IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-01-2010 22:20 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Nee hoor het is helemaal gelukt, het vrouwelijk lichaam is erg flexibel gelukkig


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-01-2010 22:23 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-01-2010 22:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Na een val met mijn brommer(tje) met blote armen over het asfalt geschraapt. Mijn bovenarmen vol eerste- en derdegraads brandwonden. Plus door dezelfde val op mijn gezicht terechtgekomen. Droeg (gelukkig) een helm, alleen eentje zonder kinbescherming. Kin ook ineens kaputski.

En dan maar alles ontsmetten met zuurstofwater...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2010 22:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 januari 2010 22:08 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Twee kinderen op de wereld zetten, ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest van de pijn.


Een beetje waar er 2 benen uit je buik komen, daartussen zat het denkik.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-01-2010 22:44 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Zijn er foto's van?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2010 22:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 22:38 schreef BenKnuckles het volgende:
... zuurstofwater...
WTF is dat? H2O2?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-01-2010 22:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het is doom metal uit Roemenië...

Neen, een soort van ontsmettingmingsmiddel om het vuil uit je wonde te bruisen. Lekker hoor


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2010 23:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja waterstofperoxide lijkt me dat dus.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 14-01-2010 23:55 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Intussen alweer een jaar of 10 geleden: gymnastiek op de middelbare school. Een hoge rekstok, een beetje heen en weer zwaaien en dan netjes afspringen.

Ik krijg het weer voor elkaar om na het afspringen flink hard naar voren te klappen en in een reflex die val op te vangen met mijn handen. Vervolgens lag ik daar met twee gebroken polsen op de grond. Gelukkig had de school voor dat soort gevallen een soort van opblaasspalken waarvan er 1 lek was en kostte het ongeveer een uur voordat ze het voor elkaar hadden gekregen om een auto te regelen die me naar het ziekenhuis kon brengen. Daar vonden ze dat het toch wel zo scheef zat dat het gezet moest worden. Normaal gesproken krijg je dan een narcosekapje dat je zelf aan moet drukken omdat je zo een soort van dosering reguleert. Maar ja, als je andere hand ook stuk is lukt dat niet meer.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2010 0:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wowowow, zou wel handig zijn als je dat met je mond kan regelen als je erop bijt dat er dan lachgas komt en anders niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 15-01-2010 9:20 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 22:41 schreef ElitE het volgende:
Een beetje waar er 2 benen uit je buik komen, daartussen zat het denkik.


Hahahaha


Yucca
Usericon van Yucca
Posted 15-01-2010 10:39 by Yucca Wijzig reactieProfiel van YuccaQuote dit bericht

5 Dagen rondlopen met een blinde darm ontsteking, en vervolgens 's nachts in de auto over een hobbelige weg naar het ziekenhuis...

Roestige spijker door me voet


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-01-2010 10:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Oeh ja, ook pijnlijk. Dynamo Open Air, eind jaren 80 of begin 90, weet ik niet meer precies, crowdsurfen tijdens Laaz Rockit, en vervolgens kneiterhard op m'n zij op de dranghekken terechtkomen. En wel zo hard dat ik knock out ging en de zanger verschrikt riep: "someone is getting hurt downthere". Resultaat: 5 gekneusde ribben. En geloof me, ribben kun je beter breken dan kneuzen. En de volgende dag gewoon weer eigenwijs aan het werk. Werkte toen bij een boer en zat de hele dag op de trekker. Heerlijk, dat gehobbel

edit: typte ik echt "op m'n zei"...?

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 15-01-2010 10:48]


spelfout weggehaald...


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 17-01-2010 20:21 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2010 10:39 schreef Yucca het volgende:
5 Dagen rondlopen met een blinde darm ontsteking, en vervolgens 's nachts in de auto over een hobbelige weg naar het ziekenhuis...

Roestige spijker door me voet


Hoo ken ik.

Was een jaar of 14, s'nachts overgegeven, buikpijn vooral rond de blind darm 'area'. Moeder duwt es met haar hand op mn buik 'doet da pijn...' AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'. Moeder belt dokter, dokter komt, Doet da pijn *duwt met hand* AAAAAAAAAAAAAAAA. dokter: ga maar naar het spoed. Binnengekomen in spoed, verpleegster *duwt met hand' doet da pijn AAAAAAA. Dan kwam de chirurg en die wou ook nog eens duwen, kheb het hem toch afgeraden want kstond nie in vo de gevolgen.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 17-01-2010 21:41 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 19:54 schreef Ingrimd het volgende:
Wie is er hier allemaal nog meer wel eens in een punaise of spijker gaan staan?

Zo'n hele dikke, lange, roestige spijker die in een plank zat. Het leek alsof ik m'n skies aan het onderbinden was. Moest alleen die andere nog even zoeken.

De verbrijzelde duim had ik al 'gemeld'.

En verder heb ik nog een keer kokend water over m'n hand gehad. Even een sateetje afgieten toen ik 11 was.

De voorruit van een auto ingekopt, ruim 20 jaar geleden. (Nu heb ik een vervorming in m'n schedel en wat vernauwde bloedvaten, waardoor ik altijd hoofdpijn heb als ik m'n medicijnen niet neem.)

Heb ook eens een bacterie in de darmen gehad. Toen heb ik 3 dagen ineengedoken op bed gelegen. Kon niet eten of drinken of het lichaam strekken. Sindsdien heb ik dus PDS.

En ze hebben ooit een keer m'n strot dicht geknepen totdat ik bewusteloos was. Dat was toch wel een hele nare ervaring.

What doesn't kill you makes you stronger!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-01-2010 8:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tja...

Chronische rugpijn.
6x arm gebroken
1x handwortelbeen gebroken
1x voet (soort van) uit de kom (Geloof me, dat wil je echt niet!!! Heb nog nachtmerries van de pijn)
Binnenkant van mijn mond wangzak van kaak gescheurd. (Mooi werk de zorg)
Meerdere bijtwonden (Mooi werk de zorg)
Van rechterhand de kapsels van mijn hand gescheurd van vier vingers (Mooi werk de zorg)
Zware hersenschudding (gevolg 8 weken zo'n beetje in een donkere kamer met zonnebril op doorgebracht)(had ik al gemeld dat de zorg mooi werk is??)
Mislukte ruggeprik waardoor er hersenvocht na bleef druppelen. De term lumbaal punctie doet mij al bijna kotsen nu.

En er zal ongetwijfeld nog meer zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-01-2010 8:19]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-01-2010 8:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Stel je niet aan, je bent toch van staal man!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-01-2010 9:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 8:39 schreef ElitE het volgende:
Stel je niet aan, je bent toch van staal man!


Je hoort/leest mij toch ook niet klagen, ik had die verwondingen nodig om nog harder te worden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 18-01-2010 11:31 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 18 januari 2010 8:39 schreef ElitE het volgende:
Stel je niet aan, je bent toch van staal man!






Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-01-2010 11:55 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 18 januari 2010 8:07 schreef Staalman het volgende:
Tja...

Chronische rugpijn.
6x arm gebroken
1x handwortelbeen gebroken
1x voet (soort van) uit de kom (Geloof me, dat wil je echt niet!!! Heb nog nachtmerries van de pijn)
Binnenkant van mijn mond wangzak van kaak gescheurd. (Mooi werk de zorg)
Meerdere bijtwonden (Mooi werk de zorg)
Van rechterhand de kapsels van mijn hand gescheurd van vier vingers (Mooi werk de zorg)
Zware hersenschudding (gevolg 8 weken zo'n beetje in een donkere kamer met zonnebril op doorgebracht)(had ik al gemeld dat de zorg mooi werk is??)
Mislukte ruggeprik waardoor er hersenvocht na bleef druppelen. De term lumbaal punctie doet mij al bijna kotsen nu.

En er zal ongetwijfeld nog meer zijn.


wat voor doelgroep werk jij als ik vragen mag?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-01-2010 11:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 8:07 schreef Staalman het volgende:
Tja...

Chronische rugpijn.
6x arm gebroken
1x handwortelbeen gebroken
1x voet (soort van) uit de kom (Geloof me, dat wil je echt niet!!! Heb nog nachtmerries van de pijn)
Binnenkant van mijn mond wangzak van kaak gescheurd. (Mooi werk de zorg)
Meerdere bijtwonden (Mooi werk de zorg)
Van rechterhand de kapsels van mijn hand gescheurd van vier vingers (Mooi werk de zorg)
Zware hersenschudding (gevolg 8 weken zo'n beetje in een donkere kamer met zonnebril op doorgebracht)(had ik al gemeld dat de zorg mooi werk is??)
Mislukte ruggeprik waardoor er hersenvocht na bleef druppelen. De term lumbaal punctie doet mij al bijna kotsen nu.

En er zal ongetwijfeld nog meer zijn.


Oehja werken in de zorg, superfijn! Eens denken wat ik allemaal heb opgelopen toen hehe. Niet zo erg als dat van jou, maar toch..

- 3 gekneusde ribben, met schoenafdruk.
- Meerdere malen gebeten in handen, been en in een borst.
- Kopstoot recht op mijn neus (woei, sterretjes zien, pijnlijke neus)
- Gescheurd middenvoetsbeentje
- Beide handen en polsen finaal aan gort gekrabt, open wondjes yay en de bijhorende ontstekingen.
- Scheurtje in kapsel pink
- Meerdere vingers gekneusd door een schop er tegen aan of door fixeren
- Met staartbotje tegen punt van aanrechtblad gelanceerd worden
- Met tandem fiets en al tegen een muur gekwakt worden, bont en blauw zeg maar
- Met aangepast schoeisel meerdere malen snoeihard tegen scheen geschopt worden, van enkel tot knie blauw
- Tafel opvangen die door de ruimte werd gegooid, spieren in duim flink opgerekt
- Zo hard geknepen worden dat hele onderarm blauw werd


Collega is tijdje terug zo hard in dr pink gebeten dat die brak, brr.

Maar leuk werk ja, ik mis ze soms wel.. die rotzooi makende volwassen stouterds. Toch vreemd als je het zo op een rij zet, dat dit soort dingen je overkomt tijdens je werk.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-01-2010 12:00]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-01-2010 20:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat een gelul over werken in de zorg. Ben een keer in mijn hand gebeten. Dat was het. Gewoon zorgen dat je sneller bent. Ik laat me verdomme niet slaan.
Heb een half jaar gewerkt op een krab-, haartrek-, spuug- en bijtafdeling, dat was niet pijnlijk maar wel irritant. Toen heb ik gezegd dat ik snel weg moest anders zou ik er één compleet in puin slaan, na een half jaar ging het me toch op de zenuwen werken. Ik snap sowieso niet dat mensen zich laten vernederen door dat soort gestoorden. Eén keer, en daarna nooit weer.
Ben ook één keer met een mes aangevallen door een cliënt, die heb ik meteen tegen de vloer aangewerkt. Heeft ie nooit meer in zijn hoofd gehaald. Reageerde zich voortaan op mijn collega's af..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2010 17:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 20:38 schreef bastianus het volgende:
Wat een gelul over werken in de zorg. Ben een keer in mijn hand gebeten. Dat was het. Gewoon zorgen dat je sneller bent. Ik laat me verdomme niet slaan.
Heb een half jaar gewerkt op een krab-, haartrek-, spuug- en bijtafdeling, dat was niet pijnlijk maar wel irritant. Toen heb ik gezegd dat ik snel weg moest anders zou ik er één compleet in puin slaan, na een half jaar ging het me toch op de zenuwen werken. Ik snap sowieso niet dat mensen zich laten vernederen door dat soort gestoorden. Eén keer, en daarna nooit weer.
Ben ook één keer met een mes aangevallen door een cliënt, die heb ik meteen tegen de vloer aangewerkt. Heeft ie nooit meer in zijn hoofd gehaald. Reageerde zich voortaan op mijn collega's af..


-heel verhaal-

Edit: laat ook maar, uitleggen heeft toch geen zin

Schijnbaar is het jouw doelgroep niet, voor een ander is zeer moeilijk verstaanbaar gedrag nu eenmaal een uitdaging, zonder ze in elkaar te rossen.

Hops! Nu weer auwtjes!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2010 18:30]


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-01-2010 19:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 17:33 schreef MMayo het volgende:

Schijnbaar is het jouw doelgroep niet, voor een ander is zeer moeilijk verstaanbaar gedrag nu eenmaal een uitdaging, zonder ze in elkaar te rossen.




Waarom zou je in de zorg gaan werken als je je cliënten niet af en toe helemaal in mekaar kan rammen?





Bareuh...


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 20-01-2010 18:24 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Oeh ja toen mijn kaak naar voren gezet werd via een soort bankschroefprincipe! Ik moest naar de kaakchirurg ter controle halverwege de week dat het 1 mm per dag naar voren werd gedraaid en toen bleek het scheef gegaan te zijn, toen dacht die kaakchirurg: ik draai het wel gewoon in 1 keer allemaal bij, in 1 keer vol bewustzijn je kaak 3 mm naar voren doet best zeer!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen