IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Dillinger Escape Plan Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-03-2013 11:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Valt wel mee, maar echt overtuigen doet het nog niet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-03-2013 19:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind het vet! Mag nog wel meer freaky van mij.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-03-2013 23:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Hey everyone. So it seems there are a lot of these things going on, and now we are unwittingly part of one. You know, these band "contests" where they put one band against another in some sort of "cage match" as if musical expression is an olympic sport? Well yeah. We don't really care about "beating" other bands and saying HEY OUR ART IS BETTER THAN YOURS! WE NEED EGO VALIDATION! VOTE FOR US IN THIS POLL! So in order to keep us from advancing to another "round" or just to help us to make a statement against reducing art to sport just for the sake of driving web traffic...can you please go vote AGAINST us in this poll, to make sure we lose? Thanks.

http://loudwire.com/as-i-lay-dying-vs-the-dillinger-escape-plan-death-match/


Harde bazen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-03-2013 10:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2013 20:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 23-04-2013 20:57 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Nieuwe clip




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-04-2013 21:04 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Goed nummer. Wordt dus weer een verplichte aanschaf, deze plaat



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2013 21:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Fijne clip, verder nog niet zo enthousiast.


I wish I was a butterfly


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 23-04-2013 21:17 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 23 april 2013 21:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Fijne clip, verder nog niet zo enthousiast.

Deed het pijn?



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-04-2013 21:18 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

zo, dat kunnen we dus overslaan.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2013 21:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2013 21:17 schreef Retardo het volgende:
Deed het pijn?

Als jij nog vaker komt wel, ja...


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2013 22:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-05-2013 23:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dank u! Morgen zit ik toch heel de dag achter een bureau, kan ik die stream mooi inzetten.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-05-2013 1:51 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2013 22:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
http://pitchfork.com/advance/108-one-of-us-is-the-killer/

Stream van het hele album.
Het wordt meer van hetzelfde, pakt niet echt.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-05-2013 9:48 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Hmm, komen in Oktober naar Antwerpen. Wil ze toch ooit eens live zien.

http://www.trixonline.be/site/content/programma.asp?id=1286


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 15-05-2013 10:30 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 15 mei 2013 1:51 schreef bokkie666 het volgende:
Het wordt meer van hetzelfde, pakt niet echt.


Dat eerste klopt wel, dat tweede na 3 a 4 keer luisteren niet echt meer. Toch wel een prima plaatje weer.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-05-2013 21:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

In eerste instantie vond ik het wat tegenvallen, iets te toegankelijk, of zelfs pakkend? Ik kon zowaar al na één keer wat refreinachtige dingetjes meezingen. Kennelijk ben ik het algemene referentiekader voor wat toegankelijk is kwijt, want mijn collega's vinden het nog steeds chaotische kutmuziek (en de verbaal wat minder sterken onder hen zeggen dan in fraai Brabants: "wanne kutherrie, da gij zo kent werreke").

Na wat extra luisterbeurten begint de plaat wel degelijk te groeien, zeker als ik hem in zijn geheel aandachtig luister is het een behoorlijk uitgebalanceerd werkje. Afzonderlijk is zeker niet ieder nummer briljant. Het geheel dat beter is dan de som der delen, u kent het wel.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-05-2013 21:31]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-05-2013 21:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hm, die stream is weg, jammer. Digitaal aanschaffen wil ik wel, maar via crytunes wil ik niet, via amazon lukt niet (want niet USA hier) en google play ook niet.

Welkom in de 21e eeuw .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-05-2013 15:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik hoor weer wat overduidelijke Mike Patton invloeden. Vind het tot nu toe wel een goed albumpje. Niet zo goed als de vorige. Toch zitten er her en der wel weer wat frisse dingen in verstopt als je goed luistert (Paranoia Shields bijvoorbeeld... Cradle Of Filth achtige opera koren / trombone etc..)


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-05-2013 17:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2013 10:30 schreef CTTS het volgende:
Dat eerste klopt wel, dat tweede na 3 a 4 keer luisteren niet echt meer. Toch wel een prima plaatje weer.
Ik moet er meer tijd in stoppen, vaker draaien en zo, maar dat is mij bij Option Paralyses ook niet gelukt eigenlijk.


Nieuwe nummers live en een cover met Chino op zang ook.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-06-2013 23:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
The Dillinger Escape Plan has cancelled their summer tour dates in Europe due to the broken hand recently suffered by guitarist Ben Weinman. According to Metal Insider, Weinman will be undergo hand surgery on Thursday. Weinman hopes to begin playing guitar just a few weeks following surgery, which will enable Dillinger to still appear on the Summer Slaughter Tour as scheduled.


Hm, jammer!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 11-06-2013 23:11]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-06-2013 23:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha ik ben wel opgelucht eigenlijk. Niemand wilde met me mee naar het optreden in Groningen

Zag nog wel foto's van die Weimann met mitella op een stoel op 't podium terwijl de band gewoon aan het spelen was haha.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-06-2013 23:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Orion Music fest. inderdaad


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-06-2013 0:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Kut. Dat maakt het minder de moeite waard om naar Graspop te gaan.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-06-2013 2:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2013 23:20 schreef Argh het volgende:
Haha ik ben wel opgelucht eigenlijk. Niemand wilde met me mee naar het optreden in Groningen

Zag nog wel foto's van die Weimann met mitella op een stoel op 't podium terwijl de band gewoon aan het spelen was haha.

Ik had met je gewild, gast!


I wish I was a butterfly


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen