IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Cradle shirts Volgende pagina
Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 12:18 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Muziek buiten beschouwing gelaten,wat vinden jullie van hun shirts? Persoonlijk vind ik ze super,origineel,etc..


Noppe


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2002 12:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik heb een shirt van ze naja longsleeve, sja ik draag hem eigenlijk nooit, maar als ik er in loop krijg je altijd van die reacties van : "dat had ik nooit van jou gedacht"


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-09-2002 12:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik heb de mijne weggegeven, ik schaam me er in... Ik vind ze lelijk ook trouwens.

Alleen 'Wanker' vind ik nog wel grappig!


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 12:26 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:25 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik heb de mijne weggegeven, ik schaam me er in... Ik vind ze lelijk ook trouwens.

Alleen 'Wanker' vind ik nog wel grappig!


Waarom zou je je moeten schamen? En wanker is eigenlijk hun zwakste shirt volgens mij,maja..


Noppe


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2002 12:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Cradle en de platenbonzen maken die shirt puur en alleen om in te cashen. Kleine kiddy's kopen die toch wel, want er staat het stoere "Jezus is a cunt" op [of iets dergelijks].
Erg fout.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 10-09-2002 12:29 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Vind ze over het algemeen lelijk en nietszeggend. Moet er wel bij zeggen dat ik shirtjes niet gauw mooi vind, maar die van CoF vind ik echt niks. Vind hun logo al niet mooi dus dat schiet ook niet op.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2002 12:29 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:26 schreef Jurgen het volgende:
Waarom zou je je moeten schamen? En wanker is eigenlijk hun zwakste shirt volgens mij,maja..

schamen doe ik ook niet... denk dat het dan eerder in de buurt komt van genieten , maar goed, ik vind de shirts zelf gewoon niet super.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 12:30 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:28 schreef Slechtheid het volgende:
Cradle en de platenbonzen maken die shirt puur en alleen om in te cashen. Kleine kiddy's kopen die toch wel, want er staat het stoere "Jezus is a cunt" op [of iets dergelijks].
Erg fout.


Het verwonderde me al waarom het zolang duurde voor er weer een negative post ging komen over hen. En dat heeft voor mij niets met stoer te maken,dat kun je net hetzelfde zeggen van elk black metal shirt!!!


Noppe


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2002 12:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:28 schreef Slechtheid het volgende:
Cradle en de platenbonzen maken die shirt puur en alleen om in te cashen. Kleine kiddy's kopen die toch wel, want er staat het stoere "Jezus is a cunt" op [of iets dergelijks].
Erg fout.

ja hoor, en hoe zit dat dan bij andere bands ?(shirts) daar zeker niet bij, slap geouwehoer zeg ....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 12:35 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:33 schreef FireFox het volgende:
ja hoor, en hoe zit dat dan bij andere bands ?(shirts) daar zeker niet bij, slap geouwehoer zeg ....


Volledig mee akkoord!!!!!!!! Dark Funeral maakt ook stoere shirts,en darkthrone,marduk ook,gaat die vegelijking daar dan niet op?????


Noppe


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 10-09-2002 12:38 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik vind de teksten op de cradle-shirts op zich wel grappig. ik zou ze zelf nooit dragen, want ik vind ze spuuglelijk. net als 99% van de metal-t-shirts die ik zie, trouwens.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-09-2002 12:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

K heb een afgeleefde "Decadence..." Was toen bedoeld voor die nonnen... En een LS van Cruelty (ook nie meer zo fris) die ik af n toe nog draag, dat was gewoon de meest smaakvolle shirt die ze ooit uitbrachten.
Maar net als Cradle zelf zijn hun shirts ook stijl bergaf gegaan sinsdien....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2002 12:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:33 schreef FireFox het volgende:
ja hoor, en hoe zit dat dan bij andere bands ?(shirts) daar zeker niet bij, slap geouwehoer zeg ....
Nee, veel BM shirts hebben toevallig dezelfde afbeeldig als op de CD.
Cradle + management verzint gewoon leuzen om maar extra shirt te kunnen verkopen. Leuzen die vaak totaal los staan van een CD. Iets van goed past bij het Cradle-gedachtengoed.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2002 12:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SH je lult, shirts zijn er om geld te verdienen. Bij elke band.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 12:47 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:44 schreef Slechtheid het volgende:
Nee, veel BM shirts hebben toevallig dezelfde afbeeldig als op de CD.
Cradle + management verzint gewoon leuzen om maar extra shirt te kunnen verkopen. Leuzen die vaak totaal los staan van een CD. Iets van goed past bij het Cradle-gedachtengoed.


En cradle is de enige groep die dat volgens jou doet?? dark funeral doet dit ook,marduk ook,zo geraken we niet verder hoor!!


Noppe


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2002 12:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:46 schreef Jenje het volgende:
SH je lult, shirts zijn er om geld te verdienen. Bij elke band.
Je hebt gelijk. Daarom ga ik nu onbeargumenteerd zeggen dat Cradle gewoon zuigt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2002 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kijk .. dat mag


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 12:56 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:47 schreef Slechtheid het volgende:
Je hebt gelijk. Daarom ga ik nu onbeargumenteerd zeggen dat Cradle gewoon zuigt.


Ok,maar jij hebt volgens mij gewoon een prolbeem met hun populariteit,omdat je misschien vindt dat bm underground hoort te blijven,ik zie nie in wat er mis is met de behoefte om geld te verdienen!


Noppe


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2002 12:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:56 schreef Jurgen het volgende:
Ok,maar jij hebt volgens mij gewoon een prolbeem met hun populariteit,omdat je misschien vindt dat bm underground hoort te blijven,ik zie nie in wat er mis is met de behoefte om geld te verdienen!
Ik heb helemaal geen probleem met hun populariteit. Ik zie ze het liefst om het uur op TMF.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2002 13:01 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 12:58 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem met hun populariteit. Ik zie ze het liefst om het uur op TMF.

triest mannetje...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 13:04 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 13:01 schreef FireFox het volgende:
triest mannetje...


Vind ik ook,maar zo zijn er hier wel meer,die blijkbaar niet openminded genoeg zijn,om alle bm een kans te geven,maar ja...


Noppe


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 13:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ze zijn lelijk. Veel te kleurrijk, lelijke wijven er op, domme teksten op de rug.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-09-2002 13:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

[fluistermode]Ahum, het is geen black[/fluistermode]


Bazzio Attacks!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2002 13:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 13:04 schreef Jurgen het volgende:
Vind ik ook,maar zo zijn er hier wel meer,die blijkbaar niet openminded genoeg zijn,om alle bm een kans te geven,maar ja...
Heb jij het hele Cradle of Filth topik genegeerd ofzo?


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 13:09 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 13:07 schreef Slechtheid het volgende:
Heb jij het hele Cradle of Filth topik genegeerd ofzo?


Nee zeker niet,ik volg het heel de tijd,en weet ook dat velen er zo over denken,daar is op zich niets mis mee,maar dan moet je het wel voldoende kunnen staven,en altijd dezelfde dingen kome terug,geldwolven,dani is mietje,komaan mensen,wees eens origineel!


Noppe


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2002 13:12 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 13:04 schreef Jurgen het volgende:
Vind ik ook,maar zo zijn er hier wel meer,die blijkbaar niet openminded genoeg zijn,om alle bm een kans te geven,maar ja...

daar gaat het mij niet om, iedereen zn smaak, en niemand "hoeft" een band tof te vinden, maar dat afzeiken is gewoon weg irritant


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen