Staking_dreigt_in_Tour__.html

en we hebben weer een relletje! Er gebeurt meer naast de weg dan op de weg...


Dear dirty delightful old drunken old days


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-07-2009 11:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Godskolere, ze kunnen deze Tour net zo goed per mail afdoen want op de weg gebeurt idd geen zaak. Koersen goddomme!!



invictis
Usericon van invictis
Posted 14-07-2009 11:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

slotje, gaytipoc


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-07-2009 11:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kop houwe



invictis
Usericon van invictis
Posted 14-07-2009 12:00 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

sjips, weer mislukt


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2009 12:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Fiets lenen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-07-2009 12:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2009 12:01 schreef spectre het volgende:
Fiets lenen?


zou wel iets voor mij zijn, zie je me al gaan over die bergen ?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-07-2009 15:35 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Gvd die dekselse renners, ze houden de koers bewust slaaaaapverwekkend, om de organisatie te pesten. onder de 40 rijden, kopgroepje fransen voorop.... Ergens is het wel weer grappig.


Dear dirty delightful old drunken old days


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-07-2009 16:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nee dan Bruyneel die gisteren in de avondetappe doodleuk weet te melden dat er geen zak gedaan wordt tot aan de Alpen. Gezellig hoor...

Maar toch blijf ik ernaar kijken..



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-07-2009 17:35 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Wat een verwende kleine kinderen, het enige wat nog ontbreekt zijn vlaggetjes en zijwieltjes op de fiets.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 14-07-2009 17:52 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2009 16:59 schreef Judge M. het volgende:
Nee dan Bruyneel die gisteren in de avondetappe doodleuk weet te melden dat er geen zak gedaan wordt tot aan de Alpen. Gezellig hoor...

Maar toch blijf ik ernaar kijken..


Toch logisch?
Waarom zou Astana zich bemoeien met vlakke etappe's? Hebben ze totaal geen belang bij en is verspeelde energie, die je in de alpen hard nodig hebt.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen