IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Tour De France 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 22-07-2009 15:53 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Ja, wat een beer is dat toch die Noor!

Van Hummel trouwens gevallen. Anders had hij het ook vandaag weer (net) binnen de tijdslimiet gered denk ik.


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-07-2009 16:10 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Gewoon balen. Misschien volgend jaar?


Dear dirty delightful old drunken old days


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-07-2009 16:42 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 22 juli 2009 15:53 schreef Nargaroth het volgende:
Van Hummel trouwens gevallen. Anders had hij het ook vandaag weer (net) binnen de tijdslimiet gered denk ik.
Godverdomme!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-07-2009 17:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Oh my god, they killed Kenny

Verder een prachtige etappe vandaag



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 22-07-2009 17:32 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Heerschende rit!

Wel weer briljant gereden van Astana... Contador valt aan en lost daarmee Klöden


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-07-2009 17:42 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 22 juli 2009 17:32 schreef Blueprint het volgende:
Heerschende rit!

Wel weer briljant gereden van Astana... Contador valt aan en lost daarmee Klöden
haha daar had ie ook al snel spijt van



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-07-2009 18:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Leuke rit weer idd


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-07-2009 18:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:52 schreef Marcel H. het volgende:
Hoezo... nee? Hij heeft het vandaag gewoon weer gered op 34:43 achterstand op Astarloza.
Ben benieuwd of ie morgen ook weer overleefd en anders zaterdag?


Nee.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-07-2009 19:40 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juli 2009 18:48 schreef Lionheart het volgende:
Nee.


Helaas niet nee. Maar wat mij betreft blijft het een held


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 23-07-2009 0:51 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

echt een rot manier om de tour uit te moeten evenals Voigt



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-07-2009 12:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2009 17:32 schreef Blueprint het volgende:
Wel weer briljant gereden van Astana... Contador valt aan en lost daarmee Klöden


Tja, het gerommel in het Astana kamp houdt aan. Was dit gewoon een domme fout van Contador, of zit Kloden in het Armstrong kamp?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-07-2009 18:06 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Het bleek iets anders te zijn. Contador heeft Klöden gevraagd of het okay was om aan te vallen en Klöden ging akkoord. Die was kennelijk toch niet zo goed als hij zelf dacht, want hij moest er meteen af. Het is wel goed voor het klassement: de eindzege is binnen voor de beste renner en zaterdag krijgen we een mooie strijd om het podium tussen de Schlecks, Klöden, Armstrong en Wiggins.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-07-2009 18:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik hoop dat de oude bok het podium haalt


Faustian Spirit of the Earth


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-07-2009 20:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lance gaat nu knokken voor zichzelf en k denk dat hij nog slimme dingen gaat doen maar of hij de benen wel heeft is afwachten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-07-2009 21:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2009 18:55 schreef cataclysm child het volgende:
Ik hoop dat de oude bok het podium haalt


Ik niet, hij had gewoon gepensioeneerd moeten blijven. Fantastisch wat hij in het verleden allemaal gedaan heeft, maar nu blijven allerhande andere fraaie prestaties als Contador's berg- en tijdrit overmacht en het werk van de Schleck broertjes en Wiggins overschaduwd worden door stomme sensatie-journalistiek als "Waar rijdt Armstrong volgend jaar?", "Wie gaan er in zijn team?", "Wat eet de beste man voor zijn ontbijt?", "Wat zijn Lance's laatste Twitters?", etc. Niet goed word je ervan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-07-2009 21:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2009 21:14 schreef Mark het volgende:
Ik niet, hij had gewoon gepensioeneerd moeten blijven. Fantastisch wat hij in het verleden allemaal gedaan heeft, maar nu blijven allerhande andere fraaie prestaties als Contador's berg- en tijdrit overmacht en het werk van de Schleck broertjes en Wiggins overschaduwd worden door stomme sensatie-journalistiek als "Waar rijdt Armstrong volgend jaar?", "Wie gaan er in zijn team?", "Wat eet de beste man voor zijn ontbijt?", "Wat zijn Lance's laatste Twitters?", etc. Niet goed word je ervan.


Ja want drie dagen voor het einde van de Tour 3e staan in het algemeen klassement was de moeite natuurlijk niet waard.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-07-2009 23:50 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 23 juli 2009 21:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja want drie dagen voor het einde van de Tour 3e staan in het algemeen klassement was de moeite natuurlijk niet waard.
idd, is toch een fantastische prestatie



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-07-2009 0:56 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hopelijk is zondag

Contador
Schleck
Schleck
Kloden
Armstrong.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 24-07-2009 1:23 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik ben benieuwd wat ze bij Astana gaan doen als Klöden tussen Armstrong en het podium dreigt te gaan staan. Zou me niks verbazen als hij dan de benen stil moet houden ter meerdere eer en glorie van Lance's ego.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 24-07-2009 2:02 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 1:23 schreef Blueprint het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bij Astana gaan doen als Klöden tussen Armstrong en het podium dreigt te gaan staan. Zou me niks verbazen als hij dan de benen stil moet houden ter meerdere eer en glorie van Lance's ego.


Kloden moet gewoon fietsen, net zoals Contador ook had moeten fietsen.
Als Lance zo graag op het podium wil staan moet hij volgend jaar wat harder trainen en hopen dat het dan wel lukt.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2009 2:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2009 21:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja want drie dagen voor het einde van de Tour 3e staan in het algemeen klassement was de moeite natuurlijk niet waard.


Tuurlijk rijdt hij fantastisch, maar het zou leuk zijn als het gewoon over het fietsen ging, in plaats van dat irritante getwitter en dat nieuwe kankerteam (NU MAG HET!#!#1321!1one!) van 'm.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-07-2009 13:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2009 21:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja want drie dagen voor het einde van de Tour 3e staan in het algemeen klassement was de moeite natuurlijk niet waard.


Prestaties zijn leuk, maar worden geheel verpest door al het loze geblaat om zijn persoontje en "De Toekomst". Kom nou zeg, ik wil de Tour kijken, niet de Lance Armstrong Show.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2009 13:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik hoop dat Wiggins gaat aanvallen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-07-2009 20:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 2:38 schreef WhiteRider het volgende:
Tuurlijk rijdt hij fantastisch, maar het zou leuk zijn als het gewoon over het fietsen ging, in plaats van dat irritante getwitter en dat nieuwe kankerteam (NU MAG HET!#!#1321!1one!) van 'm.


Sinds wanneer mag dat dan?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2009 2:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Had niet verwacht dat Cavendish die klim zo goed zou over leven, erg sterk

En Armstrong heeft 4 seconden gewonnen tegenover zijn concurrenten voor de derde plaats. Je weet maar nooit, elke seconde telt


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen