IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : blackmetal frontmannen die in zichzelf snijden Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-01-2010 21:27 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ja sorry ik was lifelover aan het luisteren dan krijg je dat.


praat over dit fenomeen hier.

GRAAG SERIEUZE DISCUSSIES ANDER WORD GREYCLOAK BOOS


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2010 21:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Automutilatie tot show doorgetrokken, in hoeverre het van sommige bands serieus/echt automutilatie problemen zijn en niet alleen show weet ik echter niet want ik ken de desbetreffende personen niet in het echt. Daarnaast trouwens ook niemand die aan automutilatie doet.. apart fenomeen.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-01-2010 21:33 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Toen ik nog fucked up was van de seroxat en een vriendin met borderline had was ik de wanhoop nabij dus ik snap het gevoel. een pijn voelden die de andere pijn verdrijft.

ik ben geen zanger ofzo maar dat is mijn verhaal.

als podium presentatie moet ik het nog zien te begrijnpen.

of misschien is het wel puur poser gedrag. een soort van je blote piemel laten zien en er trots op zijn ik weet het niet heb ook geen oordeel verder maar ik probeer het ook gewoon te begrijpen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-01-2010 21:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Die meneer van Shining doet het ook. Ik vind het niet wat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 21:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hmm.. De scheidslijn tussen psychiatrie en black metal lijkt me vrij dun in veel gevallen. Ik zou de DSM-IV best eens willen loslaten op Maniac, Mika Luttinen of It van Abruptum.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-01-2010 21:38 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 7 januari 2010 21:36 schreef bastianus het volgende:
Hmm.. De scheidslijn tussen psychiatrie en black metal lijkt me vrij dun in veel gevallen. Ik zou de DSM-IV best eens willen loslaten op Maniac, Mika Luttinen of It van Abruptum.


hahahah die invals hoe was ik nog niet bewandeld.

Homosexualiteit en histerie stonden er vroeger ook in mind you


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 21:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 21:38 schreef Black Jew het volgende:
hahahah die invals hoe was ik nog niet bewandeld.

Homosexualiteit en histerie stonden er vroeger ook in mind you

Hmm.. Van homosexualiteit schijn je toch ook te kunnen genezen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



moet je Aestethic Meat Front es kijken/luisteren


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2010 21:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zijn gewoon falers, ze weten nooit goed te snijden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 21:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-01-2010 21:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Serieuze discussie? Heb het dan maar even in een serieus forum geknald.


Bruce Banner


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 21:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 21:44 schreef Jenje het volgende:
Zijn gewoon falers, ze weten nooit goed te snijden.

Dat was bij Dead ook het geval ja. Gelukkig had hij al snel in de peiling dat een buks beter werkt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



moet je eens kijken rond 8.14


signature


Cees
Usericon van Cees
Posted 07-01-2010 21:53 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Gay ass shit... Wat een "Spektakel".

Die band dan hea.


The trend is dead.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 21:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die kerel met zijn haken in zijn rug trekken ze meestal omhoog en dan hangt hij te bengelen, en die "waves" zijn dan muziek


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2010 21:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 januari 2010 21:44 schreef Jenje het volgende:
Zijn gewoon falers, ze weten nooit goed te snijden.


Ze willen meestal ook niet dood, iig hoeft het niet op het moment dat ze zoiets doen...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2010 22:01 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik geloof ook weinig van de verhalen die rond gaan over de frontman van Silencer;



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2010 22:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb er helemaal niets mee. 2x shining gezien, waarvan 1 x vlak voor het podium gestaan. Dat doe ik nooit meer, ik heb liever geen bloed over mijn zondagsche goed.

Eigenlijk vind ik het maar gewoon aandachttrekkerij. En als het serieus is, dan zou zo iemand hulp moeten zoeken, lijkt mij. Maar ieder zijn ding.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2010 22:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hoe dan ook, nooit vooraan gaan staan bij wat voor black metal concert dan ook (tenzij je natuurlijk 15 jarig poserpubertje/metalsletje bent, maar dan verdien je het ook, na afloop in de plee allemaal stoere gezichten van 'kijk mij ik zit onder het bloed' en dan vervolgens wel de hele plee bevuilen met pleepapier om het eraf te halen )

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-01-2010 22:10]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2010 22:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zoekt hij hulp, staan er 100 man niets te doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 22:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



classic,


ach, op death metal concerten gooien ze wel met ingewanden, ze doen maar zeg ik


Aestethic Meat Front komt er ook gewoon vooruit dat het vooral de show is die telt


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2010 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 januari 2010 22:08 schreef Argh het volgende:
Hoe dan ook, nooit vooraan gaan staan bij wat voor black metal concert dan ook (tenzij je natuurlijk 15 jarig poserpubertje/metalsletje bent, maar dan verdien je het ook)


Ja, maar dat is toch wel jammer dan. Ik ben muzikant (of wat er voor door mag gaan) en ik mag graag van dichtbij kijken wat een gitarist op een podium op zijn snaren aan het doen is.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2010 22:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 januari 2010 22:09 schreef ElitE het volgende:
zoekt hij hulp, staan er 100 man niets te doen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2010 22:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, maar dat is toch wel jammer dan. Ik ben muzikant (of wat er voor door mag gaan) en ik mag graag van dichtbij kijken wat een gitarist op een podium op zijn snaren aan het doen is.


Mocht je ooit nog eens naar een concert van Darkened Nocturn Slaughtercult gaan raadt ik je sterk af om vooraan te gaan staan, óók niet vanwege het feit dat er een frontvrouw op het podium staat ipv een frontman

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-01-2010 22:12]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Tegenwoordig is het ook af te raden in de eerste rijen van Judas Priest en Saxon concerten te gaan staan,
omwille van de geriatrische geur van de omstaanders

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-01-2010 22:14]


signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen