IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Cynic Vorige pagina | Volgende pagina
ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 12-06-2008 1:38 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Shit, als je echt wil weten hoe "de situatie in elkaar zit"...nou ja, allerlei metaforen met soap-series en dergelijke.
Ben je persoonlijk betrokken: vraag het de persoon in kwestie. Zo niet, waarom de fuck interesseert het je?

met een p.s. edit dat ik erg uitkijk naar zowel nieuw Pestilence als Cynic werk en de betrokkenen succes wens.


[Dit bericht is gewijzigd door ErikdePerik op 12-06-2008 1:40]


MC Hammer Smashed Face


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-06-2008 9:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zolang ze elkaar maar niet in de bips pakken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2008 9:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2008 9:09 schreef spectre het volgende:
Zolang ze elkaar maar niet in de bips pakken


zelfs dat is aan de personen in kwestie. zolang ik (en wellicht iereen hier) er maa niet naar hoef te kijken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-06-2008 9:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-06-2008 17:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Her gay pictures never fail..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 13-06-2008 22:55 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Misschien is Mameli afgewezen door een van de Cynic-leden?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-06-2008 1:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Yep, hij kon het niet op commando doen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2008 8:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Cynic nieuws!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 14-06-2008 8:49 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

nee niet per se nieuws, ook meningen, weetjes, rare foto's en andere klotezooi mbt cynic.

toch?





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 14-06-2008 13:24 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2008 23:45 schreef REelax187 het volgende:
Mensen,

Ik hoop dat Tymon er achter komt dat Sean en Paul vuile cheaters zijn, en dat ze niet al te veel misbruik van hem maken. Sean en Paul zijn beiden geneigd om mensen te gebruiken voor hun eigen ego. Sean heeft mij bevestigd een tour met mij te doen en dat heeft hij verzaakt. Daarom kon ik geen tour met C-187 doen.

Sean heeft veel geld verdiend om mijn cd in te spelen, om mij daarna aan de kant te zetten wetende dat ik zonder hem geen tour zou kunnen beginnen. Maar gelukkig kan in met Pestilence een nieuw begin maken. Bijna was ik door Sean en Paul genaaid. En dat letterlijk. Want deze gasten houden van mannen!
Niet dat hun geaardheid ertoe doet....Maar iedereen hoort wel te weten hoe het echt zit.

Patrick.




Zielig, werkelijk zielig.

Bij deze heb je het laatste beetje geloofwaardigheid dat je nog had netjes verneukt.

Stop eens met lullen en maak een beetje muziek, altijd dat infantiel gezeik, m'n hoofd loopt er van om.

Heel netjes trouwens om hun geaardheid erbij te halen, of het nu waar is of niet, het heeft iig niets met jouw problemen te maken... Dergelijke berichten de wereld in sturen doe je gewoon niet.

Soit, Tymon, geef er een lap op ginder!



[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 14-06-2008 13:35]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2008 13:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zielig Asphyxiate, zo'n reactie, enkel op de persoon spelen; feit is wel dat C-187 een tour zou doen en dat dat niet is doorgegaan, terwijl duidelijk is dat dat niet aan Patrick heeft gelegen...waar moet het dan anders aan gelegen hebben? Een kant vh verhaal hebben we gehoord; de andere kant niet he..

Hoewel C-187 een dijk van een plaat heeft afgeleverd (die nogal wisselend is ontvangen maar dat is wel vaker bij eigenzinnige platen) zit ik toch veel liever op Pestilence te wachten dus mij hoor je niet klagen.

Ik hoop echter dat Cynic geen slappe spirituele sfeerplaat maakt en dat er nog wat metal-ballen in zitten, want de demo voorspelt mij nog te weinig gitaarvuurwerk



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 14-06-2008 13:45 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2008 13:41 schreef Mutilator het volgende:
Zielig Asphyxiate, zo'n reactie, enkel op de persoon spelen; feit is wel dat C-187 een tour zou doen en dat dat niet is doorgegaan, terwijl duidelijk is dat dat niet aan Patrick heeft gelegen...waar moet het dan anders aan gelegen hebben? Een kant vh verhaal hebben we gehoord; de andere kant niet he..

Hoewel C-187 een dijk van een plaat heeft afgeleverd (die nogal wisselend is ontvangen maar dat is wel vaker bij eigenzinnige platen) zit ik toch veel liever op Pestilence te wachten dus mij hoor je niet klagen.

Ik hoop echter dat Cynic geen slappe spirituele sfeerplaat maakt en dat er nog wat metal-ballen in zitten, want de demo voorspelt mij nog te weinig gitaarvuurwerk




En wat Patrick doet is niet zielig?
Kijk, als patrick wat moeite had gedaan had hij MAKKELIJK een andere drummer kunnen vinden voor zijn project. Het is niet simpel, maar er zijn genoeg drummers die sean's partijen aankunnen. Hij had Sean echt niet nodig. Daarnaast zijn Sean en Paul al een tijdje 24 op 24 bezig met cynic, logisch dat ze geen tijd meer overhouden voor die zijprojecten.

Ik vind het echt jammer dat de tour er niet is gekomen, want ik vind Collision een dijk van een plaat. Maar er zal wel een hoop meer achter zitten, alles op Sean steken (zonder dit echt te beargumenteren !!!!!!) is best wel laag.





[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 14-06-2008 13:46]



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 14-06-2008 14:34 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hadsikidee, het moddergooien gaat door..

wat idioot dat mulitatort een reactie op een zielige reactie zielig vind..

Ik vind t op z'n minst dubieus dat meneer Mameli zich er van te voren 100% bewust van moet zijn dat hij zichzelf en zn bandje door de gekozen 'sessie' muzikanten redelijk in de kijkert speelt en daarmee dus een deel van de aandacht ook aan hun te danken heeft. Als er dan vervolgens enige onenigheid ontstaat (waarover interesseert me geen pisflikker) zijn t opeens geen goeie gasten meer en worden ze met de grond gelijk gemaakt. Hou in eerste instantie dan de eer aan jezelf en ga geen discussies en hopeloze insinuaties veroorzaken.

Als meneer Mameli in zn vrije tijd zichzelf bij bejaarden prostitueert zou me dat geen moer uitmaken, het gaat erom dat er zometeen een vette cd aankomt.

Ik heb Cynic vorig jaar op Graspop gezien en vond t huilen met de pet op, meneer masvidal zag eruit als een flikker en de hele show klonk mij te truttig (note: ik vind Focus een meesterwerk).
Volgend jaar Pestilence op Graspop, es kijken of die kale plofkop minder homofiel uit de hoek komt!




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2008 8:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2008 14:34 schreef Aaaarco het volgende:
hadsikidee, het moddergooien gaat door..

wat idioot dat mulitatort een reactie op een zielige reactie zielig vind..

Ik vind t op z'n minst dubieus dat meneer Mameli zich er van te voren 100% bewust van moet zijn dat hij zichzelf en zn bandje door de gekozen 'sessie' muzikanten redelijk in de kijkert speelt en daarmee dus een deel van de aandacht ook aan hun te danken heeft. Als er dan vervolgens enige onenigheid ontstaat (waarover interesseert me geen pisflikker) zijn t opeens geen goeie gasten meer en worden ze met de grond gelijk gemaakt. Hou in eerste instantie dan de eer aan jezelf en ga geen discussies en hopeloze insinuaties veroorzaken.

Als meneer Mameli in zn vrije tijd zichzelf bij bejaarden prostitueert zou me dat geen moer uitmaken, het gaat erom dat er zometeen een vette cd aankomt.

Ik heb Cynic vorig jaar op Graspop gezien en vond t huilen met de pet op, meneer masvidal zag eruit als een flikker en de hele show klonk mij te truttig (note: ik vind Focus een meesterwerk).
Volgend jaar Pestilence op Graspop, es kijken of die kale plofkop minder homofiel uit de hoek komt!





Tsja zielig..een statement als "Bij deze heb je het laatste beetje geloofwaardigheid dat je nog had netjes verneukt." is echt te triest voor woorden en "Stop eens met lullen en maak een beetje muziek"; er is net een cd uitgekomen en de nieuwe is in productie

Verder ben ik het wel met je eens dat prive en muziek 2 gescheiden zaken zijn; ik denk dan ook dat Patrick een beetje mikt op het TMDC promotie effect


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 16-06-2008 9:00 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Moet een moderator niet on-topic blijven? Deze reacties kunnen m.i. richting het onzin topic.

On Topic dan maar:
Wat de nieuwe plaat brengt zullen we na de release weten. Muti-later heeft een punt als hij zegt dat het misschien wat 'rustiger' wordt. Laat onverlet dat de kwaliteit van de drie gepresenteerde nummers op de demo/promo geweldig is.
Het is weer verder verwijderd van de oorspronkelijke Cynic demo's van 20 jaar terug, maar die tendens was op Focus al ingezet. Maar Integral Birth kan met een verpletterende productie heel goed gaan uitpakken. Wellicht dat Tymon zijn brul verder mag doorveoren in de definitieve versie. We'll see.
Laat maar komen die plaat en tour!


10.10.1942 - 20.11.2011


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2008 9:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat ben ik blij dat ik me niet hoef bezig te houden met dat 'wie doet wat met wie en waarom vindt de ander dat niet leuk' geneuzel.

Ik ga gewoon afwachten of Cynic op de proppen komt met een waardige opvolger van één van mijn favo albums aller tijden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2008 9:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

CYNIC Finalizing New Album Mix - June 17, 2008

Reunited progressive metallers CYNIC — whose 1993 album "Focus" is regarded as a landmark release in the field of technical/progressive metal — recently entered a California studio with producer Warren Riker (DOWN, SANTANA) to begin recording their new album for a late 2008 release via Season of Mist Records.

Commented drummer Sean Reinert: "We are currently finishing up mixing the last two songs for the new CYNIC album with Warren Riker and could not be happier. It is really sounding amazing. I'm loving my drum sound! Paul's [Masvidal, guitar/vocals] guitar tones are really killer. [Sean] Malone [bass] came down from Missouri for four days and tracked some great bass and stick lines. Tymon [Kruidenier, guitar/vocals] arrived [from Holland] last weekend and is now part of the fold. His growls and guitars are sounding sick!! We've been in a Glendale studio for almost 4 1/2 weeks now and yet I feel like we've been here a year! After we finish tomorrow night we will sit and live with the songs for a week before proceeding on to mastering. Right after that we start our rehearsals for the summer European mini-tour so keep a lookout for dates."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 17-06-2008 9:30 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Malone op de Chapman-stick

da's niet goed voor de bruutheid, wel voor de muzikaliteit!

Now Playing: Sean Malone - Cortlandt


10.10.1942 - 20.11.2011


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 17-06-2008 9:32 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

En Malone's visie:
http://smgk.blogspot.com/2008/06/done.html

Goed geschreven observeringen!


10.10.1942 - 20.11.2011


cynic
Usericon van cynic
Posted 17-06-2008 11:46 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Ik hoop dat het ook wat minder modderig klinkt dan Focus. Cynic met een goede productie lijkt me wel mooi.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2008 11:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juni 2008 11:46 schreef cynic het volgende:
Ik hoop dat het ook wat minder modderig klinkt dan Focus. Cynic met een goede productie lijkt me wel mooi.


Check de remaster van Focus; die heropgenomen nummers klinken stukken beter!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cynic
Usericon van cynic
Posted 17-06-2008 12:14 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

quote:
Op 17 juni 2008 11:54 schreef Mutilator het volgende:
Check de remaster van Focus; die heropgenomen nummers klinken stukken beter!!


hebben ze de nummers opnieuw opgenomen?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2008 12:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juni 2008 12:14 schreef cynic het volgende:
hebben ze de nummers opnieuw opgenomen?



Niet opnieuw ingespeeld; 3 nummers geremastered.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-06-2008 11:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

En nu eindelijk bevestigd: CYNIC speelt bij ons op ProgPower Europe een volledige headline-show! Zeer waarschijnlijk de enige europese show in het najaar, dus ben erbij!

Voor tickets en meer info: http://www.progpower.eu



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 24-06-2008 15:25 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

FIJN!

Haal meteen de tikfout uit de openingspagina:
"...so this will be some kind of exclsuive performance..."

Nog een maandje, zijn ze in Nederland


10.10.1942 - 20.11.2011


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen