IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Koffie en Thee Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-08-2010 14:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat heb ik ook, zelfs nu ik geminderd ben naar twee koppen per dag. Als ik dan in het weekend geen koffie drink begint tegen twaalven de hoofdpijn op te komen.
Er is mee te leven, maar toch wel enigszins hinderlijk. Ik ben wel eens "cold turkey" helemaal gestopt met koffie, na een week of twee verdween de koppijn. En toen ik twee maanden later weer begon, waren de hoofdpijnverschijnselen-bij-onthouding na één dag alweer terug. Bizar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-08-2010 15:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Net mijn 2de kop op en ik leef nog steeds en geen koppijn. Ik heb wel een enorm kuthumeur nu.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-08-2010 15:37 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nu eens Brazil Yellow Bourbon.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2010 15:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik zet nog even een kan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2010 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hele dag nog geen koffie.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2010 16:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2010 15:32 schreef Staalman het volgende:
Net mijn 2de kop op en ik leef nog steeds en geen koppijn. Ik heb wel een enorm kuthumeur nu.
Weinig verandering t.o.v. van anders dus?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 18-08-2010 16:10 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Ik pak me ook maar een bak.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-08-2010 16:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2010 16:09 schreef bastianus het volgende:
Weinig verandering t.o.v. van anders dus?




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-08-2010 22:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Uiteindelijk dus drie bakken koffie gehad, viel eigenlijk best mee. Geen koppijn, denk dat ik op de juiste tijden koffie gedronken heb.

Maar morgen val ik denk ik weer genadeloos in mijn oude ritme.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-09-2010 21:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-09-2010 0:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Coffee company is ook wel een aanrader.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 02-09-2010 0:34 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Zooi is wel echt éxtreem aan de prijs. Dacht eens van 'goh, even een fatsoenlijk formaatje cappuccino halen', € 3,80 kwijt ofzo. Mij niet gezien.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2010 22:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weet iemand hoe koffie te zetten zonder filter?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-09-2010 23:01 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

WC-papier als filter gebruiken?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2010 23:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

serieus??


hmmm... es proberen (de filter zit in de afwasmachine


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-09-2010 23:39 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Wacht. Wat voor koffiezetmachine heb jij? Voor de boel naar de klote gaat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2010 23:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een zwarte


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-09-2010 23:54 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur



???


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2010 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wnkel is dicht niet in de zin van niet ver


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-09-2010 23:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2010 23:53 schreef Hypnos het volgende:
een zwarte


zoiets dus?



Daar kun je WC-papier als filter voor gebruiken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2010 23:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat issem!!!

deal

keukenpapier ook goe?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-09-2010 0:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Kan ook, zorg dat het goed overlapt en er geen koffie door heen kan glippen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-09-2010 0:00 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik dronk net meloenthee, ook best lekker.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-09-2010 0:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja? Ik houd meestal niet van fruit-thee, maar meloen klinkt best lekker.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2010 0:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2010 0:00 schreef bokaj het volgende:
Kan ook, zorg dat het goed overlapt en er geen koffie door heen kan glippen.


it works


signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen