IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-03-2013 21:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

+1




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 25-03-2013 0:39 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2013 21:39 schreef mikkasscar het volgende:
bah, wat een verkrachting

Nee joh! Hier zien we JUIST de ware essentie vrij komen.


Tuitlul
Usericon van Tuitlul
Posted 27-03-2013 0:51 by Tuitlul Wijzig reactieProfiel van TuitlulQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2013 11:30 schreef Sisyphos het volgende:


JAAAAAAAAAAAAAAAA
De live versie laat trouwens meer aan de verbeelding over, maar al om al trek ik dit bijzonder goed.


Sisyphos needs to get out more...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2013 7:23 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Dub Buk.. Pak wek tien/negen jaar geleden dacht ik oprecht dat leuk te vinden. Maar wat een infantiele kut muziek is dat, zeg.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 27-03-2013 19:12 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

@ Kvelgeest,

Heb je de laatste Dub Buk plaat al eens gehoord?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2013 19:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik ben na "Русь Понад Усе!" gestopt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 27-03-2013 19:18 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Het is nog meer Thrash, en een goede productie, geen vergelijk met het werk voor "Русь Понад Усе"

[Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 27-03-2013 19:19]


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-03-2013 8:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

De eerste vier platen zijn op record store day 2013 (20 april) voor één dag exclusief te verkrijgen op wit vinyl. 't Is maar dat je 't weet.

http://www.recordstoreday.be/index.php?id=rsd-exclusives


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 28-03-2013 8:51 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Flipperdeflip.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-03-2013 23:13 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-03-2013 0:05 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Een ambient album, kan interessant worden. Ben in ieder geval benieuwder naar dit dan naar een nieuwe Burzum-plaat à la Fallen of Umskiptar.


Faustian Spirit of the Earth


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 29-03-2013 0:13 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

De muziek in z'n film, ForeBears, schijnt de niet gemasterde muziek van het album (ten dele) te bevatten en daar ben ik zeker positief over


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-03-2013 8:29 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Hoewel ik "Dauði Baldrs" en "Hliðskjálf" allebei zwaar underrated en echt wel de moeite waard is, moet ik zeggen dat ik ze eigenlijk zeer zelden draai, terwijl zijn metal werk hier wel met enige regelmaat aanstaat.
"Umskiptar" is echter zo'n uitgebluste en ongeïnspireerde plaat, dat ik blij ben dat hij even met iets compleet anders komt.
Maar 4,5 album in vier jaar is ook gewoon wat veel. Dat kan je wel 24/7 in je wifebeater door het bos rennen, ik vraag me toch af of zo'n productiviteit niet een gigantische aanslag op je creativiteit is.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-03-2013 8:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Is hij niet gewoon zijn hele gevangenistijd aan het schrijven en denken geweest? Maar goed. Van mij hoeft het ook niet. Belus is super en Fallen ook goed, daarna is het jammer.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-03-2013 8:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Schijnt, ja. Maar dan heeft hij daar ook relatief weinig inspiratie gehad. Gevangenis lijkt mij nou ook niet echt een goede plek voor creativiteit. Denk dat je daar snel in een soort tunnelvisie terichtkomt. Geen nieuwe ideeën of inzichten.
"From the Depths of Darkness" vind ik overigens ook wel tof, hoor. Duurde een luisterbeurt of vier/vijf voordat het kwartje begon te vallen; maar "Belus" vond ik ook niet direct wat.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-03-2013 10:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Een nieuwe Hlifdjfdfjdfjdfjdf, dat heeft de wereld inderdaad nodig.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2013 11:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2013 8:29 schreef Kvelgeest het volgende:
Hoewel ik "Hliðskjálf" allebei zwaar underrated en echt wel de moeite waard is

Meen je dat nu? Die plaat is net heel erg amateuristisch keyboardgetokkel. Een poging tot ambient maken die niet verder komt dan 'een poging tot'. Best schattig, maar muzikaal gezien niet interessant.

/imo, uiteraard.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-03-2013 18:16 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Verwacht er ook weinig van, zijn ambient werk is niet echt best nee.
Maar vast wel even checken tegen die tijd.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-03-2013 19:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 maart 2013 8:54 schreef Kvelgeest het volgende:

"From the Depths of Darkness" vind ik overigens ook wel tof, hoor. Duurde een luisterbeurt of vier/vijf voordat het kwartje begon te vallen; maar "Belus" vond ik ook niet direct wat.


Hehe, ik had al het idee dat ik zo ongeveer de enige was die from the depths of darkness vet vond. Die draai ik regelmatig, wat een vette sound. Belus draai ik nooit meer, hoewel ik hem wel tof vond, maar ik vind fallen veel beter. Umstikipidweetik veel, liever niet.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-03-2013 9:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 29 maart 2013 10:37 schreef M. het volgende:
Een nieuwe Hlifdjfdfjdfjdfjdf, dat heeft de wereld inderdaad nodig.
Ja!ಠ_ಠ

Op 30 februari 1999 6:66 schreef Dwaallicht het volgende:

ಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠ
quote:
Op 29 maart 2013 11:01 schreef BenKnuckles het volgende:
Meen je dat nu? Die plaat is net heel erg amateuristisch keyboardgetokkel. Een poging tot ambient maken die niet verder komt dan 'een poging tot'. Best schattig, maar muzikaal gezien niet interessant.

/imo, uiteraard.
Ik snap je punt wel; maar ik denk ook dat wanneer je een plaat in de gevangenis opneemt, een amateuristisch geheel snel op de loer ligt.
Er staan echt wel wat zaaddodende vullertjes op die ambientalbums, maar nummers als "Der Tod Wuotans" en "Daudi Baldrs", in al hun kinderlijke eenvoud, zijn geniaal.
quote:
Op 29 maart 2013 19:50 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehe, ik had al het idee dat ik zo ongeveer de enige was die from the depths of darkness vet vond. Die draai ik regelmatig, wat een vette sound. Belus draai ik nooit meer, hoewel ik hem wel tof vond, maar ik vind fallen veel beter. Umstikipidweetik veel, liever niet.



Ik vind het erg jammer dat "War" niet op FtDoD staat. Met die groovende baslijnen was dat nummer perfect uitgekomen in de wat vettere sound. Zal wel te maken hebben met dat dat nummer eigenlijk wel erg afwijkt van de rest en niet geheel door V. zelf gedaan is.
Ik bemerk dat ik onbewust Belus en Fallen als een sessie/album behandel. Naja, muzikaal en qua kwaliteit wijken ze niet gek veel van elkaar af; en er zat natuurlijk betrekkelijk weining tijd tussen die twee.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2013 9:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2013 9:12 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik vind het erg jammer dat "War" niet op FtDoD staat.

ಠ_ಠ

THIS IS "HER". WOW!



ಠ_ಠ

ಠ_ಠ


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-03-2013 9:37 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Verzin eens wat nieuwe smileys.

Burzum is kut.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-03-2013 9:40 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

ಠ_ಠ
<|>
/ω\


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-03-2013 16:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2013 9:12 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik snap je punt wel; maar ik denk ook dat wanneer je een plaat in de gevangenis opneemt, een amateuristisch geheel snel op de loer ligt.

Er zijn rappers die het beter doen Maar je hebt er wel gelijk, al maakt dat idee de plaat voor mij niet echt sterker.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-03-2013 16:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2013 9:40 schreef Kvelgeest het volgende:
ಠ_ಠ
<|>
/ω\
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.

Edit: Duidelijk een :') dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-03-2013 16:22]


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen