IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Dillinger Escape Plan Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-06-2004 18:29 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

yes! vanavond naar dillinger in de effenaar. ben benieuwd naar het nieuwere werk...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-06-2004 21:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

en morgen op graspop


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 1:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

GODVERDETYFUS wat een teringherrie, ongelofelijk. Textures was muzikaal beter, maar niet zo strak als ik ze ooit gezien heb, maar D.E.P. roste een partij weg, gekke lui.......volgende week Meshuggah en hetzelfde voorprogramma...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 25-06-2004 9:55 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

textures kan zeker aardig spelen, ze verdienen alleen niet de originaliteitsprijs. ik zie ook niet in waarom ze 'muzikaal beter' zijn, maar goed.

dep was weer intens, de nieuwe nummers klonken ook veelbelovend.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 25-06-2004 11:12 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Textures beter? Kom op, Textures is best een goede band, maar ik zie niet helemaal (nergens eigenlijk) waarin Textures beter zou zijn dan TDEP. Zeker als het op podiumpresentatie aankomt verliest textures het echt op alle fronten. Leuke band verder hoor, een beetje overgewaardeerd alleen.

TDEP: ongelofelijk. Niet zo extreem goed als destijds met Botch, maar holladiejee, wát een intense, brute tornado die daar over het podium raast. Vaak onnavolgbaar en onmenselijk... Fantastische show...


We don't take it, we just fake it...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-06-2004 12:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

ik stond helemaal vooraan en dat heb ik geweten ook! Gitarist Brian Benoit sloeg steeds bijna met z'n gitaar m'n hersens in.
Godverdetyfus wat een brok energie deze band. En de drummer doet alsof het niks is


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 13:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Textures IS muzikaal beter LIVE! Ook de drummer....Als die lui van DEP zo staan te springen als zij dat doen dan kun je niet fatsoenlijk gitaar meer spelen behalve 1 akkoordje aanslaan....en ze 'sprongen' nogal vaak. Begrijp me niet verkeerd, ik vind DEP geweldig en als het op podiumpresentatie aankomt zijn ze veruit de beste en ik heb me ook zeker vermaakt, strak spelen kunnen ze wel, maar van een andere orde!

Ik ben er van overtuigd dat Meshuggah, ook al mag je ze niet vergelijken, veel strakker speelt volgende week dan DEP, die bewaren iets meer rust, DEP is meer hardcore, het hoort erbij, Meshuggah is meer metal.....Het verbaasd me wel dat necrobert als ie vooraan heeft gestaan geen gitaar in z'n smoel heeft gehad, zoals bijna bij ieder optreden van DEP gebeurt wat resulteerd in nogal pleister plakwerk...

en wat heeft die zanger overigens enorme boomstammen van armen, was me nog nooit zo opgevallen.....


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 25-06-2004 13:37 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik vind dat ze ondanks alle chaos, juist zeer coherent blijven klinken, dus alleen daarom al vind ik dep stukken muzikaler dan textures. meshuggah zal ongetwijfeld strakker (lees: statischer) zijn. bovendien staan de gitaristen van dep niet de hele tijd rond te springen een groot deel van de tijd spelen ze juist zeer geconcentreerd.

het lijkt me idd redelijk gevaarlijk om vlak vooraan te staan, vooral toen hij zonder te kijken het publiek in sprong.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 13:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 13:37 schreef El Chulo het volgende:
ik vind dat ze ondanks alle chaos, juist zeer coherent blijven klinken, dus alleen daarom al vind ik dep stukken muzikaler dan textures. meshuggah zal ongetwijfeld strakker (lees: statischer) zijn. bovendien staan de gitaristen van dep niet de hele tijd rond te springen een groot deel van de tijd spelen ze juist zeer geconcentreerd.



zekers, helemaal, mee eens, maar over dat coherente, verschil ik van mening en dus ook over dat muzikale

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 25-06-2004 13:43]


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 25-06-2004 14:16 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

El Chulo said it all...

Die overschatting van Textures begint bizarre vormen aan te nemen...


We don't take it, we just fake it...


psychopathologist
nou breekt mijn klompvoet
Usericon van psychopathologist
Posted 25-06-2004 15:18 by psychopathologist Wijzig reactieProfiel van psychopathologistQuote dit berichthttp://www.cerebraltumor.com

haha ik stond ook links vooraan en ik had ook echt het idee dat er iemand geraakt ging worden, ziek trouwens dat die gitaar bijna niet ontstemde. het was een erg vette show, de nieuwe nummers klonken goed, en textures was leuk, maar dillinger was geweldig!


grind on . . . . . . . cerebral tumor


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-06-2004 15:22 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Omdat ik de trein had gemist heb ik de eerste helft van Textures ook gemist, maar het laatste half uur klonk niet onaangenaam.
Dillinger was super. Ik heb erg staan genieten van alle energie die verspild werd op dat podium. Ik schrok eerlijk gezegd een beetje bij het eerste nummer, toen de gitarist die links stond (Ben/Brian?) meteen enorm begon te freaken
En inderdaad, wat een gave drummer, hij zat op een gegeven moment tijdens het spelen gekke bekken te trekken alsof hij niks aan het doen was.


psychopathologist
nou breekt mijn klompvoet
Usericon van psychopathologist
Posted 25-06-2004 15:26 by psychopathologist Wijzig reactieProfiel van psychopathologistQuote dit berichthttp://www.cerebraltumor.com

een paar foto's van gisteren







grind on . . . . . . . cerebral tumor


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 15:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 15:26 schreef psychopathologist het volgende:
een paar foto's van gisteren



Jeroen? Bist du das?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-06-2004 15:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 15:26 schreef psychopathologist het volgende:
een paar foto's van gisteren


Heee! Ik was de enige die foto's mocht nemen werd mij verteld!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


psychopathologist
nou breekt mijn klompvoet
Usericon van psychopathologist
Posted 25-06-2004 15:46 by psychopathologist Wijzig reactieProfiel van psychopathologistQuote dit berichthttp://www.cerebraltumor.com

quote:
Op 25 juni 2004 15:34 schreef Spirit In Black het volgende:
Jeroen? Bist du das?


neen, sander is de naam


grind on . . . . . . . cerebral tumor


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 15:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

okay, kan me nog een Jeroen 'tumor' herinneren....


psychopathologist
nou breekt mijn klompvoet
Usericon van psychopathologist
Posted 25-06-2004 15:55 by psychopathologist Wijzig reactieProfiel van psychopathologistQuote dit berichthttp://www.cerebraltumor.com

klopt, jeroen tumor zit nu in massive assault, maar hij was bassist en zanger in cerebral tumor. hij heeft de tumornaam echter aangehouden haha


grind on . . . . . . . cerebral tumor


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 16:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja, dat wist ik, zit nu hun cover van Cenotaph te luisteren, altijd goed


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 16:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

btw heb je nog meer foto's, zijn erg mooi!


psychopathologist
nou breekt mijn klompvoet
Usericon van psychopathologist
Posted 25-06-2004 16:05 by psychopathologist Wijzig reactieProfiel van psychopathologistQuote dit berichthttp://www.cerebraltumor.com

ik heb er meerdere, maar dit waren wel de mooiste, ik zal ergens deze week wel weer wat in een albumpje zetten


grind on . . . . . . . cerebral tumor


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 25-06-2004 16:11 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

vage foto's, maar wel vet


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 16:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 16:11 schreef El Chulo het volgende:
vage foto's, maar wel vet


vage band, vage foto's, live action pictures


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2004 20:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-08-2004 23:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hhhmm, na een aantal draai beurten begin ik eraan te twijfelen of de plaat echt wel zo goed is als overal geschreven en beschreven wordt en of mensen niet naar een veredelde combinatie van Mr. Bungle/Faith No More/Fantomas zitten te luisteren...er is enorm veel gekeken naar en gebruikt van zowel deze bands als ook van Neurosis, Today Is The Day, NIN en nog vele anderen, het begint bij MIJ bijna beschamend over te komen......hoeveel...

Nu is het niet zo dat de plaat zuigt. Dat ook weer niet, maar ik krijg zwaar het gevoel alles al een keer gehoord te hebben. En dat is minder. Er staan slechts enkele typerende Dillinger nummers op; 1, 4, 9 en 11...

Dat moest ik even kwijt, ben ik de enige die er zo over denkt?



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen