IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Tour De France 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-07-2009 17:55 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2009 17:35 schreef Y Draig Goch het volgende:
Wat een verwende kleine kinderen, het enige wat nog ontbreekt zijn vlaggetjes en zijwieltjes op de fiets.


+ 1.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-07-2009 18:48 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2009 15:35 schreef Schaffelaer het volgende:
Gvd die dekselse renners, ze houden de koers bewust slaaaaapverwekkend, om de organisatie te pesten. onder de 40 rijden, kopgroepje fransen voorop.... Ergens is het wel weer grappig.


Het slaat natuurlijk ook nergens op om zo'n slaapverwekkend parcours uit te tekenen, volledig op maat gesneden van Armstrong, en dan met het afschaffen van de oortjes interessante koers te gaan afdwingen. Leg dan eens wat heuveltjes in een finale of doe eens gek: rijd niet nog 60 kilometer door na de Tourmalet!

Aan de andere kant moeten de ploegen/renners zich ook niet aanstellen. Trainen zonder helm gebeurt nog steeds massaal, ik heb niemand gehoord over het levensgevaarlijke parcours van de ploegentijdrit en ook niet over die spekgladde slottijdrit van de Giro. Maar zonder oortjes zou het ineens te gevaarlijk zijn


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2009 19:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Doe dan oortjes met verkeersinformatie Lijkt mij 'n prima optie.

En Armstron heerst


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-07-2009 20:54 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

De sport is gewoon behoorlijk rot van binnen met veel te veel partijen die allemaal wat te zeggen willen hebben. Grootste slachtoffers zijn uiteraard de fans op 1 en dan de wielrenners.


Zo jammer.


Dear dirty delightful old drunken old days


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-07-2009 23:36 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2009 20:54 schreef Schaffelaer het volgende:
De sport is gewoon behoorlijk rot van binnen met veel te veel partijen die allemaal wat te zeggen willen hebben. Grootste slachtoffers zijn uiteraard de fans op 1 en dan de wielrenners.


Zo jammer.


Inderdaad. Ze moeten een voorbeeld nemen aan het turnen en schaatsen, waar problemen netjes onder het tapijt geschoven worden.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-07-2009 9:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hehe, da's ook wel weer een punt. Ik doelde meer op al die partijen. Bij de organisatie van de koers heeft de UCI wat te zeggen, de ASO of andere organiserende partij, de ploegen, het land waar het wordt verreden...

Bij de dopingzaken is het allemaal nog ondoorzichtiger, wie kan dat nog volgen? Lokale justitiele instellingen buitelen over elkaar heen, dan mag die renner daar weer rijden of toch niet, enz. enz.

Om met de stem van de FBTO te spreken: "Kan dat nou niet anders?"


Dear dirty delightful old drunken old days


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-07-2009 18:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nee.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2009 18:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Armstront zal wel weer vooraan zitten. en Kontador er net boven... Astanaal regeert


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-07-2009 19:02 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2009 18:37 schreef Hypnos het volgende:
anaal regeert


Wordt met de dag leuker, dat wielrennen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2009 19:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vooral als ze passeren en je roept "pas op, je wiel draait!!!!!!!" in 12 verschillende talen


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-07-2009 19:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

saaie zooi dit jaar



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-07-2009 19:12 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Tegelijk? Knap.

Ik zit eigenlijk nog steeds (heel kinderachtig) te wachten tot er iemand met wind tegen zijn hengst uit zijn broek haalt en het gewoon op een lopen zet.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-07-2009 22:58 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En toch heb ik nog steeds zin in de laatste Tourweek.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-07-2009 18:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik ook, want dan is het verstoppertje spelen voorbij.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-07-2009 18:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Same here.

Maar een mooie etappe vandaag. Hulde aan Sorensen



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-07-2009 20:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Inderdaad, knap gereden! Hij zag goed dat Calzati er doorheen zat.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-07-2009 20:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Zijn er al veel eruit getieft wegens doping dit jaar?


Je moeder.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-07-2009 22:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Karnivoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 16-07-2009 22:33 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Terechte winnaar vandaag, hij was gewoon keihard de sterkste in die laatste 15 km.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-07-2009 22:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mooie beelden van de finish vandaag. Ik vind het altijd gaaf om te zien als zo'n jongen, die altijd in dienst rijdt van anderen, eindelijk eens de zege krijgt waar 'ie al jaren van droomt. Heroisch!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-07-2009 22:59 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Erg leuk allemaal ja zeker. Het blijft natuurlijk wel verder gepeddel van de pionnetjes. Ik wil het echte werk verdomme. Die Armstrong verlamt het hele peloton weer. Eens zien wat er morgen gebeurt.


Dear dirty delightful old drunken old days


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-07-2009 0:00 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Morgen zullen er wel weer wat tweederangs renners voor de dagzege mogen gaan, terwijl de favorieten het Armstrong zo makkelijk mogelijk maken. Misschien kunnen ze het zelfs zo regelen dat Nocentini het geel behoudt, dan hoeft Astana zich zaterdag ook niet te vermoeien.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2009 11:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Of toch wel:

Leipheimer valt uit met gebroken pols

Levi Leipheimer heeft de Tour de France noodgedwongen moeten verlaten met een gebroken pols.

Leipheimer kwam donderdag in de straten van aankomstplaats Vittel ten val en blesseerde zich daarbij aan zijn pols.

De verwondingen waren ernstiger dan verwacht. Uit nader onderzoek in het ziekenhuis bleek dat het gewricht gebroken was.

Op zijn Twitter-pagina gaf Leipheimer een eerste reactie: "Mijn pols is gebroken. Ik kan niet beschrijven hoe teleurgesteld ik ben." Onmiddelijk na het nieuws stroomden de tweets van zijn collega-renners binnen. Ook Lance Armstrong was geraakt: "Ik werd vanmorgen wakker met slecht nieuws, Levi is uit de Tour met een gebroken pols. Damn!"

Het uitvallen van Leipheimer, de nummer vier van het algemeen klassement, is de eerste tegenvaller voor de Astana-ploeg van Johan Bruyneel, die met Alberto Contador, Armstrong en Andreas Klöden nog altijd meerdere ijzers in het vuur heeft.
-------------------------

Ik vermoed dat er vandaag de nodige aanvallen gaan komen nu



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2009 11:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Jammer!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-07-2009 11:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Salade Tomate Oignon van La Caravane passe!!! is de tour hit van dit jaar (radio 1).

http://www.casttv.com/video/x6look/la-caravane-passe-salade-tomate-oignon-video


geniaal nummer!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen