IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Cynic Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2004 1:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 1:32 schreef CoenV het volgende:
Knap gelezen in mijn audioscrobbler lijst, buitengewoon eikelige homofiel.
Tygers Of Pan Tang heersch niet zomaar, die heerschen de pan uit, letterlijk, met vogelpest besmette longhond.



Audiodinges ken ik niet, meneertje wondroos. Ik gokte echter, dat een neusschotkankerlijer als jijzelf, die vaker dan eens zijn voorliefde voor mannen in strakke broeken en leren petten met ijzeren studs heeft verklaard, ongetwijfeld de onmeunig homofiele en aan anale lekkage lijdende Tygers zou kunnen waarderen.

Ik had dus gelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 13-11-2004 1:42 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 1:36 schreef Chelman het volgende:
Audiodinges ken ik niet, meneertje wondroos. Ik gokte echter, dat een neusschotkankerlijer als jijzelf, die vaker dan eens zijn voorliefde voor mannen in strakke broeken en leren petten met ijzeren studs heeft verklaard, ongetwijfeld de onmeunig homofiele en aan anale lekkage lijdende Tygers zou kunnen waarderen.

Ik had dus gelijk.


Fuck, zelfs een anaal op Lain rijdende neger zou zich hetero voelen bij het lezen van jou posts, doorgesmeerde incestvaselinefamiliepomp. Tygers Of Pan Tang is inderdaad een band waar je aan denkt bij nichterige bands. Lelijk eikelhoofd, het is geen powermetalband, of een door de homomods goedgekeurde nichtenband, die muziek maken alsof ze minsten een ananas anaal verwerken live, het is een volwaardige heavymetalband met nwobhm-roots, geen nichterig strontvreetfeest.
Holy shit, je kenmerkt je door stupiditeit, melaatse berber.


Odal
Usericon van Odal
Posted 13-11-2004 1:43 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Coen V houd eens op met zeiken. niemand waardeerd jou.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2004 1:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 1:42 schreef CoenV het volgende:
Fuck, zelfs een anaal op Lain rijdende neger zou zich hetero voelen bij het lezen van jou posts, doorgesmeerde incestvaselinefamiliepomp. Tygers Of Pan Tang is inderdaad een band waar je aan denkt bij nichterige bands. Lelijk eikelhoofd, het is geen powermetalband, of een door de homomods goedgekeurde nichtenband, die muziek maken alsof ze minsten een ananas anaal verwerken live, het is een volwaardige heavymetalband met nwobhm-roots, geen nichterig strontvreetfeest.
Holy shit, je kenmerkt je door stupiditeit, melaatse berber.


Een melaatse berber met ontbrekende chromosomen lijkt me toch eerder een van jouw voorouders te zijn. Met de aantekening dat hij een lesbische schaap heeft moeten verkrachten om je te mogen verwekken uiteraard.

De Tygers zijn en blijven een band die iedere weldenkende mens doet denken aan Jos Brink, Gordon, Gerard Joling en Carlo Boszhard met lang haar. Ik ga jouw voorkeur voor de mannenliefde uiteraard niet veroordelen want het zou in strijd zijn met de grondwet. Laat ik volstaan met de stelling dat ik me zorgen maak om je familiesfeer aangezien jij, Coen V, als zijnde de jongere broer van Mohammed B. niet dagelijks in zulke tolerante kringen als ZM vertoeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-11-2004 1:53]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 13-11-2004 1:57 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 1:52 schreef Chelman het volgende:
Een melaatse berber met ontbrekende chromosomen lijkt me toch eerder een van jouw voorouders te zijn. Met de aantekening dat hij een lesbische schaap heeft moeten verkrachten om je te mogen verwekken uiteraard.

De Tygers zijn en blijven een band die iedere weldenkende mens doet denken aan Jos Brink, Gordon, Gerard Joling en Carlo Boszhard met lang haar. Ik ga jouw voorkeur voor de mannenliefde uiteraard niet veroordelen want het zou in strijd zijn met de grondwet. Laat ik volstaan met de stelling dat ik me zorgen maak om je familiesfeer aangezien jij, Coen V, als zijnde de jongere broer van Mohammed B. niet dagelijks in zulke tolerante kringen als ZM vertoeft.


Twijfelachtig bronnen waar je naar verwijst. Ik bedoel, in contact te komen met je complete familie vind ik wat ver gezocht, als overtuigend homofiel val je sowieso al teveel op, aarskauwer.
Waarschijnlijk heb je ooit de naam van de band opgevange in een wilde nacht met een willekeurige neger, maar werd de band afgedankt als te heteroverantwoord.
Dankzij je wansmaak keurde je bij nader onderzoek deze toch wel geniaal te noemen band af.
Nu reageer je je af op compleet machteloze heavymetalhelden die niks aan jouw nichterige gedachtengoed kunnen doen, en waarschijnlijk smalend zullen lachen om je compleet seniele reacties, aapmens.
Een klein punt moet ik je gelijk in geven, wat doe ik hier op ZM?


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 13-11-2004 1:59 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl



PhantomLord
Usericon van PhantomLord
Posted 13-11-2004 2:01 by PhantomLord Wijzig reactieProfiel van PhantomLordQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 1:57 schreef CoenV het volgende:
Twijfelachtig bronnen waar je naar verwijst. Ik bedoel, in contact te komen met je complete familie vind ik wat ver gezocht, als overtuigend homofiel val je sowieso al teveel op, aarskauwer.
Waarschijnlijk heb je ooit de naam van de band opgevange in een wilde nacht met een willekeurige neger, maar werd de band afgedankt als te heteroverantwoord.
Dankzij je wansmaak keurde je bij nader onderzoek deze toch wel geniaal te noemen band af.
Nu reageer je je af op compleet machteloze heavymetalhelden die niks aan jouw nichterige gedachtengoed kunnen doen, en waarschijnlijk smalend zullen lachen om je compleet seniele reacties, aapmens.
Een klein punt moet ik je gelijk in geven, wat doe ik hier op ZM?


Aha, dit is de bedoeling dus Saphire?


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 13-11-2004 2:02 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-11-2004 2:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

*bulder*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 13-11-2004 2:07 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht





Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 13-11-2004 2:08 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl



Orion
Usericon van Orion
Posted 13-11-2004 9:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-11-2004 11:08 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

goed,.....

weer ff ontoppic ... die bonus nummers van de rerelease van focus... hoe zijn die?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Ed
Usericon van Ed
Posted 13-11-2004 11:18 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 11:08 schreef DaVinz het volgende:
goed,.....

weer ff ontoppic ... die bonus nummers van de rerelease van focus... hoe zijn die?


ik vind ze wel goed, heb de hele portal cd ooit gedownload en ze zijn wel een stuk rustiger maar zeker ook net zo gaaf.

Hier kan je naar samples luisteren:

http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6768895&cart=208542778&style=music&Bab=E


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-11-2004 13:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Weet iemand waar ik die laatste 2 demos kan downloaden? Want ik heb ze niet meer
Ik ga er nu even op uit om de nieuwe focus te bestellen.......


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-11-2004 14:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 11:18 schreef Ed het volgende:
ik vind ze wel goed, heb de hele portal cd ooit gedownload en ze zijn wel een stuk rustiger maar zeker ook net zo gaaf.

Hier kan je naar samples luisteren:

http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6768895&cart=208542778&style=music&Bab=E

thnx


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-11-2004 23:56 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 13:33 schreef BARABAS het volgende:
Weet iemand waar ik die laatste 2 demos kan downloaden? Want ik heb ze niet meer


Ze zijn zeker niet meer te downen, of wel soms?!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 17-11-2004 0:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

incestvaselinefamiliepomp

hoe kom je erop,


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 12:46 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 23:56 schreef BARABAS het volgende:
Ze zijn zeker niet meer te downen, of wel soms?!


op http://www.metalprovider.com/cynic/ stonden tot voor kort geleden alle demo's
maar de site is nu definitief weg.
Een alternatieve site weet ik niet, maar ik heb uiteraard wel alles ondertussen op cd. dus er is altijd nog ouderwetsche trading


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-11-2004 12:51 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik heb niet zo veel te traden, alleen geld.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 12:56 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 12:51 schreef BARABAS het volgende:
Ik heb niet zo veel te traden, alleen geld.


'niet zo heel veel', betekent toch in ieder geval wel iets, toch?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-11-2004 13:07 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik kan niet echt iets verzinnen wat ik voor intressants heb om te traden...Er zijn misschien wel dingen, maar ja, misschien heb je die ook al wel.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 13:11 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ach, er valt altijd een mouw aan te passen
tegen onkosten wil ik best e.e.a. voor je branden


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-11-2004 13:20 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Prima, kun je me daar anders even over mailen wat je ervoor moet hebben enzo.....

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 05-02-2005 17:06]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 14:00 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Mailtje verstuurd!


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen